Rinkodaros magistras
London School of Design and Marketing (PT)
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Portugalų kalba, Anglų kalba, Ispanų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
12 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
GBP 6 325 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* 5 750,00 GBP už lygį. Paraiška: £180.00
Įvadas
Mes esame internetinės mokymo įstaigos, siūlomos 3 kalbomis (anglų, ispanų ir portugalų), įsikūrusiais Londone, tačiau visame pasaulyje siūlomi internetiniai kursai.
Kodėl rinkodaros magistrantūra?
Rinkodara vaidina svarbų vaidmenį verslo pasaulyje, kuris tampa vis sudėtingesnis ir konkurencingesnis. Darbo rinka siekia aukštos kvalifikacijos, kūrybiškumo, novatoriškumo ir veiksmingų strategijų tarptautiniuose kontekstuose. Tikimasi, kad šie specialistai galės pateikti atsakymus sprendžiant valdymo ir strategijos problemas įvairiose verslo srityse.
Londono dizaino ir rinkodaros mokykloje rinkodaros magistrė plečia ir vysto naujas žinias, naujus įgūdžius ir veiksmingas rinkodaros specialistų metodikas, kad jie taptų aukštos kvalifikacijos specialistais, siekdami aukštų karjeros tikslų.
Londono dizaino ir rinkodaros mokykla
Kur kančia tampa profesija
Kursų apžvalga
Įvadas
Rinkodaros magistras orientuojasi į naujų kompetencijų, kurios padeda suprasti ir įgyvendinti novatoriškas ir veiksmingas rinkodaros strategijas bei suprasti vis labiau reikalaujančią ir konkurencingą rinką, kūrimą. Kurso tema yra tik internetinė programa, skirta skatinti studentus kurti kritinius ir teorinius įgūdžius taikant skirtingus vertinimo metodus, įskaitant akademinį ir praktinį aspektus, pavyzdžiui, faktinius atvejų tyrimus ir taikomus projektus.
Fakultetas
Fakultetą sudaro kvalifikuoti, patyrę ir gerbiami mokytojai. Be akademinio mokymo doktorantūroje, jie pateikia konsoliduotą profesinę karjerą, jungiančią akademinį komponentą su darbo rinka.
Tutorų centras
LSDM studentai kas savaitę seka per "Tutor" centrą, kurį sudaro mokytojų, kurie specializuojasi rinkodaroje ir magistrantūros studijose, patirtis ir daugiametė patirtis. Mokytojų centras taip pat yra anglų, ispanų ir portugalų kalbomis.
Struktūra
Rinkodaros magistras yra 100% internetinis, skirtas mokytis pagal jo prieinamumą be fiksuoto grafiko. Tai reiškia, kad studentas LSDM apibrėžia, kada ir kur pasiekti turinį, taip pat vertinimo darbus. Tik galutiniai darbai ir savalaikiški pristatymai bus suplanuoti konkrečiu metu ir laiku pateikti studentams.
Per maždaug 12 mėnesių jis baigs savo magistro kvalifikaciją "Marketing", akredituota Kūrybinių menų universiteto (UCA), kuris yra vienas iš pirmaujančių specializuotų universitetų Jungtinėje Karalystėje, dėsto savo gimtąja kalba, neišeidamas iš namų.
- Kursų metu priimti mokymo ir mokymosi metodai:
- Mokoma anglų, ispanų ir portugalų kalba;
- Maksimalus 3 vienetų tuo pačiu metu ir vienas galutinis projektas;
- Vieneto turinys yra asinchroninis ir organizuojamas pagal savaitės temas;
- Mokytojo centras veikia kaip studento parama ir sąveika;
- Internetiniai ištekliai (pvz., Paskaitos, seminarai ir diskusijos, vadovėliai ir sesijos, atsiliepimai, forumų ir internetinių diskusijų grupių palaikymas, praktiniai užsiėmimai).
Galerija
Priėmimai
Programos rezultatas
Mokymosi įgūdžiai
Studentai imsis integruoto požiūrio į rinkodaros valdymo procesą ir išryškins profesinio tobulėjimo galimybes. Bus pademonstruota šios vizijos ir atitinkamų požiūrių į valdymo strategijas svarba, kuriant planus įvairioms organizacijoms ar įmonėms. Kursų planas taip pat skatina esamų mokslinių tyrimų teorijos ir praktikos panaudojimą kuriant strateginį mąstymą ir rinkodaros valdymo praktiką, suteikiant LSDM studentams pažangias ir specializuotas akademines ir verslumo žinias, kad jie galėtų tęsti karjerą, įtvirtintą ateityje.
KARJEROS GALIMYBĖS
Gavėjai ir profesinės perspektyvos
Rinkodaros magistras skirtas studentams, profesionalams, verslininkams ir vadovams, turintiems konsoliduotos karjeros rinkodaros srityje. Rinkodaros magistras rengia komunikacijos, reklamos, valdymo, pardavimų, produktų ir (arba) paslaugų kontrolės sričių specialistus, kūrybinius, atsakingus už verslo sritį, be kita ko.