MBA su koncentracija skaitmeninėje rinkodaroje
Broward International University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Davie, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
18 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Verslo administravimo magistras, turintis skaitmeninės rinkodaros koncentraciją, yra specializuota programa, nagrinėjanti rinkodaros pagrindus, taikomus neuromokslams, ir jo ryšį su vartotojų pasirinkimu, kur studentai naudos kai kurias pagrindines strategijas, naudojamas neuromarketingo srityje. Jie naudos praktines priemones, reikalingas išsamioms skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos strategijoms bei taktikoms sukurti, kuriomis siekiama suderinti organizacijos verslą ir rinkodaros tikslus. Paruoškite studentus būsimiems skaitmeninio amžiaus iššūkiams. Baigę magistro programą galėsite:
- Kurkite skaitmeninės rinkodaros planus ir kampanijas.
- Analizuokite skirtingus kanalus, taip pat įvertinkite ir įvertinkite jų sėkmę.
- Kurkite efektyvias skaitmenines strategijas, kad jas įgyvendintumėte savo versle.
- Skatinti vadovavimo įgūdžius.
Savo darbą ar baigiamąjį magistro darbą galėsite susieti su realiu dabartinės įmonės kazuistika, o tai gali turėti tiesioginės įtakos jūsų magistro pritaikomumui.
Be šios koncentracijos, turėdami MBA, taip pat galite turėti kitas skirtingas koncentracijas, kad galėtumėte pasirinkti sau tinkamiausią specializaciją tarp apskaitos, skaitmeninės rinkodaros, informacinių sistemų ir sveikatos vadybos.
Visa tai seka mūsų mokymo modeliu, sukurtu remiantis 3 pagrindiniais ramsčiais, kuris skatina puikų, atvirą, lankstų ir 100% internetinį mokymą: pagrįstas aktyvaus mokymosi patirtimi, kuri skatina kritinį mąstymą, komandinį darbą, dalyvauja energingoje minčių audroje ir naudoja atvejį. į studijas orientuotas požiūris, vedantis į idėją mokytis dirbant.
Galerija
Idealūs studentai
- Su skaitmenine rinkodara susijusių sričių profesionalai, siekiantys plėtoti savo karjerą, turėdami išsamių žinių apie šią sparčiai besivystančią rinkodaros sritį.
- Profesionalai, norintys tobulinti savo įgūdžius vadovauti specializuotoms skaitmeninės rinkodaros ir elektroninės prekybos komandoms.
- Profesionalai, norintys atnaujinti ar pagilinti žinias apie naujus ir esamus skaitmeninės aplinkos įrankius.
- Verslo, ekonomikos, vadybos ar rinkodaros absolventai, norintys specializuotis skaitmeninės rinkodaros srityje.
Priėmimai
Studijų programa
darbotvarkė
1-asis akademinis laikotarpis
- Finansai
- Valdymo apskaita
2-asis akademinis laikotarpis
- Vadovavimas ir organizacinis elgesys
- Rinkodara
3 akademinis laikotarpis
- Neuromarketika (*)
- Skaitmeninės ir mobiliosios rinkodaros strategijos (*)
4 akademinis laikotarpis
- Skaitmeniniai įrankiai, technologijos ir metrika (*)
- Socialiniai tinklai ir virtualios bendruomenės (*)
5-asis akademinis laikotarpis
- Informacinių technologijų ir sistemų valdymas
- Mokslinių tyrimų metodologija
6-asis akademinis laikotarpis
- Operacijų ir projektų valdymas
- Disertacija
(*) Kursai turi būti pakeisti pasirenkamųjų dalykų, susijusių su pasirinkta koncentracija, rinkiniu.
Programos rezultatas
Kas jus paruošia
- Kurkite skaitmeninės rinkodaros planus ir kampanijas.
- Analizuokite skirtingus kanalus, taip pat išmatuokite ir įvertinkite jų sėkmę.
- Sukurkite veiksmingas skaitmenines strategijas, kad galėtumėte jas įgyvendinti savo versle.
- Skatinti vadovavimo įgūdžius.