pristatymas

Skaitmeninėms įmonėms reikia specialistų, turinčių konkretų ir daugiadisciplinį mokymą, kuris yra judrus ir lankstus ir gali prisitaikyti prie skystų ir labai sparčių aplinkų, pvz., Technologijų technologijų ir interneto, pokyčių.

„MBA Online“ skaitmeniniame versle siekiama mokyti specialistus, turinčius specialių mokymų, galinčių valdyti skaitmenines įmones ir pakeisti tradicinį verslą. Ši mokymo programa apima visas žinių technologijų sritis, susijusias su technologijų įmonių valdymu, prisitaikant prie skaitmeninio pasaulio ypatybių, kur naujovės ir pokyčiai yra lemiami ateityje.

Skaitmeninio verslo internete MBA pabaigoje jūs suprasite, kaip veikia skaitmeninė įmonė, ir galėsite ją valdyti ir organizuoti, kad būtų kuriamos augimo strategijos, įgyta tvirtų žinių apie verslo modelius ir organizavimą, strateginį ir finansinį planavimą, atvykimą

Ką aš išmoksiu?

Internetinės MBA - magistras skaitmeniniame versle pabaigoje galėsite puikiai:
  • Tiesiogiai valdykite ir valdykite skaitmeninę kompaniją.
  • Pakeiskite tradicinę įmonę.
  • Į savo vertės grandinę įtraukti naujoves, technologijas ir automatizavimą.
  • Analizuoti ir ištirti technologinių ir skaitmeninių įmonių strategijas ir verslo modelius.
  • Žinoti su šiuo rinka susijusius teisinius aspektus.
  • Integruoti naujoves: „fintech“, „edtech“, augimo strategija, atviros inovacijos.
  • Taikyti tinkamiausias technologijas: „Mobile“, „Machine learning“, „IoT“, „3D“ ir kt.
  • Pritraukti, užfiksuoti ir išlaikyti talentą įgyvendinant organizacinę kultūrą 4.0.
  • Taikyti judrią metodiką ir naujus organizacinius modelius.
  • Tiesiogiai ir motyvuokite aukštos kokybės komandas, naudodamiesi įmonių verslumu.
  • Naudokite tinkamiausias skaitmeninės rinkodaros ir pardavimo strategijas.
  • Į operacijas įtraukti elektroninę prekybą ir visus platinimo kanalus.
  • Taikyti komunikacijos ir ryšių su visuomene ir socialinės žiniasklaidos optimizavimo metodus.

Kas tai yra?

Magistro MBA internete skaitmeninio verslo valdymo ir interneto suteikia mokymą, specialiai orientuotą į šiuos profilius:
  • Profesionalai ir laisvai samdomi darbuotojai, norintys perkelti savo įmones į skaitmeninį pasaulį.
  • Vykdytojai ir specialistai, kurie ne tik nori skaitmeniškai transformuoti savo organizacijas, bet ir nori juos vadovauti.
  • Vadybininkai, kurie nori perdirbti savo mokymus ir įtraukti naujas įmonių ir verslo modelių valdymo ir organizavimo tendencijas.
  • Įmonės, norinčios įgyti konkurencinį pranašumą inovacijų ir pokyčių dėka.
  • Jauni absolventai, kurie siekia plėtoti savo profesinę karjerą interneto ir naujų technologijų pasaulyje.
  • Profesionalai, norintys prisitaikyti prie Online MBA magistro, pritaikytas prie dabartinės realybės.

mokymo planas

Skaitmeninio verslo MBA internete struktūra ir dalykai yra organizuojami taip:

Modulis 1. Lean Startup

  • Lean Startup ir klientų plėtra I
  • Klientų plėtra II ir verslo modelis
  • Minimalus Matomų Prekės
  • Meistras: Lean Startup Success Story
  • Meistras: sėkmės istorijos naujovės

