PRL-MBA

Farmacijos pramonė ir vaistinės sukurti sudėtingą ir labai reglamentuojamą aplinką. Naujų vaistų tyrimai yra labai brangūs ir trūksta prieinamumą metu.

Dėl šios priežasties, farmacijos rinkodaros turi būti pasirengę susidurti su iššūkiais, su kuriais susiduria nuo sėkmės ženklų, kuriuos jie valdo keliu.

Tai MBA specializacija farmacijos marketingas suteikia galimybę ugdyti ir kompetencijas įmonių valdymo, rinkodaros, prekės ženklo ir skaitmeninio ryšio, siekiant įgyvendinti strateginius planus produktų, paslaugų ar įmonių su geriausiais strategiją, pritaikytą visiems galiojančios taisyklės.

Per šį mokymo, galės:

  • suprasti farmacijos aplinkos sudėtingumą, kad būtų galima atlikti veiksmingą valdymą farmacijos arba farmacijos laboratorijoje
  • išmokti parengti rinkodaros planą on-off tiek farmacijos pramonės ir vaistinėse ir tolesni pats nustatant tikslus ir žiūrėti savo elgesį, jei reikia perorientuoti plano veiksmus
  • įgyti teorinių ir praktinių funkcijų, kurios leidžia specialistams kurti "vaistinės prekės" ir "prekės ženklo produktą" tvarus, reaguoja į rinkos paklausą ir sėkmingai laikui bėgant

Programinės įrangos licencijos yra:

TVF verslo mokykla partnerystės ir bendradarbiavimo su šalavijas, lyderis Įmonių valdymo programinė įranga, siūlo studentams nieko nekainuos, švietimo licencijų iš šių programų:

  • šalavijas Nominaplus
  • šalavijas Contaplus
  • šalavijas Facturaplus

Priėmimo reikalavimai

Laipsnis arba lygiavertė profesinė patirtis

gavėjai

Ši magistro nukreiptas į farmacijos pramonei, teigdamas, kad studentas galėtų įgyvendinti strateginį sėkmės kryptimi, taip pat suteikti jums, todėl jūs galite įvertinti verslo strategijos tinkamumą, analizuojant rinkodaros planą, pagrįstą, užtikrinant todėl norimi rezultatai jūsų įmonės.

  • Absolventai, kurie nori specializuotis farmacijos rinkodaros srityje, ypač rekomenduojamas absolventų Farmacijos, chemijos, medicinos, biologijos ir veterinarijos
  • Vaistininkai įdomu sužinoti, kaip sukurti ir įgyvendinti taktinius bei strateginius rinkodaros planą Jūsų vaistinė
  • Žmonės, kurie dirba įmonėse farmacijos pramonės sektoriuje
  • Bet kokia profesinė farmacijoje arba farmacijos laboratorija Ieškau specializuotis komercinių ir rinkodara

programa

Aš modulis

Struktūra ir Įmonės strateginis vadovavimas

  1. Principai ir pagrindai strateginę kryptį
  2. konkurencijos analizė
  3. Pagrindai suformuluoti strategijos
  4. strategijos įgyvendinimo
  5. Strategija ir pokyčių valdymas
  6. Įmonių rūšys

modulis II

ekonominė aplinka

  1. ekonominius pagrindus ir įmonės
  2. Įmonės ir finansinė atskaitomybė
  3. Finansinės apskaitos pagrindai

III modulis

finansų valdymas

  1. Finansų valdymo vaidmuo
  2. valdymo apskaita
  3. investicijų analizė
  4. Finansavimo būdai

IV modulis

Rinkodara ir komercinį valdymą

  1. Marketingo sąvokos ir politika
  2. rinkos tyrimai
  3. pardavimų prognozė
  4. komercinės veiksmų planas
  5. Požiūris į rinkodaros pasaulyje
  6. Pasirengimas skaitmeninės žiniasklaidos planą
  7. skaitmeninės rinkodaros konkursas analizė
  8. Kanalų projekcija rinkodaros kampanijas

V modulis

Žmogiškasis veiksnys organizacijoje

  1. Verslo organizavimas ir pokyčių valdymas
  2. strateginis planavimas
  3. kompensacija politika ir skatinimo sistemos
  4. Valdymo skydas valdyti žmones
  5. Žinių valdymas atsakas į daugiakultūriškumo
  6. Valdymas individo ir grupės elgesys

VI modulis

Asmeniniai gebėjimai ir valdymas

  1. Požiūrio ACE valdymo įgūdžiai
  2. Įgyvendinimas valdymo įgūdžius
  3. Lyderystė. Asmeninė kompetencija ir šifro valdymo
  4. Pirmaujanti organizacija
  5. Emocinis intelektas taikomas valdymo įgūdžių plėtra
  6. Vidaus ir išorinė komunikacija

VII modulis

aplinkos farmacijos

  1. Farmacijos rinkoje
  2. Struktūra farmacijos laboratorija
  3. prieiga Rinkodara
  4. vaistinė
  5. klinikiniai nuomonės lyderiai (KOL s)

VIII modulis

farmacijos rinkodara

  1. Įvadas į farmacijos rinkodaros
  2. Marketingo planas I. analizė
  3. prekės ženklo
  4. Marketingo planas IĮ vadovas. strategija
  5. Marketingo planas III. veiklos planas

IX modulis

Santykių marketingo ir skaitmeninių kanalų

  1. Reliacinės rinkodaros pagrindai
  2. Skaitmeninis pasaulis šiandien
  3. Naujas rinkos tyrimai
  4. Skaitmeniniai farmaciniai tyrimai. Naujos paraiškos dėl naujų rinkų
  5. skaitmeninės rinkodaros planas

X modulis

Darbas magistras Baigiamasis

kursas

anglų kalbos kursai

Pagrindinis Pasirengimo tarpinė, tarpinis ar aukštesniojo lygio
Studentas gali pasirinkti vieną iš keturių lygių

metodika

MBA - Specializacija farmacijos rinkodaros siūlo visiškai lankstaus požiūrio pritaikytą jūsų poreikiams, neatsižvelgiant į geografinę vietą arba laikas ribotas.

E-mokymasis metodiką: Visas turinys bus prieinamas universiteto virtualios miesteliu 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, be jokių laiko pareigos, tai labai lankstus. Taigi, jis tampa lengvai suderinti aktyvų profesinį gyvenimą su akademinės kompetencijos.

Visi turinys yra atnaujinamas techninio tikslumo, jie yra lengva suprasti ir turėti aiškią praktinę pašaukimą.

TVF verslo mokykla daro prieinama savo studentams:

  • asmens vadovėliai (pokalbiai, telefonas, elektroninis paštas)
  • seminarai
  • Diskusijos ir diskusijų grupes per forumus ir pokalbius
  • Savęs vertinimo testai
  • Atvejų tyrimai ir dokumentacija
  • Galimybė klasių gyventi
  • virtuali biblioteka

vertinimas

Nuolatinis vertinimas, nes avansai į MBA studijos - specializacija farmacijos marketingas. Kiekvienas modulis yra vertinamas per interneto tyrimų ir plėtros atvejų tyrimus kartu.

Gauti dvigubą laipsnį, magistro TVF Verslo Mokykla + magistras Universidad Camilo José Cela, taikomos įveikti visas modulius ir galutinio projekto įvertinimo plėtrą.

dėstytojai

Globėjus skydas kurso formuojamas pirmiausia specialistų iš verslo ir akademinės bendruomenės, kuri gali suteikti studentams realaus darbo patirtį ir praktinius pavyzdžius, atsiradusius iš savo patirties verslo veiklą.

Parsisiųsti programos turinys susitikti dėstytoja skydas.

Karjeros perspektyvas

Studentai, kurie viršija MBA specializacija farmacijos marketingas, dirbs:

  • vaistinės
  • Įmonės ar farmacijos pramonei rinkodaros agentūros
  • Reklamos agentūros sveikatos sektoriuje
  • farmacijos platintojai
  • Mokyklos farmacijos Verslas
  • ligoninių vaistinės
Programa mokoma:
  • Portuguese (Brazil)

Peržiūrėti 44 daugiau kursų IMF Business School Portugal »

Šis kursas yra Internetinės
Start Date
Atvira registracija
Duration
720 valandos
Ištęstinės
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Atvira registracija
Galutinis paraiškų davimo terminas

Atvira registracija

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date