Oficialus socialinių tyrimų komunikacijos magistro laipsnis
VIU - Universidad Internacional de Valencia
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Valencia, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Šiuo metu komunikacijos pasaulis reikalauja specialių specialistų įforminimo. Naujoji visuomenė reikalauja geresnės informacijos, prieinamos, bet griežtesnės moksliniu požiūriu, o žiniasklaida ieško komunikatorių, turinčių šios srities žinių, galinčių efektyviai ją perduoti.
- Ispanų kalba
- Modalumas: internete
- Kreditai: 60 ECTS
Programos apibrėžimas
Dėstytojų, kurie nukreipia studentą į internetą plėtojant šį oficialųjį magistro laipsnį, derinys leidžia tapti novatoriška galimybe geriau skleisti žinias atliekant mokslinius tyrimus. Poreikis rengti tyrėjus ir komunikatorius šiose srityse pateisinamas mokslinio raštingumo svarba.
Kuo šis meistriškumas išskirtinis?
- Pirmasis visiškai internetinis oficialus ispanų kalbos magistro laipsnis, skirtas tarptautinei mokslo ir technologijų komunikacijos sričiai.
- Programos, pagrįstos Ispanijos ir Lotynų Amerikos darbo jėgos poreikiais, turinys ir požiūris.
- Orientacija, susijusi su komunikacija krizių ir aplinkos srityse,
- Komunikacijos naujovės ir naujos informacijos atskleidimo formos atvirose erdvėse.
- Savarankiškas darbas organizuoti dalykus, kurių žinios auga lygiagrečiai.
- Mokymo komanda, turinti didelę patirtį tyrinėtojų ir dėstytojų.
"Šiuo metu atliekant edukacinę užduotį komunikuoti mokslą ir tyrimus, pokyčiai, vykstantys per ankstesnius metus, viršija bet kokią prognozę. Visuomenės požiūris į mokslo ir technologijų tyrimų sklaidą keičiasi visur. greičiu “.
Joan M. Oleaque Moreno
Mokslinių tyrimų socialinės komunikacijos magistras prof
Priėmimai
Studijų programa
Informacija apie magistro darbą
Tai yra privalomas dalykas, kuris yra „Pensum de Estudios“ dalis ir kurį sudaro projekto, kurio metu studentai pritaikys įgytas žinias, kūrimas. Magistro baigiamąjį darbą sudaro 12 dalykų, o studentai, susitarę su savo direktoriumi, gali siūlyti savo pasirinktą temą disertacijos kūrimui. Gynyba bus internete.
Stipendijos ir finansavimas
Sąlygos
Nuolaida pagal mokėjimo metodą
- Papildomi 10% mokant grynaisiais
- Papildomi 5% mokant dviem dalimis
Idealūs studentai
Priėmimo profilis
Tai ypač rekomenduojama:
- Studentai ir (arba) profesionalai, turintys aukštąjį universitetinį išsilavinimą (garso ir vaizdo komunikacija, reklama ir viešieji ryšiai, žurnalistika ar susiję universitetiniai laipsniai), norintys įgyti specifinių komunikacijos įgūdžių mokslinėmis-technologinėmis temomis.
- Absolventai ir (arba) specialistai mokslo ar technologijos klausimais, kurie specialiai rengia darbą, susijusį su moksline komunikacija įmonėse, tyrimų centruose, universitetuose, administracijoje ir kt.
- Mokslininkai, norintys įgyti reikiamų įgūdžių bendrauti su savo darbu arba laboratorija ar įstaiga, su kuria jie susiję.
- Institucinės ar verslo srities specialistai, norintys gilinti bendravimą, daugiausia dėmesio skyrė pažangiems mokslo ir technologijų vystymosi aspektams.
- Studentai, norintys įgyti daktaro laipsnį, susijusį su komunikacija ir (arba) mokslinių tyrimų plėtra.
- Ir apskritai visi tie specialistai ir universitetų absolventai, kuriems reikia specialaus pasirengimo bendrauti su šiuolaikine moksline kultūra.
KARJEROS GALIMYBĖS
Karjeros galimybės
Šis oficialus magistro laipsnis leis studentui plėtoti savo veiklą įvairiose srityse, tokiose kaip komunikacija, didaktika, švietėjiškas darbas mokslo srityje, technologijų sklaida. Profesinės galimybės yra susijusios su šiomis sritimis:
- Mokslinė žurnalistika, atgimusi po krizės.
- Mokslo ir technologijų sklaida įvairiose institucijose.
- Komunikacijos biurai institucijose ir įmonėse, kurios turi technologinį variantą.
- Rizikos komunikacijos specializacija institucijoms
- Bendruomenės vadovas įmonėse, susijusiose su technologijomis ar moksliniais tyrimais
- Komunikacijos - rinkodaros paslaugos, susijusios su technologinių tyrimų sritimi
- Mokslinių žinių, susijusių su nacionalinėmis ar tarptautinėmis institucijomis, sklaidos tinklų kūrimas.
- Švietimo ir informacinės institucijos skatina didaktines mokslo žinias klasėje, mokslo muziejuose, fonduose, kurie remiasi mokslinių tyrimų pagalba)