Meistras inovacijų ir skaitmeninės rinkodaros turizmo

IMF Business School Portugal

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

Meistras inovacijų ir skaitmeninės rinkodaros turizmo

IMF Business School Portugal

ucjcplusimfplusith

Pagrindiniai tikslai inovacijų ir skaitmeninės rinkodaros magistras turizmo, yra parengti būsimus specialistus turizmo sektoriuje ir pritaikyti juos prie naujos realybės pramonės, norint turėti tinkamai prisitaikyti prie skaitmeninio apdorojimo ir naujų technologijų integravimas.

Su šio mokymo, jūs taip pat sužinoti, kaip:

  • Analizuoti strateginę viziją inovacijų pagrindus, mokytis savo pagrindus, analizuoti konkurencinę aplinką, siekiant leisti studentui projektuoti, įgyvendinti ir stebėti naujovišku strategijos sėkmės
  • Įvertinti novatoriška strategija tinkamumą, analizuojant rinkodaros planą, dėl kurių ji yra pagrįsta, sprendžiant tinkamiausius kanalus skaitmeninės rinkodaros ir tt, tokiu būdu užtikrinant norimų rezultatų savo įmonei
  • Sužinokite daugiau apie naujas rinkos tendencijas, klientų ir modelių
  • Pagalba įtraukti tinkamiausią technologiją verslo procesų
  • Įvertinti įmonės pertvarkymą į skaitmeninėje aplinkoje
  • Plėtoti ir valdyti verslo skaitmeninimo projektus

Priėmimo reikalavimai

Laipsnis arba lygiavertė profesinė patirtis

gavėjai

  • turizmo specialistų vadybos, technologijų, pardavimų ir rinkodaros srityse
  • Verslo susiję su turizmo (apgyvendinimo, maitinimo, laisvalaikio ir tt) domina atnaujinti savo verslą
  • Vadovai viešojo administravimo kad stimuliuoti ir skatinti turistų
  • Verslininkai, kurie nori plėtoti arba išplėsti savo verslą turizmo sektoriuje
  • jauni absolventai turizmo, ekonomikos ir administravimo ir verslo vadybos srityse

programa

Aš modulis

Skaitmeniniai Inovacijos turizmo sektoriuje

  1. Kontekstas, pasaulinė rinka ir interneto
  2. Naujas klientas: kaip prisitaikyti prie įvairių profilių
  3. Verslo modeliai ir skaitmeniniai procesai
  4. Samprata ir rūšys inovacijų
  5. Kurti naujoviškus produktus ir paslaugas
  6. Prieinamumas: turizmas visiems
  7. Tvarumas, nauja sistema

modulis II

"Intelektas" turizmas

  1. Kas yra "intelektas" turistų ir kaip ją taikyti
  2. Šaltiniai: apimtis, įvairovė, patikimumas, vertė ir greičio
  3. Didelis Duomenys ir atvirasis duomenų - duomenų apdorojimas
  4. Talpa analizė: gauti pridėtinę vertę

III modulis

Digital Media "ir" Skelbimai: komunikacijos strategija, reklamos ir grafikos Reklamos dinamika

  1. Reklamos aplinka skaitmeninės žiniasklaidos
  2. Skaitmeninė reklama ekranas
  3. perkančiosios modeliai
  4. E-paštas rinkodara
  5. Partnerių marketingas

IV modulis

Socialinė žiniasklaida ir Bendrijos valdymas

  1. Socialinės žiniasklaidos ekosistema
  2. Komunikacijos strategija socialinės žiniasklaidos
  3. socialinės žiniasklaidos ryšių platformomis
  4. Analitinė taikomas socialinės žiniasklaidos
  5. Bendrijos valdymas

V modulis

Search Engine Marketing: SEM, SEO ir Web Analytics

  1. Operacija paieškos sistemose
  2. SEO principai
  3. Įgyvendinimas ir veikimas PPC kampanijas
  4. Plėtros ir bandymų nukreipimo puslapius
  5. web Analytics

VI modulis

mobile Marketing

  1. Tendencijos Mobile Marketing
  2. Skelbimai mobiliųjų aplinkoje
  3. Prekyba per Apps
  4. Tiesioginė rinkodara Mobile Marketing: kodai, kuponai ir pranešimai
  5. Kur Rinkodara socialinės žiniasklaidos ir Mobile

VII modulis

turinio Rinkodara

  1. Procesai ir taisyklės Turinio rinkodara
  2. rinkodaros Pasakojimų
  3. Blogų ir turinio valdymo sistema (TVS)
  4. Kūrimas ir priežiūra dienoraščio 3.0
  5. Prisijungė Videomarketing: nuo virusinio į webserie ir vaizdo transliacijos
  6. Virtuali realybė: advergaming ir Metavisatos
  7. Bendras kūrimas, virtualios bendruomenės ir wiki
  8. Skaitmeninis mokymasis ir e-leidiniai: e-knyga
  9. Kūrybiškumas taikomos rinkodaros
  10. Copyright by Creative Commons

VIII modulis

rinkodaros 360

  1. E-komercija ir m-komercijos
  2. tiesioginių pardavimų vs. pardavimų per tarpininkus
  3. pajamos valdymas
  4. Gamification: kaip pagerinti iki krosas pardavimas
  5. Technologijos valdymo: TVS, BRS, KRS kanalas vadybininkas

IX modulis

"Smart Paskirtis: protingas Turizmo Paskirtis (DTI)

  1. Kontekstas ir konceptualus požiūris į DTI
  2. Keturi ramsčiai išmaniųjų miestai
  3. Naujas skaitmeninis turistų į DTI centras
  4. Valdymas: santykiai sistemos, bendradarbiavimas ir dalyvavimas
  5. Informacija: prasmė, valdymo sistemos ir įrankiai
  6. Tvarumas: apimtis, iššūkiai ir valdymo įrankiai
  7. Infrastruktūra, technologijos ir tinklai. bendradarbiavimo platformos
  8. Procesai pasiekti DTI: diagnostika, strategijos ir veiksmų planų. Stebėsena, vertinimas ir rodikliai

X modulis

Darbas magistras Baigiamasis

kursas

anglų kalbos kursai

Pagrindinis Pasirengimo tarpinė, tarpinis ar aukštesniojo lygio
Studentas gali pasirinkti vieną iš keturių lygių

metodika

Į skaitmeninės rinkodaros ir inovacijų magistras turizmo siūlo visiškai lankstaus požiūrio pritaikytą jūsų poreikiams, neatsižvelgiant į geografinę vietą arba laikas ribotas.

E-mokymasis metodiką: Visas turinys bus prieinamas universiteto virtualios miesteliu 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, be jokių laiko pareigos, tai labai lankstus. Taigi, jis tampa lengvai suderinti aktyvų profesinį gyvenimą su akademinės kompetencijos.

Visi turinys yra atnaujinamas techninio tikslumo, jie yra lengva suprasti ir turėti aiškią praktinę pašaukimą.

TVF verslo mokykla daro prieinama savo studentams:

  • asmens vadovėliai (pokalbiai, telefonas, elektroninis paštas)
  • seminarai
  • Diskusijos ir diskusijų grupes per forumus ir pokalbius
  • Savęs vertinimo testai
  • Atvejų tyrimai ir dokumentacija
  • virtuali biblioteka

vertinimas

Nuolatinis vertinimas, nes pažanga studijų magistras inovacijų ir skaitmeninės rinkodaros į turizmo. Kiekvienas modulis yra vertinamas per interneto tyrimų ir plėtros atvejų tyrimus kartu.

dėstytojai

Globėjus skydas kurso formuojamas pirmiausia specialistų iš verslo ir akademinės bendruomenės, kuri gali suteikti studentams realaus darbo patirtį ir praktinius pavyzdžius, atsiradusius iš savo patirties verslo veiklą.

Parsisiųsti programos turinys susitikti dėstytoja skydas.

Karjeros perspektyvas

Darbas Auge

Pirmajame tyrime Ekonomikos Scan aktyvumas Ispanijoje rodo, kad tik vienas iš trijų Ispanijos bendrovės pasirengusios spręsti skaitmeninės transformacijos reikalingos vadovauti rinką; atstovaujanti turizmo sektoriaus Ispanijoje apie 11.54% BVP (pagal duomenis iš Exceltur), jiems reikia specialistų, kurie galėtų šią transformaciją.

Tuo iš mūzsų pabaigoje bus pasirengę atlikti taip:

  • Direktorius ir vadybininkas turizmo įmonių
  • Verslo plėtros tarnybos vadovas
  • Komercinės ir / arba rinkodaros turizmo įmonių
  • Atsakingas už Canal Digital turizmo įmonių (e-komercija, Bendrijos Manager pajamos Manager, Social Media Manager)
  • Departamentai CRM ir klientų tiesioginis valdymas
  • atsakingas už turizmo produktų
  • Aš Projektų vadovas & D turizmo įmonių
  • Holiday Nuoma atsakingai

Darbo mugė ir mokymai

TVF verslo mokykla, turi portalas užimtumui ir mokymui, prieinamą visiems šio mokymo studentams.

Tarp kompanijų, su kuriomis TVF priklausančių partnerystes ir bendradarbiavimą švietimo srityje susitarimus dėl darbo vietų formavimas, apima:

turizmo-partneriai-krepšys
Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Portuguese (Brazil)
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Internetinės
Start Date
Pradžia
Registracija galima
Duration
Trukmė
720 valandos
Ištęstinės
Locations
Portugalija - Portugal Online
Pradžia : Registracija galima
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Registracija galima
Portugalija - Portugal Online
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla