Politikos mokslų komunikacijos ir rinkimų rinkodaros specialisto diplomas
Instituto Séneca - Centro Internacional de Postgrado
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Madrid, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
6 months
Tempas
Susisiekti su mokykla
Mokestis už mokslą
EUR 850 / per semester *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
* subsidijuoja Seneca fondas
Įvadas
Politika, kaip šalies gyvenimo centras ir tarptautinių santykių varomoji ašis, turi būti suprantama jos dviem aspektais: vidaus ir išorės, kad būtų galima įvertinti jos apimtį.
Šia prasme Senecos instituto pristatytas Politikos mokslų, komunikacijos ir rinkimų rinkodaros specialisto diplomas supažindina juos su šiuolaikine politika, analizuojant šalies socialinę struktūrą ir viešosios politikos formavimą. , taip pat politologo ir politinės analizės vaidmuo.
Kursas taip pat apima politinių derybų ir politinio tarpininkavimo metodus, kad studentai žinotų kiekvieno iš šių galimybių galimybes ir apribojimus.
Taip pat šis mokymo veiksmas baigiamas Politinės komunikacijos strategijomis trijose dimensijose: vidaus, išorės ir institucinės, ir rinkimų rinkodaros ir politinio diskurso priemonėmis.
Akreditacija
Šis 300 valandų kursas turi Akreditavimo diplomą iš Seneca instituto ir yra pristatytas kartu su Hagos Apostiliu, kad suteiktų jai tarptautinį teisėtumą.
Studijų programa
programa
Šio politikos mokslų, komunikacijos ir rinkimų rinkodaros specialisto diplomo programa susideda iš 3 dalių, kurių kiekvieną sudaro moduliai:
I dalį
Šiuolaikinė politika. Socialinė struktūra. Politinė filosofija. Politikos mokslų tikslas. Politologo vaidmuo ir politinė analizė. Viešosios politikos formavimas. Užsienio politikos formulavimas. Neutralumo principas. Kiti.
II dalis
Politinės derybos: struktūra, tikslai ir tipai. Bendradarbiaujančios ir konfrontacinės derybos. Politinis tarpininkavimas: svarstymai ir pagrindai. Tarpininkavimo modeliai. Etika tarpininkaujant. Kiti.
III dalis
Politinė komunikacija: institucinė, vidinė, išorinė. Šalių įvaizdis, institucinės komunikacijos priemonės. Atstovo spaudai mokymai, pranešimai spaudai, spaudos konferencijos, krizių valdymas. Komunikacijos skyriaus ataskaitos. Kiti.
Politinė rinkodara: Mk ir politiniai mainai. Mk ir politinė sistema. Politinės rinkodaros modelis. Politinių mainų komponentai. Rinkimų komunikacija ir politiniai mainai. Politinis diskursas (struktūrizavimas ir analizė). Kiti.
(užpildykite formą, kad sužinotumėte visą programą)
Metodika
Šis kursas siūlomas tik „on-line“ versija.
Programos rezultatas
tikslai
- Suprasti, kas yra politinis procesas, taip pat politinės organizacijos sistemos
- Susipažinkite su politikos moksle naudojamais metodais ir technikomis
- Nurodykite įvairių tipų analizes, kurias galima atlikti
- Suprasti viešosios politikos tikslus
- Gilinkitės į užsienio politikos subtilybes, žinodami jos elementus ir analizės lygius
- Supraskite politinio neutralumo principus ir skirtingus neutralumo tipus
- Žinoti politinių derybų ypatybes ir metodus, kad būtų pasiekti suplanuoti tikslai
- Supraskite politinio tarpininkavimo galimybes ir jo apribojimus
- Susipažinkite su politinės komunikacijos neprisijungus ir prisijungus valdymu
- Susipažinkite su politinės rinkodaros strategijų taikymu
Idealūs studentai
Kam jis skirtas
- Žurnalistams, norintiems dirbti politologais žiniasklaidoje
- Pareigūnams, dirbantiems Viešajame administravime ir siekiant geresnių veiklos rezultatų reikia plėsti ar papildyti savo žinias.
- Politikams, kuriems reikia suprasti įvairias politinės komunikacijos formas, taip pat rinkimų Mk.
- Tarptautiniams pareigūnams, dalyvaujantiems vystymo programose arba teikiantiems techninę pagalbą Trečiojo pasaulio vyriausybėms.
- Politologams, kuriems reikia konceptualių žinių apie viešosios politikos formavimą ir politinės analizės metodus.
- Profesionalams, kurie nori išklausyti šį specializacijos kursą, kad įgytų profesinę kvalifikaciją.
KARJEROS GALIMYBĖS
Darbo išvykimas
- Valstybinės ir privačios institucijos
- Valstybės administracija (viešosios politikos formavimas)
- Politinės partijos (kaip analitikas, patarėjas ar vadovas)
- Žiniasklaida (kaip politologas)
- Patarimai vyresniems pareigūnams (politiniais ir socialiniais klausimais)
- Konsultavimas (viešosios politikos įvertinimas ir poveikis)
- Think Tanks (vietinės ir tarptautinės politikos tyrimai)