Įvadas
Mes esame JK internetinis švietimo teikėjas, kuris yra prieinamas visame pasaulyje 3 skirtingomis kalbomis.
Kurso apžvalgaKylančios idėjos ir ateities tendencijos yra naudingos įmonėms, siekiančioms krypties ir patvirtinimo savo produktų kūrimo ir rinkodaros strategijoms. Į šias tendencijas negalima žiūrėti atsiribojant nuo dabartinės rinkos aplinkos, o tik kaip didesnio paveikslo, taikomo kitoms projektavimo ir rinkodaros sritims, dalį. Šiame kurse bus tiriamos naujos tendencijos, kurios suformuos mūsų pasaulį, ir jų poveikis šiandieninei pasaulinei rinkai.
Tikimasi, kad kritikuosite ir parengsite prognozavimo metodus bei tyrimų mechanizmus, kad sukurtumėte savo prognozes ir pateiktumėte strateginės rinkodaros įžvalgą. Jūs pritaikysite savo teorines ir kontekstines žinias, kad nustatytumėte ir apibrėžtumėte tinkamą koncepciją ir parodytumėte, kaip vizionieriškos rinkodaros technologijos gali būti naudojamos bendraujant su tiksline auditorija.Programos detalėsMegatrends
Prognozavimo tyrimų priemonės
Makroaplinkos analizė
Tektoniniai poslinkiai
Rinkodaros tendencijos
Mažmeninės prekybos tendencijos
Žaidimų keitikliai
Juodosios gulbės
Alternatyvūs scenarijaiKurso vadovasManuelis Gouveia, kurso vadovas: PhD, kolegijos profesorius, rinkodaros tyrėjas ir profesionalus rinkodaros konsultantas.
Kurso tikslaiKurso tikslai:Suteikti jums žinių ir kritinį supratimą apie tendencijų prognozavimą ir procesus, naudojamus nustatant ir naudojant tendencijas šiandienos pasaulinėje rinkoje.
Kad galėtumėte analizuoti ir įvertinti verslo megatrendių, tektoninių pamainų ir žaidimų keitiklių skirtumus ir pritaikyti juos savo rinkodaros plane.
Kad galėtumėte toliau tyrinėti, plėtoti ir išdėstyti naujas alternatyvių scenarijų idėjas ir aptarti jų poveikį.Vertinimo metodasTendencijų ataskaita ir vaizdo įrašų pristatymasMokymosi rezultataiSėkmingai baigę kursą galėsite:Analizuokite ir kritiškai vertinkite tendencijų pokyčius ir kurkite pagrįstas įžvalgas taikydami ir vertindami naujus alternatyvius scenarijus.
Nustatykite, išanalizuokite ir apibendrinkite savo supratimą ir žinias apie megatrendus, tektoninius poslinkius ir žaidimų keitiklius.
Padedant tendencijų ir analitinių tyrimų rezultatams, parodykite, kaip scenarijų analizė daro įtaką rinkodaros strategijoms, sukurdama originalų rinkodaros pasiūlymą su teorijos metodais ir prognozavimo bei tendencijų prognozavimo tyrimo priemonėmis.Kursas skirtas studentams, specialistams, verslininkams ir vadovams, turintiems nusistovėjusią karjerą rinkodaros pramonėje. Kursas paruošia jus užimtumui ir verslui plėtojant projektus, kuriuos būtų galima realiai pritaikyti, apmąstyti ir analizuoti realius rinkodaros pramonės pavyzdžius, siūlomus viso kurso metu.
SertifikavimasLondon School Of Design And Marketing pažymėjimasDatos ir mokesčiai2020 m. Liepos mėn. / 2020 m. Spalio mėn
Mokesčiai yra 1 250 000 svarų sterlingų (viena įmoka)Patekimo reikalavimaiSusijusio dizaino / verslo dalyko bakalauro laipsnis arba ankstesnio mokymosi / profesinės patirties pripažinimas.