Sporto Valdymo Ir Administravimo Meistras (Prisijungę)

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Meistro vardas Internetinis sporto vadybos ir administravimo magistro laipsnis
Kurso pradžia 2020 m. Balandžio mėn
Trukmė 12 mėnesių
Kalba Užsiėmimai dėstomi ispanų kalba. Tačiau kai kurios medžiagos ir meistriškumo kursai yra anglų kalba.

Pristatymas Master

Sporto verslo struktūra yra sudėtinga. Šis internetinis meistras pasiūlys studentui įrankius ir įgūdžius, kad jis žinotų šią struktūrą ir galėtų atsekti kelią, kurį nori žengti siekdamas savo profesinės ateities šiame sektoriuje.

Magistro metu ir vieno iš savo dėstytojų rekomendacijos dėka pradėjau dirbti agentūroje, atstovaujančioje atletams.
Serly meade
SMS studentas

Sporto verslas savo pajamas grindžia keliomis ašimis, kurios iš esmės keičiasi:

  • Tradiciškiausias sporto salės (stadiono, arenos) veikimas yra pereinamas nuo tiesioginių operacijų modelių prie modelių, kuriuose dominuoja skaitmeninių kanalų pardavimas. Taip pat būtina atsižvelgti į kitas pramonės šakas sudarančias priemones, tokias kaip sporto salės, baseinai, lengvosios atletikos trasos (privačios ar valstybinės) ir kuriai taip pat reikia valdymo modelių, užtikrinančių jų pajamas.
  • Renginių organizavimas ir valdymas užima labai lemiamą vaidmenį prieš visuomenę, kuri vis aktyviau dalyvauja sporto renginiuose ir kur yra sveikos gyvensenos įpročių bumas. Dalyvavimo ar bilietų pardavimo, pasikartojančių ar punktualių įvykių daugėja ir jūs turite žinoti, kaip juos išdėstyti, kad jie tinkamai parduotų ir valdytų. Daugelis iš šių įvykių daro ekonominį poveikį šioje srityje, kai lankosi įvairių pasaulio šalių sportininkai. Sporto turizmas taip pat išgyvena aukso amžių.
  • Pajamos, gautos naudojant audiovizualines teises , eksponentiškai padidėjo dėl padidėjusios konkurencijos, globalizacijos ir padidėjusių langų bei galimų transliavimo kanalų. Garso ir vaizdo teisės daugeliu atvejų tapo pagrindiniu klubų ir federacijų pajamų šaltiniu, turinčiu dvigubą aspektą - palengvinimą įmonių finansams, tačiau tuo pačiu ir didelę priklausomybę. Bet kas atsitiks su mažesnėmis savybėmis? Sukurti gerbėjų bendruomenes naudojantis naujomis socialinėmis medijomis ir mokėti iš jų užsidirbti yra didelis iššūkis.
  • Kita vertus, sporto prekės ženklo valdymui ir prekės ženklo asociacijai bei rėmimo susitarimams taip pat įtakos turėjo technologiniai pokyčiai ir išvestinės socialinės transformacijos. Rėmėjų poreikiai pastaraisiais metais smarkiai pasikeitė. Todėl labai svarbu apibrėžti rėmimo strategiją, kuri padidintų turimą turtą.

Internetinis sporto vadybos ir administravimo magistras moko studentus turėti tvirtą prieigą prie sporto pramonės, užimti atsakingas pareigas sporto subjektuose, sporto rinkodaros agentūrose, remti prekės ženklus, įrenginius ar renginių organizatorius.

Ačiū tiems, kurie buvo pripažinta TOK kaip geriausias iki šiol, Barselona įsitvirtino kaip vienas iš miestų, turinčių daugiau tradicija 1992 vasaros olimpinėse žaidynėse. Barselona yra FC Barcelona, ​​futbolo klubas su daugiau gerbėjų visame pasaulyje, vyksta daug tarptautinių renginių variklį ir buriavimo namo, ir yra Eurolygos krepšinis, MotoGP ir kompanijų, tokių kaip MEDIAPRO sėdynė vaidina pagrindinį vaidmenį gamybos, garso ir vaizdo sporto teisių.

Jei norite pasirinkti internetinį sporto vadybos magistrantūrą „SMS Barcelona“, jis siūlo unikalią galimybę išgyventi iš šios patirties ir turėti geriausius šios srities profesionalus.

„SMS magistro laipsnis skirtas žmonėms, mėgstantiems sportą ir akivaizdžiams, kad per jį ateina jų profesinė ateitis“.
„Francesc Cruces“
Akademinis sporto vadybos ir administravimo magistro direktorius

tikslai

Pagrindiniai šios programos tikslai:

  • Suprasti sporto pramonės ramsčius, susidaryti aiškią kiekvieno statramsčio įėjimo takų viziją ir suprasti valdymo strategijas.
  • Mokykite studentus priimti strateginius ir vadybos sprendimus sporto pramonėje, suteikdami reikiamą kontekstą ir patirtį.
  • Žinoti sporto verslo specifiką ir suprasti skirtumus tarp skirtingų šalių ir regionų.
  • Suteikti praktinės patirties sprendžiant realius pramonės atvejus bendradarbiaujant su sektoriaus įmonėmis ir institucijomis.
  • Plėtoti studento įgūdžius ir gebėjimus valdyti projektus įvairiose sporto verslo srityse.
  • Suprasti teisinę ir etinę sistemą, reglamentuojančią sporto pasaulį ir jo poveikį verslui.

Rekomenduojamas profilis

Šis magistro laipsnis skirtas universitetų absolventams iš Europos ir ispaniškai kalbančių šalių, turinčių šį profilį:

  • Absolventai ar absolventai: Ekonomikos mokslai Verslo administravimo ir vadybos teisė, Sporto mokslas, Rinkodara, Komunikacija, Komercinis valdymas
  • Kandidatai, neturintys universitetinio laipsnio, gali pateikti savo kandidatūrą, įrodančią ne mažesnę kaip 3 metų profesinę patirtį sporto srityje, atsakingose pareigose. Tokiu atveju Priėmimo skyrius patikrins kandidato tinkamumą ir jo priimtinumą.

mokymo planas

Privalomi dalykai ECTS
Strateginė vizija sporto sektoriuje
Sporto rinkodara ir rėmimas
Ekonominis, finansinis ir fiskalinis valdymas
Teisė sporto srityje
Sporto renginių organizavimas ir valdymas
Patalpų ir verslo vadyba sporto vietoje
Inovacijos ir transformacijos sporto pramonėje
Skaitmeninė strategija ir CRM
Verslumas ir lyderystė sporto organizacijose
Sporto turizmas
Visuomenės politika sporto srityje
Profesionalių sportininkų atstovavimas
Galutinis pagrindinis projektas
4
5
4
4
4
4
4
5
4
4
4
4
10
Iš viso 60
1. Strateginė vizija sporto sektoriuje

Kokie yra sporto verslo pagrindai Ispanijoje, Lotynų Amerikoje ir Europoje? Koks yra socialinis ir ekonominis sporto verslo kontekstas? Kaip nuspręsti strategines sporto organizacijos linijas? Šiuo kursu siekiama gilinti sporto verslo aplinką visame pasaulyje, taip pat išanalizuoti skirtumus, kurie egzistuoja skirtingose rinkose ir sporte.

Tarptautinis sporto valdymas

Žinoti organizacijos, kurios valdo ir reguliuoja nacionaliniu ir tarptautiniu lygiu sportą, taip pat jurisdikciją ir hierarchijos dalį, yra būtina dalis sporto verslo vadybos.

