Skaitmeninės rinkodaros ir socialinės žiniasklaidos magistras

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Inovatyvi verslo mokyklos koncepcija

IEBS žingsnį į priekį tradicinio verslo mokyklos modelio link:

  • Tradicinis mokymosi modelis yra nelankstus ir nelabai lankstus, nes remiasi standartizuotu ir nesikeičiančiu pramoninės visuomenės modeliu.
  • IEBS mokymosi modelis yra modernus, lankstus ir pritaikomas, nes yra skirtas reaguoti į šiandienos pasaulį ir nuolatinius pokyčius.
  • Mes siūlome mokymąsi, integruojantį technologijas ir inovacijas kaip dalyko dalyką, visuomet siūlantį naujausias žinias.
  • Mes galvojame apie 2.0 mokymosi modelį, kuris teikia pirmenybę gebėjimui „išmokti mokytis“, ugdant įgūdžius, reikalingus sėkmingai įveikti šiandienos iššūkius.
  • „Web 2.0“ dėka mes integruojame tradicinius modelius kaip atvejo metodą su naujausiomis mokymosi srovėmis.

Juk knyga mums nebegarantuoja, kad mes išmoksime viską, ką turime žinoti gyvenime.

IEBS studentas yra pasirengęs tapti pirmaujančiu profesionalu, gebančiu kurti naujoves, kurti ir suteikti vertę savo įmonėms besikeičiančioje aplinkoje, naudojantis nauju verslo būdu.

Priekinis kelias / Unsplash

Tarptautinis veikėjas

IEBS gimė inovacijų ir verslumo srityse Ispanijoje, „Seedrocket“ - pirmojo Ispanijos startuolių greitintuvo, kurio pagrindiniai partneriai yra „Google“, rankomis. Jos pagrindinė būstinė yra Madride ir Barselonoje - dviejuose svarbiausiuose Europos ir pasaulio miestuose, kuriuose diegiamos inovacijos ir verslumas, inovacijų šaltiniai ir tendencijos, leidžiančios IEBS visiems studentams pristatyti novatoriškiausią talentą ir žinias. . IEBS būstinė IEBS yra Lotynų Amerikoje, Río de la Plata krantuose, Montevidėjuje, iš kur ji jungia novatorišką kultūrą, talentą ir pačias novatoriškiausias žinias su visomis Lotynų Amerikos šalimis.

tikslai

Socialiniai tinklai ir internetas įmonėms tapo esminiais dalykais, kai reikia reklamuoti savo produktus ar paslaugas ir būti matomiems potencialiai auditorijai. Šiuo metu, jei nesate tinkle, jo nėra.

Štai kodėl, įmonės reikalauja specialistų, besispecializuojančių M REKYBOS skaitmeninis, gebėti planuoti ir valdyti kampanijas pritaikytos prie šio naujo formato, socialiniai tinklai, todėl padidinti prekės ženklo matomumo ir padidinti pardavimus, bet taip pat garantuoja naujų klientų lojalumas ir įgijimas.

Su skaitmeninės rinkodaros ir socialinės žiniasklaidos magistrantu išmoksite metodų ir įrankių sėkmingai vykdyti skaitmeninės rinkodaros kampaniją socialiniuose tinkluose, kur šiuo metu yra labai didelis konkurencingumas.

Pasibaigus skaitmeninės rinkodaros ir socialinės žiniasklaidos magistrantui, jūs puikiai galėsite:

  • Taikykite tinkamas skaitmeninės rinkodaros strategijas socialiniuose tinkluose.
  • Išnaudokite visas galimybes socialiniuose tinkluose kaip prekės ženklo reklamos ir pardavimo kanaluose .
  • Naudokite skaitmeninę rinkodarą kaip konkurencinį pranašumą vykdydami tinkamas rinkodaros kampanijas skirtingiems rinkos sektoriams.
  • Suplanuokite ir valdykite rinkodaros kampaniją, pritaikytą išskirtinai socialiniams tinklams .

Mokymo programa: Rinkodaros ir socialinės žiniasklaidos magistras

Modulis 1. Įvadas į skaitmeninę rinkodarą

  • Įvadas į skaitmeninę rinkodarą, paieškos sistemos, PULL ir PUSH
  • Skaitmeninės, pirkėjo ir AIDAS rinkodaros strategijos
  • Interneto verslo modeliai ir jų strateginiai ypatumai
  • Praktinis atvejis

2 modulis. Dienoraštis

  • Dienoraščio diegimas ir kūrimas. Pradedant nuo nulio
  • Žiniatinklio dizainas ir naudojimas. Jūsų vaidmuo verslo strategijoje ir socialinėje žiniasklaidoje
  • Kūrybinis tekstų rašymas, išmokite rašyti įtikinamus tekstus
  • Praktinis atvejis

3 modulis

  • SEO įvadas ir strategija (Kw tyrimų struktūros)
  • Vidaus ir techniniai SEO
  • Išorinis SEO ir nuorodų kūrimas
  • Praktinis atvejis

4 modulis. Socialinės medijos priemonės

  • Turinio valdymo įrankiai
  • Socialinių tinklų stebėjimo priemonės
  • Socialinės medijos automatizavimo įrankiai
  • Praktinis atvejis

5 modulis. PPC / SEM ir paieškos tinklas

  • Įvadas į SEM
  • Strategija ir struktūra paieškos tinkle
  • SEM optimizavimas paieškos tinkle
  • Praktinis atvejis

6 modulis. Turinio kūrimas

  • Turinio kuravimas Apibrėžimas ir profesinis profilis
  • Turinio gijimo fazės
  • Turinio kuratoriaus įrankiai
  • Praktinis atvejis

7 modulis. PPC / SEM rodymas, programavimas ir pakartotinė rinkodara

  • Rodyti reklamą PPC / SEM
  • Programinė ir socialinė reklama
  • Kitos funkcijos: pakartotinė rinkodara, vaizdo įrašas, pirkiniai, ...
  • Praktinis atvejis

8 modulis. Stebėsena ir pelningumas

  • Reputacijos valdymas internetu
  • Socialinės medijos metrika ir informacijos suvestinės
  • Pelningumas ir IG
  • Praktinis atvejis

9 modulis. Socialinės medijos strategija

  • Įvadas į socialinę mediją
  • Kaip sukurti socialinės medijos planą ir praktines programas
  • Socialiniai skelbimai: „Facebook“, „Instagram“, „Twitter“ ir kituose socialiniuose tinkluose
  • Praktinis atvejis

10 modulis. Analitika

  • Įvadas į internetinę analizę: „Google Analytics“
  • RRSS analitinio valdymo grupės: „Facebook“, „Instagram“, „Twitter“, „YouTube“ ir „LinkedIn“
  • Prietaisų skydelių konfigūracija, auditas ir analitinės ataskaitos
  • Praktinis atvejis

11 modulis

  • Atvykstama rinkodara: rinkodaros reklama. Klientų pritraukimo menas
  • Turinio marketingas Turinio planas atvykimui
  • Pritraukimų rinkodara ir automatizavimas
  • Praktinis atvejis

12 modulis. Paieškos sistemos

  • Įvadas į paieškos rinkodarą
  • SEO puslapyje
  • SEO išjungtas puslapis
  • Praktinis atvejis

El. Pašto rinkodara ir CRM

  • Teisės aktai ir vadovų įdarbinimas
  • Kampanijos kūrimas
  • El. Pašto rinkodara, kuri konvertuoja
  • Praktinis atvejis

14 modulis. Socialinės reklamos

  • "Facebook" ir Instagram skelbimai
  • „Twitter“ skelbimai
  • „LinkedIn“ skelbimai
  • Praktinis atvejis

15 modulis. Partnerystės ir priklausomybės kanalai

  • Įvadas į partnerystę ir priklausomybę
  • Partnerystės ir priklausomybės strategijos ir rūšys
  • Partnerystės pradžia ir stebėjimas
  • Praktinis atvejis

16 modulis. Socialinės žiniasklaidos įsilaužimas

  • I D. Socialinės medijos tyrimai ir plėtra
  • Įvadas į augimo įsilaužimą
  • SEO augimo hakatai
  • Praktinis atvejis

17 modulis. Galutinis projektas

  • Pamokos ir baigiamojo projekto pristatymas
  • Galutinės projekto pataisos

Priėmimo sąlygos ir reikalavimai

Jei turite aukštąjį universitetinį išsilavinimą, esate paskutiniaisiais studijų metais ar turite atitinkamą profesinę patirtį studijų srityje, galite kreiptis dėl priėmimo į šią programą.

  • Turint aukštąjį universitetinį laipsnį: reikės pateikti laipsnį ir akademinį įrašą. Jei bus praėjusiais metais, bus pateikiami tik akademiniai įrašai.
  • Neturint aukštojo mokslo laipsnio: Ankstesnė profesinė patirtis nėra būtinas reikalavimas, tačiau akredituota profesinė patirtis yra labai svarbus atrankos proceso elementas. Jei neturite universitetinio laipsnio, tai galima patvirtinti įrodyta profesine patirtimi. Reikiama metų patirtis skirsis priklausomai nuo jos tinkamumo.
Paskutinį kartą atnaujinta Lapkritis 2019

Apie mokyklą

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative.

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative. Skaityti mažiau