esdebarca401

Ar kada galvojote apie regėjimo poveikį, kad jūs gauti kasdien nuo interneto aplinkoje per savo kelis įrenginius suma?

Mes nuolat informuoti, siekti, dalis, susiję, sąveikauja, analizuoti, išmesti, ..., numatytą internete informaciją. Taip svarbu yra informacijos patikimumas, pavyzdžiui, kaip ji pateikta ir prisitaiko prie kiekvienam prietaisui.

Rinkoje yra labai svarbu turėti specialistų, galinčių suvokti nuolatinį transformaciją aplinkai, suprasti vartotoją siųsti jums informaciją ir pranešimą.

Į Web dizainas ir programavimas Multidevice Meistras apima visus aspektus, būtina studentui įgyti įgūdžių ir žinių, kad galėtų vykdyti, valdyti, kurti ir įgyvendinti projektus, paslaugas ir taikomąsias interneto programas.

Per Žinoma, studentai galės geriau suprasti ir atkreipti dėmesį į poreikius, technologijos ir realias galimybes kiekvienam klientui ar projektui teikti veiksmingą atsaką į jo tikslus, taip pat galėdami pasiūlyti grafikos kūrybinės įnašai jis yra unikalus ir novatoriškas kūrinys.

Šiame kontekste jie bus tokie pat svarbūs klavišus skaitmeninio projektavimo ir kūrimo įgūdžių ir gaires stebėsenos projektą užfiksuoti kliento reikalavimus į galutinio produkto pristatymą.

Su šio mokymo studentas turės išsamią apžvalgą apie visą procesą sukurti interaktyvų projektą, kur verslo vizija, vartotojo patirtį (UX) technologija ir dizaino sąsajos yra centre.

Tikslai

Pagrindiniai šios programos tikslai yra šie:

  • Supratimas naujų būdų, kaip matyti dabartį ir ateitį elektroninėje aplinkoje. Įgyti žinias ir įgūdžius naujų sąvokų (sąsajos dizainas, sąveika arba padėties) ir pritaikyti kitą jau žinomas grafinį dizainą su šioje aplinkoje.
  • Gebėti valdyti, kurti ir įgyvendinti interneto projektą savarankiškai ar galės dalyvauti apibrėžtų kiekvienos dalyvaujančios komandos specializuotų vaidmenis.
  • Įgyti darbo procesą atsižvelgiant į kiekvieną projekto etapą: instruktažas, koncepcijos kūrimo, strateginio / tikslas, pagrįstas klientų poreikius, GUI kūrimo, prototipų, programavimas front-end.
  • Mokymasis sintetina svetainės Architektūra, patogumą ir strategiją daugiaformatį projekto projektavimo savo grafinę sąsają ir dirbti su wireframes.
  • Suprasti vartotojo patirtį (user patirtis) kaip disciplinos, kuri suteikia prasmę bendro darbo technologijų, dizaino ir sąveikos svarbą.
  • Sužinokite komunikacijos protokolus ir patentuotus technologijas kelių prietaisų projektus ir internetas geriau suprasti, kokie reikalavimai turi kiekvienas taikyti visiems, kad įvairiose žiniasklaidos priemonėse (interneto ir Web programa) A daugiaplatformės aplinkoje (ekranas, planšetinio kompiuterio ir išmaniojo telefono).
  • Įgyti gebėjimą apibrėžti žiniatinklio kliento strategiją, planuoti, kuriuo į darbą, padėtį tiek organiškai, tiek per interneto mokėjimo (SEO ir SEM) projektą.
  • Skatinti verslumą, stiprinti verslo įgūdžių valdyti projektus ne iš biudžeto, organizacinių diagramas, tiekėjų valdymas ir planavimas lygiu.
  • Profesionalai pasidalinti su kasdienio gyvenimo profesionalioje studijoje, pamatyti, kaip jie sprendžia projektus ir geriausias būdas išspręsti problemas, su kuriomis susiduriama su multidispositvo produkto plėtrai.
  • Tuo Kurso pabaigoje studentai turės medžiagomis, sukurti skaitmeninį portfolio, suteikiant jiems galimybę reklamuoti save darbo vietoje.

Mokymo planas

Į Web dizainas ir programavimas Multidevice struktūra iš šių teminių sričių magistro yra įtraukta į kryžminę projektas, sukurtas daugiau nei 10 dalykų:

Digital Media strategija ir projektų valdymas

Šiame modulyje studentas susiduria su naujų būdų matome dabartį ir ateitį elektroninėje aplinkoje supratimą. Norėdami tai padaryti, turite įsisavinti naujas sąvokas (sąsajos dizainas, sąveikos ar padėties) ir pritaikyti kitiems jau žinoma iš grafinio dizaino prie šios aplinkos. Mokymosi metodai ir procesai, skirti plėtoti tinkamą produkto strategiją, apibrėžti tikslus ir sėkmės rodiklius, analizuojant esamą realybę verslo centru, taip pat planavimo ir strategijos kūrimas.

Vartotojas patirtis (UX)

Studentas turi įsisavinti pagrindines sąvokas, kurios užtikrintų turtingą vartotojo patirtį. Tyrinėja veiksnius, kaip antai sąveika dizainas, informacijos architektūra, prieinamumo, navigacijos srautų, praktiškumo. Dirbsime nuo visų taikomų konkrečių rezultatų (pavyzdžiui wireframes arba prototipų), kuri iš anksto produkto kūrimo ir įteisinimo šių rezultatų vystymosi uždavinių.

GUI dizainas

Šio modulio tikslas yra sintetinti architektūra, patogumą ir strategiją daugiaformatį projekto projektuojant savo GUI. Jis veikia pagrindinius aspektus interaktyvios vaizdinės komunikacijos ir studentas yra supažindinami su elementais sąveika ir navigacijos keliose žiniasklaidos įtrauktis (pvz interneto sąsajų mobiliojo ir darbalaukyje). Ji veiks nuo konceptualizavimo per eskizą vaizdo atlikti maketai ir iš dizaino modelius bibliotekoje apibrėžimą.

sąsajaName plėtra

Šio modulio tikslas yra sužinoti komunikacijos protokolų savo interneto projektus ir gilinti HTML5, CSS3, JQuery kalbų ...

Patvirtinantys Dizainas

Šis modulis siekiama didinti informuotumą ir patirties reaguoja interneto dizaino projektus: Kaip jie prisitaikyti prie įvairių prietaisų? Kaip ir ką turinys yra rodomas kiekvieną? Šiam tikslui yra apibrėžti visas naujas galimybes, tiek potencialo ir reikalavimus, pvz grafikos programinės įrangos įrankius. Tuo modulio pabaigoje bus sukurtas, ir įgyvendinami (maketas iki lygio) išvesties Web sprendimai platformą. Dėmesys klausimais kodas (įkrovos) įtakos plėtrą kelis įrenginius (reaguojančių) bus naudojamas.

Prototipų ir End Menai

Pasiūlymų pateikimas yra vienas iš svarbiausių punktų projekto, modulis tikslas yra plėsti išteklius ir suteikti įrankius pateikti pasiūlymus klientams, gerinti argumentario, kokybę ir baigti daugiau nekilnojamojo (InvisionApp ir "Marvel).

Kita vertus, ji yra labai svarbi kontekstualizuoti įvairių procesų, skaitmeninio projekto ir įvairias jos dalyvius. Mes suteiksime ypatingą dėmesį žingsnis tarp pradinio įrangos projektavimas ir programavimas, sklandžiai ištrauka tarp programuotojų ir dizainerių, sumažinti klaidų ir sutaupyti laiko (Zeplin).

Valdymas TVS

Įrankių turinio valdymo (CMS), kurių kiekviena tam tikru tikslu specializuota rinkinys (socialinės, komercinės, bendravimas) bus. Jis bus pagilinti WordPress naudojimas, bando išsamią diegimą, konfigūravimą ir pratęsimo naudojant modulius ir įskiepius. Galiausiai, studentas žinos vystymosi dinamiką kliento / serverio aplinkoje ir suprasti klausimus, susijusius domenai hostings, ir tt

Design naujų skaitmeninių aplinkų ir mobiliųjų įrenginių

WebApp, gimtoji paraišką ir hibridų, prisitaikanti konstrukcija. Šiame langelyje mes mokytis ir įgyvendins visus kuriant projektus naujų skaitmeninių aplinkų aspektus: nuo koncepcijos, funkcijų apibrėžimu ir dizaino wireframes, kad vizualinio dizaino ir prototipų apps ir Ziniatinklio programu ir pamatyti prisitaikanti konstrukcija.

Mes gilinti specialiu būdu grafikos ir naudojimo sprendimus ir atrasti naujas profesionalių įrankių (eskizas), Naujoji darbo procesus ir metodus, kurie bus gauti mūsų skaitmeninių projektai turi kokybę ir reikiamus apdailos kelionių ir sėkmės rinkoje ,

Skaitmeniniai Analytics ": metrikos optimizuoti svetainę

Vienas iš didžiausių privalumų skaitmeninių aplinkų yra galimybė išmatuoti jokių sąveikas vartotojams. Tai leidžia mums gauti vertingos informacijos apie jų tipą ir elgesį optimizuoti svetainės našumą ir priimti sprendimus sėkmingą verslą.

Modulio tikslas yra suprasti darbo metodiką kuriant matavimo sistema, sužinoti, kaip įdiegti ir konfigūruoti pagrindines funkcijas ir gauti reikiamą KPI.

Projektų valdymas ir verslo

Detalė gamybos etapai skaitmeninio projekto, iš klientų kontakto su produkto starto.

Mes nustatyti skirtingus vaidmenis ir priemones, naudojami skaitmeninio projekto valdymui.

Mes duos apie pasekmes ir reikalavimus skaitmeninio projekto valdymo apžvalgą, kad studentai gali žinoti apie juos ir atsižvelgti į visus veiksnius, sėkmingai vykdyti projektą.

Magistro baigiamasis darbas

Be įveikti įvairių modulių kreditus, visi studentai turi parengti galutinį magistro projektas, susidedantis iš asmeninių tyrimų projektą iš turinio mokė programos metu. Nors dauguma TFM daroma individualiai, grupės ir asmens vadovėliai bus įsteigta pradžioje, pasirinkti ir planuoti tyrimo objektas, o per jos plėtrą, išlaikyti tikslus ir pasiekti norimų rezultatų.

Dirbtuvių ir mokymosi vienetai

Per pramonės ekspertų, seminarai, kur jie įgyja naujų žinių, ugdyti gebėjimus ir keitimo įspūdžiai bus pristatytas.

vidinis seminaras

Šis seminaras bus pasinerti į klausimus, susijusius su backend. Tai reiškia rinkmenos struktūra klausimus ir ypatingas dėmesys bus skiriamas kalbų, pavyzdžiui, PHP, "JavaScript" ir JQuery.

RRSS

Sukurti strategijas siekiant padidinti socialinių tinklų galią ir padidinti multimedijos produktų sėkmę. atvejo studijos bus pristatyta.

eskizas seminaras

Eskizas tampa jūsų multimedijos dizaino etalonas; labiausiai universalus, visapusiškas ir skirta programinė įranga, naudojama sukurti internete aplinkoje. Ne tik yra interneto schemos programinė įranga: tai priemonė padaryti mūsų gyvenimą paprasčiau dizainerių.
Mokymo programa yra suskirstyta į keturis modulius.
Medžiagos, kurios sudaro mokymo pasiskirsto taip:

TEMOS ECTS
Digital Media strategija ir projektų valdymas 5
Vartotojas patirtis (UX) 5
GUI dizainas 5
sąsajaName plėtra 5
Patvirtinantys Dizainas 5
Prototipų ir End Menai 5
Valdymas TVS 5
Design naujų skaitmeninių aplinkų ir mobiliuosius įrenginius. Web programa, gimtoji paraišką ir hibridinių programa, pritaikoma dizainas 5
Skaitmeniniai Analytics ": metrikos optimizuoti svetainę 5
Projektų valdymas ir verslo 5
Magistro baigiamasis darbas 10
IŠ VISO ECTS 60

Reikalavimai

Rekomenduojama aprašymą

Ši magistrantūros yra skirta žmonėms, kurie turi tokią profilis:

  • Absolventai dizainas
<li>    Absolventai Komunikacijos mokslai</li>
<li>    Absolventai Telekomunikacij&#371; in&#382;inerijos ir / ar kompiuterio</li>
<li>    Absolventai audiovizualiniai prane&scaron;imai</li>


Tais atvejais, kai studentas įrodo ankstesnę aukštąjį išsilavinimą su akreditavimo ir universitetinį laipsnį procesą, Akademinis komitetas įvertins kandidato CV ir portfolio ir baigė mokymo programą, kurios turi išlaikyti pakankamą atitikimą egzistuojančių tyrimų laipsnį tas pats plotas.

Laipsnis

Žmonės, kurie pereina į programos vertinimo gaus dvigubą diplomą: kursai ESdesign - Aukštesniosios mokyklos Design Barcelona kursą Tarptautinio universiteto Valencia, kuris įskaityta juos kaip profesionalai specialybės mokėsi.

Karjeros perspektyvos

Studentai pradėdami vartoti šį kapitonas gali plėtoti savo karjerą šiose srityse:

  • Grafikos studija
<li>    Departamentai interneto reklamos agent&#363;ros</li>
<li>    Departamentai, marketingo, komunikacijos ir dizaino stambi&#371; &#303;moni&#371;</li>
<li>    S&#261;skaitos departament&#371; reklamos agent&#363;r&#371;</li>
<li>    Laisvai samdom&#371; specialist&#371;, verslinink&#371;, pradedantiesiems, paleidimo bendrov&#279; ir tt</li> 

Programa mokoma:
  • Ispanų

Peržiūrėti 12 daugiau kursų Escuela Superior de Diseño de Barcelona »

Šis kursas yra Internetinės
Duration
12 mėnesių
Dieninės
Price
4,800 EUR
Pagal vietas
Pagal datą
Galutinis paraiškų davimo terminas
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date