2 modulis. Verslo strategija

  • Skaitmeniniai vadovai ir naujasis strateginis valdymas. Įmonių strategijos UEN
  • Skaitmeninės COO. Operacijų kryptis skaitmeniniame kontekste.
  • Dėl inovacijų ir skaitmeninimo. CDO, CIO ir CTO. Įmonių finansavimas.
  • Meistriškumo klasė: naujos skaitmeninės aplinkos žaidimo taisyklės
  • Meistrų klasė Vykdomosios įmonės: įmonių vengimo strategijos
  • Technikos meistriškumas: kibernetinis saugumas

Modulis 3. Agile produkto kūrimas

  • Dizaino mąstymas
  • Problemų sprendimas
  • Agile
  • Meistriškumo klasė: sėkmės atvejų judri metodika
  • Magistrantūros vadovė: Inovacijų esmė yra problemos apibrėžimas
  • Technikos meistriškumas: dirbtinis intelektas ir mašinų mokymasis

4 modulis

  • Lyderystė ir motyvacija / laiko valdymas
  • Komandos valdymas ir žmonių pasirinkimas
  • Atlyginimų ir atlyginimų nustatymo praktika: kotiruotės
  • Meistriškumo klasė: Nauji žmogiškųjų išteklių pradininkai skaitmeninių talentų įdarbinimui
  • Meistriškumo klasė: Žmogiškųjų išteklių 2020 m. Iššūkis yra skatinti skaitmenines kompetencijas

5 modulis. Rinkodaros planas ir jo integravimas į skaitmeninę strategiją

  • Rinkodara kaip pagrindinis vairuotojas
  • Nauja rinkodaros kryptis - BRO
  • Rinkodaros planas ir jo integravimas į skaitmeninę strategiją
  • Vadovavimo meistriškumas: Jordi Pi metodika
  • Tech Masterclass: Pramonė 4.0, ryšys tarp mašinų ir žmogaus

Modulis 6. Produkto rinkos pritaikymas

  • Fazės Produktas: plėtra, paleidimas ir brandinimas, nuosmukis
  • Produktų komanda ir produktų planas
  • Skaitmeniniai produktai: žiniatinklis, programos, skaitmeninių projektų valdymas
  • Meistras: Asmuo kaip pirmasis prototipas
  • Meistriškumo klasė: raktai ir kūrybiškumas naujiems produktams ar turinio žemėlapiams perduoti

7 modulis. Klientai ir rinkodara

  • Pardavimų principai
  • Pardavimo, derybų, pristatymo ir pasakojimo būdai
  • Pardavimo ir platinimo planas
  • Meistriškumo klasė: nardymas kliento reikmėms siekiant autentiško pardavimo
  • Meistriškumo klasė: Emocinis intelektas parduoti daugiau

8 modulis. Logistika

  • Platinimo planas įmonėje
  • Logistika ir siuntimas
  • Elektroninės prekybos logistika
  • Meistras: „Amazon“ sėkmės istorija
  • Meistriškumo klasė: PC komponentų logistikos planas
  • Tech Masterclass: Robotizacija ir automatizavimas

9. Rinkodara PULL

  • Atvykstama rinkodara: rinkodaros reklama. Klientų pritraukimo menas
  • Atrakcija Rinkodara
  • Automatikos rinkodara
  • Meistras: Linkedinas
  • Meistras: Youtube
  • Meistriškumo vadovė: Kaip vykdyti ir integruoti naujus projektus

10 modulis. Finansai ir apskaita

  • Ekonomika ir verslas
  • Valstybės ir ekonominės prognozės įmonėje
  • Valdymo apskaita ir finansinė / investicijų analizė
  • Meistriškumo klasė: Kiek mano įmonė verta?
  • „Tech Masterclass“: „blokchain“ pakeis ekonomiką, kaip žinome šiandien

Rinkodara PUSH

  • Skaitmeninis marketingas
  • Elektroninė prekyba
  • Mobiliojo rinkodara
  • Meistras: Advergaming
  • Meistras: Lean Marketing
  • Technikos meistriškumas: Iot duomenų mokslas