Europa ir Lotynų Amerika prieš JAV

Kokie didžiausi skirtumai tarp sporto verslą Europoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose? Ką mes galime imtis kaip nuoroda kiekvienam pasaulyje?

2. Sporto rinkodara ir rėmimas

Pagrindinis dalykas, norint suprasti bet kokio tipo sporto savybes. Viena vertus, bus analizuojamas nekilnojamojo turto prekės ženklas, kuris yra vienas ryškiausių bet kurios organizacijos turtų. Prekės ženklas yra atrama, ant kurios pastatyta visa rėmimo programa.

Organizacijai svarbiausia bus pasirinkti geriausią padėties nustatymo strategiją. Vėliau tema aptars dabartines rėmimo strategijas, vertinamas iš skirtingų aspektų:

Iš rėmėjo, bet ir iš rėmėjo perspektyvos. Jis bus aptariamas skaitmeninėje aplinkoje ir bus analizuojamos tokios sąvokos kaip pasalinė rinkodara. Dalykas bus papildytas tokiomis pagrindinėmis sąvokomis kaip pardavimai, matavimai, licencijos ir prekyba.

3. Ekonominis, finansinis ir fiskalinis valdymas

Šis dalykas supažindins studentą su finansine struktūra ir sporto savybių kontrolės bei valdymo kriterijais

Suprasti finansų struktūrą sporto įstaigų ir apskaitos principus, kuriuos reglamentuoja pat būtina užbaigti strateginę viziją, kad atrodo, kad programoje.

4. Teisė sporto srityje

Šis dalykas supažindins studentą su teisinėmis ir norminėmis sporto subjektų aplinkybėmis.

Kaip ir kiekvienais ekonomikos sektoriuje, sporto verslo reglamentuoja skirtingų teisinių sistemų kiekvienos šalies, o taip pat, kurie suteiktų atsakomybę už arbitražą savo taisykles viršvalstybinius subjektams. Ir jei etika visose žmogaus veiklos yra labai svarbus sporto šaką dar, nes jis tapo socialinio nuoroda, kad fiksuoja daug visuomenės dėmesio.

5. Sporto renginių organizavimas ir valdymas

Nuo didelio tarptautinio renginio organizavimo iki nedidelės grupės renginio organizavimo: Sportinių renginių rinka klesti, ir ši tema leis mums suderinti visus aspektus, reikalingus organizuoti ir parduoti sporto renginius. Nuo priimančiųjų miestų iki bilietų pardavimo ar registracijos per operacinius, saugumo ir komunikacijos klausimus.

Dalykas apims abiejų didelių renginių sėkmės pavyzdžius su šimtais tūkstančių bilietų, parduotų į kelių sportininkų mėgėjų patirtinius renginius.

6. Sporto patalpų ir verslo vadyba

Šis dalykas supažindina studentą su žiniomis apie komercinę politiką verslo vietose sporto vietose. Nuo sporto salės, teniso klubo iki stadiono ar arenų.

paslaugos

Kaip mes nustatome kainas sporto salėje? Kokią nuolaidų ar mokėjimo politiką taikome? Lygiagretus pardavimas? Mes žinosime, kaip nustatyti geriausias strategijas, siekiant maksimaliai padidinti diegimo efektyvumą.

Bilietų pardavimas stadionuose ir arenose

dinamiška kainodara, avansas pardavimo strategijos, valdymas tuščių vietų abonentų, didesnis vidutinis išlaidų už sandorį, yra tik keletas iššūkių, kad tradicinis verslas parduoda bilietus veidus. Šioje kurso dalyje, studentai bus mokytis iš sėkmių, kad atliekame pažangiausias stadionų ir arenų.

Svetingumas ir VIP paslaugos

Pajamos iš svetingumo paslaugas (Maistas

Muziejus ir apsilankymai objektuose

Sportas emocija, ir pasekėjai komandų ir sportininkų norite, taip pat patirti prieš ir po žaidimų. Sporto arenos tampa verslo šaltinis pat metu nė viena šalis dienų. Kokie raktai pasinaudoti gerbėjų patirties šia galimybe?

