Meistras interneto rinkodaros ir web analytics

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

Meistras interneto rinkodaros ir web analytics

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Šiuo metu yra didelis poreikis specialistų aukštos kvalifikacijos veiksmingai valdyti galimybes, skaitmeninės rinkodaros siūlo su specializuota pavyzdžiui, eismo valdytojas, SEO, SEM, Bendrijos vadovas, analitikas, skaitmeninis, Mobilieji ir atvykstamasis rinkodaros profilius, kuris reikalingas mokymas specialiai dėl jų pareigų sudėtingumo.

Į skaitmeninės rinkodaros magistro specializacija yra programa, sukurta siekiant patenkinti šiuos poreikius, didelių pramonės ekspertų ranka, kur jūs išmoksite skaitmeninės rinkodaros pagrindus ir jums bus mokytis kai kurių konkrečių sričių, kuriose norite gilinti.

Baigus skaitmeninės rinkodaros magistras, turėsite didelį žinių bazę skaitmeninės rinkodaros gali pagilinti ir specializuojasi vienoje srityje: Web Analytics; gamification; Mobilus Rinkodara; Google Adwords; E-komercija; Atvykstamasis Rinkodara arba Skaitmeninės komunikacijos.

spain101

Kas bus mokytis?

Baigus skaitmeninės rinkodaros magistras jums bus puikiai sugeba:

  • Nustatykite, planuoti ir efektyviai kontroliuoti internetinėmis personalo paieškos kampanijas.
  • Atlikti internetinės žiniasklaidos planavimo.
  • Pirmieji gaukite interneto kanalo pritraukti klientus.
  • Naudojant web analytics vairuoti kaita verslą internete.
  • Nustatykite, įgyvendinti ir efektyviai valdyti žiniatinklio analizės sistemą.
  • Apibrėžti pagrindinius veiksnius (KPI) ir padaryti suvestines.
  • Specializuojamės profesionalus turėti daugiau galimybių įsidarbinti vienoje iš labiausiai svarbu pasirinkti konkrečias sritis: Web Analytics Gamification, mobiliojo rinkodaros, SEO, Google AdWords, elektroninės komercijos, atvykstamasis rinkodaros ar skaitmeninio ryšio.

Kam ji gali būti susiję?

Į skaitmeninės rinkodaros ir specializacijos magistras rengia mokymus specialiai skirtas siekiant šių profilių:

  • Žmonės, kurie nori žinoti, giliau priemones ir strategijas SEO Web padėties.
  • Atsakingas už rinkodaros ir vadovų, kuriems reikia padidinti savo interneto investicijas ir atlikti tinkamą internetinės žiniasklaidos planavimo.
  • Verslininkai, kurie nori, kad jų bendrovei būti ant veiksmingai būdu tinklu.
  • Profesionalai Social Media ir Bendrijos valdymo, kurie nori išplėsti savo žinias apie eismo valdymo ir web analytics metodus.
  • Komunikacijos specialistams, kurie nori pasivyti naujausias technologijas, skatinant svetaines internete.
  • MVĮ vadovai ir vadybininkai, kurie nori pagerinti savo interneto strategiją papildyti su tradiciniais prekybos strategijas.
  • Interneto svetainių kūrėjai ir turinio kūrėjai, kurie nori plėsti savo žinias apie SEO.
  • Jauni absolventai, kurie nori plėtoti savo karjerą interneto, skaitmeninės rinkodaros ir naujųjų technologijų pasaulyje.

mokymo planas

Struktūra ir medžiagos, skaitmeninės rinkodaros ir Analytics Gamification, mobilus, SEO, el com, atvykstamasis Master, paviljonai organizuojamas taip:

[GROUP BENDRI MEDŽIAGOS: RINKODAROS SKAITMENINIS]

Modulis 1. Internetinė žiniasklaida planavimas

  • Reklama internete žiniasklaidos raida ir tendencijos
  • Prisijungę planavimas strategija
  • Informacijos šaltinius ir klientų sekimo
  • Daugiakanalis analizė ir priskyrimo modeliai

Modulis 2. Grafinis Reklama internete

  • Efektyvus valdymas internetu ekrano reklamos
  • Reklamos tinklai, reklama formatai ir tendencijos
  • Rodyti reklamą su "Google" vaizdo skelbimų kūrimo

Modulis 3. Paieška

  • Search Engine reklama, apibrėžimas, savybės ir tendencijos
  • Apibrėžti metrikos ir tikslus SEO ir PPC
  • efektyvus valdymas mokamų paieškos kampanijas. PPC
  • "AdWords" redagavimo
  • I. Įvadas SEO prašytojai
  • SEO II. raktažodžių tyrimų
  • SEO III. Linkbuilding
  • SEO IV. atvykstamasis rinkodaros
  • V. SEO SEO auditas

Modulis 4. Socialinė žiniasklaida

  • socialinių tinklų ir bendruomenės valdymo
  • Statybos ir išlaikyti socialinį tinklą
  • Kampanijos ir socialinės žiniasklaidos strategija
  • Skelbimai socialiniuose tinkluose
  • turinio viralization

Modulis 5. paštas ir partnerių tinklus

  • Pašto kampanijas, apibrėžimas ir savybės
  • Statybos ir palaikyti ryšius duomenų bazes
  • Įrankiai elektroninio pašto kampanijas
  • Rašyti laiškus, kad konvertuoti
  • Partnerių tinklai

6. Modulis teisiniai aspektai

  • Klasės teisėtumą. Privatumo internete
  • Europos ir tarptautinės teisės aktai

[GROUP SPECIALIOSIOS MEDŽIAGOS]

Studentas turi pasirinkti vieną iš šių specializacijų:

  • web Analytics
  • Laipsnis: magistras skaitmeninės rinkodaros specializuojasi web analytics
  • atvykstamasis Rinkodara
  • Laipsnis: magistras skaitmeninės rinkodaros specializuojasi atvykstamasis rinkodaros
  • E-komercija
  • Laipsnis: magistras skaitmeninės rinkodaros specializuojasi e-komercija
  • gamification
  • Laipsnis: magistras skaitmeninės rinkodaros specializuojasi Gamification
  • mobile Marketing
  • Laipsnis: magistras skaitmeninės rinkodaros specializuojasi Mobile Marketing
  • "Google AdWords"
  • Laipsnis: magistras skaitmeninės rinkodaros specializuojasi Google Adwords

Magistro baigiamasis darbas

Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Spanish (Spain)
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Internetinės
Start Date
Pradžia
Spal 2018
Duration
Trukmė
750 valandos
Dieninės
Price
Kaina
5,250 EUR
Locations
Ispanija - Barcelona, Catalonia
Pradžia : Spal 2018
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Spal 2018
Ispanija - Barcelona, Catalonia
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla