Per pastarąjį dešimtmetį skaitmeninė rinkodara ir žiniasklaida perėjo nuo nišinių įgūdžių rinkinio į privalomą rinkodaros specialistų kompetenciją. Turėdami daugiau nei 2 milijardus žmonių visame pasaulyje, o „Google“ atsako už 96 proc. Visų mobiliųjų telefonų paieškos srautų, atrodo, kad rinkodaros kraštovaizdis greitai virsta skaitmeniniu. Ši transformacija sukuria įdomias, gerai apmokamas karjerą rinkodaros specialistams, turintiems skaitmeninių rinkodaros įgūdžių. Vien tik Niujorke yra dešimtys tūkstančių dabartinių darbo vietų skaitmeninėje ir socialinėje žiniasklaidoje ir daugiau kaip 25 000 pozicijų rinkodaros ir rinkodaros analitikoje.

Parengti studentus karjerai šiose pramonės šakose, programa remiasi žiniasklaidos ir dizaino, komunikacijos, socialinių mokslų ir informacinių sistemų sritimis. Studentai baigs projektinę mokymo programą, skirtą kurti strateginius mąstytojus, kūrėjus ir, svarbiausia, rytojaus rinkodarius.

Šioje programoje studentai:

  • Pagrindinės socialinės žiniasklaidos rinkodaros, SEM, SEO, mobiliojo, el. Pašto, turinio ir vaizdo rinkodaros metodai
  • Kurkite rinkodaros įžvalgas ir KPI, naudodami naujausius įrankius ir metodus rinkodaros analizėje, pvz., „Google Trends“, „Google Analytics“, „R“ ir „Tableau“
  • Dirbkite su realių startinių projektų projektais per YU inovacijų laboratoriją
  • Sužinokite apie rinkodaros valdymo ir darbo su pardavėjais sudėtingumą
  • Mokykitės su pirmaujančiais profesoriais ir kurkite profesionalų tinklą Niujorke

Stipendijos yra prieinamos.

Mokymo planas

Lanksti 30 kreditų programa yra skirta tam, kad studentai galėtų dirbti tuo pačiu metu, kai baigia savo laipsnį internetu ir universitetuose. Studentai turi laisvę priimti tik juos dominančius kursus ir sukurti savo kelią programoje.

Reikalavimai laipsniui

Studentai gali rinktis iš dviejų takelių:

  • Skaitmeninės ir socialinės strategijos
  • Rinkodaros analizė

Visi studentai atlieka šešis pagrindinius kursus (18 kreditų), įskaitant individualų, projektų pagrindu vykdomą kursą per YU inovacijų laboratoriją:

Pagrindiniai kursai

  • Rinkodaros vadyba ir strategija
  • Vartotojų tyrimų metodai
  • Komunikacijos
  • Prekės ženklo valdymas
  • Vartotojų elgesys ir ryšių su klientais valdymas
  • Capstone

Skaitmeninės ir socialinės strategijos seka pasirenkamuosius

  • Taikoma socialinė žiniasklaida
  • Skaitmeninis pasakojimas
  • Interneto dizainas ir vartotojo patirtis
  • „Web Analytics“ ir „SEO“
  • Specialios temos
  • Nepriklausomas tyrimas
  • Praktika

Rinkodara rinkodaros analitikai

  • Struktūrinis duomenų valdymas
  • Prognozuojama analizė
  • Vizualus dizainas ir pasakojimas apie istorijas
  • „Web Analytics“ ir „SEO“
  • Specialios temos
  • Nepriklausomas tyrimas
  • Praktika

Kas turėtų kreiptis

Skaitmeninės rinkodaros ir žiniasklaidos meistrai idealiai tinka tiems, kurie siekia įvaldyti rinkodaros principus ir įgūdžius juos taikyti rinkodaros strategijoje.

Mūsų marketingo meistras atveria duris ankstyviems ir vidutinio lygio karjeros pardavėjams, neseniai baigusiems ir karjeros keitikliams, siekiantiems tapti rinkodaros vadybos lyderiais. Studentai yra iš įvairių sluoksnių, įskaitant, bet neapsiribojant, grafinį dizainą, socialinę žiniasklaidą, žurnalistiką, fotografiją ir vaizdo įrašų gamybą.

Karjera

Programos absolventai bus pasirengę tokioms karjeroms kaip

  • Rinkodaros direktorius,

  • Kūrybinis direktorius

  • Skaitmeninis rinkodaros vadovas,

  • SEO / SEM vadybininkas

  • Pardavimų vadybininkas,

  • Gamintojo vadybininkas

  • Produkto kūrimo vadovas,

  • Viešųjų ryšių vadovas,

  • Rinkos tyrimų analitikas,

  • ir dar.

Programos direktorius

Maria Blekher, MBA, Ph.D., MS marketingo direktorė

Dalis „Katz“ steigėjų, dr. Blekheris turi MBA ir Ph.D. „Negev“ Ben-Gurion universiteto Izraelyje rinkodaros srityje. Dr Blekher mano, kad žinios turi galią keistis ir turėtų būti naudojamos ir rankos. Ji sukūrė unikalų kursą „Verslas Izraelio aplinkoje“ Sy Syms verslo mokyklai, kurioje ji taip pat moko rinkodaros ir rinkodaros tyrimų principus. Ji taip pat dėstė vadybos, verslo administravimo ir pramonės inžinerijos vadybos skyriuose tiek Ben-Gurion universitete, tiek magistrantūroje. Dr.

Priėmimas

Sėkmingi kandidatai į internetinę MS skaitmeninės rinkodaros ir žiniasklaidos programoje turi turėti akredituotos kolegijos ar universiteto bakalauro laipsnį. Pareiškėjai privalo užpildyti internetinę paraišką ir pateikti:

  • Oficialūs visų universitetų dalyviai

  • Asmeninis pareiškimas, apibūdinantis jūsų tikslus ir jūsų įsipareigojimą prisidėti prie MS programos ir ją užbaigti

  • Dvi akademinės ar profesinės rekomendacijos

  • TOEFL balai (ne gimtoji kalba)

Programa mokoma:
  • Anglų
Paskutinį kartą atnaujinta Vasaris 23, 2019
Šis kursas yra Internetinės, Campus based, Internetu ir universiteto miestelyje
Start Date
Rgs. 2019
Duration
12 - 21 mėnesių
Ištęstinės
Dieninės
Price
28,800 USD
Stipendijos tiems, kurie atitinka reikalavimus
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Rgs. 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas

Rgs. 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date

The Katz School Overview