7. Inovacijos ir transformacijos sporto pramonėje

Esame spartesnių pokyčių, kurie daro poveikį visiems ekonomikos sektoriams, ir, aišku, ir sporto pramonei, akimirką. Suprasti pertvarkos procesą bus labai svarbu būsimiems lyderiams ir norintiems specializuotis tose srityse, kurios netrukus taps pramonės šerdyje. Dalykas apžvelgs pagrindinius transformuojančius pramonės judesius: intelektualios vietos, blokų grandinės technologija, dideli duomenys ir individualizuota patirtis gerbėjams, OTT, papildyta realybė, virtualioji realybė ir nauji verslo modeliai ...

Dalykas apžvelgs sėkmės istorijas, iliustruojančias šį pokyčių momentą, taikomą tiek sporto renginiams, tiek renginių vietoms, tiek net atskiriems sportininkams.

8. Skaitmeninė strategija ir CRM

Pagrindinis dalykas, orientuotas į sporto verslą, apimantis sporto subjektų skaitmeninę strategiją, skaitmeninę rinkodarą kaip skersinę rinkodaros suaktyvinimo ir augimo įrankį bei galimybes, kurias skaitmeniniai kanalai atveria savo produktų kūrimui. subjektai

Skaitmeninė strategija

Sporto organizacijos tapti pramogų ir ryšių įmonių. Ir nuo to vaidmens, valdyti skaitmenines auditoriją daug didesnis nei žiniasklaidai. Kas yra raktas į valdymo skaitmeninį verslą ir kokios strategijos imtis, siekiant padidinti prekės ženklo vertę ir pajamas?

skaitmeninės rinkodaros

Paieška, sprendimų priėmimo ir pirkimo beveik visų produktų ir pereina per interneto paslaugas ir sporto sektorius yra ne išimtis. Todėl būtina suprasti skaitmeninės rinkodaros įrankius suteikia mums.

CRM

Kas aspektai turėtų būti vertinamas atsižvelgiant į kūrimo ir vėlesnio eksploatavimo CRM? Kaip mes išbandyti ir diferencijuoti klientus ir gerbėjai? Kaip užsidirbti gerbėjų, kurie nėra klientų?

9. Verslumas ir lyderystė sporto organizacijose

Sporto pramonė turbūt yra vienas globaliausių sektorių darbo požiūriu. Taigi dėl šios globalizacijos reikia specialistų, turinčių darbo galimybių daugiakultūrėse ir daugiadisciplininėse komandose.

Šis kursas siekiama nustatyti politiką ir strateginį valdymą, reikalingas atsakingas pareigas sporto šaką įgūdžius ir vadovauti studentų įvairių profesinių galimybių ir sukurti verslumo projektus pagal sporto šaką. Studentai taip pat pasinerti į verslumą, jo etapai, metodologijų ir modelių projektų finansavimo koncepcijas.

10. Sporto turizmas

Klesti realybė, kuri vis daugiau atveria sporto pramonei ir sukuria daugiau darbo vietų. Suprasti, kaip teritorija gali sukaupti didesnes pajamas turizmo dėka, yra vienas iš šios temos pagrindų. Dėl savo geografinių sąlygų, pastatų įrengimo ar renginių organizavimo milijonai žmonių ištisus metus nusprendžia kelionių vietas. Todėl turime suprasti viešąją politiką, susijusią su sporto turizmu, kelionių organizatorių ir privačių rengėjų, kurie sudaro šią klestinčią sporto turizmo rinką, vaidmenį.

11. Visuomenės politika sporto srityje

Kokia yra viešoji politika, skatinanti socialinį sportą visa apimančiu ir lygiu būdu? Ką turėtų daryti viešoji administracija, siekdama populiarinti visuomenės sportą, siekdama visuomenės sveikatos? Kokius viešosios politikos gebėjimus reikia sportui skatinti siekiant sukurti pasaulinės klasės sportininkus?

Šioje temoje apžvelgiamas viešojo administravimo institucijų vaidmuo ir atsakomybė propaguojant sportą iš jų socialinių ir konkurencinių aspektų.

12. Profesionalių sportininkų atstovavimas

Šis dalykas suteiks studentams būtinas mintis, kuriomis bus vadovaujamasi profesionalaus sportininko profesinėje karjeroje. Darbotvarkėje bus svarstomi skirtingi, tačiau būtini atleto asmeninio prekės ženklo, komunikacijos ir socialinių tinklų, pardavimo rėmimo ir komercinių susitarimų, teisiniai ir finansiniai aspektai ... Supraskite asmeninių teisių prieinamumą ir tai, kaip sportininkas sugyvena komerciniame komandiniame sporte ar su suinteresuotosiomis šalimis. Aplink jus esantys savininkai yra pagrindinis šios temos pagrindas. Tuo metu, kai asmeninis prekės ženklas ir diferenciacija yra tokie reikalingi, pamatysime atvejų tyrimus, kai kai kurie pagrindinių tradicijų ar mažumų sporto šakų atletai pasiekė komercinės sėkmės, pritraukdami milijonus gerbėjų ir nemažą rėmėjų grupę.

13. Galutinis pagrindinis projektas

Internetinis magistro baigiamasis projektas apima visą mokymąsi, kurį studentas įgijo per internetinį magistrą skirtinguose dalykuose. Norėdami tai realizuoti, dirbate grupėje, nes tikslas yra kiek įmanoma didesnis, kad darbas atitiktų profesijos realybę.

TFM sudarys verslo plano įgyvendinimas sporto įmonėje, remiantis prekės ženklą, instaliaciją ar sportininką, nurodant tikslus ir poreikius, ir ten, kur bus siekiama, kad studentas parodytų, kad sugeba pritaikyti visas žinias ir įgūdžius, suformuotus skirtingose srityse. svarbu, kad būtų galima prisiimti projekto įgyvendinimą nuo pradžios iki pabaigos.

papildoma veikla

  • Meistriškumo kursai simbolinėse vietose:
    • „Camp Nou“
    • Trasa Catalunya
  • Mentoringas
  • SMS žinios, jei akademinės katedros žinojo apie studento profilį ir tikslus, kiekvienam studentui paskirs mentorių. Mentorius padės jums priimti svarbiausius sprendimus dėl tolesnių kursų, taip pat orientuoti į jūsų profesinę karjerą, visa tai vykdoma per tris individualias mentorystės sesijas.

Karjeros galimybės

Departamentai, komercinę ar skaitmeninės rinkodaros:

  • Profesionalaus futbolo klubai, Kitų sporto šakų klubai, Nacionalinės ar tarptautinės sporto organizacijos
  • Sporto rinkodaros agentūros
  • Rėmėjų prekės ženklai
  • Renginių rengėjai
  • Sporto objektų vadovai
  • Sporto turizmo vadybininkai

mokytojai

Michaelas Tapiro
Sporto vadybos mokyklos įkūrėjas

Michaelas pradėjo savo karjerą kaip regbio žaidėjo į Stade Français. Metų, jis pasirinko atlikti ir sukūrė Regbis Klubai Paris Neuilly. Metų ji įkūrė agentūrą Au Delà du Sportas, kuri specializuojasi tarp sporto ir verslo valdymo santykius. Tuo tarpu Michael mokoma rinkodaros daugiau nei 15 metų, kol 2010 metais nusprendė pradėti savo mokyklą kuriant sporto vadybos mokykla (SMS), verslo mokyklą, kuri specializuojasi sporto valdymo, kuris dabar yra įkūrėjas ir mokytojas ,

„Francesc Cruces“
Akademinis sporto vadybos magistro direktorius

Francesc Cruces yra komunikacijos mokslų absolventas, skaitmeninės komunikacijos ir naujųjų technologijų magistras.

