Arba ką mokytis?

Norėdami baigti arba MBA skaitmeninėje rinkodaroje, jūs galėsite:
  • Verslo korporacijų skaitmenų valdymas ir valdymas.
  • Pakeiskite tradicinę įmonę.
  • Išlaisvinimo ir augimo strategijos .
  • Įtraukti naujoves , technologijas ir verslo bei vertės grandinių automatizavimą.
  • Integruoti inovação verslo modelį: atvira naujovė .
  • Naudokite skaitmenines rinkodaros strategijas ir tinkamesnius pardavimus.
  • Įtraukti arba eletrônico comércio ea totalidade dos canais de distribuição nas operações.
  • Taikyti „ Comunicação e Relações Públicas e Social Media Optimization “ metodus.
  • Naudokite „ Ágeis e Scrum“ metodiką .

Turi būti nukreipta?

Skaitmeninės rinkodaros MBA ir specialiai nukreipta į šiuos profilius:
  • Verslininkai, kurie nori sumenkinti savo mokymą, kad pradėtų savo verslo projektus.
  • Verslininkai, kurie nori, kad jų kompanija galėtų naudotis internetu, pasinaudodama viskuo ar galimu skaitmeniniu pasauliu.
  • Verslininkai ar būsimi verslininkai, kurie nori labiau verslumo, paliekant virėjus ir tapdami lyderiais savo įmonėse ar įmonėse.
  • Vadybininkai, kurie nori įtraukti inovacijų ir pokyčių procesus savo įmonėse arba papildyti strategines strategijas su skaitmeninėmis rinkodaros strategijomis.
  • PME vadovai, jauni verslininkai ir re-išsilavinę, kurie nori plėsti savo žinias pagrindiniu aspektu, kuris nesiūlo nenhumos tradicinių verslo mokyklų: mokymasis pradėti.

Apklausos planai

Skaitmeninės rinkodaros MBA yra organizuojamas taip:

1 modulis. Skaitmeninė strategija

  • Strategia nas mdias digitais, evolção e tendências
  • Socialinės žiniasklaidos rinkodaros strategija ir jos ryšys su pasauline strategija
  • Rinkodaros auditas ir informavimas apie socialines žiniasklaidos priemones
  • Praktinis atvejis

2 modulis

  • Prekyba „Busca e“ raktinių žodžių tyrimais
  • SEO puslapyje
  • „Seo off“ puslapis
  • Praktinis atvejis

3 modulis. Analitinė analizė

  • Planejamento e metrika
  • pašto rinkodara
  • „Introdução à web analytics“
  • Praktinis atvejis

4 modulis. Socialiniai tinklai (taip pat vaizduoja)

  • Kiti ištekliai: tinklo criação platformos, wikiai, tinklaraščiai ir mikroblogai
  • „Facebook“, „Twitter“, „Linkedin“
  • „YouTube“, Instagram
  • Praktinis atvejis

5 modulis. Socialiniai skelbimai. Turinys

  • Parduokite socialinius tinklus: socialiniai skelbimai
  • Construção de mensagens que transformam. Pasakojimas
  • atvykstamasis rinkodara
  • Praktinis atvejis

6 modulis. Reputação

  • Vertybių rinkodara. Transforma tua marca socialinių agentų atstovas ir pritraukė klientus
  • Bendrijos valdymas
  • Reputação online coorporativa
  • Praktinis atvejis

7 modulis

  • Usabilidade e Persuabilidade
  • Veisimo strategija I
  • Veisimo strategija II
  • Praktinis atvejis

8. modulis. Internetas / el

  • El. Prekybos pagrindai ir tipologijos
  • Mobilioji rinkodara
  • Interneto das coisas
  • Praktinis atvejis

9. Modulio paleidimas

  • Lean Startup ir klientų plėtra I
  • Klientų plėtros II e Negócio modelis
  • „Viável Minimum Produto“
  • Praktinis atvejis

Modulis 10. Agile Product Development

  • Mąstymo apibūdinimas
  • Problemų sprendimas
  • Agile
  • Praktinis atvejis

Rinkodara

  • Rinkodara: Strategijos ir „ferramentas“
  • Pardavimo rinkodara: „Implantação do plano de marketing“
  • Distribuição / Retail / Implantação
  • Praktinis atvejis

12 modulis. Klientai e Comercialização

  • Pardavimų principas
  • „Venda“, „negociação“, „apresentação e“ pasakojimo būdai
  • „Vendas“ ir „Distribuição“ planai
  • Praktinis atvejis

13 modulis

  • Atvykstama rinkodara: rinkodaros reklama. Klientų pritraukimo būdas.
  • Atração rinkodara
  • Automatikos rinkodara
  • Praktinis atvejis

14 modulis. Išvykstanti rinkodara

  • Interaktyvi rinkodara
  • elektroninė prekyba
  • Mobiliojo rinkodara
  • Praktinis atvejis

15 modulis. „Analytics“ ir „UX“

  • Verslo analizė
  • „Gestão“ duomenimis pagrįsti BI modeliai
  • Klientų patirtis
  • Praktinis atvejis

16 modulis. Lançamento

  • Augimo strategija
  • Augimo įsilaužimas
  • Pardavimo įsilaužimas
  • Praktinis atvejis

Projeto Final de Mestrado

Norėdami baigti savo mokymą, turėsite atlikti „Trabalho“ arba „Projeto de Contrato de Curso“.

* Arba programa, žinoma, galės sofrer modificações už atualização e melhora.

Programa mokoma:
  • Spanish (Spain)

Peržiūrėti 13 daugiau kursų IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores »

Paskutinį kartą atnaujinta Sausis 7, 2019
Šis kursas yra Internetinės
Duration
750 valandos
Dieninės
Price
5,750 EUR
Pagal vietas
Pagal datą
Galutinis paraiškų davimo terminas
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date