MBA rinkodaros skaitmeninis

Dabartinė darbo rinkos, tampa labai svarbu įmonėms atskirti nuo konkurencijos: tai čia, kad žmogiškojo kapitalo prieaugio stiprumo kvalifikaciją, užtikrinti, visų pirma klientų poreikiams tenkinti.

Dėl šios priežasties, ji yra būtina, kad bendrovės kryptis turi kruopščiai pasirengti įvairiose srityse, kurios daro įtaką jų konkurencinę padėtį.

Ekspertai iš verslo valdymo specialistų visose jų specialybių (žmogiškųjų išteklių, rinkodaros, strateginio vadovavimo, verslo, informacinių sistemų, finansų, ir tt) formavimas, TVF verslo mokykla kartu su universiteto Camilo José Cela, pristato MBA komercinės vadybos ir rinkodaros, kurie yra išsamiai išnagrinėti visus aspektus, reikalingus tapti komercijos direktorius ir rinkodara, nustatyti, kurie elementai atsižvelgti į sukurti geriausią komercinį pasiūlymą bendrovei pasiekti klientui į tiesioginiu būdu arba per platintojus.

Ji taip pat turi galimybę generuoti gyvybiškai svarbus tinklą jų profesinės ateities mokytojų ir kitų studentų pranašumą.

Programinės įrangos licencijos yra:

TVF verslo mokykla partnerystės ir bendradarbiavimo su šalavijas, lyderis Įmonių valdymo programinė įranga, siūlo studentams nieko nekainuos, švietimo licencijų iš šių programų:

  • šalavijas Nominaplus
  • šalavijas Contaplus
  • šalavijas Facturaplus

Priėmimo reikalavimai

Laipsnis arba lygiavertė profesinė patirtis

gavėjai

Absolventai arba profesionalai, turintys patirties šioje srityje, kurie nori užimti atsakingas pareigas arba padidinti savo karjerą komercinių ir rinkodaros srityse

programa

Aš modulis

Struktūra ir Įmonės strateginis vadovavimas

  1. Principai ir pagrindai strateginę kryptį
  2. konkurencijos analizė
  3. Pagrindai suformuluoti strategijos
  4. strategijos įgyvendinimo
  5. Strategija ir pokyčių valdymas
  6. Įmonių rūšys

modulis II

ekonominė aplinka

  1. ekonominius pagrindus ir įmonės
  2. Įmonės ir finansinė atskaitomybė
  3. Finansinės apskaitos pagrindai

III modulis

finansų valdymas

  1. Finansų valdymo vaidmuo
  2. valdymo apskaita
  3. investicijų analizė
  4. Finansavimo būdai

IV modulis

Rinkodara ir komercinį valdymą

  1. Marketingo sąvokos ir politika
  2. rinkos tyrimai
  3. pardavimų prognozė
  4. komercinės veiksmų planas
  5. Požiūris į rinkodaros pasaulyje
  6. Pasirengimas skaitmeninės žiniasklaidos planą
  7. skaitmeninės rinkodaros konkursas analizė
  8. Kanalų projekcija rinkodaros kampanijas

V modulis

Žmogiškasis veiksnys organizacijoje

  1. Verslo organizavimas ir pokyčių valdymas
  2. strateginis planavimas
  3. kompensacija politika ir skatinimo sistemos
  4. Valdymo skydas valdyti žmones
  5. Žinių valdymas atsakas į daugiakultūriškumo
  6. Valdymas individo ir grupės elgesys

VI modulis

Asmeniniai gebėjimai ir valdymas

  1. Požiūrio ACE valdymo įgūdžiai
  2. Įgyvendinimas valdymo įgūdžius
  3. Lyderystė. Asmeninė kompetencija ir šifro valdymo
  4. Pirmaujanti organizacija
  5. Emocinis intelektas taikomas valdymo įgūdžių plėtra
  6. Vidaus ir išorinė komunikacija

VII modulis

Komercinis pasiūlymas: Prekės ir kainos

  1. Produktas, kintamasis marketingo kompleksas
  2. Sprendimai dėl prekės ženklo
  3. Naujų produktų
  4. Prekės: Pakavimas, pakuotės, prekiavimo
  5. Kainų valdymas
  6. kainodaros strategijas
  7. kainų

VIII modulis

Pasiskirstymas: Strateginis diferenciacijos faktorius

  1. Įvadas į komerciniam platinimui
  2. Tipai verslo formų
  3. Komercinių kanalų. Tipas ir organizavimas
  4. Pasirinkimas ir valdymas komercinių kanalų
  5. Teritorinė organizacija Komercinių paskirstymo sistemų
  6. atvejų tyrimai komercinių kanalų
  7. Konkurencija ir komercinė strategija. prekių ženklai
  8. Platinimas ir prekyba Ispanija ir Europos sektoriaus
  9. pagrindai franšize
  10. Strategijos ir frančizės struktūros
  11. Skirstymo verslo modeliai ir jų evoliucija
  12. Atvejo analizė politinių ir komercinių platinimo strategijų
  13. Įvadas į Global Logistics
  14. Tarptautinė prekyba. rinkodaros kanalai
  15. Strateginis planavimas. krovininio transporto reglamentavimas
  16. Intermodaliniai. žemės transportas
  17. Pristatymas. uosto eismo
  18. oro transportas
  19. Atvejo tyrimas fizinio paramos pasaulinės logistikos
  20. customs operations
  21. Finansavimas ir akredityvai
  22. Apsaugos ir saugumo klausimai
  23. Tarpinės, aljansai ir subranga
  24. viešasis logistikos
  25. Atvejo analizė organizacinės paramos Global Logistics

IX modulis

Rinkodaros komunikacija: Strategijos ir įrankiai

  1. Bendravimas rinkodaros strategiją
  2. Reklamos sistema
  3. Reklamos strategijos
  4. reklaminė rinkodara
  5. ryšiai su visuomene
  6. Tiesioginė rinkodara ir klientų lojalumas

X modulis

Darbas magistras Baigiamasis

XI modulis

anglų kalbos kursai

Pagrindinis Pasirengimo tarpinė, tarpinis ar aukštesniojo lygio
Studentas gali pasirinkti vieną iš keturių lygių

metodika

MBA - Specializacija Prekybos ir rinkodaros vadybos siūlo visiškai lankstaus požiūrio pritaikytą jūsų poreikiams, neatsižvelgiant į geografinę vietą arba laikas ribotas.

E-mokymasis metodiką: Visas turinys bus prieinamas universiteto virtualios miesteliu 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, be jokių laiko pareigos, tai labai lankstus. Taigi, jis tampa lengvai suderinti aktyvų profesinį gyvenimą su akademinės kompetencijos.

Visi turinys yra atnaujinamas techninio tikslumo, jie yra lengva suprasti ir turėti aiškią praktinę pašaukimą.

TVF verslo mokykla daro prieinama savo studentams:

  • asmens vadovėliai (pokalbiai, telefonas, elektroninis paštas)
  • seminarai
  • Diskusijos ir diskusijų grupes per forumus ir pokalbius
  • Savęs vertinimo testai
  • Atvejų tyrimai ir dokumentacija
  • Galimybė klasių gyventi
  • virtuali biblioteka

vertinimas

Nuolatinis vertinimas, nes avansai į MBA studijos - Specializacija Prekybos ir marketingo direktorius. Kiekvienas modulis yra vertinamas per interneto tyrimų ir plėtros atvejų tyrimus kartu.

Gauti dvigubą laipsnį, magistro TVF Verslo Mokykla + magistras Universidad Camilo José Cela, taikomos įveikti visas modulius ir galutinio projekto įvertinimo plėtrą.

dėstytojai

Globėjus skydas kurso formuojamas pirmiausia specialistų iš verslo ir akademinės bendruomenės, kuri gali suteikti studentams realaus darbo patirtį ir praktinius pavyzdžius, atsiradusius iš savo patirties verslo veiklą.

Parsisiųsti programos turinys susitikti dėstytoja skydas.

Karjeros perspektyvas

Tuo mūsų MBA specializacija komercinę ir rinkodaros direktorius pabaigoje galės naudotis kaip:

  • Direktorius Komercijos skyrius
  • Direktorius Marketingo katedros
  • Režisierius ir verslo vadybininkas
  • Strateginis konsultantas galiojančiomis komercinėje srityje, rinkodaros ar finansų, be kita ko
  • Verslo plėtros tarnybos vadovas
  • iniciatyvus
Programa mokoma:
  • Portuguese (Brazil)

Peržiūrėti 44 daugiau kursų IMF Business School Portugal »

Šis kursas yra Internetinės
Start Date
Atvira registracija
Duration
720 valandos
Ištęstinės
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Atvira registracija
Galutinis paraiškų davimo terminas

Atvira registracija

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date