MBA Online - Prabangos valdymas ir verslumas skaitmeniniame amžiuje

Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

MBA Online - Prabangos valdymas ir verslumas skaitmeniniame amžiuje

Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Prabangos sektorius vadovauja naujovėms valdyti ir rinkodarai kelis dešimtmečius. Išskirtinė klientų ir labai patyrusių darbuotojų " Luxury Business" suteikia unikalią aplinką, kuriant naujas praktikas, kuriomis standartai nustatomi įvairiuose sektoriuose ir pramonės šakose. "Global Luxury Business" supratimas šiandien reiškia suprasti, kaip susidoroti su iššūkiais ir sparčiais pokyčiais, kurie taip pat yra naujų veikėjų galimybių šaltinis.

Tradicinė prabanga ir pasaulinis / skaitmeninis sutrikimas.

Prabangūs iš tiesų susiduria su globalizacijos ir skaitmeninimo prieštaravimais ir iššūkiais. Kaip prekės ženklo vadybininkai sprendžia šiuos iššūkius ir kokios yra jų ateities tvaraus augimo strategijos? Kokia yra nauja prabangaus apsipirkimo patirties apimtis? Kokios yra e-komercijos ir omnichannel strategijos? Kaip socialinės žiniasklaidos priemonės ir įtakojai tampa stiprios, kaip galima sukurti skaitmeninės komunikacijos strategiją, kad būtų galima surinkti "tūkstantmečius" ir naujus prabangos vartotojus?

Verslumas skaitmeniniame amžiuje.

Kadangi prabangos sektoriai rodo eksponentinę raidą, ji suteikia naujų dalyvių galimybes kurti naujus verslo modelius, išskyrus tuos, kuriuos seka pasaulinės grupės. Atsiranda naujų verslo modelių, o nepriklausomi prekių ženklai gali sėkmingai taikyti alternatyvias ir novatoriškas strategijas. Kaip paversti originalų projektą ir aistrą į sėkmingą prekės ženklo projektą? Kaip sukurti ir išlaikyti nepriklausomus prekių ženklus ilgainiui? Ši programa yra iniciatyvos, skirtos nugalėti inovacijų strategijas ir naujus strateginius metodus, skirtus verslininkams, kūrėjams, dizaineriams, vadovams ir tiems, kurie drįsta ginčyti status quo, tapti "prabangių" pramonės šakų nugalėtojais, vadovaujantis.

Prancūzijos prabangus verslas yra Europos globalizacijos judėjimo lyderis, todėl Paryžiuje ji yra svarbiausia. Pagrindinis Paryžiaus didžiausias Europos verslo rajonas, pritraukiantis tarptautinių vadovų ir verslininkų bei moterų, turinčių 20 proc. Įmonių, kurias valdo tarptautiniai vadovai iš daugiau nei 160 skirtingų tautybių. 1990 m. Įsteigta kaip "Cartier" mokykla prabangos verslo vadovams ir vis dar "Cartier Chair", " Sup de Luxe" yra pirmoji ir pirmaujanti "Luxury Business" Prancūzijoje mokykla. " Sup De Luxe" priskiriamas "EdUniversal" "N ° 1" prabangos magistro laipsniui pasaulyje, didžiuojasi pasauline unikalia kompanija ir absolventų tinklu, leidžiančiu studentams mokytis iš pramonės vadovų ir įgyti reikiamų žinių bei neįkainojamų ryšių, po prabangos sektoriaus.

Tikslai

Bendras programos tikslas - rengti specialistus, kad jie pateiktų pokyčių ir prisitaikymo prie prabangos sektoriaus įmonių socialinės ir ekonominės aplinkos viziją.

Jie galės:

  • Parodykite patirtį, susijusią su sektoriaus ypatumais.

  • Nustatykite realų ir objektyvų prekės ženklo poziciją ir sukurkite istoriją, kuri leis jai pasiekti nustatytą tikslą.

  • Laikykis prabangos sektoriaus diferencijuotosios tradicijos raktų, apimdamas skaitmeninio amžiaus įrankius, metodikas ir procesus.

  • Vadovaukitės organizacijos pertvarkymu, kad susidurtumėte su naujais projektais ir verslumo iššūkiais.

Struktūra

Modulis

ECTS

Prabangos istorija per amžius

5

Prabangos prekės ženklo kūrimas: prekės ženklas

5

Nauji "Luxury" vartotojai

5

Patirtinis rinkodara

5

Prabanga firmos valdymas

5

Paskirstymo strategijos: tinkamas kanalų derinys

5

Inovacijų valdymas

5

Verslininkystė ir paleidimo metodika

5

Prabangos prekės ženklo paleidimas skaitmeniniame pasaulyje

5

Atsižvelgiant į naujus "Liuksemburgo" tvarios ir socialinės atsakomybės klausimus

5

Turinys

1. Prabangos istorija per amžius

  • Kūrėjai, jie tapo "Brands": prabangių prekinių ženklų šiuolaikinė istorija.

