Master Custom Class mentorystė
ESPM – Brasil
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
São Paulo, Brazilija
Kalbų studijos
Portugalų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
4 semesters
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
BRL 1 019 / per month *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* iki 35 įmokų 1 019,94 BRL + 1 1 123,02 BRL įmoka
Įvadas
„Master Custom Class Mentoring“ kursas yra nuotolinio mokymosi kursas, leidžiantis sudaryti mokymo programos matricą su disciplinomis, suderintomis su jūsų mokymosi tikslais tarp ESPM aplanko parinkčių.
ESPM supranta, kad technologijų naudojimas kartu su įvairiomis mokymo ir mokymosi metodikomis leidžia pritaikyti mokymą, siekiant optimizuoti mokymąsi ar greitai patenkinti specifinius mokymosi poreikius. Taikydami lankstesnį ir labiau pritaikomą mokymo modelį, studentai ir mentorystės mokytojai parengia individualizuotą mokymosi darbotvarkę ir pasirenka jų poreikius atitinkančias galimybes.
Studijų programa
„Master Custom Class Mentoring“ yra „Lato sensu“ magistrantūros kursas, kuris truks 480 valandų, o numatomas baigimo laikas yra 20 mėnesių, kuris gali skirtis atsižvelgiant į disciplinų matricą ir studentų pasiekimus.
Jei studentas norės įtraukti kursus, kurie padidintų valandas prie iš pradžių planuoto darbo krūvio, jie bus laikomi pasirenkamaisiais kursais.
Kokį dėmesį norite skirti savo baigiamajam darbui?
Baigimo pažymėjimas ir diplomas bus išduodami pagal koncentracijos sritį. Pavyzdys: Master Custom Class Digital Marketing
Elgesys, bendravimas ir vartojimas
Šioje koncentracijos srityje siekiama suprasti vartotojų elgesį ir vartojimą bei bendravimo su jais procesą. Temų pavyzdžiai: kliento kelionė, pirkėjo asmenybė, mokymosi procesas, pasitenkinimas ir lojalumas, žiniasklaida
Skaitmeninė rinkodara
Ši koncentracijos sritis skirta rinkodarai, taikomai skaitmeniniame amžiuje, ir skaitmeninės rinkodaros planavimo bei valdymo procesui. Temų pavyzdžiai: socialinė žiniasklaida, SEO, atvykstamoji rinkodara, konversijų rinkodara, skaitmeninė analizė.
Verslo valdymas
Ši koncentracijos sritis skirta plačiam organizacijų, jų procesų ir strategijų požiūriui. Temų pavyzdžiai: verslo aplinka, verslo strategija, žmonių valdymas, vadybiniai įgūdžiai, scenarijų analizė, rizikos valdymas.
Komercinė, mažmeninė prekyba ir daugiakanalio plėtra
Šioje koncentracijos srityje dėmesys sutelkiamas į įmonių ir pirkėjo verslo procesus. Temų pavyzdžiai: pirkėjo rinkodara, kainodara, prekybos rinkodara, kanalų valdymas, daugiakanalis kanalas, CRM.
Marketingo strategijos valdymas
Ši susitelkimo sritis skirta profesionalams, besikreipiantiems į procesus ir rinkodaros strategiją. Temų pavyzdžiai: rinkodaros strategija, rinkodaros analizė, DNVB, rinkodaros tendencijos, inovacijos, neuromokslai.
Reputacija ir socialinė bei aplinkosauginė atsakomybė
Ši koncentracijos sritis skirta prekės ženklo reputacijos ir socialinės bei aplinkosaugos atsakomybės procesams. Temų pavyzdžiai: tikslas, reputacijos valdymas, krizių valdymas, ĮSA.
Programos rezultatas
Baigęs kursą specialistas galės panaudoti kurso metu įgytas žinias, kad reaguotų į esamus ir būsimus savo profesinės karjeros poreikius, taip suformuodamas visišką savo kompetencijos srities profesionalą, turintį šiuos įgūdžius:
- Vadovavimas ir savarankiškas Jūsų profesinio tobulėjimo valdymas;
- Kritiniai organizacinių iššūkių, su kuriais ji susiduria, gebėjimai ir organizacinis kontekstas;
- Organizacinių problemų alternatyvų parengimas ir parinkimas
Galerija
Idealūs studentai
kam jis skirtas
Atsižvelgiant į mokymo programos lankstumą, kurį sudaro disciplinos ir baigimo projekto formatas, iš kurio galima rinktis, šis kursas skirtas žmonėms, turintiems bent dvejų metų profesinę patirtį, baigusiems bet kurią žinių sritį ir norintiems pagilinti arba atnaujinti savo žinias. žinios.ESPM veiklos srityse.