3 Internetinės MBA Programos į Medijos studijos 2024
Filtrai
Filtrai
- MBA
- Žurnalistikos ir masinės komunikacijos studijos
- Medijos studijos
3 Internetinės MBA Programos į Medijos studijos 2024
Popular degree type
See less
Popular study format
Popular education type
Popular locations
Internetinės MBA Programos į Medijos studijos
Studentai, vykdantys aukšto lygio vadovavimo įgūdžius, dažnai siekia baigti verslo administravimo magistro (MBA). Paprastai nuo vienerių iki dvejų metų, priklausomai nuo programos, šis laipsnis gali būti naudingas vykdant valdymo karjerą viešajame arba privačiame sektoriuje.
Kas yra MBA žiniasklaidoje? Absolventai, baigę šį laipsnį, paprastai turi žinias ir žinias, kad galėtų kurti ir vadovauti žiniasklaidos departamento ar įmonės verslo operacijoms. Kursai apima valdymo temas, susijusias su žurnalistika, interneto rinkodara, masinis komunikavimas reklama, transliavimas, leidyba ir viešieji ryšiai. Specialybės gali apimti menininkų ir įmonių, veikiančių žiniasklaidoje, mobiliųjų programų kūrimą ir valdymą, interaktyvios ir papildomos realybės patirtį, vartotojų tendencijas ir kultūros įtaką rinkodaros komunikacijoms.
Rinkodaros koncepcijų ir metodų taikymas dažnai padeda absolventams viską parduoti iš idėjų į produktus. Stiprūs bendravimo įgūdžiai yra taikomi ir asmeniniame, ir profesiniame gyvenime, o supratimas apie vartotojų tendencijas gali būti naudingas planuojant naujas verslo įmones.
Mokestis gauti MBA laipsnį skiriasi priklausomai nuo to, ar laipsnis trunka vienerius ar dvejus metus užbaigus studijas, ir jei studentai dalyvauja klasėse visą ar ne visą darbo dieną kaip vykdomosios valdymo programos dalį. Universiteto vieta taip pat gali turėti įtakos studijoms ir mokesčiams.
"MBA" žiniasklaidoje dažnai atveria įvairias karjeros galimybes absolventams. Kai kurie nusprendžia tapti reklamos ar kūrybinių agentūrų rinkodaros ar žiniasklaidos direktoriais. Kiti gali rasti karjeros kaip vyresnysis žiniasklaidos analitikas, paieškos rinkodaros programų vadovas, žiniasklaidos santykių vykdomasis direktorius, prekės ženklo vadybininkas, renginių koordinatorius, rinkodaros strategijos konsultantas, rinkodaros viceprezidentas arba skaitmeninio turinio strategijos vadovas. Tie, kurie mėgsta rašyti, paprastai pasirenka žurnalistą, spausdintinių arba internetinių leidinių ar rinkodaros komunikacijų direktoriaus vyriausiojo redaktoriaus pareigas.
Tiems, kurie domisi žiniasklaidos valdymu, dažnai patariama atlikti mokslinių tyrimų programas visame pasaulyje, kad surastų mokyklą, kuri specializuotų jų pageidaujamos specialybės. Dabar naršyklės parinktys gali tinka profesionalams, dirbantiems su užsiėmimais. Žemiau ieškokite savo programos ir tiesiogiai susisiekite su pasirinktos mokyklos priėmimo biuru, užpildydami švino formą.