Daugiau nei 10 metų jis dirbo tarptautinėje rinkodaros agentūroje „Octagon“, kurdamas komunikacijos ir turinio platinimo strategijas sporto renginiuose bei remdamas tokius rėmėjus kaip „Coca-Cola“, „Vodafone“, „Movistar“, „Ballantine“. Jis taip pat valdė televizijos teises daugeliui renginių besikeičiančioje garso ir vaizdo rinkoje.

5 metus jis dirbo „FC Barcelona“ verslo plėtros skyriuje, kuris leido klubui įgyti naujų ekonominių išteklių tuo metu, kai įvyko didžiųjų futbolo klubų globalizacija. Tuo laikotarpiu „FC Barcelona“ tapo antruoju klubu, turinčiu didžiausią pajamų biudžetą tarptautiniu lygiu.

Šiuo metu Francesc yra Ispanijos rinkos „Octagon“ biuro rinkodaros viceprezidentas. Jos užduotis yra koordinuoti agentūrų komandą, kuriančią, įgyvendinančią ir išmatuojančią prekės ženklų ir nuosavybės strategijas, sporto ir muzikos bei pramogų srities rėmimo strategijas nacionaliniu ir tarptautiniu mastu.

Šiuo metu agentūra valdo tokias sąskaitas kaip „Movistar“, „Budweiser“, „Endesa“, „Rakuten“ ar „Firestone“.

Ajram diržas
Profesoriaus sporto vadybos mokykla

Profesionalus rinkodaros ir rėmimo, ypač sporto, pasaulyje, turintis daugiau nei 12 metų patirtį įvairiose tarptautinėse įmonėse, tokiose kaip „Banco Sabadell“, Ciuricho „Seguros“ ar „Futbol Club Barcelona“. „CA Sports Marketing“, įmonės, atsakingos už rėmimo sutarčių aktyvavimą ir tarpininkavimą, įkūrėjas. Šiuo metu jis taip pat plėtoja Johano Cruyffo instituto konsultavimo sritį. Jis yra Ispanijos pagrindinių meistrų ir magistrantų rėmėjas ir sporto rinkodaros profesorius.

Vanesa Basra
Sporto vadybos mokyklos mokytoja

Aistringa sporto pasaulyje, nuo kurios prasidėjo tenisininkės ir profesionalios trenerės karjeros sporte.

Ji turi verslo administravimo ir vadybos (UVIC) laipsnį, rinkodaros ir skaitmeninio verslo magistrą (ESADE).

Profesinę karjerą jis nukreipė į rinkodaros ir sporto pasaulį. Daugiau nei 11 metų jis dirbo „FC Barcelona“, plėtodamas įvairias pareigas rinkodaros, komunikacijos ir komercinėse srityse, įskaitant rinkodaros ir sporto rinkodaros vadovus. Šiuo metu jis yra „Sevilla FC“ prekės ženklo vadovas

Vanessa turi didelę rinkodaros, prekės ženklo kūrimo, skaitmeninės ir komunikacijos patirtį.

Ksaveras Vilaseca
Sporto vadybos mokyklos profesorius

IP specialistas advokatas

Núria Soler
Sporto vadybos mokyklos mokytoja

Žmonių ir komandų potencialo augimui ir plėtrai skirtų konsultacijų įkūrėjas ir direktorius: „Alter Ego Sports“

Vadovavimo ir socialinių įgūdžių mentorius, specializuojasi aukšto našumo srityje.

Žmonių ir komandų treneris ir treneris verslo ir sporto srityse.

NLP (neurolingvistinio programavimo) praktikė. Verslininkė ir vadybininkė, turinti daugiau nei 18 metų patirtį, Barselonos rinkodaros klubo valdybos narė nuo 2010 m. Ir Katalonijos sporto patariamosios tarybos narė Generalitat de Catalunya generaliniu sekretoriumi nuo 2011 m.

Xavier Purcallà
Profesoriaus sporto vadybos mokykla

Komunikacijos mokslo (2007 m.) Ir reklamos bei viešųjų ryšių (2008 m.) Bakalauras. Pagrindinių prekės ženklų direktorius ir komunikacijos konsultantas, turintis didelę patirtį sporto pasaulyje.

Profesinę karjerą jis pradėjo kaip sporto žurnalistas tokiose žiniasklaidos priemonėse kaip „La Razón“, „Radio Marca“, „Rac1“ ir „Cadena SER“. 2009 m. Jis tapo sporto rinkodaros ir komunikacijos agentūros „Octagon Spain“ komunikacijos direktoriumi. Ten jis iki šiol režisavo pranešimus apie išskirtinius tarptautinio masto sporto renginius („Valencia Open 500 ATP World Tour“, „WTA Andalucía Tennis Experience“, Quebrantahuesos dviračių turą, Andalūzijos dviračių lenktynes ir „Marathon de Málaga“). Jis taip pat sukūrė ir koordinavo turinio planus ir komunikacijos strategiją, susijusią su sportu ir pramogomis, tokiems prekių ženklams kaip „Endesa“, „Telefónica“, „Rakuten“, „Adeslas“, „Polar“, „Compeed“ ar „Firestone“. Šiuo metu jis eina komunikacijos direktoriaus pareigas ir koordinuoja „Octagon“ Ispanijoje turinio ir audiovizualinės produkcijos komandą. Jis turi 100% skaitmeninę viziją ir yra pritaikytas naujoms technologijoms.

Sergi Vieta
Sporto vadybos mokyklos mokytoja

Turėdamas ESADE verslo administravimo ir vadybos laipsnį, Sergi didžiąją savo profesinės karjeros dalį baigė futbolo pramonėje, dirbdamas agentūrose, prodiuseriuose, klubuose ir asociacijose, įgydamas bendrą šio verslo viziją.

Savo santykius su sportu jis pradėjo siūlydamas finansines konsultacijas klubams ir kitoms laisvalaikio sektoriaus įmonėms iš KPMG futbolo Europos skyriaus JK. Grįžęs į Barseloną jis įgyvendina keletą projektų ir pradeda bendradarbiauti su „Mediaiasports Mediaias Media Marketing“ agentūra, kurią vėliau integruoja vadovaudamas futbolo divizionui, konsultuodamas klubus, varžybas ir prekės ženklus, susijusius su futbolo pasauliu. Po kelerių metų „Sergi“ prisijungia prie „Mediapro“ grupės futbolo komiteto ir vadovauja „LFP World Challenge“, strateginio tarptautinio „LaLiga“ plėtros projekto, veiklai. 2016 m. Naujojo turto - Kinijos grupės DDMC - prašymu jis perėmė „Granada CF“ generalinį direktoratą, bandydamas pereiti ir padėdamas pagrindus profesionaliam, skaitmeniniam ir tvariam klubo valdymui. Nuo šių metų pradžios Sergi yra sporto agentūros „Onside Sports Iberia“, dukterinės „Lagàrdere Sports Group“, generalinis direktorius.

Raulis Cypressas
Sporto vadybos mokyklos profesorius

Raúl Ciprés yra pramonės technikos inžinierius iš Katalonijos politechnikos universiteto. La Salle-JCI sporto vadybos ir rinkodaros magistras. „BTL“ rinkodaros agentūros, skirtos sporto ir „Social Pro“ rinkodarai, įkūrėjas ir „Creativialab“ partneris. „Startup iWOPI“ partneris ir CMO. „Startup EASY TRAVEL startup“ partneris, laimėjęs „Airbnb Travel Tech Award“ apdovanojimą. Buvęs „Joventut Badalona“ klubo („Club Liga ACB“) rinkodaros srities aljansų ir plėtojimo direktorių valdybos narys. Jis buvo futbolo klubo „RCD Espanyol“ generalinis rinkodaros direktorius. Naujojo RCD stadiono projekto rengimas.

Jis buvo „Real Club de Polo de Barcelona“ rinkodaros direktorius. Jis buvo „Endesa“ krepšinio lygos „Joventut Badalona“ klubo rinkodaros direktorius. Jis dėsto ir dėstė rinkodaros vadybos magistro laipsnį EAE verslo mokykloje, sporto rinkodaros magistrantą UAB „Johan Cruyff“ institute, „Tecnocampus Mataró UPF“, antrosios pakopos sporto žurnalistiką Blanquerna - Ramon Llull universitete ir ESADE.

Jo kompetencijos sritys yra prekės ženklo kūrimas, rėmimas, sporto rinkodara, strateginiai planai, rinkodaros planai, kūrybinis konceptualizavimas, prekės ženklo kūrimas, naujų technologijų - BTL aktyvinimo planai.

Jordi Cañellas
Sporto vadybos mokyklos profesorius

„Jordi“ turi didelę patirtį sporto srityje. Per daugiau nei 25 metų patirtį jis dirbo skirtingose pramonės šakose. Jis pradėjo dirbti „Adidas“, vėliau buvo tarptautinės agentūros „Octagon“ Ispanijoje komercijos ir rinkodaros direktorius. Vėliau jis buvo „Circuit de Barcelona-Catalunya“ komercijos ir rinkodaros direktorius, vėliau tapo laikraščio „Sportas“ rinkodaros direktoriumi bei ACB krepšinio lygos rinkodaros ir rėmimo direktoriumi. Šiuo metu jis yra konsultantas ir dirba savo paties agentūroje „JCSportsBarcelona“ dėl įvairių prekės ženklų ir savybių.

Pablo Garcia Manitz
Sporto vadybos mokyklos profesorius

Agentūros „bewolfish“, skirtos skatinti profesionalių sportininkų karjerą optimizuojant jų rezultatus, kuriant asmeninį prekės ženklą ir pinigais kaupiant karjerą, įkūrėjas ir generalinis direktorius. „Bewolfish“ turi garsių įvairių disciplinų sportininkų, įskaitant „Moto GP“ motociklininką Mavericką Viñalesą, „Freestyle“ baidarių pasaulio čempioną Quimą Fontané ar tarptautinį „Freeride“ snieglentininką Núria Castaną. Anksčiau jis buvo bendrovės „Onebox TDS“ komercijos direktorius ir dirbo 2013 m. BCN plaukimo pasaulio taurėse, taip pat yra tyrėjas, rengiantis publikacijas tarptautinėse konferencijose, ir verslo mokyklų, tokių kaip Europos universiteto Real Madrido universiteto mokykla, profesorius.

Paskutinį kartą atnaujinta Spalis 2019

Apie mokyklą

Sports Management School es una escuela internacional especializada en Gestión del Deporte, ubicada en París, Lausanne y Barcelona, centrada exclusivamente en la gestión deportiva. Esto nos confiere u ... Skaityti daugiau

Sports Management School es una escuela internacional especializada en Gestión del Deporte, ubicada en París, Lausanne y Barcelona, centrada exclusivamente en la gestión deportiva. Esto nos confiere una vasta experiencia en todos los ámbitos vinculados con este mundo y, en particular, el comercio y la distribución, el marketing, la comunicación, la organización de eventos deportivos, etc. Nuestro objetivo es formar a jóvenes profesionales y directivos del deporte. Desde nuestra creación en 2010, Sports Management School cuenta ya con 300 alumnos de Grado y Posgrado y con más de 100 titulados, con un índice de integración del 90% en empresas del sector tras la obtención del diploma. Skaityti mažiau