Hospitality MBA

  • Hospitality MBA
  • Tuo pačiu metu ji stengiasi skatinti verslumo dvasią projekte, susijusių su svetingumu, suteikiant reikiamus įgūdžius, kad produktas ir (arba) verslas rinkoje būtų tinkamas mokumo, pelningumo, patrauklumo vartotojams ir konkurencingumo sąlygoms. Be to, specialistai, galintys suprasti ir išnaudoti galimybes, kurias siūlo naujos technologijos ir socialiniai tinklai bei internetas, siekiant plėtoti novatorišką verslą ir virtualios / skaitmeninės galios.

Meistras, sukurtas pagal internetinę distancijos metodiką, gali būti baigtas per 12 mėnesių, nes jo lankstus mokymosi modelis pritaikytas dalyvių poreikiams.

Kodėl MBA svetingumo

Dabartinė turizmo padėtis, dėl nuolatinio neapibrėžtumo, suteikia geriausią laiko treniruoti ir investuoti laiko, norint įgyti žinių, leidžiančių jums tobulėti profesionaliai, kad galėtų pasiekti naujų iššūkių. Šie iššūkiai, kuriuos galima atspindėti turizmo verslo realybėje, bus sprendžiami vykdant verslo planą, kuriame bus numatyti strateginiai, analitiniai ir ekonominiai sektoriaus finansiniai pajėgumai.

Tai tinkamas momentas pasinaudoti besikeičiančia turizmo vadybos specialisto aplinka, kad kuo greičiau būtų galima keisti savo profilį kaip būsimajam valdytojui.

Nacionaliniame kontekste (turizmo gavimas) ir apskritai požiūriu verslo turizmas per praėjusius metus turėjo ekonominį poveikį beveik 4400 milijonų eurų.

tikslai

Hospitality MBA

  • Tarptautinė vizija turizmo industrijoje. Siūlome turizmo pramonei skirtą vadybos mokymą tarptautiniu mastu , tuo pačiu metu tai yra perspektyvi ir pritaikoma perspektyva besikeičiančiai ir konkurencingai pasaulio aplinkai, apimanti pagrindines turizmo valdymo sritis tarpdisciplinine ir integralia perspektyva. ,
  • Strategija: Užtikrinti turizmo verslo valdymą remiantis strateginiais planais ir siekti rezultatų.
  • Reikalavimai: reaguoti į specializuotų turizmo sektoriaus vadovų poreikius .
  • Inovacijos: plėtoti turizmo ir viešbučių įmonių vadovų inovacijas ir valdymo gebėjimus, siūlant žinias ir įgūdžius turizmo srityje naudojamoms naujosioms technologijoms , ypač e. Turizmui.
  • Ateities lyderiai: apmokyti būsimų pasaulio viešbučių ir turizmo pramonės lyderių . Turizmo sektoriaus vadovams ir verslininkams suteikti valdymo įgūdžių ir būtinų įgūdžių, siekiant užtikrinti dinamišką lyderystę, veiksmingą ir sėkmingą.
  • Tendencijos: analizuokite pasaulines tendencijas šiame sektoriuje ir sužinokite perspektyvas ir strategijas, kad taptumėte etikos lyderiais pasaulio turizmo organizacijose.

mokymo planas

Hospitality MBA

  • Verslo strategija
  • Rinkodara ir rinkodara
  • Operacijų valdymas
  • valdymo įgūdžiai
  • Magistro projekto pabaiga

Sektorių intensyvinimas

MBA programa "Hospitality"

Intensyvinimas leidžia studentui gilinti ar papildyti žinias apie pasirinktą sektorių. Šiuo tikslu ji turi virtualią konsultacinę medžiagą, kuri papildo pačią programą, kurią sudaro įvairūs sektoriaus specifiniai aspektai. Panašiai ji taip pat turi TFM srityje dirbančio eksperto patarėjo patarimą.

Renginių organizavimas, protokolas ir verslo turizmas (MICE)

Tiek Ispanijoje, tiek likusiame pasaulyje MICE turizmas yra ekonomikos vystymosi variklis, turintis didelę įtaką pasaulio ekonomikai. Ispanija yra trečioji šalis pasaulyje, kurioje vyksta dauguma "MICE" renginių už JAV. ir Vokietija.

Šio intensyvumo tikslas - atrasti pagrindines dabartinio ir šio sektoriaus tendencijas ir žinoti pagrindinius aspektus, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį renginių strategijoje ir rengime , įskaitant protokolų temas.

Skaitmeninis turizmas

Turizmo sektoriaus įmonės jau vykdo skaitmeninę transformaciją, siekdamos tobulinti savo klientų patirtį ir jų veiklos procesus . Dabartiniai vartotojai siekia informacijos apie tinklalapius ir nuomones apie socialinius tinklus, įvertindami skirtingas savo kompiuterio alternatyvas.

Skaitmeninio turizmo intensyvinimas leis studentui suvokti plėtros ir verslo pozicionavimo strategijas, naudojant skaitmeninės rinkodaros priemones arba elektroninę komerciją kaip natūralią aplinką ir įprastą turizmo produktų rinkodarą.

Sporto valdymas

Vienas iš specifinių turizmo sektoriaus sektorių, kuris vystosi greičiau, - tai sporto valdymo veikla. Sporto renginių bumas tapo stipriu ir sparčiai augančiu sektoriumi.

Šio intensyvumo tikslas yra supažindinti studentus su sektoriumi ir pagrindinėmis tendencijomis bei su organizuotų sporto renginių , taip pat su rinkodaros ir rėmimo strategijomis susijusiais aspektais.

Karjeros galimybės

Pasibaigus magistro laipsniui, studentas galės praktikuoti:

  • Viešbučių ar kitų maitinimo ir turizmo įmonių valdymas arba valdymas.
  • Atsakingas už funkcines sritis turizmo kompanijose arba veiklos prižiūrėtojui.
  • Firmos valdymas turizmo ir viešbučių kompanijose bet kurioje iš savo funkcinių sričių.
  • Bendras turizmo sektoriaus verslo valdymas.
  • Atsakingos pozicijos privačiose ar viešosiose sektoriaus įmonėse.
  • Pozicijos bendrovėse, susijusios su viešbučių ir turizmo pramone, papildomais pasiūlymais, rinkodara ir komercializavimas.
  • Verslininkas turizmo sektoriaus versle arba su juo susijęs.
  • Konsultantas / turistinis ir viešbučių konsultantas.

titravimo

Dalyvis, sėkmingai baigęs programą, gaus TRIPLE TITLE:

  • MBA laipsnį svetingumo
  • MBA Viešbučių versle
  • Lleida universiteto laipsnis .
Programa mokoma:
  • Ispanų

Peržiūrėti 6 daugiau kursų OSTELEA | Distancia »

Šis kursas yra Internetinės
Start Date
Rgs. 2019
Duration
1 metai
Ištęstinės
Price
9,500 EUR
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Rgs. 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas

Rgs. 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date