Rinkodaros ir skaitmeninės komunikacijos magistro

IMF Business School Portugal

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

Rinkodaros ir skaitmeninės komunikacijos magistro

IMF Business School Portugal

UCJC plius rinkodara

Į skaitmeninės rinkodaros ir ryšių magistras leidžia jai:

  • Įsisavinti skaitmeninės žiniasklaidos ir interneto reklamos dalyvavimą;
  • Mokymasis valdyti SEM ir PPC kampanijas. Rinkodara mokama paieškos variklius: "Google AdWords" ir Bing reklamas;
  • Sužinokite taktiką ir priemonių, būtinų pasiekti gerą padėtį paieškos sistemose;
  • Apibrėžti pagrindinius KPI ir metriką kiekvienam kanalui ir interneto rinkodaros strategiją;
  • Atlikti nuolatinį optimizavimą verslo pelningumo sukuriant nukreipimo puslapius, interneto Analytics "ir Testai / B;
  • Plėtoti socialinės žiniasklaidos komunikacijos strategijas. Valdyti bendrijas (Bendrijos Manager) ir įvertinti rezultatus socialinių tinklų;
  • Įvaldyti pagrindines taisykles ir priemones tinkamai atvykstamasis rinkodaros (turinio rinkodaros). Porywający konversijos;
  • Tvarkyti pašto rinkodaros kampanijas, rodyti ir pažiūras;
  • Sukurti mobiliojo rinkodaros kampanijas, magistro gamification ir elektroninė komercija (e-komercija). Plėtoti socialines-vietos-Mobile strategijas (Saliamono).

Norėdami susieti skaitmeninės rinkodaros magistras į pirmą lygį, profesinės patirties.

Priėmimo reikalavimai

Laipsnis arba lygiavertė profesinė patirtis

gavėjai

Profesionalus rinkodaros ir reklamos ar skaitmeninės rinkodaros, verslininkai, direktoriai ir vadybininkai MVĮ, kurie nori nukreipti savo karjerą skaitmeninės rinkodaros ar reikalauti baigti mokslus su konkretaus turinio skaitmeninėje aplinkoje, už bendrą strateginę viziją ir apsvarstyti kanalus skaitmeninis marketingo strategijos kūrimo, bendravimo ir pardavimo

programa

Aš modulis

Skaitmeninis Bendravimas Pasaulio

  1. Kilmė ir interneto struktūra
  2. Tinklo visuomenė ir įsilaužėlis judėjimas, atviro kodo ir Creative Commons
  3. Internetas kaip komunikacijos priemonėmis: Cluetrain Manifesto
  4. Iš interneto dinamika: dalyvavimas, bendradarbiavimas, nuomonė, dalyvavimas ir virality
  5. Vartotojo profilis skaitmeninių vartotojų Ispanijoje ir pasaulyje
  6. Interneto ir verslas: ilgą uodegą
  7. Teisinis kontekstas neto

modulis II

Skelbimai Digital Media

  1. Kontekstas reklama skaitmeninės žiniasklaidos
  2. Skaitmeninė reklama ekranas
  3. perkančiosios modeliai
  4. pašto rinkodara
  5. Partnerių marketingas

III modulis

Rinkodara paieškos sistemose

  1. Operacija paieškos sistemose
  2. SEO pagrindai
  3. Įgyvendinimas ir veikimas PPC kampanijas
  4. Sukūrimas ir išbandymas nukreipimo puslapius
  5. žiniatinklio analizė

IV modulis

Socialinė žiniasklaida, socialiniai tinklai ir CM

  1. Socialinės žiniasklaidos ekosistema
  2. komunikacijos strategija socialinėje žiniasklaidoje
  3. Komunikacijos platformos socialiniuose tinkluose
  4. Analitinė taikomas socialinės žiniasklaidos
  5. bendruomenė valdymas

V modulis

mobile Marketing

  1. Tendencijos mobiliojo rinkodaros
  2. rodyti reklamą mobiliųjų aplinkoje
  3. Prekyba per apps
  4. tiesioginės rinkodaros mobiliuosiuose telefonuose Kodai, kuponus ir pranešimų
  5. Vieta rinkodaros ir socialinės žiniasklaidos telefone

VI modulis

Santykių marketingas

  1. Principai Santykių su klientais valdymo skaitmeninėje aplinkoje
  2. Social Media Intelligence pagrindai
  3. Strategija visuomenei

VII modulis

turinio Rinkodara

  1. Procesai ir taisyklės turinio rinką
  2. rinkodaros Pasakojimų
  3. Blogų ir turinio valdymo sistema (TVS)
  4. Kūrimas ir priežiūra dienoraščio 3.0
  5. Videomarketing internete: virusinė į webserie ir vaizdo transliacijos
  6. Virtuali realybė: Advergaming ir Metavisatos
  7. Bendras kūrimas, virtualios bendruomenės ir wiki
  8. skaitmeninio formato leidiniai ir e-mokymosi: e-knygos AKF biuleteniai
  9. Kūrybiškumas taikomos rinkodaros
  10. Autorių teisės Creative Commons

VIII modulis

Kūrybiškumas ir dizainas Digital Media

  1. Tikslai marketingo komunikacijos skaitmeninėje aplinkoje
  2. Pagrindai ir įtikinamas kalbos modeliai
  3. Taktinis modelis Splendour (I)
  4. Taktinis modelis Splendour (II)
  5. Taktinis modelis Splendour (III),
  6. Taktinis modelis Splendour (IV):
  7. Taktinis modelis Splendour (V)
  8. Taktinis modelis Splendour (VI),
  9. Taktinis modelis Splendour (VII):
  10. Tekstai, vaizdai ir spalvos
  11. Supratimas apie naudojimą ir vartotojo patirtį

IX modulis

Elektroninė komercija ir skaitmeninės rinkodaros planas

  1. Tikslai ir įvedimas į E-verslas
  2. e-komercija pasaulyje
  3. Sukurti internetinę parduotuvę
  4. Klientų aptarnavimo. jei Zappos
  5. Paslaugų ir programinės įrangos kūrimo įrankius internetinėje parduotuvėje
  6. Skatinti internetinė parduotuvė: skaitmeninės rinkodaros (I)
  7. Skatinti internetinė parduotuvė: skaitmeninės rinkodaros (II)
  8. teisiniai aspektai elektroninės komercijos
  9. Atsiskaitymo būdai
  10. Operacinės internetinėje parduotuvėje
  11. Valdymo skydelis ir KPI
  12. socialinės komercijos
  13. Mobilus komercija (M-komercijos)
  14. Milžinišką kinų e-komercija: Alibaba "
  15. Atvejo analizė: Zapatos de Lujo SA
  16. Mišrus marketingas: interneto rinkodaros derinys, tiek neprisijungus
  17. Įvadas į skaitmeninės rinkodaros planas
  18. Įgyvendinimas skaitmeninės rinkodaros planą
  19. Apibrėžimas šnekamoji kapitalo
  20. Iš pokalbio sostinėje turtas
  21. Konwersacyjny kapitalo darbui
  22. Atvejo analizė: rinkodaros planas

X modulis

Darbas magistras Baigiamasis

kursas

anglų kalbos kursai

Pagrindinis, Pasirengimo Tarpinė, tarpinių arba Advanced
Studentas gali pasirinkti vieną iš keturių lygių

metodika

Į skaitmeninės rinkodaros ir ryšių magistras siūlo visiškai lankstaus požiūrio pritaikytą jūsų poreikiams, neatsižvelgiant į geografinę vietą arba laikas ribotas.

E-mokymasis metodiką: Visas turinys bus prieinamas universiteto virtualios miesteliu 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, be jokių laiko pareigos, tai labai lankstus. Taigi, jis tampa lengvai suderinti aktyvų profesinį gyvenimą su akademinės kompetencijos.

Visi turinys yra atnaujinamas techninio tikslumo, jie yra lengva suprasti ir turėti aiškią praktinę pašaukimą.

TVF verslo mokykla daro prieinama savo studentams:

  • asmens vadovėliai (pokalbiai, telefonas, elektroninis paštas)
  • seminarai
  • Diskusijos ir diskusijų grupes per forumus ir pokalbius
  • Savęs vertinimo testai
  • Atvejų tyrimai ir dokumentacija
  • Galimybė klasių gyventi
  • virtuali biblioteka

vertinimas

Nuolatinis vertinimas, nes pažanga studijų magistras skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos. Kiekvienas modulis yra vertinamas per interneto tyrimų ir plėtros atvejų tyrimus kartu.

Gauti dvigubą laipsnį, magistro TVF Verslo Mokykla + magistras Universidad Camilo José Cela, taikomos įveikti visas modulius.

dėstytojai

Globėjus skydas kurso formuojamas pirmiausia specialistų iš verslo ir akademinės bendruomenės, kuri gali suteikti studentams realaus darbo patirtį ir praktinius pavyzdžius, atsiradusius iš savo patirties verslo veiklą.

Parsisiųsti programos turinys susitikti dėstytoja skydas.

Karjeros perspektyvas

Darbas Auge

Pasak Adecco, tik Ispanijoje ir ateinančiais metais, bus 115,000 naujų darbo vietų srityje. Pagal pasaulio konsultantas paieškos Talengo politikos, direktorių darbas su skaitmenine atsižvelgiant į verslo šiemet padidės 23%. Šio magistro skaitmeninės rinkodaros ir ryšių pabaigos gali atlikti funkcijas:

  • Ekspertų SEO ir SEM
  • Bendrijos vadovas
  • produkto vadybininkas
  • Vykdomosios sąskaitas internete (AC direktorius)
  • Vadovas Online Marketing (skaitmeninės rinkodaros direktorius)
  • Strateginis ir skaitmeninės rinkodaros konsultantas
  • Rinkodara koordinatorius
  • Direktorius Online Marketing
  • Online Marketing technikas
  • Pasitarkite SEO / SEM
  • Skaitmeninis radijo direktorius
  • content Manager
  • skaitmeninis direktorius
  • Direktorius e-komercija
  • SEO direktorius
  • Rinkodaros specialistas siųsti
  • Verslo žvalgybos Rinkodara
  • Web Projektų Atsakingas
  • Skaitmeniniai planavimo
  • Dizaineris Digital Media
  • rinkodaros Srauto

etapai

TVF verslo mokykla, per Užimtumo ir mokymo portalas siūlo studentams skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos stažuotes pramonės magistras. Tarp kompanijų, su kuriomis mes partneris, mes:

verslo rinkodaros
Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Portuguese (Brazil)
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Internetinės
Start Date
Pradžia
Registracija galima
Duration
Trukmė
720 valandos
Ištęstinės
Locations
Portugalija - Portugal Online
Pradžia : Registracija galima
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Registracija galima
Portugalija - Portugal Online
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla