MS skaitmeninėje rinkodaroje ir žiniasklaidoje
Yeshiva University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
New York, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Sumaišytas, Nuotolinis mokymasis, Stovykloje
Trukmė
12 - 21 Mėnesiai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
USD 28 800 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Aug 2023
* Stipendijos tiems, kurie atitinka reikalavimus
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Per pastarąjį dešimtmetį skaitmeninė rinkodara ir žiniasklaida perėjo iš nišinių įgūdžių rinkinio į privalomą rinkodaros profesionalų kompetencijos sritį. Pasaulyje socialinėje žiniasklaidoje yra daugiau nei 2 milijardai žmonių, o „Google“ yra atsakinga už 96 procentus viso išmaniųjų telefonų paieškos srauto, atrodo, kad rinkodaros sritis greitai tampa skaitmenine. Ši pertvarka sukuria įdomią, gerai apmokamą karjerą rinkodaros specialistams, turintiems paklausių skaitmeninės rinkodaros įgūdžių. Vien Niujorke yra dešimtys tūkstančių dabartinių darbo vietų skaitmeninėje ir socialinėje žiniasklaidoje ir daugiau nei 25 000 rinkodaros ir rinkodaros analizės vietų.
Parengti studentus karjerai šiose pramonės šakose, programa remiasi žiniasklaidos ir dizaino, komunikacijos, socialinių mokslų ir informacinių sistemų sritimis. Studentai baigs projektinę mokymo programą, skirtą kurti strateginius mąstytojus, kūrėjus ir, svarbiausia, rytojaus rinkodarius.
Šioje programoje studentai:
- Įvaldykite socialinės žiniasklaidos rinkodaros, SEM, SEO, mobiliųjų, el. Pašto, turinio ir vaizdo įrašų rinkodaros metodus.
- Kurkite duomenimis pagrįstas įžvalgas ir KPI naudodami naujausius rinkodaros analizės įrankius ir metodus, tokius kaip „Google Trends“, „Google Analytics“, R ir „Tableau“.
- Dirbkite su tikro startuolio projektais per „YU Innovation Lab“.
- Sužinokite apie rinkodaros valdymo ir darbo su pardavėjais subtilybes.
- Studijuokite su pirmaujančiais pramonės profesoriais ir kurkite profesionalų tinklą Niujorke.
Stipendijos yra prieinamos.
Mokymo planas
Lanksti 30 kreditų programa yra sukurta tam, kad studentai galėtų dirbti, baigdami savo laipsnį naudodamiesi internetinėmis ir universiteto miestelio kurso galimybėmis. Studentai turi laisvę lankyti tik juos dominančius kursus ir sukurti savo kelią programoje.
Reikalavimai laipsniui
Studentai gali rinktis iš dviejų takelių:
- Skaitmeninės ir socialinės strategijos
- Rinkodaros analizė
Visi studentai atlieka šešis pagrindinius kursus (18 kreditų), įskaitant individualų, projektų pagrindu vykdomą kursą per YU inovacijų laboratoriją:
Pagrindiniai kursai
- Rinkodaros vadyba ir strategija
- Vartotojų tyrimų metodai
- Komunikacijos
- Prekės ženklo valdymas
- Vartotojų elgesys ir ryšių su klientais valdymas
- Capstone
Skaitmeninės ir socialinės strategijos seka pasirenkamuosius
- Taikoma socialinė žiniasklaida
- Skaitmeninis pasakojimas
- Interneto dizainas ir vartotojo patirtis
- „Web Analytics“ ir „SEO“
- Specialios temos
- Nepriklausomas tyrimas
- Praktika
Rinkodara rinkodaros analitikai
- Struktūrinis duomenų valdymas
- Prognozuojama analizė
- Vizualus dizainas ir pasakojimas apie istorijas
- „Web Analytics“ ir „SEO“
- Specialios temos
- Nepriklausomas tyrimas
- Praktika
Kas turėtų kreiptis
Skaitmeninės rinkodaros ir žiniasklaidos meistrai idealiai tinka tiems, kurie siekia įvaldyti rinkodaros principus ir įgūdžius juos taikyti rinkodaros strategijoje.
Mūsų rinkodaros meistrai atveria duris ankstyviems ir vidutinės karjeros rinkodaros specialistams, neseniai absolventams ir karjeros pokyčiams, norintiems tapti rinkodaros valdymo lyderiais. Studentai yra įvairių sričių, įskaitant, bet neapsiribojant, grafinį dizainą, socialinę žiniasklaidą, žurnalistiką, fotografiją ir vaizdo įrašų gamybą.
Karjera
Programos absolventai bus pasirengę tokioms karjeroms kaip
- Rinkodaros direktorius
- Kūrybinis direktorius
- Skaitmeninio rinkodaros vadybininkas
- SEO / SEM Manager
- Pardavimų vadybininkas
- Prekės ženklo vadybininkas
- Produkto vystymo vadovas
- Ryšių su visuomene vadovas
- Rinkos tyrimų analitikas
- ir dar
Programos direktorius
Maria Blekher, MBA, Ph.D., MS marketingo direktorė
Dalis „Katz“ įkūrėjų komandos Dr. Blekheris turi MBA ir daktaro laipsnius. rinkodaros srityje iš Negevo Ben-Guriono universiteto Izraelyje. Daktaras Blekheris mano, kad žinios turi galios pokyčiams, todėl jas reikia naudoti ir praktikuoti. Ji sukūrė unikalų kursą „Verslas Izraelio aplinkoje“, skirtą „Sy Syms“ verslo mokyklai, taip pat dėsto rinkodaros ir rinkodaros tyrimų principus. Ji taip pat dėstė vadybos, verslo administravimo ir pramonės inžinerijos vadybos katedrose tiek absolventų, tiek bakalauro studijų pakopose Ben-Guriono universitete. Dr. Blekheris yra „MadeInIsrael.Info“ - internetinės švietimo platformos, sujungiančios Amerikos žydų bendruomenę su Izraeliu, teikiantis informaciją apie Izraelio verslą ir prekės ženklus, įkūrėjas.
Priėmimas
Sėkmingi kandidatai į internetinę MS skaitmeninės rinkodaros ir žiniasklaidos programoje turi turėti akredituotos kolegijos ar universiteto bakalauro laipsnį. Pareiškėjai privalo užpildyti internetinę paraišką ir pateikti:
- Oficialūs visų universitetų dalyviai
- Asmeninis pareiškimas, apibūdinantis jūsų tikslus ir jūsų įsipareigojimą prisidėti prie MS programos ir ją užbaigti
- Dvi akademinės ar profesinės rekomendacijos
- TOEFL balai (ne gimtoji kalba)
Priėmimo į programą reikalavimai
Parodykite savo įsipareigojimą ir pasirengimą sėkmingai mokytis verslo mokykloje laikydami GMAT egzaminą – plačiausiai naudojamą stojamąjį egzaminą, kuris įvertina jūsų kritinio mąstymo ir samprotavimo įgūdžius.
Atsisiųskite GMAT mini viktoriną ir sužinokite apie klausimus, kuriuos rasite egzamine.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Menų bakalauras vadyboje - rinkodaros koncentracija
- Lisle, Jungtinės Amerikos Valstijos
Skaitmeninės rinkodaros magistras
- Online Cyprus
Magistrantūros rinkodara internete
- Online