MBA internete siekiama mokyti specialistus, kad jie galėtų pateikti pokyčių viziją ir prisitaikymą prie naujos socialinės ir ekonominės aplinkos prabangos sektoriaus įmonėse.

Jie galės:

  • Parodyti žinias apie sektoriaus ypatybes,
  • Apibrėžti realų ir objektyvų prekės ženklo padėties nustatymą ir sukurti istoriją, kuri leistų pasiekti nustatytą tikslą,
  • Gerbkite skirtingo prabangos sektoriaus tradicijų raktus, įtraukiant skaitmeninio amžiaus priemones, metodikas ir procesus,
  • Vadovaukitės organizacijos pertvarkymu, kad susidurtumėte su naujais projektais ir verslumo iššūkiais.

Ši programa skirta jauniems verslininkams ir vadovams, prabangos sektoriaus įmonėms arba tiems, kurie siekia prisijungti prie jų. Ji stengiasi pasiūlyti šio sektoriaus įmonėms pridėtinę vertę:

  • Inovacijų ir verslumo gebėjimai
  • Tarptautinė vizija
  • Valdymas socialiniuose tinkluose
  • Žinios apie skaitmeninės rinkodaros ir elektroninės prekybos raktus
  • Prabangos sektoriaus savybių supratimas

Programos turinys

„Luxury“ sektorius keletą dešimtmečių vadovavo naujovėms valdymo ir rinkodaros srityje. Išskirtinis klientas ir labai pageidaujami darbuotojai „Luxury Business“ sudaro unikalią aplinką kuriant naujas praktikas, kurios nustato standartus įvairiuose sektoriuose ir pramonės šakose. „Global Luxury Business“ supratimas šiandien reiškia supratimą, kaip susidoroti su iššūkiais ir sparčiais pokyčiais, kurie taip pat yra naujų dalyvių galimybių šaltinis.

Tradicinė prabanga ir pasaulinis / skaitmeninis sutrikimas

Prabanga iš tikrųjų susiduria su globalizacijos ir skaitmeninimo prieštaravimais ir iššūkiais. Kaip prekės ženklo valdytojai sprendžia šiuos iššūkius ir kokie buvo / bus jų tvaraus augimo strategijos ateityje? Kokia nauja prabangos apsipirkimo patirtis? Kokios yra elektroninės komercijos ir daugiafunkcinės strategijos? Kaip socialinės žiniasklaidos ir įtakojančių žmonių jėgos auga, kaip galima sukurti skaitmeninės komunikacijos strategiją, kad būtų galima rengti „tūkstantmečius“ ir naujus prabangos vartotojus?

Verslumas skaitmeniniame amžiuje

Kadangi prabangių sektorių pokyčiai sparčiai auga, tai suteikia galimybę naujiems dalyviams kurti naujus verslo modelius be tų, kuriuos seka pasaulinės grupės. Pasirodo nauji verslo modeliai, o nepriklausomi prekės ženklai gali sėkmingai sekti alternatyvias ir novatoriškas strategijas. Kaip transformuoti originalų projektą ir aistra į sėkmingą prekės ženklo projektą? Kaip sukurti ir išlaikyti nepriklausomus prekinius ženklus ilgainiui? Ši programa yra šviečiantis naujovių strategijų kūrimo ir naujų strateginių metodų, skirtų verslininkams, kūrėjams, dizaineriams, vadovams ir tiems, kurie išdrįso iššūkį status quo tapti prestižiniais prabangos pramonės atstovais, vadovas.

Turinys

  1. Prabangos istorija per amžius
    • Kūrėjai tapo „Brands“: „Luxury Brands“ šiuolaikine istorija
    • Pramonės revoliucija: kvepalai, kosmetika ir aksesuarai
    • Puikus "Prabangos industrijos" poslinkis 90-tieji metai
  2. Prabangos prekės ženklo kūrimas
    • Gamintojo valdymo teisingumas, prekės ženklo vaizdas
    • Gamintojo išsiplėtimas ir prekės ženklo aljansas
    • Prabangos prekės ženklo valdymo specifiniai iššūkiai
  3. Nauji prabangos vartotojai
    • Kas yra nauji prabangos vartotojai?
    • Tarpkultūrinis valdymas
  4. Patirtinė rinkodara
    • Kliento kelionės projektavimas, prekės ženklo ambasadoriai
    • Sensory Marketing, Immersive Marketing, Teatralizacija, skaitmeninimas, mažmeninė prekyba, Mūrinis
    • "Omnichannel" klientų kelionė, skaitmeninė patirtis
  5. Prabanga firmos valdymas
    • Finansinės gairės: veiklos sąnaudos ir pelnas
    • Kainų pozicionavimo strategija
    • Finansavimo strategijos: pradedant verslą, perkrauti į IPO
  6. Platinimo strategijos: tinkamas kanalų derinys
    • Suprasti tarpkultūrinį kontekstą ir vietos ypatumus
    • Paskirstymo režimų raida: pasirinktinis platinimas, mažmeninė prekyba, platinimas, e-komercija ...
    • Įstatymai
  7. Naujovių valdymas
    • Kūrybiškumo ir jo išraiškos valdymas
    • Dekodavimo tendencijos
  8. Verslumo ir paleidimo metodika
    • Skaitmeninė transformacija: nuo tradicinės rinkodaros iki sutrikdymo ir naujovių
    • Silicio slėnio metodai
  9. Prabangus prekės ženklas skaitmeniniame pasaulyje
    • Socialinių tinklų svarbos supratimas: interneto rinkodara, komunikacija, elektroninė prekyba
    • CRM, interneto stebėjimas ir verslo žvalgyba
  10. Atsižvelgiant į naujus tvarios ir socialinės atsakomybės klausimus, susijusius su prabangos pramone
    • Nuo subalansuotos plėtros iki įmonės socialinės atsakomybės
    • Tvarumo ypatumai, susiję su prabangos pramone
    • Naujos prabangos prekės ir naujos prabangos prekyvietės
  11. Studijų kelionė į Paryžių, prabangos ir mados sostinė
    • Tikrasis panardinimas į prekių ženklų ir namų bei jų verslo širdį
    • Istorija, kultūra ir menai yra prekių ženklų DNR centre
    • Susitikimai su sektoriaus vadovais, naujų koncepcijų kūrėjais ir jaunais verslininkais, skaitmeniniais ekspertais
    • Apsilankymai, seminarai, kūrimo inicijavimas ir valdymas
    • Suprasti klientų patirtį in situ pagrindinėse prekių parduotuvėse
    • Profesionalūs mainai ir patarimai apie asmeninį tobulėjimą
  12. Galutinis verslininko projektas
    Ši programa, kurią valstybė pripažino I lygiu, yra registruota „Répertoire National des Certifications Professionnelles“ (RNCP).

Priėmimas

„Sup de Luxe MBA Online“ prabangaus valdymo ir verslumo skaitmeniniame amžiuje programa skirta:

  • Magistrantai, turintys pripažinto universiteto laipsnį, turintys gerą kvalifikaciją ir pasirodymus (bakalauro, magistro ar inžinerijos programos)
  • Jauni specialistai, kurie tikisi pagreitinti savo karjeros kelią
  • Absolventai, norintys įsitraukti į „Premium“ arba „Luxury“ sektorių

Kandidatai turėtų užpildyti paraiškos formą ir pridėti nuotrauką ir CV.

Prie paraiškos failo gali būti pridedama viena ar dvi rekomendacinės raidės.

Kai failas bus gautas ir pasirinktas, žiuri bus atidžiai persvarstyti ir apklausti pasirinktus kandidatus akis į akį arba per elektroninę nuorodą.

Mokymai už visą programą yra 14 200 € 2019 m. Spalio mėn.

Programa mokoma:
  • Anglų
Paskutinį kartą atnaujinta Vasaris 28, 2019
Šis kursas yra Internetinės
Start Date
Bal. 2020
Duration
12 mėnesių
Dieninės
Price
14,200 EUR
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Bal. 2020
End Date
Rgs. 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas

Bal. 2020

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Rgs. 2020