MBA verslo-turizmo

Ši magistro suteikia jums galimybę:

  • Analizuoti strateginę kryptį bazes per iš pagrindų ir konkurencinės aplinkos analizę tyrimo
  • Gebėti įvertinti verslo strategijos tinkamumą, analizuojant rinkodaros planą, pagrįstą, sprendžiant tinkamiausias marketingo kanalus, ir tt, tokiu būdu užtikrinant norimų rezultatų įmonėje
  • Įgyja žinių, reikalingų kryptimi ir valdymui įvairių medžiagų, kurios leidžia teisingą veikimą verslo, įvaldyti pagrindines gaires kuriant ir praktiškai kiekvienas
  • Žinant, kad labai svarbu viešbučiams, papildomą viešbučio, maitinimo ir laisvalaikio turizmo pramonei, atrasti naujų pasiūlymų, susijusių su gamta, gyvenamųjų patalpų ir valgomasis patirtį potencialo
  • Mokymasis, kaip valdyti globalizacijos ir atviras rinkas, per kainų valdymo metodus ir konkurencingų strategijų
  • Suprasti didžiulį transformaciją, kad turizmas patyrė per socialinius tinklus kaip vieta, kur jis jungiasi ir gyventi kelionės patirtimi, žinant pasinaudoti šia ryšį tarp bendrovės ir kliento
  • Atraskite reikiamą išsilavinimą turizmo pramonei, kaip ekonominės, socialinės ir aplinkos turizmo principo

Programinės įrangos licencijos yra:

TVF verslo mokykla partnerystės ir bendradarbiavimo su šalavijas, lyderis Įmonių valdymo programinė įranga, siūlo studentams nieko nekainuos, švietimo licencijų iš šių programų:

  • šalavijas Nominaplus
  • šalavijas Contaplus
  • šalavijas Facturaplus

Priėmimo reikalavimai

Laipsnis arba lygiavertė profesinė patirtis

gavėjai

Absolventai, kurie nori plėtoti savo karjerą per turizmo kryptis ir verslo valdymo specialistų ir verslininkų, kurie nori plėtoti ar stiprinti jų politinius gebėjimus ir pagerinti savo padėtį darbo rinkoje turizmo pramonei.

programa

Aš modulis

Struktūra ir Įmonės strateginis vadovavimas

  1. Pagrindai strateginę kryptį
  2. konkurencinė analizė
  3. Pagrindai suformuluoti strategijos
  4. strategijos įgyvendinimo
  5. Strategija ir verslo pokyčiai
  6. Įmonių rūšys

modulis II

ekonomikos dalyvavimas

  1. Įmonės ekonomikos pagrindai
  2. Įmonės ir finansinė atskaitomybė
  3. Finansinės apskaitos pagrindai

III modulis

finansų valdymas

  1. Finansų valdymo vaidmuo
  2. valdymo apskaita
  3. investicijų analizė
  4. reiškia finansavimo

IV modulis

Rinkodara ir komercinį valdymą

  1. Marketingo sąvokos ir politika
  2. rinkos tyrimai
  3. pardavimų prognozė
  4. komercinės veiksmų planas
  5. Apžvalga rinkodaros pasaulyje
  6. Piešimas planas Digital Media
  7. skaitmeninės rinkodaros įgūdžių analizė
  8. Kanalai kampanijos dizainas

V modulis

Žmogiškasis veiksnys organizacijoje

  1. Verslo organizavimas ir pokyčių valdymas
  2. strateginis planavimas
  3. Atlyginimų politika ir kompensavimo sistemos
  4. Valdymo skydas valdyti žmones
  5. Žinių valdymas atsakas į daugiakultūriškumo
  6. Valdymas individo ir grupės elgesys

VI modulis

Asmeniniai gebėjimai ir direktyvų

  1. Požiūris į valdymo įgūdžius
  2. Įgyvendinimas valdymo įgūdžius
  3. Lyderystė. Įgūdžių žmonės ir raktas politika
  4. Pirmaujanti organizacija
  5. Emocinis intelektas taikomas politikos gebėjimų ugdymo
  6. Vidaus ir išorinė komunikacija

VII modulis

Hotel įstaigos valdymas, Extrahoteleiros ir kempingas

  1. Valdymas viešbučių įstaigų ir kempingas extrahoteleiros
  2. Valdymas apgyvendinimo ir veiklai, susijusiai su kaimo turizmu
  3. Informacija ir turizmo paskirstymas
  4. Transporto, restoranai, pramogų parkai ir gamtinių teritorijų
  5. Pajamos valdymas: strategija, vadybos ir kainodaros

VIII modulis

Skaitmeninės rinkodaros ir E-komercija

  1. Socialinė žiniasklaida ir Bendrijos valdymas
  2. Rinkodara paieškos sistemose: SEM, SEO ir web analytics
  3. e-komercija turizmo ir skaitmeninės rinkodaros planą
  4. Geografinė padėtis, The Geomarketing ir interneto reputaciją
  5. santykių marketingo turizmo

IX modulis

Turizmas Novatoriškas, tvariai ir atsakingai

  1. Turizmo ekosistema ir naujos tendencijos
  2. Inovacijų ir dizaino mąstymas turizmo ir laisvalaikio
  3. IKT ir keisti modelis turizmo sektoriuje
  4. Turizmas etikos, tvarus ir atsakingas
  5. kultūrinio turizmo ir kultūros kūrybinės industrijos

X modulis

Darbas magistras Baigiamasis

kursas

anglų kalbos kursai

Pagrindinis, Pasirengimo Tarpinė, tarpinių arba Advanced
Studentas gali pasirinkti vieną iš keturių lygių

metodika

MBA - Specializacija turizmo siūlo visiškai lankstaus požiūrio pritaikytą jūsų poreikiams, neatsižvelgiant į geografinę vietą arba laikas ribotas.

E-mokymasis metodiką: Visas turinys bus prieinamas universiteto virtualios miesteliu 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, be jokių laiko pareigos, tai labai lankstus. Taigi, jis tampa lengvai suderinti aktyvų profesinį gyvenimą su akademinės kompetencijos.

Visi turinys yra atnaujinamas techninio tikslumo, jie yra lengva suprasti ir turėti aiškią praktinę pašaukimą.

TVF verslo mokykla daro prieinama savo studentams:

  • asmens vadovėliai (pokalbiai, telefonas, elektroninis paštas)
  • seminarai
  • Diskusijos ir diskusijų grupes per forumus ir pokalbius
  • Savęs vertinimo testai
  • Atvejų tyrimai ir dokumentacija
  • Galimybė klasių gyventi
  • virtuali biblioteka

vertinimas

Nuolatinis vertinimas, nes avansai į MBA studijos - Specializacija Vadybos turizmo įmonių. Kiekvienas modulis yra vertinamas per interneto tyrimų ir plėtros atvejų tyrimus kartu.

Gauti dvigubą laipsnį, magistro TVF Verslo Mokykla + magistras Universidad Camilo José Cela, taikomos įveikti visas modulius ir galutinio projekto įvertinimo plėtrą.

dėstytojai

Globėjus skydas kurso formuojamas pirmiausia specialistų iš verslo ir akademinės bendruomenės, kuri gali suteikti studentams realaus darbo patirtį ir praktinius pavyzdžius, atsiradusius iš savo patirties verslo veiklą.

Parsisiųsti programos turinys susitikti dėstytoja skydas.

Karjeros perspektyvas

Tuo mūsų MBA specializacija Vadybos turizmo įmonių pabaigoje bus pasirengusios vykdyti taip:

  • Direktorius ir verslo vadybininkas turizmo sektoriaus verslo, ir poilsinėms
  • Verslo plėtros tarnybos vadovas
  • Direktorius Komercinės ir / arba rinkodaros Turizmo verslo, ir poilsinėms
  • iniciatyvus
Programa mokoma:
  • Portuguese (Brazil)

Peržiūrėti 44 daugiau kursų IMF Business School Portugal »

Šis kursas yra Internetinės
Start Date
Atvira registracija
Duration
720 valandos
Ištęstinės
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Atvira registracija
Galutinis paraiškų davimo terminas

Atvira registracija

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date