Rinkodaros laipsnis

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Mes esame internetinės mokymo įstaigos, siūlomos 3 kalbomis (anglų, ispanų ir portugalų), įsikūrusiais Londone, tačiau visame pasaulyje siūlomi internetiniai kursai.

Kodėl rinkodaros laipsnis?

Pasaulinėje eroje ir su didžiuliu konkurencingumu įmonės turi atskirti save ir įgyti specializuotų žmogiškųjų išteklių. Šis poreikis padidina aukštos kvalifikacijos specialistų, turinčių pažangių rinkodaros įgūdžių, stiprių problemų sprendimo įgūdžių ir strateginio bei kūrybinio mąstymo, paklausą.

Londono dizaino ir rinkodaros mokyklos marketingo laipsnis bus svarbus žingsnis jūsų karjeroje, suteiks jums tris pagrindinius įrankius:

Žinios: įgyti tvirtų žinių sąvokų, priemonių, modelių ir praktikos prasme;

Įgūdžiai: gebėjimas kurti, planuoti, įgyvendinti ir sėkmingai įgyvendinti projektus;

Požiūris: pagrindinių asmeninių savybių, tokių kaip strateginis mąstymas, metodika, savarankiškumas, lankstumas ir pasitikėjimas savimi.

LSDM rinkodaros laipsnis yra tik internetinis ir yra anglų, ispanų ir portugalų kalbomis.

Londono dizaino ir rinkodaros mokykla

Kur kančia tampa profesija

KURSO APŽVALGA

Įvadas

Rinkodaros laipsnis skirtas visiems tiems, kurie nori įgyti naujų įgūdžių ir žinių apie rinkodarą, reklamuoti sprendimus ir pasiūlymus dėl valdymo ir rinkodaros. Kursas suteikia strateginį ir kūrybinį mąstymą rinkodaros valdymo srityje, aprūpinant LSDM studentus žiniomis ir supratimu apie rinkodaros praktiką verslo aplinkoje. Jo didelė praktinė sudedamoji dalis leis LSDM studentams sukurti marketingo valdymo strategijų sistemą, procesus ir analizės bei vertinimo metodus.

Mokymosi kompetencijos

Rinkodaros bakalauras rengia specialistus įvairiausiose rinkodaros ir valdymo srityse, teikdamas pažangų, visapusišką, suderintą ir remiamą aukštąjį mokslą naujausiose mokslo ir technologijų srityse. LSDM marketingo licencijavimo kursų planas buvo sukurtas ir suskirstytas į 3 atskirus etapus:

1 žingsnis

Pirmajame etape, atitinkančiame pirmuosius kursus, siekiama suteikti studentams žinių ir supratimo apie sąvokas, priemones ir modelius, taip pat jų atitinkamas sąsajas pagrindinėse rinkodaros žinių srityse. Tikimasi, kad šiuo metu LSDM studentai galės apibrėžti verslo koncepcijas ir problemas, susijusias su rinkodaros valdymu, taip pat taikyti priemones ir tyrimo metodus. Apskritai bus parengtos tokios kompetencijos:

Gilus supratimas apie rinkodaros koncepciją, jos taikymo sritį ir svarbą šiuolaikiniame pasaulyje;

Dabartinių valdymo modelių integravimas ir supratimas remiantis DDA trilogija (diagnozė, sprendimas, veiksmai);

Remiantis tvirta diagnozė, galimybių langų identifikavimas;

Diagnostikos pusiausvyra ir rinkodaros strategija;

Strategijų kalibravimas ir sprendimų priėmimas, tikslų išdėstymas, segmentavimas, dėmesys, padėtis ir marketingas;

Veiksmų planuose daugiausia dėmesio skiriama vykdymo principams, orientuotiems į individų ir organizacijų pasitenkinimą, tačiau atitinka aplinkos ir verslo tikslus.