  • Pramonės revoliucija: kvepalai, kosmetika ir aksesuarai

  • Puikus "Prabangos industrijos" poslinkis 90-tieji metai

2. Prabangos prekių ženklo kūrimas: prekės ženklas

  • Gamintojo valdymo teisingumas, prekės ženklo vaizdas

  • Gamintojo išsiplėtimas ir prekės ženklo aljansas

  • Prabangos prekės ženklo valdymo specifiniai iššūkiai

3. Nauji prabangos vartotojai

  • Kas yra nauji prabangos vartotojai?

  • Tarpkultūrinis valdymas

4. Eksperimentinė rinkodara

  • Klientų kelionių kūrimas, prekės ženklo ambasadai,

  • Sensory Marketing, Immersive Marketing, Teatralizacija, skaitmeninimas, mažmeninė prekyba, Mūrinis

  • "Omnichannel" klientų kelionė, skaitmeninė patirtis

5. Prabangios įmonės valdymas

  • Finansinės gairės: veiklos sąnaudos ir pelnas

  • Kainų pozicionavimo strategija

  • Finansavimo strategijos: pradedant verslą, perkrauti į IPO

6. Platinimo strategijos: tinkamas kanalų derinys

  • Suprasti tarpkultūrinių kontekstų ir vietos ypatumų svarbą.

  • Paskirstymo režimų raida: pasirinktinis platinimas, mažmeninė prekyba, platinimas, e-komercija ...

  • Įstatymai

7. Inovacijų valdymas

  • Kūrybiškumo ir jo išraiškos valdymas

  • Dekodavimo tendencijos

8. Verslininkystė ir paleidimo metodika

  • Skaitmeninė transformacija: nuo tradicinės rinkodaros iki sutrikdymo ir naujovių

  • Silicio slėnio metodai pradedant prabangiu prekės ženklu skaitmeniniame pasaulyje

  • Suprasti socialinių tinklų svarbą: interneto rinkodara, komunikacija, elektroninė prekyba.

  • CRM, interneto stebėjimas ir verslo žvalgyba.

9. "Luxury Brand" pristatymas skaitmeniniame pasaulyje

  • Suprasti socialinių tinklų svarbą: interneto rinkodara, komunikacija, elektroninė prekyba.

  • CRM, interneto stebėjimas ir verslo žvalgyba.

10. Atsižvelgiant į naujas Pramon ÷ s pramogų problemas, susijusias su tvaria ir socialine atsakomybe

  • Nuo subalansuotos plėtros iki įmonės socialinės atsakomybės

  • Tvarumo ypatumai, susiję su prabangos pramone

  • Naujos prabangos prekės ir naujos prabangos prekyvietės

11. mokomoji kelionė į Paryžių, "Luxury and Fashion" sostinę.

  • Tikrasis panardinimas į prekinių ženklų ir namų bei jų verslo širdį.

  • Istorija, kultūra ir menas yra prekių ženklų DNR centre.

  • Susitikimai su sektoriaus vadovais, naujų koncepcijų kūrėjais ir jaunais verslininkais, skaitmeniniai ekspertai.

  • Apsilankymai, seminarai, inicijavimas į kūrimą ir jo valdymas.

  • Suprasti kliento patirtį in situ pagrindiniuose prekės ženklų parduotuvėse.

  • Profesiniai mainai ir patarimai dėl asmeninio tobulėjimo.

Priėmimas

MBA Online prabangos valdymas ir verslumas skaitmeniniame amžiuje yra skirtas:

  • Aukštojo mokslo studentai, turintys laipsnį iš pripažinto universiteto, turintys gerus pažymius ir pasirodymus (bakalauro, magistro arba inžinerijos programos)
  • Jaunieji profesionalai, kurie tikisi paspartinti savo karjeros kelią.

Kandidatai turėtų užpildyti paraiškos formą ir pridėti nuotrauką ir CV.

Prie paraiškos failo gali būti pridedama viena ar dvi rekomendacinės raidės.

Kai failas bus gautas ir pasirinktas, žiuri bus atidžiai persvarstyti ir apklausti pasirinktus kandidatus akis į akį arba per elektroninę nuorodą.

Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Anglų


Paskutinį kartą atnaujinta August 28, 2018
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Internetinės
Start Date
Pradžia
Rugs 2019
Duration
Trukmė
12 mėnesių
Dieninės
Price
Kaina
14,200 EUR
Locations
Prancūzija - Paris, Île-de-France
Pradžia : Rugs 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Rugs 2019
Prancūzija - Paris, Île-de-France
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla