Meistras web analytics, naudojimą ir vartotojo patirtį (UX)

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

Meistras web analytics, naudojimą ir vartotojo patirtį (UX)

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Strėlės ir profesionalizacija skaitmeninio sektoriaus kartu su padidėjusios konkurencijos sektoriuose, kaip antai "mobiliųjų" arba "e-commerce" verčia įmones stebėti, įvertinti ir optimizuoti reklamos procesą ir superkant kiekvienas jos etapuose ir pasukite kiekvieno apsilankymo metu į verslo galimybes, siūlydami neužmirštamų įspūdžių.

Siekiant išspręsti šias problemas ir su vieninteliu tikslu pagerinti rezultatus atsiranda naujų profesinius profilius, pavyzdžiui, skaitmeninio analitiko ir konversijos optimizavimo (CRO) ir vartotojo patirtį (UX).

Per Web Analytics naudojimą ir vartotojo patirtį (UX) Mokytojo jums susiformavo stebėti, matuoti ir pagerinti investicinę bendrovę per veiksmų ir nuolatinio tobulėjimo planą, apimantį meno ir mokslo pasiekti sėkmės per duomenų, naudojimo ir konversijos vairuoti kaita verslą internete.

spain102

Kas bus mokytis?

Baigus Web Analytics naudojimą ir vartotojo patirtį (UX) Mokytojo jums bus puikiai sugeba:

  • Optimizuoti veiklą ir vartotojo patirtį savo svetainę.
  • Nustatykite, planuoti ir įgyvendinti nuolatinio tobulėjimo orientuota į kliento programą.
  • Optimizuokite konversiją ir vartotojo patirtį (UX).
  • Naudojant web analytics vairuoti kaita verslą internete.
  • Apibrėžti pagrindinius veiksnius (KPI) ir padaryti suvestines.
  • Nustatykite, įgyvendinti ir efektyviai valdyti žiniatinklio analizės sistemą.

Kam ji gali būti susiję?

Į žiniatinklio analizė, naudojimą ir vartotojo patirtį (UX) magistras rengia mokymus specialiai skirtas siekiant šių profilių:

  • Dabar rinkodaros specialistai, kuriems reikia optimizuoti kampanijas ir skaitmeninės rinkodaros investicijas, gerinti investicijų efektyvumą, didinant investicijų grąžą ir optimizuoti išlaidas.
  • Verslininkai, kurie turi skatinti savo interneto projektus kaita.
  • Vadovai ir rinkodaros vadybininkai, meistrai, interneto programuotojų ir atsakingi interneto portalai, kuriems reikia pasivyti naujausias technologijas iš web analytics.
  • Direktoriams ir valdytojams MVĮ, kurie nori optimizuoti konversiją per jų tinklalapius.
  • Jauni absolventai, kurie nori plėtoti savo karjerą interneto, skaitmeninės rinkodaros ir naujųjų technologijų pasaulyje ir nori specializuotis web analytics, naudojimą ir vartotojo patirtį.

mokymo planas

Struktūra ir medžiagos, Web Analytics Master, naudojimą ir vartotojo patirtis (UX) organizuojamas taip:

Modulis 1. Įvadas į Web Analytics

  • žiniatinklio analizė, apibrėžimas, savybės ir ekosistemos
  • Web analytics įrankiai
  • Klientas kaip informacijos šaltinį

"Google Analytics" modulis 2. Pagrindinis

  • Namai ir administravimas "Google Analytics"
  • Sukurti tikslų ir programų
  • Renginiai, priskirti kintamieji, profiliai ir filtrai
  • Kurti segmentai ir kampanija sekimo
  • Integracija su "AdWords" ir "žiniatinklio valdytojo įrankiuose
  • operacijų stebėjimas
  • Įspėjimai ir pritaikyti ataskaitos

3. "Google Analytics" modulis Išplėstinė

  • Puslapis žymėjimas ir pažangios filtrai
  • reguliarios išraiškos
  • Excel Google Analytics

Modulis 4. analizė skaitmeninės rinkodaros

  • Analizė žiniasklaidos ir kampanijos
  • Elektroninė prekyba analizė
  • Daugiakanalis ir pakartotinę rinkodarą su Google Analytics "analizė
  • Analizė socialinės žiniasklaidos
  • Panaudotų laidai
  • Analizė neprisijungęs veiksmų ROPO
  • Turinio analizė
  • Dizainas analizė ir UX

Modulis 5. KPI ir rezultatų korteles

  • Apibrėžti KPI ir skydus internete
  • Laimėjimai Prisijungė ekrano reklamos kampanijų
  • Scorecard SEO kampanijos
  • Laimėjimai PPC kampanijas
  • Laimėjimai vartotojo patirtį
  • Laimėjimai socialinės žiniasklaidos kampanijas
  • Scorecard elektroninio pašto kampanijas

6. Modulis Vartotojas Patirtis

  • Vartotojo orientuotas dizainas, apibrėžimas, savybės ir tendencijos
  • UX tyrimų metodai
  • Apibrėžti metrikos ir tikslus UX
  • Planavimo procesas UX
  • Rašymas Web orientuotas vartotojui

Modulis 7 Įvadas į konversijos optimizavimo

  • Konversijos optimizavimas, apibrėžimas ir savybės
  • Trejybės konversijos metodas
  • Apibrėžti metrikos ir pertvarkos tikslus
  • Planavimo testai, kur mes pradėti?
  • Planavimo testai, kaip mes prioritetą?
  • Klientų pirkimo ciklo internete
  • Puslapių kūrimas įvesties
  • Testas A / B ir daugiamatis

Modulis 8. optimizavimas Interneto svetainė

  • Optimizavimas mobiliesiems prietaisams
  • Optimizavimas puslapyje ir produkto
  • Įrankiai konversijos optimizavimo

Baigiu galutinė projekto

Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Spanish (Spain)
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Internetinės
Start Date
Pradžia
Spal 2018
Duration
Trukmė
600 valandos
Dieninės
Price
Kaina
4,500 EUR
Locations
Ispanija - Barcelona, Catalonia
Pradžia : Spal 2018
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Spal 2018
Ispanija - Barcelona, Catalonia
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla