MBA Online - prabangus valdymas skaitmeniniame amžiuje
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Paris, Prancūzija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
12 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 10 500 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Visiškai internete, anglų kalba ir 12 mėnesių trukmės „MBA Online“ siekia parengti specialistus, kad jie pateiktų pokyčių ir prisitaikymo prie naujos socialinės-ekonominės aplinkos viziją prabangos sektoriaus įmonėse.
Nuotolinio mokymosi dėka studentai gali mokytis būdami profesionalūs. Jie taip pat gali pasinaudoti geriausiais prabangos pramonės mokytojais ir bendradarbiauti su studentais iš viso pasaulio.
Galerija
Priėmimai
Studijų programa
Nauji "Luxury" vartotojai
- Kūrėjai tapo „Brands“: „Luxury Brands“ šiuolaikine istorija
- Pramonės revoliucija: kvepalai, kosmetika ir aksesuarai
- Puikus "Prabangos industrijos" poslinkis 90-tieji metai
- Kas yra nauji prabangos vartotojai?
- Tarpkultūrinis valdymas
Prabangaus prekės ženklo kūrimas: prekės ženklas, tapatybė ir kūrybiškumas
- Gamintojo valdymo teisingumas, prekės ženklo vaizdas
- Gamintojo išsiplėtimas ir prekės ženklo aljansas
- Prabangos prekės ženklo valdymo specifiniai iššūkiai
Patirtinis rinkodara
- Klientų kelionių kūrimas, prekės ženklo ambasadai,
- Sensorinė rinkodara, įtraukianti rinkodara, teatralizavimas, mažmeninės prekybos „Brick & Mortar“ skaitmeninimas
- Kelių kanalų klientų kelionė, skaitmeninė patirtis
Prabanga firmos valdymas
- Finansinės gairės: veiklos sąnaudos ir pelnas
- Kainų pozicionavimo strategija
Prabangaus prekės ženklo pristatymas skaitmeniniame pasaulyje I
- Socialinių tinklų svarbos supratimas:
- interneto rinkodara,
- bendravimas,
- e-komercija
- nauja mažmeninė prekyba
Paskirstymo strategijos: tinkamas kanalų derinys
- Suprasti tarpkultūrinių kontekstų ir vietos ypatumų svarbą.
- Platinimo būdų raida: atrankinis platinimas, mažmeninė prekyba, platinimas, el. Prekyba ...
Prabangūs teisiniai klausimai
- Įstatymai ir specialūs teisiniai nuostatai, taikomi prabangos sektoriui
Talentų ugdymas ir valdymas
- Keisti valdymą
- Lyderio įrankių rinkinys
- Žmonių įdarbinimas ir tobulinimas
- Konfliktų sprendimas - susitarimo sudarymas
Prabangaus prekės ženklo pristatymas skaitmeniniame pasaulyje II
- CRM
- Interneto stebėjimas ir verslo žvalgyba
- Naudoja atvejų ir sektorių analizę
Atsižvelgiant į naujus prabangos pramonės tvarios ir socialinės atsakomybės klausimus
- Nuo subalansuotos plėtros iki įmonės socialinės atsakomybės
- Tvarumo ypatumai, susiję su prabangos pramone
- Naujos prabangos prekės ir naujos prabangos prekyvietės
Galutinis verslo projektas
Programos rezultatas
Šios programos tikslai yra suteikti studentams galimybę:
- Parodykite patirtį, susijusią su sektoriaus ypatumais
- Apibrėžkite realų ir objektyvų prekės ženklo padėties nustatymą ir sukurkite istoriją, kuri leis jam pasiekti užsibrėžtą tikslą
- Gerbkite skirtingus prabangos sektoriaus tradicijų raktus, įtraukdami skaitmeninio amžiaus įrankius, metodikas ir procesus
- Vadovaukite organizacijų pertvarkai, kad susidurtumėte su naujais projektais ir verslumo iššūkiais
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Strateginės rinkodaros magistras (prabangaus prekės ženklo valdymas)
- UK Online, Jungtinė Karalystė
Trumpas internetinis prabangios rinkodaros strategijos kursas
- Online France
Strateginės rinkodaros magistras
- UK Online, Jungtinė Karalystė