2 žingsnis

Antrasis etape, atitinkantis antrus kursus metus, siekiama aprūpinti LSDM studentus įgūdžiais, padedančiais jiems planuoti, vadovauti ir anksčiau įgytas žinias pritaikyti projektams. Šiame etape LSDM studentai plėtos mokslinių tyrimų įgūdžius ir galės kurti ataskaitas apie duomenis, idėjas, išvadas ir (arba) rekomendacijas, parengti kokybės pristatymus, naudoti statistines duomenų rinkimo, analizavimo ir interpretavimo priemones, pasinaudoti plėtros galimybėmis patirti naujų idėjų ir elgesio.

3 žingsnis

Trečiame etape, atitinkančiame trečius kursų metus, siekiama sustiprinti ankstesnėse studijų programose esančias žinias ir siekti pažangos pasitikėjimo savimi, realizmo ir verslumo srityse. Šiame etape LSDM studentai kurs savo galutinį kurso projektą šiomis kompetencijomis:

Lankstumas: sugebėjimas valdyti projektus ir skirtingas perspektyvas;

Savęs pasitikėjimas savimi: pasitikėjimas savimi ir kompetencija;

Realizmas: objektyviai vertinti savo sugebėjimus;

Verslumas: gebėjimas kurti ir parduoti idėją, produktą ar verslą;

Turėkite atvirą protą ir tarptautinį mąstymą, ugdydami aktyvų elgesį.

Fakultetas

Fakultetą sudaro kvalifikuoti, patyrę ir gerbiami mokytojai. Be akademinio mokymo doktorantūroje, jie pateikia konsoliduotą profesinę karjerą, jungiančią akademinį komponentą su darbo rinka.

Tutorų centras

LSDM studentai kas savaitę seka per "Tutor" centrą, kurį sudaro mokytojų, kurie specializuojasi rinkodaroje ir magistrantūros studijose, patirtis ir daugiametė patirtis. Mokytojų centras taip pat yra anglų, ispanų ir portugalų kalbomis.

Profesionalūs gavėjai ir išeitieji

Rinkodaros laipsnis skirtas studentams, profesionalams, vadovams ir verslininkams, kurie siekia ar konsoliduoti karjeros marketingo sektoriuje. Rinkodaros laipsnio studentai turės galimybę dirbti ryšių agentūrose, įmonėse iš įvairių sričių pardavimo ar produktų ar paslaugų kūrimo, rinkos tyrimų, skaitmeninės rinkodaros ir reklamos, priimant rinkodaros vadybininkų, reklamos, klientai, verslo lyderiai ir kt.

STRUKTŪRA

Marketingo laipsnis yra 100% internetinis, skirtas mokytis pagal mokinių pasiekiamumą, be nustatyto grafiko. Tai reiškia, kad LSDM studentas apibrėžia, kada ir kur pasiekti turinį, taip pat vertinimo darbus. Tik galutiniai darbai ir "vienas ant vieno" pristatymai bus suplanuoti tam tikru laiku ir laiku pateikti LSDM studentams.

Per maždaug 36 mėnesius LSDM studentai turės būti įgiję Marketingo bakalauro laipsnį, akredituotą Universiteto kūrybinių menų (UCA), kuris yra vienas iš aukščiausių specializuotų universitetų Jungtinėje Karalystėje.

  • Kursų metu priimti mokymo ir mokymosi metodai:
  • Mokoma anglų, ispanų ir portugalų kalba;
  • Maksimalus 3 vienetų vienu metu ir vienas galutinis projektas;
  • Vieneto turinys yra asinchroninis ir organizuojamas pagal savaitės temas;
  • Mokytojo centras veikia kaip studento parama ir sąveika;
  • Internetiniai ištekliai (pvz., Paskaitos, seminarai ir diskusijos, vadovėliai ir sesijos, atsiliepimai, forumų ir internetinių diskusijų grupių palaikymas, praktiniai užsiėmimai).
Paskutinį kartą atnaujinta Spalis 2019

Apie mokyklą

Desenvolvida em 2016, a London School of Design and Marketing propõe alterar o paradigma do ensino, proporcionando aos estudantes novos desafios com base nas suas vocações.

Desenvolvida em 2016, a London School of Design and Marketing propõe alterar o paradigma do ensino, proporcionando aos estudantes novos desafios com base nas suas vocações. Skaityti mažiau
Londonas , Madridas , Porto + 2 Daugiau Mažiau