Profesinis skaitmeninės rinkodaros laipsnis
Noroff School of Technology and Digital Media
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Oslo, Norvegija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
1 - 2 metai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 7 000 / per semester *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* kaina ne visą darbo dieną: 1750 eurų už semestrą
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Kurkite skaitmeninio rinkodaros darbuotojo karjerą ir sukurkite rezultatus naudodamiesi skaitmenine reklama, optimizuodami paieškos variklius, privatumą ir analizę. Šis išsilavinimas orientuotas į strateginę ir tikslinę internetinę rinkodarą ir socialinę terpę.
Visada kuriamos skaitmeninės kompetencijos sritys
Internetas vystosi sparčiai. Technologijos ir komunikacija vis labiau susilieja. Ši sąveika keičiasi atsižvelgiant į technologinę plėtrą. Programa reikalauja, kad jus informuotų apie naujas tendencijas ir rinkos kanalus. Naujų svetainių, kanalų, įrankių ir paslaugų atsiranda nuolat ir jose įmonės ir organizacijos gali pasiekti vartotojus.
Norint sukurti ar išnaudoti konkurencinį pranašumą versle, reikia žinių apie skaitmeninę rinkodarą. Daugelis įmonių nori turėti savo darbuotojus, turinčius šią patirtį, o kiti samdo specializuotas konsultavimo agentūras. Kai kurie daro abu.
Tapkite skaitmeninės rinkodaros specialistu
Po tyrimo bus atnaujinta skaitmeninės rinkodaros galimybė moderniais ir ekonomiškais kanalais. Turėsite žinių ir įgūdžių, kurie akimirksniu gali suteikti pridėtinės vertės verslui, nes padidėja matomumas internete, skelbimų tinkluose, buvimas socialinėje žiniasklaidoje ir pačios įmonės svetainėje.
Jūs gausite pagrindinį įvadą į rinkodaros profesiją kartu su tvirta veiklos vertinimo ir analizės platforma. Tai leis jums užfiksuoti naujas atsirandančias galimybes. Programa pateikia įvadą į klientų dialogą ir jūs taip pat sužinosite, kaip atnaujinti save to, kas vyksta rinkodaros pasaulyje, net pasibaigus programai.
Programos informacija
Kitas paleidimas:
- 2019 m. Spalio 15 d
- 2020 m. Sausio 7 d
- 2020 m. Kovo 3 d
- 2020 m. Rugpjūčio 11 d
Trukmė:
- 1 metai, visą darbo dieną
- 2 metai, ne visą darbo dieną
Programos kalba:
- Anglų
Struktūra
Programoje didelis dėmesys skiriamas praktiniams įgūdžiams. Mokymas grindžiamas profesine veikla ir nuolatinėmis pastangomis atliekant pratimus. Kartu dirbsi su didesne privaloma užduotimi, susijusia su kiekviena tema. Pirmąjį pusmetį sudaro penkios temos, o antrasis semestras trunka blokais, kur koncentruojatės į vieną temą vienu metu.
Kursai
Skaitmeninės rinkodaros temos:
- Skaitmeninė rinkodaros priemonė
- Turinio rinkodara
- Svetainių optimizavimas
- 1 projektas
- Social Media Marketing
- Skaitmeniniai profiliai
- Našumo analizė
- 2 projektas
Ko išmoksi?
- Skaitmeniniam bendravimui naudojami principai ir priemonės.
- Bendravimo įgūdžių tobulinimo būdai.
- Naujos ir būsimos tendencijos, taip pat naujos technologijos ir būdai, kaip naudoti visus skaitmeninius kanalus.
- Paieškos sistemos įrankiai duomenims interpretuoti ir matuoti.
- Žiniatinklio technologijos ir kokybės standartai, palyginti su pramone.
- Internetinės rinkodaros taisyklės ir standartai.
- Skirtingos socialinės žiniasklaidos ir reklamos kanalai. Kartu su skirtingais paskirstymo būdais.
- Būdai sukurti gerą vartotojo patirtį svetainėje.
- Internetinių puslapių tinkinimo būdai, siekiant išnaudoti tam tikrą rinkos segmentą.
- Būdai pritaikyti žinias kuriant rinkodaros planą klientams, prekės ženklams ar produktams.
- Kaip naudoti įrankius prekės ženklo ir veiklos rinkodarai įvertinti ir analizuoti.
- Kaip nustatyti stipriąsias ir silpnąsias svetainės puses, atsižvelgiant į matomumą paieškos sistemose ir socialinės žiniasklaidos vartotojų elgesį.
- Tinkamas verslo elgesys kartu su etinėmis problemomis, susijusiomis su rinkodara.
- Privatumo įstatymai.
Darbo galimybės
Dažnai naudojami darbo pavadinimai yra rinkodaros koordinatorius, informacijos konsultantas, interneto redaktorius ir kt. Įgiję daugiau darbo patirties galite pereiti į projektų vadovo ar skaitmeninės rinkodaros konsultanto pareigas arba labiau specializuotas skaitmeninės rinkodaros sritis.
Didesnėse įmonėse galite dirbti rinkodaros, informacijos ar interneto svetainių kūrimo srityje. Mažesnėse įmonėse, kurių internetinis dėmesys rinkodarai didelis, gali dirbti rinkodaros vadovu. Taip pat galite imtis žiniasklaidos konsultanto, konsultantų patarimų agentūros rinkodaros srityje ar komunikacijos bei interneto kūrėjų vaidmens.
Programa taip pat gali būti tinkama norintiems pradėti savo verslą. Turėdami rinkodaros įgūdžių ir apčiuopiamą ekonomiškų rinkodaros priemonių patirtį, galėsite reklamuoti save ir savo verslą.
Tolimesnės studijos
Skaitmeninę rinkodarą gali derinti ir kurti grafinis dizainas . Tai gali būti tinkama tiems, kurie nori toliau specializuotis prekės ženklo ir identiteto srityje. Be to, jūs netgi galite suprojektuoti ir pagaminti visus išdėstymo, reklaminius paveikslėlius, reklaminius skelbimus, reklamjuostes ir pristatymo vaizdo įrašus internete ir socialinėje terpėje. Grafinis dizainas išsamiai supažindina su interneto dizainu, kuris leidžia studentams koduoti, paleisti, prižiūrėti ir atnaujinti svetaines.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Aukštojo mokslo diplomas DU žingsniuose
- Nice, Prancūzija
- Cannes, Prancūzija + 4 Daugiau
Master of Business Administration
- Online Malta
Skaitmeninės rinkodaros kursai
- Spain Online, Ispanija