Rinkodaros, komunikacijos ir mados renginių organizavimo magistras
LCI Barcelona
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 semesters
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Mokymo kalba: ispanų
Pagrindinis rinkodaros, komunikacijos ir mados renginių organizavimo magistro tikslas yra mokyti būsimus specialistus, kurie gali nustatyti, įvertinti ir pasirinkti rinkos galimybes, sukurti optimalias strategijas komunikacijos ir prekės ženklo įvaizdžio srityje sektoriuje inovacijos yra nuolatinės ir labai konkurencingos. Profesionalai, galintys pozicionuoti produktą rinkoje, ir skelbti apie tai reklamos kampanijose, spaudoje arba rengiant renginį.
TIKSLAI
• Traukinio specialistai, galintys kurti ir įgyvendinti prekinių ženklų ir mados produktų prekybos strategijas.
• Suteikti būtinas priemones, skirtas sektoriaus įmonėms parengti ir įgyvendinti konkrečius rinkodaros planus.
• mokyti valdyti, koordinuoti ir gaminti mados renginius, taip pat apibrėžti atitinkamą komunikacijos strategiją kiekvienam renginiui;
KAI KURIE YRA TIESIOGIAI
• Absolventai arba universiteto absolventai, norintys dirbti mados sektoriaus įmonėje, rinkodaros ir (arba) komunikacijos skyriuose.
• Profesionalai iš mados pasaulio ir iš kitų sričių, suinteresuotų šioje srityje dalyvauti įmonėje, konkrečiau - rinkodaros ir (arba) komunikacijos skyriuose.
KOMPETENCIJOS
• Bendradarbiauti su klientais idėjomis ir projektais, pagrįstai argumentuoti, žinoti, kaip vertinti pasiūlymus ir palaikyti dialogą.
• Suprasti komunikaciniame procese įsikišusių elementų elgesį, įvaldyti komunikacijos technologinius išteklius ir įvertinti jų įtaką mados dizaino procesams ir produktams.
• Analizuoti, vertinti ir patikrinti produktyvų projektų gyvybingumą, remiantis oficialios inovacijos, verslo valdymo ir rinkos paklausos kriterijais.
• Išmokti kalbas ir formalius išraiškos ir komunikacijos išteklius.
• Organizuoti, vadovauti ir (arba) koordinuoti darbo grupes ir žinoti, kaip prisitaikyti prie daugiadisciplininių grupių.
• Išspręskite problemas ir priimkite sprendimus, atitinkančius atlikto darbo tikslus.
• Efektyviai naudoti IRT ir jos taikymą projektuose, susijusiuose su mados sektoriumi.
• Rinkti prasmingą informaciją, ją analizuoti ir tinkamai ją valdyti.
• Analizuoti rinkos tyrimus ir jų poveikį naujų projektų kūrimui.
• Žinoti ekonominę ir organizacinę struktūrą, kurioje vyksta verslo veikla.
PROFESINĖS DEPURUOTOS
• Produkto vadybininkas
• Projekto vadovas
• Gamintojo vadybininkas
• Mažmeninės prekybos vadybininkas
• Atsakingas už rinkodarą ir (arba) bendravimą mados įmonėse
• Rinkos tyrimų technikas
• Atsakingas už prekybos rinkodarą
• mados medijos vadovas
• Rinkodaros konsultantas šiame sektoriuje
• Sąskaitos vykdytojas
• Kūrybinė reklama
• Mados žurnalistas
• Renginio rengėjas
STUDIJŲ PROGRAMA
→ PIRMASIS SEMESTERIS
Mados renginių organizavimas
I MODULIS (9 ECTS)
Pėsčiųjų tilto gamyba
TURINYS
> Parado projektavimas
> Viešieji ryšiai ir reklama
TIKSLAI
> Gebėti organizuoti ir plėtoti mados šou.
> Žinoti, kaip sukurti mados šou komunikacijos ir viešųjų ryšių strategiją.
II MODULIS (9 ECTS)
Kūrybinės ir komercinės strategijos
TURINYS
> Mugės
> Salės
TIKSLAI
> Sužinokite, kaip suderinti mados kolekcijų pristatymą per salonus ar specializuotas muges.
> Analizuoti įvairius mugių tipus, egzistuojančius tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu mastu, kad nustatytumėte tinkamiausią pagal prekinį ženklą ar produktą, kurį norite parduoti.
III MODULIS (9 ECTS)
Kitų renginių planavimas ir plėtra
TURINYS
> Inauguracijos ir konvencijos
> Parodos
TIKSLAI
> Gebėti organizuoti su mados produktais susijusią parodą, atidarymą ar konferenciją.
> Žinokite, kaip kiekvienai progai pasirinkti tinkamiausius tiekėjus.
> Sužinokite, kaip derėtis dėl biudžetų, kurie yra nuoseklūs ir tinkami pačiam įvykiui ir realiems įmonės poreikiams.
IV MODULIS (3 ECTS)
Baigiamoji projekto
Mados kolekcijos pristatymo planas ar paroda mugėse, parodose, konferencijose ir atidarymuose.
→ ANTRASIS SEMESTERIS
Mados rinkodara ir komunikacija
I MODULIS (14 ECTS)
Rinkodaros metodai
TURINYS
> Mados produkto rinka ir vartotojas
> Rinkodaros politika ir strategijos šiame sektoriuje
> Rinkodaros planas madoje
TIKSLAI
> Nustatyti ir įvertinti mados rinką, kad nustatytumėte rinkodaros strategiją pagal konkrečius tikslus.
> Gebėti planuoti, įgyvendinti ir įgyvendinti marketingo planus šioje srityje.
> Žinokite, kaip taikyti skirtingas strategijas ir rinkodaros politiką, priklausomai nuo kiekvieno atvejo.
II MODULIS (13 ECTS)
Komunikacijos būdai
TURINYS
> Bendravimas
> Žurnalistika ir socialiniai tinklai
> Reklama
TIKSLAI
> Nustatyti ir analizuoti mados kompanijos komunikacinius poreikius.
> Žinoti, kaip naudoti bendravimo priemones, tiek tradicines, tiek skaitmenines.
> Apibrėžkite ir nustatykite tikslus, taip pat suplanuokite mados pramonei būdingus bendravimo veiksmus.
> Gebėti koordinuoti komunikacijos veiksmus.
> Išsiaiškinkite pagrindinius įvairių žurnalistų žanrų įrankius, kad būtų galima efektyviai bendrauti su mados kompanijomis.
> Išskirkite skirtingas reklamines laikmenas ir nustatykite, kuris yra tinkamiausias perduodamam pranešimui.
> Žinokite įvairias reklamos kūrimo strategijas ir žinokite, kaip jas taikyti pagal naudojamą terpę ar palaikymą.
III MODULIS (3 ECTS)
Baigiamoji projekto
Bendravimo ir rinkodaros plano sukūrimas mados sektoriaus įmonei.
→ ĮMONIŲ PRAKTIKA
(Neprivaloma)
Studentas turės galimybę atlikti stažuotes vienoje iš LCI Barselonos darbo banko įmonių. Šiame tikrame darbo kontekste galite taikyti visas žinias ir priemones, įgytas programos metu.
ĮMONIŲ PRAKTIKA
Magistrantūros studijų programoje dalyvaujantys studentai gali atlikti profesines stažuotes per mūsų darbo banką, skirtą padėti jiems patekti į darbo pasaulį. „LCI Barcelona“ yra susieta su daugeliu dizaino pasaulio įmonių ir institucijų, kurios leidžia studentams praktikuoti šiose įmonėse, kad išbandytų įgūdžius ir žinias, įgytas realiame profesiniame kontekste.
PORTFOLIO
Dėl šios priemonės, kurią siūlo LCI švietimo tinklas, darbo bankas yra tarptautinis. Tai internetinė platforma, kurią dalijasi visi tinklo studentai, leidžiantys LCI Barselonos studentams ir absolventams pasidalinti savo portfeliais ir kreiptis į visų šalių, kuriose tinklas turi universitetą, darbo pasiūlymus ir stažuotes. kur reikalingi jauni talentai