Internetinės rinkodaros ir elektroninės komercijos magistras yra pagrindinis mokymas efektyviai valdyti pardavimus internete. „Ecommaster“ (mokymo mokykloje, kuri specializuojasi elektroninės prekybos ir skaitmeninės rinkodaros srityje) turime raktus tapti tikru skaitmeninės rinkodaros specialistu ir elektroninės prekybos vadovu (skaitmeninio verslo direktoriumi), išmokydami jus visų būtinų strategijų nukreipti projektus internete.

Verslo dabartis ir ateitis yra internete. Jums tereikia peržvelgti dabartinius darbo pasiūlymus. Skaitmeninės kompetencijos jau yra tokio paties lygio pagal mokymo programą kaip ir kalbos.

Specializuokis! Daugiau nei 1100 studentų jau yra elektroninės prekybos ekspertai, turintys mūsų mokymo programą, kurią remia daugiau nei 29 leidimai ir retušuota versija po leidimo, gavusi mūsų studentų atsiliepimus. (Dalykų sustiprinimas arba įtraukimas po kokybės tyrimų, įskaitant dabartinį magistro leidimą).

Internetinės elektroninės prekybos ir internetinės rinkodaros meistrų užsiėmimai tiesiogiai vyksta vaizdo konferencijos būdu ir yra skirti tik studentams, kad jie galėtų tiesiogiai klausti, kas juos pasiekia per mobilųjį telefoną, planšetinį kompiuterį, nešiojamąjį kompiuterį ir kt.

Tai yra, tai nėra daug asinchroninių PDF rinkmenų, kuriuos turite perskaityti ir išnagrinėti vėliau be jokios pagalbos. Atvirkščiai, kiekvieną savaitę mes rengiame tiesiogines pamokas , prieinamas mokytojams, kurie suteikia mums klasę iš savo kabineto ar net iš namų, palengvindami nuotolinį mokymąsi.

Mes taip pat turime lygio testus, kad galėtumėte įvertinti save ir patikrinti, kaip sekasi mokytis internetu, tokiu būdu stengiamės, kad studentas neišleistų iš užsiėmimų „vėlesniam laikui“.

Išmokti parduoti internetu naudojant @ecommaster yra lengva ir patogu. Studijuoti galite bet kur ir bet kada, nes mes vertiname šeimos ir darbo derinimą .

Magistrantūros klasės yra dėstomos praktiniu požiūriu ir pateikiant realius pavyzdžius. Profesoriai yra aktyvūs profesionalai, jaučiantys kasdienę elektroninę prekybą ir internetinę rinkodarą. Be to, internetinės klasės yra registruojamos ir kitą dieną jūs jau turite jas mieste . Jei jums nepavyko lankyti meistriškumo kurso, nieko neatsitiks, nes jūs galite juos pamatyti atidėtą laiką ir toliau klausti mokytojo. Šiuo elektroninės komercijos magistru mes taip pat palengviname baigiamojo egzamino ir magistro projekto pristatymą keliais skambučiais.

Kam skirtas šis elektroninės komercijos ir internetinės rinkodaros magistras?

Profesionalams, norintiems perdirbti internetinio pardavimo ar skaitmeninės rinkodaros pasaulį, verslininkams, norintiems pradėti savo internetinę parduotuvę ar skaitmeninį verslą (paslaugų sektorius, B2C, B2B ...), žmonėms, ieškantiems darbo ir norintiems tapti interneto specialistų - studentai, kurie ką tik baigė studijas ir nori įgyti savo profesinį profilį. Ko jūs laukiate, kad pradėtumėte šią distancijos treniruotę?

Darbo rinka reikalauja specialistų, apmokytų ir specializuotų elektroninės komercijos ir skaitmeninės rinkodaros srityje, specialistų, kurie tvarko visas elektroninės komercijos priemones: tvarko elektroninę komerciją, optimizuoja internetinę reklamą, platina prekės ženklus tinkle ir įsisavina įvairias internetinės rinkodaros strategijas. Padidinkite pardavimus. Todėl laikas nukreipti savo profesinę karjerą ir įgyti bendrą internetinių pardavimų ir skaitmeninės rinkodaros viziją.

desk, work, business„raw pixel“ / „Pixabay“

Kodėl verta pasirinkti mūsų internetinės elektroninės prekybos ir skaitmeninės rinkodaros magistrantūrą?

  • Esame 1-oji el. Prekybos ir skaitmeninės rinkodaros mokykla, atsiradusi Ispanijoje, įkurta 2011 m.
  • Pirmasis elektroninės komercijos ir skaitmeninės rinkodaros magistras internetiniame režime su tiesioginėmis klasėmis, sukurtas 2013 m.
  • Kokybės ir kainos santykis. Galite ieškoti kainų, „realių“ klasės valandų, užsiėmimų skaičiaus, pažymėjimų ir kt. Mes nedarome agresyvių nuolaidų norėdami suaktyvinti norą ar pagreitį, nes nuo pirmos akimirkos mes norime, kad jūs žinotumėte, ką ketinate mokėti, net padedant finansuoti. Mes tikime, kad mokymai yra prieinami visiems ir yra mažiau elitiniai.
  • Praktinė metodika Mes nesiekiame pasiūlyti pagrindinės klasės komplekto, bet nuoseklios mokymo programos nuo pat pradžių, periodinių vadovėlių, padedančių įgyvendinti jūsų galutinį pagrindinį projektą. Skaitmeninėje rinkodaroje viskas keičiasi diena iš dienos, ir mes visiškai atnaujinome mokymo programas.
  • Daugiau kaip 1100 studentų mokėsi skaitmeninės internetinės rinkodaros ir elektroninės prekybos magistrantūros.
  • Per mūsų vienuolyną praėjo daugiau nei 190 profesorių, specializuotų elektroninės prekybos srityje.
  • Daugiau nei 9400 valandų išskirtinių mokymų apie elektroninę prekybą ir internetinę rinkodarą.
  • Daugiau nei 725 valandos vaizdo įrašų apie e-komercijos mokymą ir internetinę rinkodarą.
  • Mūsų magistras gali būti studijuojamas Alikantėje, Madride ir visiems tinkantis.
  • „Ecommaster“ inkubuota daugiau nei 130 įmonių.
  • Internetinis įdarbinimo portalas el. Prekybos ir rinkodaros srityje, skirtas tik magistrantams.
  • Aukštas įsidarbinimo indeksas.
  • Tinklų kūrimas su skaitmeninėmis įmonėmis ir galimybė užmegzti kontaktinius ryšius per mokyklą.

Studijuodami el. Prekybos magistrą namuose privalumai

  • Klasės transliuojamos tiesiogiai, tiesiogiai, įrašomos vėlesniam peržiūrai. Galimybė naudoti planšetinius kompiuterius, išmaniuosius telefonus, „iPad“, „iPhone“ ir kt.
  • Gyvos konsultacijos su mokytoju.
  • Internetiniai seminarai su pažangiausiais internetiniame pasaulyje.
  • Vaizdo įrašai, anksčiau įrašyti studijoje ir HD.
  • Išskirtinės vaizdo konferencijos elektroninių mokyklų vedėjams.
  • Intuityvus internetinis miestelis su atnaujinta medžiaga kiekviename leidime.
  • Internetinis meistras turi konkurencingiausią kainą rinkoje.
  • Studentų galimybė naudotis išskirtinėmis bendruomenėmis.
  • Tai leidžia jums mokytis per atstumą ir savo tempu, kad suderintumėte studijas su savo šeimos gyvenimu.
  • Konsultuokitės su klasėmis tiek kartų, kiek norite, sustabdykite arba patobulinkite vaizdo įrašą savo tempu.
  • 95% koplyčios yra privačių įmonių ir atnaujinta elektroninės prekybos ir skaitmeninės rinkodaros srityse.

Internetinės rinkodaros ir elektroninės komercijos magistro uždaviniai

122310_objetivos-master-ecommerce-online.jpg

  • Pradėkite savo skaitmeninio verslo idėją.
  • Galėti pretenduoti į darbą bet kuriame sektoriuje, nes visi reikalauja skaičių, susijusių su elektronine prekyba ir skaitmenine rinkodara.
  • Konsultacijos su mokytojais.
  • Tinklo bendruomenės emaservisas. Pasidalykite savo patirtimi, įskaitant ryšių palaikymą, su e-meistro bendruomene.
  • Išmokite praktikuodami. Mokymasis darant yra pagrindinė mūsų filosofija.
  • Tobulinkite savo techninius ir vadybinius įgūdžius.
  • Išskirtinė prieiga prie el. Prekybos platformų ir profesionalių skaitmeninės rinkodaros įrankių.
  • Patvirtinkite savo el. Prekybos projektą per „Ecommaster“ teismą.

mokymo planas

00. Internetinių parduotuvių kūrimas ir valdymas

  1. Elektroninė komercija
  2. Verslo ir internetinė strategija.
  3. Internetinės parduotuvės valdymas ir procesai.
  4. Internetinė e-komercijos rinkodara.

