Oficialus aprašymas

MBA - Tarptautinis marketingas

MBZ absolventas turės neatskiriamą formavimas žinių, įgūdžių, požiūrių ir vertybių valdyti išteklius technologijų, žmonių ir strateginio valdymo link pasiekti organizacijos tikslus kontekstuose.

Profesiniai siūlo vykdomasis formavimas su kritinio mąstymo naudoti savo vadovavimo įgūdžius, valdyti institucijų optimaliai apmokyti suformuluoti, įgyvendinti, vertinti ir prognozuoti pokyčius, kurie apibūdina naujas aplinkas dalyvavimo, sintezė bus procesus ecazmente vykdomąją valdžią, galinčią sukelti organizaciją į nacionalinio ir tarptautinio konkurencingumo aplinką.

Su strateginės vizijos ir tvirtą teorinių ir praktinių žinių apie vyresniosios vadovybės ir vadovavimo generuoti problemų, įvairių ekonomikos sektorių, projektavimo ir įgyvendinimo strategijas per darnaus vystymosi rengimo sistemą.

Siunčiama

Žmonės su kritinio mąstymo ir iniciatyva priimti strateginius sprendimus tarptautinių konkurencinė aplinka, vertybių ir norų asmeninio ir institucinio tobulinimo, analizuoja situacijas - problemas ir bendrauja su darbo komandomis realizuoti sprendimus, skirtus didinti organizacijų efciency.

Idealiai studentas aprašymą

  • Specialistai domisi administravimo srityje.
  • Didelį potencialą vadovai suinteresuoti plėtoti vadybinius įgūdžius.
  • Pareigūnai viešųjų ir privačių institucijų suinteresuoti plėtoti žinias, įgūdžius ir požiūrius, susijusius su administracija.
  • Profesionalai su darbo žinių apie naujausias technologijas ir noro dirbti kartu.
  • Profesionalai su kritinio ir analitinio mąstymo, norintys ištirti.

Mokymo planas

Pirma Tetramestre.

  • Statistika verslui
  • Valdymo apskaita
  • Strateginis valdymas

Antra Tetramestre.

  • Kiekybiniai metodai priimant sprendimus.
  • Ekonomika valdymo sprendimus.
  • Finansinės informacijos sistemos.

Trečia Tetramestre.

  • Logistikos Strategijos
  • Pasirenkamieji dalykai
  • Strateginis marketingo valdymas

Tetramestre kambarys.

  • Pasirenkamieji dalykai
  • Tarptautinis marketingas tyrimų
  • Pasirinktos temos Tarptautinės prekybos

Tetramestre penktas.

  • Administracinės politikos ir strategijų
  • Strategijos globalizacijos

Pasirenkamieji dalykai.

  • Naujas produktas dizainas
  • Teisė susipažinti su viešosios informacijos
  • Tarptautinė mokesčių teisė
  • Seminaras Įsidarbinimo
  • Lyderystė ir pokyčių valdymas
  • Organizacinė plėtros ir pokyčių valdymas
  • Įmonių etika
  • Socialinė Atsakomybė
Programa mokoma:
Ispanų

Peržiūrėti 6 daugiau kursų Universidad Regiomontana »

Šis kursas yra Internetinės
Start Date
Liepa 2019
Duration
Susisiekti su mokykla
Ištęstinės
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Liepa 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Liepa 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas

Liepa 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date