Meistras interaktyvios rinkodaros ir naujų žiniasklaidos

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

Meistras interaktyvios rinkodaros ir naujų žiniasklaidos

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Į marketingo Interactive & New Media magistras jums specialistas skaitmeninės ir interaktyvios žiniasklaidos. Jūs išmoksite strateginio marketingo ir produktų, naujų verslo modelių, labiausiai naujoviškų metodų ir būdų interaktyvios rinkodaros, socialinės žiniasklaidos rinkodaros pagrindus ir galiausiai padaryti didžiąją dalį galimybių interneto siūlo verslą.

Ši magistro siekiama specialistų ir absolventams, kurie nori plėtoti savo karjerą rinkodaros novatoriškas, technologijų ar susiję su skaitmeninėmis bei interaktyviomis žiniasklaidos bendrovių. Jūs išmoksite išnaudoti konkurencinius pranašumus naujosioms medijoms per kūrybiškumo ir technologijų srityje.

spain101

Kas bus mokytis?

Baigus interaktyviosios rinkodaros ir New Media Master jums bus puikiai sugeba:

  • Analizuoti ir interpretuoti pagrindinius veiklos aplinkoje ir rinkas.
  • Klauskite ir interpretuoti rinkos tyrimų ir informacijos šaltinius, reikalingus tinkamus sprendimus.
  • Žinant įvairius metodus duomenų analizei ir tyrimams.
  • Suprasti ir valdyti pagrindinius elementus marketingo ir rinkodaros.
  • Būkite pasirengę nusileisti 3.0 eros skaitmeninės rinkodaros.
  • Naudojant naujausias technologijas interaktyvios rinkodaros valdymo.
  • Padaryti labiausiai iš įrankių Socialinės & New Media teikia bendrauti savo pranešimą per tinklą efektyviai.
  • Planuoti efektyvias interneto kampanijas, analizuoti rezultatus ir priimti teisingus sprendimus, pagrįstus jų.

Kam ji gali būti susiję?

Interaktyviosios rinkodaros ir New Media magistras rengia mokymus specialiai skirtas siekiant šių profilių:

  • Universiteto absolventams, kurie nori plėtoti savo profesinę karjerą rinkodaros ir verslo vadybos siekiant prisiimti pozicijas didelę atsakomybę šioje verslo srityje.
  • Verslo specialistams, kurie nori kurti, kurti ir stiprinti savo verslo ir rinkodaros žinių, atsižvelgiant į dabartinę verslo dinamiką ir rinkos aplinkoje.
  • Verslininkai, kurie nori žinoti, o labiausiai novatoriškoms ir dabartines rinkodaros metodus pateikti būsimajai bendrovei galingą konkurencinį įrankį ir išmokti gaukite verslo valdymui.
  • Įmonių vadovai, verslininkai bei absolventų, kurie nori sužinoti, kaip gauti maksimalią verslo efektyvumą su išteklių, kad kiekvienos iš bendrovių, kuriose jie dirba rasti, analizuoti, mokslinius tyrimus, taikomos metodus pažangiausius valdymo ir galėtų priimti teisingus sprendimus kiekvieną kartą.

mokymo planas

Struktūra ir medžiagos, interaktyviosios rinkodaros ir New Media Master organizuojamas taip:

Modulis 1. Produkto vadybininkai

  • Rinkodaros ir komercinės veiklos sąvoką organizacijose
  • Organizavimas ir verslo struktūros
  • ekonominė, finansinė ir rinkodaros valdymo
  • Informacija ir sprendimų priėmimas
  • rinkos tyrimai
  • Kokybiniai ir kiekybiniai tyrimai
  • Eksperimentiniai ir stebėjimų metodai
  • Vidaus informacijos valdymo ir subalansuotų rodiklių sistema
  • vidinės sąlygos rinkodaros
  • ekonomikos valdymo ir rinkodaros orientacija į pelningumo
  • Aplinkos veiksniai ir sąlygos
  • Rinkos ir konkurencinė struktūra
  • Vartotojų elgsena
  • Strateginis SSGG diagnozė

Modulis 2. Rinkodara Skaitmeninis

  • Įvadas pakeisti aplinką
  • Skaitmeninės rinkodaros pagrindai. 4f
  • Nauji verslo modeliai. Nuo prekių rodymą su firminiais turinį
  • Agentai ir formatas
  • Planavimas ir metrikos
  • Įvadas į paieškos ir raktažodžių marketingo tyrimai
  • SEO puslapyje
  • SEO Off Page
  • "Google AdWords" ir "Google" vaizdinės
  • SEO auditas ir pagrindiniai įrankiai
  • pašto rinkodara
  • politikos kanalas
  • Įvadas į web analytics
  • Google Analytics

Modulis 3. Strateginis marketingo

  • Planavimo samprata. strateginius planus ir rinkodaros planai. Strategijos produkto / rinkos. Kategorijos planavimas
  • Pardavimų prognozė. Koncepcija ir technika
  • tikslų nustatymas
  • Rinkos segmentavimas strategija
  • pozicionavimo strategija
  • Iš marketingo komplekso samprata. Politika, strategijos ir taktikos
  • Strategijos ir produktų asortimentas
  • Plėtros strategijas ir produktų naujoves
  • Strategijos ir kainodara
  • Paskirstymo strategijos, plėtra ir tarpininkavimas
  • Rinkodaros ir pardavimų strategijos
  • Komunikacijos strategijos
  • Drive strategijos. Reklama ir prekiavimo
  • internacionalizavimo strategijas

Modulis 4. Skaitmeninis Kūrybiškumas ir socialinė žiniasklaida

  • Tipai tinkluose. Jūs universaliais ir vertikaliai, kodėl būti?
  • Kiti ištekliai: tinklų ir platformų, wiki, dienoraščių ir microblogging
  • Pagrindiniai socialiniai tinklai: "Facebook", "Twitter", "Instagram" ir "LinkedIn
  • Socialiniai Skelbimai pagrindinių socialinių tinklų
  • "YouTube"
  • Rinkodara vertybių. Paverskite savo prekės ženklą į socialinės transformacijos agentu ir pritraukia klientus
  • Bendrijos valdymas
  • Firmos reputacija internete
  • Kūrybinė strategija Aš
  • Kūrybinė strategija II
  • Naudojimą ir persuadability
  • Statybos pranešimų, kad konvertuoti. pasakojimas
  • atvykstantis
  • Pagrindai ir rūšys E-komercija
  • mobile Marketing
  • Panelės

Magistro baigiamasis darbas

Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Spanish (Spain)
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Internetinės
Start Date
Pradžia
Spal 2018
Duration
Trukmė
750 valandos
Dieninės
Price
Kaina
5,250 EUR
Locations
Ispanija - Barcelona, Catalonia
Pradžia : Spal 2018
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Spal 2018
Ispanija - Barcelona, Catalonia
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla