Meistras gamification ir Transmedia pasakojimo

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

Meistras gamification ir Transmedia pasakojimo

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Gamification ir metodų taikymas žaidimų pasaulyje be poilsio aplinkoje vis daugiau paraiškų ir naudą verslo ir rinkodaros, sveikatos, švietimo, žmonių ir tt srityje Kodėl vis daugiau ir daugiau įmonių, kurios stato ir taikyti šią discipliną.

Į Gamification ir Transmedia pasakojimo magistras yra pateikta kaip pilnas mokymo programa, kuri jungia dvi sudėtingas ir visiškai šiuolaikines sritis: Gamification ir transmediality.

Be šių virtualių bendradarbiavimo aplinkos yra žaidimų, kurie ateina su įvairių disciplinų aplink 4 ašis dizaino įsimintinas: geras istorijas, remiantis sprendimais, priimtais vartotojams skaičiuojami; galingi regėjimo estetinės akordai skirtos "tikslinės grupės"; žaidimų elementai surenkami ir galutinio įgyvendinimo platforma nuspręsta.

Su Gamification Meistras ir Transmedia pasakojimo jūs išmoksite pažinti gamification pagrindai ir Game Design ir jos taikomųjų programų į verslo pasaulį įstatymus, kurti scenarijus Transmedia ir pagaliau planuoti, prototiparlo ir paleisti.

spain101

Kas bus mokytis?

Baigus į Gamification ir Transmedia pasakojimo Master jums bus puikiai sugeba:

  • Parengti ir įgyvendinti techninį planą Gamification ir Transmedia.
  • Įgyvendinti lojalumo kampanijas visose platformose, tiek analoginio ir skaitmeninio.
  • Žinoti "Game Design" įstatymus, kad būtų užtikrintas "įsimintinų patirtimi" įgyvendinimą.
  • Vedantis novatoriškus projektus gamification ir tikslų remiantis atlygiai.
  • Padidinkite klientų ir vartotojų dalyvavimą per žaidimo mechanika.
  • Innovate ir sukelti pokyčius per esamą verslą.

Kam ji gali būti susiję?

Į Gamification ir Transmedia pasakojimo magistras rengia mokymus specialiai skirtas siekiant šių profilių:

  • Verslininkai, kurie nori plėtoti naujus verslo modelius, tendencijas ir taikyti specializuojamės gamification srityje.
  • Rinkodaros specialistai, UX, ryšių, projektavimo ir ieško naujų modelių ir praktiką integruoti lojalumą.
  • Vadybininkai ir konsultantai, kurie ieško naujų verslo modelių ir taikant naujas technologijas esamų.
  • Technikų ir inžinierių, kurie nori plėsti savo mokymo ir žinių sritis.
  • Profesionalus skaitmeninis aplinka.

mokymo planas

Struktūra ir medžiagos į Gamification ir Transmedia pasakojimo Master organizuojamas taip:

Modulis 1. Žaidimo dizainas

  • Žaisti ir žaisti. Kas tai yra apie? Ne tik vaizdo žaidimus. 4 ašys
  • Savybių ir įgūdžių žaidimą. Žaidėjai ir žmonės
  • Rinis. Įtraukimas ir balansavimas
  • Žaidėjų tipai. Vartotojas asmuo. Tikslinė grupė ir taksonomija
  • Rinis. Srautas, Maslow ir palūkanų kreivė
  • Monomyth ir slėpiningas slėnis
  • Daugiau metrikos. Pleasures, mechaniniai, taisyklės ir tikslai
  • Žaidimas dizainas gamification. Protokolas. Apdovanojimai. IG

Modulis 2. aplinka Transmedia

  • Transmedia pasakojimuose raktus
  • Struktūra ir atvejai yra Transmedia pasakojimo
  • Transmedia įrankiai sukurti savo architektūrą
  • Vartotojas į Transmedia eros
  • žiniasklaidos ir žiniasklaidos naujovių Architektūra
  • Transmedia Biblija
  • jūsų galutinis taikymas Transmedia pasakojimo

Modulis 3. Guion Netiesinė

  • Dramaturgija ir scenarijų
  • Atvira metodas. Pagrindiniai mechanizmai
  • Atvira metodas. Struktūriniai mechanizmai
  • Uždara metodas. Šio herojaus ir archetipai kelionę etapai
  • Nuo idėjos iki siužetinės linijos
  • Praktinis statybos scenarijaus

Modulis 4. Žaidimo Dizainas Pro "

  • Ką atneš rinkodara
  • Kas duoda man žaidimų

Modulis 5. Psichologija, Serendipity ir kūrybiškumas

  • Akimirkos įžvalga. požiūris kūrybiškumas
  • Atidarius skardinę. mintys būdai
  • Maistas kūrybiškumą. Ką reikia tęsti yra kūrybingi?
  • Ką daryti? Vertinimo idėjų
  • Jausmai kaip kūrybinio proceso ir objektyviu produkto
  • Motyvacija. Kas lemia mano motyvacija ir vartotojams?
  • Gamification kaip mokymosi proceso ir kondicionavimo

Modulis 6. Žaidimo

  • Pasakojimų ir analoginių žaidimas
  • Loginiai ir žaidimų varikliai

Modulis 7 UX

  • Pagrindai
  • DCU
  • metodai man
  • metodai II
  • Vartotojas patirtis man
  • Vartotojas Patirtis II
  • pasikartojantis dizainas
  • gameplay

8. Praktinis Programos modulis. gamification

  • Tendencijos gamification. Kai kurios sąvokos ir įrankiai
  • Gamification medicinos, fizioterapijos, sporto ir sveikatingumo srityse
  • Gamification į žmogiškųjų išteklių srityje
  • Gamification švietimo ir mokymo srityje
  • Gamification į rinkodaros srityje
  • Gamification į solidarumo, aplinkos ir socialinį sąmoningumą srityse
  • Gamification kultūros srityje

9. Žaismingas mokymosi modulis

  • Gamificando mokymo HR
  • Kas yra tai, kad "žaidimo pagrindu mokymosi"?

10. Prototipai modulis ir Playtest

  • Įvadas į prototipų
  • pagrindiniai įrankiai
  • Kas, kada ir kaip?
  • Išplėstinė įrankiai
  • Žema kaina prototipų Maksimalus našumas
  • Išvados ir rekomendacijos dėl galutinės projekto

Modulis 11. prieinamumas

  • Pagrindai
  • nuostatai
  • Dizainas visiems
  • Įrankiai
  • įrenginiai

Magistro baigiamasis darbas

Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Spanish (Spain)
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Internetinės
Start Date
Pradžia
Spal 2018
Duration
Trukmė
750 valandos
Dieninės
Price
Kaina
5,250 EUR
Locations
Ispanija - Barcelona, Catalonia
Pradžia : Spal 2018
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Spal 2018
Ispanija - Barcelona, Catalonia
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla