Prekės ženklo strategijos internetinis kursas
Berghs School of Communication
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Stockholm, Švedija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
12 savaites
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
SEK 38 748
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Sužinokite, kaip kurti, sutelkti dėmesį ir vykdyti prekės ženklo strategijas, kurios integruoja verslo, kūrybines ir technologines perspektyvas. Šis greitas neakivaizdinis kursas moko jus prekės ženklo modeliavimo metodų, įrankių ir praktinių pritaikymų.
Kurse pateikiamos pagrindinės sąvokos ir modeliai, atitinkamų atvejų analizė ir praktinis projektas, skirtas pritaikyti savo žinias. Viso to mezgimas yra metodinė sistema, leidžianti sujungti taškus tarp skirtingų prekės ženklo strategijos perspektyvų.
Idealūs studentai
Turite daugiau nei 5 metų profesinę patirtį vienoje iš trijų šio kurso sričių (strategijos, kūrybos, technologijų) arba daugiadalykio vaidmens. Norite patobulinti arba pakeisti savo žinių bazę naujam iššūkiui. Norite pademonstruoti savo prekės ženklo vertę, skatinti jį plačiau ir vadovauti komandoms įvairiose vietose.