Palyginti Internetinės studijos tiksliųjų mokslų magistro studijų programas iš Fizika iš Jungtinėse Amerikos Valstijose iš 2021

Viso pasaulio universitetai, kolegijos ir kitų tipų aukštojo mokslo įstaigos studentams gali pasiūlyti pačių įvairiausių specialybių tiksliųjų mokslų magistro studijų programų. Į šio tipo studijas paprastai gali stoti bakalauro laipsnį jau turintys studentai. Būtent tiksliųjų mokslų magistro laipsnis studentams gali atverti daugybę tolimesnės akademinės, o taip pat ir profesinės karjeros galimybių.

Fizika - tai tikslusis gamtos mokslas, kuris yra orientuotas į energijos bei materijos savybių ir charakteristikų analizę. Tad į būtent fizikos akademines studijų programas yra įtraukiami tokie akademiniai dalykai kaip magnetizmas, šviesa, garsas, atomo struktūra, elektros srovės grandinės ir t.t.

Švietimas Jungtinėse Amerikos Valstijose daugiausia teikia viešajame sektoriuje, kontrolės ir finansavimo ateinančiais iš trijų lygių: valstybės, vietos ir federalinės, ta pačia tvarka.Bendrieji reikalavimai studijuoti į aukštojo mokslo lygio Jungtinėse Valstijose bus įtraukti savo primimo esė (taip pat žinomas kaip tikslo ar asmeninio pareiškimo ataskaita), akademinė pažyma, rekomendacijos / rekomendacinius laiškus, kalbos testai