12 modulis. Investicijos ir finansavimas

  • Verslo projektų vertinimas ir pristatymas investuotojams, „Pitch Deck“, santrauka
  • Įmonių finansavimo šaltiniai
  • M
  • Meistriškumo klasė: analizuojant įmonių pagreitį investuojant į „Startup“
  • Meistriškumo klasė: kaip aš gavau pirmuosius investuotojus į projektą

13 modulis. „Analytics“ ir „UX“

  • Verslo analizė
  • Valdymo modeliai, pagrįsti duomenimis ir BI
  • Klientų patirtis
  • Meistriškumo klasė: „Big Data“ sistemoje
  • Meistras: „Analytics“ talentų valdymo srityje
  • Technikos meistriškumas: dideli duomenys

14 modulis. Teisinis

  • Verslo transporto priemonė
  • Komercinės, mokesčių, darbo, skaitmeninės
  • Apsauga ir naudojimas
  • Meistras: Nematerialusis turtas: prekės ženklas, programinė įranga ir algoritmai
  • Meistras: teisiniai iššūkiai skaitmeninei transformacijai

15 modulis

  • Augimo svarba. Verslo „SpinOff“ augimas. Įmonių finansavimas. Įmonių verslumas
  • Augimo strategija I. Augimas, strategija ir vykdymas
  • II augimo strategija. Įranga, grynieji pinigai ir tikslinis modelis OKR. Augimo svertai
  • Meistras: Tarptautinė rinkodara / Online
  • Meistriškumo vadovė: Geostrategy. Tarptautinis kontekstas

16 modulis

  • Tarptautinės rinkos
  • Organizaciniai ir strateginiai internacionalizacijos / teisėtumo ir finansų modeliai internacionalizavimui
  • Tarptautinė rinkodara / Online
  • Meistras: kaip pradėti tarptautinę rinkodaros kampaniją internete ir kodėl
  • Meistrų klasė: partnerių, partnerių, bendradarbių paieška ... (Greito maisto įmonės atvejis)
  • „Tech Masterclass“: „Cloud Computing“

17. modulio paieškos rinkodara - paieškos rinkodara: SEO / SEM

  • Įvadas į paieškos rinkodarą ir raktažodžių tyrimus
  • SEO puslapyje
  • „Seo off“ puslapis
  • Meistras: sėkmės istorija
  • Meistriškumo klasė: SEO WordPress

18. modulis. PPC / SEM: ekranas, programavimas ir pakartotinė rinkodara

  • PPC / SEM ekrane
  • Programinė reklama
  • Pakartotinės rinkodaros
  • Meistriškumo klasė: vaizdo skelbimo kūrėjas
  • Meistras: sėkmės istorija

19 modulis. Socialinės žiniasklaidos strategija

  • Socialinės žiniasklaidos įvadas ir strategijos
  • „Social Media“ skelbimai
  • Socialinių žiniasklaidos kampanijų optimizavimas
  • Meistriškumo klasė: socialinės žiniasklaidos priemonės
  • Meistras: sėkmės istorija

20 modulis. „Web Analytics“ - „Google Analytics Basic“

  • Interneto analizė, apibrėžimas, savybės ir ekosistema
  • „Google Analytics“ namai ir administravimas
  • Segmentų kūrimas ir kampanijų stebėjimas / Renginiai, pritaikomi kintamieji, profiliai ir filtrai
  • Meistras: kaip tapti skaitmenine analitika?
  • Meistras: matavimo strategija

Magistro projekto pabaiga | MBA internete

* Mokymo programa ir meistriškumo kursai gali patirti pakeitimų, kuriuos skatina atnaujinimas ir tobulinimas.

Taip pat galite pasirinkti skaitmeninio verslo magistro laipsnį su intensyvesniu mobiliojo verslo ar skaitmeninės transformacijos arba vyresniųjų profilių magistrantūros MBA.

Programa mokoma:
  • Ispanų

Peržiūrėti 13 daugiau kursų IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores »

Paskutinį kartą atnaujinta Sausis 7, 2019
Šis kursas yra Internetinės
Duration
1125 valandos
Price
8,500 EUR
Pagal vietas
Pagal datą
Galutinis paraiškų davimo terminas
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date