01. Internetinė technologija

  1. Įvadas į HTML.
  2. FTP administravimas. „Filezilla“ dirbtuvės.
  3. „Google“ paieškos pultas Stebiu savo internetinę parduotuvę.
  4. Hostingas ir debesų kompiuterija.

02. Elektroninės komercijos ir pardavimo internetu metodai

  1. Įvadas į elektroninę prekybą.
  2. El. Prekybos žodynėlis

03. Verslo analizė, strategija, rinkos ir internacionalizacija

  1. Verslo planas internete.
  2. Raktinių žodžių tyrimas ir internetinės konkurencijos bei rinkos tyrimų analizė.
  3. Susiburkite kurdami internetinę bendrovę.
  4. Skaitmeninio verslo internacionalizacija.
  5. „Lean StartUp“ metodika. Skaitmeniniai verslo modeliai.
  6. Verslo modelio drobė.

04. Teisiniai aspektai internete. El. Prekybos teisinė sistema

  1. Skaitmeninio verslo fiskaliniai ir teisiniai aspektai.
  2. Teisinės svetainės sąlygos.
  3. Vidaus ir išorės sutartys.
  4. Teisinės rekomendacijos parduoti internete.

05. CMS pasirinkimas internetinėje parduotuvėje

  1. „WordPress“
    • „WordPress“ kaip universali interneto svetainių kūrimo platforma: puslapiai, įrašai, žymos ir kategorijos. Rekomenduojami papildiniai
    • Temos ir pagrindinis „WordPress“ pritaikymas.
    • Optimizavimas SEO, saugumo, turinio ir švino surinkimui.
    • Fizinių arba atsisiunčiamų prekių parduotuvių internetinė prekyba.
    • Elektroninės komercijos ir mokėjimo būdų plėtiniai.
  2. Prestashop
    • „Prestashop“ programinė įranga: kategorijos, atributai, produktai ir deriniai.
    • Pagrindinis pagrindinės dalies pritaikymas: Kalba, meniu, logotipai, įmonės įvaizdis.
    • Valdymas: vežėjai, užsakymo statusas, akcijos, mokėjimo būdai, mokesčiai.
    • Įvadas į kelių parduotuvių patalpas.
  3. Magento
    • Puslapių tipai, dizainas ir šablonai.
    • Pradinė konfigūracija: vartotojai, vaidmenys, mokėjimo būdai, siuntimo būdai.
    • Katalogo tvarkymas, produktų tipas ir atributų konfigūracija.
    • „Magento Connect“, plėtiniai.

06. Elektroninės prekybos valdymas ir valdymas

  1. Elektroninės prekybos tinklo valdytojo skaičius.
  2. Klientų aptarnavimas - skaitmeninis vartotojas. Priemonės: Internetinis pokalbis, Telefonai, skirstomieji skydai, „Correos“, CRM.
  3. Internetinės parduotuvės proceso schema. Kasdien operacija
  4. Logistika ir atsargų valdymas.
  5. Mokėjimo internetu būdai
  6. Sukurkite pasitikėjimą el. Prekyba
  7. Elektroninės prekybos sėkmės istorijos: elektroninė medicininė, maisto ir mados elektroninė prekyba.

07. Paieškos sistemos optimizavimas (SEO)

  1. Seo elektroninei prekybai
    • Pagrindiniai SEO pagrindai tinklaraščio požiūriu.
    • Kaip veikia „Google“
    • Kaip rasti geriausius raktinius žodžius.
    • Raktinių žodžių analizės įrankiai.
    • Techninis SEO patikrinimas.
    • Dalykai, kuriuos visada turėtume daryti.
    • Optimizuoti stebėjimą - kodėl tai svarbu?
    • Pasikartojantis turinys
  2. SEO puslapyje
    • Raktinių žodžių tyrimai El. Prekybos raktinių žodžių analizė.
    • Indeksavimas: „Google“ paieškos pultas ir tipiškos klaidos.
    • Vidinis susietas
    • Turtingi fragmentai, antraštės hierarchija ir vaizdo optimizavimas.
    • Konkrečios turinio gairės: venkite dubliuojamo ir menko turinio.
    • SEO copywriting vadovas el. Parduotuvėje ir „WordPress 2“.
    • Kaip atlikti SEO auditą.
  3. SEO išjungtas puslapis
    • Nuorodų kūrimo strategijos.
    • Linkbaiting strategijos.
    • Baudų valdymas „Google“ ir kitose paieškos sistemose.
    • Paieškos algoritmai: „Penguin“, „Panda“, „Hummingbird“.
    • Juodoji skrybėlė prieš baltąją skrybėlę.
  4. SEO auditas
    • Kas tai yra Kodėl tai daroma. Kada to reikia?
    • Įmonių tikslų analizė. Raktiniai žodžiai, konkurentai ir galimybės.
    • Ontologinė analizė (interneto architektūra).
    • Atsekamumo ir indeksavimo analizė.
    • Puslapio techninė analizė: Turinys, struktūruoti duomenys ir WPO.
    • Techninė analizė Ne puslapis: nuorodos profilis, matomumas internete.
    • Matomumo internete analizė.
    • Sprendimų priėmimas.

08. Reklama internete

  1. Reklama internete
    • Pagrindinės sąvokos ir sąnaudų bei matavimo modeliai: CPC, CPA, CPL ir kt.
    • Programinės reklamos įvadas.
    • „Bing“ skelbimai ir „Google Adwords“ alternatyvos.
  2. "Google AdWords"
    • Platformos: Paieškos tinklas ir paieškos partneriai, Vaizdinės reklamos tinklas, „YouTuBE“, „Google Play“ parduotuvė.
    • Skelbimų tipai ir pagrindiniai rodikliai.
    • Reitingas, aukcionai ir kokybės lygis.
    • Kampanijos struktūra, atitiktys ir plėtiniai.
    • „Google Adwords“ raktinių žodžių tyrimai.

09. Internetinė rinkodara, orientuota į elektroninę prekybą ir jos rezultatus.

  1. Skaitmeninis rinkinys: pritraukimas, konversija, išlaikymas / lojalumas, matavimas / analizė.
  2. Reklama internete Metodai ir įrankiai, kaip ankstyvose stadijose viešinti internetinį verslą.
  3. Augimo įsilaužimas Internetinio verslo eksponentiško augimo metodai ir metodika.
  4. Komentarų ir apžvalgų valdymas internetinėje parduotuvėje. Komentarų fiksavimo įrankiai.
  5. Pardavimai ir srauto įsigijimas prekyvietėse, lygintuvai ir kt.
  6. Pelningumo analizė vykdant internetinį projektą (IG).
  7. Fotografija elektroninėje parduotuvėje.
  8. Vaizdo rinkodara Vaizdo rinkodaros seminaras.
  9. El. Pašto rinkodara
  10. Partnerių marketingas

10. Naudojimas, dideli duomenys ir žiniatinklio analizė

  1. „Analytics“ elektroninėje parduotuvėje. KPI ataskaitos ir eismo analizė.
  2. Naudojamumas ir CRO. Metrikos analizė, siekiant padidinti konversiją.
  3. Pagrindiniai duomenys el. Komercijoje: teorinis apibrėžimas ir el. Prekybos taikymas.

11. Socialinė komercija. Parduoda socialiniuose tinkluose

  1. Socialiniai tinklai kaip pardavimo kanalai.
  2. Strategijos apibrėžimas socialiniuose tinkluose.
  3. Žiniatinklio pakartotinė rinkodara (puiki auditorija).
  4. Stebėjimo įrankiai socialiniuose tinkluose.

12. Atvykstanti rinkodara

  1. Turinio rinkodara
  2. Virralizuokite savo turinį.
  3. Iššokantys langai ir švino surinkimas.
  4. Užblokuotas turinys

Magistro baigiamasis darbas

Galutinis projekto magistro pasirinkimas: nuosava arba trečioji šalis, tikra ar fiktyvi.

Mokomosios elektroninės komercijos projekto pristatymas, tango, jei jis yra tikras kaip išgalvotas.

Galutinio pagrindinio projekto gynimas teisme: (neprivaloma).

Tada paliksime jums vaizdo įrašą, kad galėtumėte pamatyti, ką sudaro „Galutinis pagrindinis projektas“, kokie turi būti dokumentai ir keletas senų leidimų pavyzdžių ir pristatymų. Daugiau PFM pavyzdžių galite pamatyti mūsų svetainės absolventų skiltyje.

Programa mokoma:
  • Ispanų
Paskutinį kartą atnaujinta Spalis 5, 2019
Šis kursas yra Internetinės
Start Date
Spal. 23, 2019
Duration
6 mėnesių
Dieninės
Price
1,900 EUR
Deadline
Lapk. 1, 2019
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Spal. 23, 2019
End Date
Bal. 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas
Lapk. 1, 2019

Spal. 23, 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
Lapk. 1, 2019
End Date
Bal. 2020