Profesionalių rinkodaros diplomas suteikia strateginių įgūdžių, reikalingų rinkodaros funkcijai valdyti.

Sutelkiant dėmesį į skaitmeninę rinkodarą ir valdymą, CIM skaitmeninis diplomas profesionalių rinkodaros srityje suteikia strateginius įgūdžius, reikalingus rinkodaros funkcijai valdyti.

Kas tai yra?

Ši pripažintoji CIM kvalifikacija yra ideali, jei siekiate ir šiuo metu vykdote operatyvinius, priežiūros ar valdymo vaidmenis, siekdami sukurti savo praktinius įgūdžius ir išplėsti savo strateginę perspektyvą. Dažniausiai žmonės, kurie gali įgyti šią kvalifikaciją, yra:

  • Departamento vadovai.
  • Funkciniai vadovai.
  • Prekės / prekės ženklo vadybininkai.
  • Sąskaitų tvarkytojai.
  • Rinkodaros vadovai.
  • Verslo plėtros vadovai

Ką mokysi

Standartinis

  • Strateginis marketingas (privalomas): strateginis rinkodaros planavimo procesas, įskaitant jo vertinimą ir įgyvendinimą per veiksmingą išteklių valdymą.
  • Įgijimo metrika (privaloma): suprasdami pagrindines rinkodaros metrikas ir matavimo metodus, galėsite nustatyti ir interpretuoti įžvalgas, kad būtų remiami informuoti strateginiai sprendimai.
  • Naujovių vedimas (pasirinktinai): rekomenduoti, kaip naujovės ir verslininkystės rinkodara gali padėti pasiekti konkurencinį pranašumą.
  • Skaitmeninė strategija (pasirenkama): pateikti supratimą apie tai, kaip organizacijos gali įgyvendinti skaitmeninės rinkodaros strategiją ir kurti šiuos pajėgumus į bendrą strateginį planą.

Sėkmingai baigus tris modulius, suteikiamas CIM diplomas profesionalioje rinkodaroje. Jei pageidaujate, galite mokytis vienu moduliu vienu metu ir įgyti kvalifikaciją vėliau.

Skaitmeninis

  • Skaitmeninė strategija. Daugelio organizacijų skaitmeninė rinkodara iš tam tikrų taktinių veiksmų tapo svarbiu strategijos elementu. Šis modulis padės išsamiai apsvarstyti skaitmeninės rinkodaros galimybes, kurios gali būti įtrauktos į strateginį rinkodaros planavimą.
  • Skaitmeninės patirties valdymas: klientų elgesys smarkiai pasikeitė dėl skaitmeninės revoliucijos. Šis modulis suteikia įžvalgų apie skaitmeninių klientų patirtį. Organizacijos turi prisitaikyti prie šios besikeičiančios rinkos ir imtis veiksmų savo strateginiams poreikiams patenkinti.
  • Skaitmeninių kanalų įkvėpimas: skaitmeniniai kanalai teikia organizacijų galimybes ir iššūkius, kad jos galėtų veiksmingai konkuruoti ir bendrauti su savo klientais. Šis modulis skatina strateginį supratimą apie skaitmeninių kanalų valdymą ir augimą, taip pat svarbius veiksnius, susijusius su atitiktimi.

Sėkmingai baigus tris modulius, bus sukurtas CIM skaitmeninis profesijos rinkodaros diplomas. Jei pageidaujate, galite mokytis vienu moduliu vienu metu ir įgyti kvalifikaciją vėliau.

Kurso turinys

Standartinis

STRATEGINIS RINKODARAS

Vertinimas. Šis modulis vertinamas pagal trijų valandų egzaminą, paremtą rinkodaros planu, kurį anksčiau sukūrėte savo organizacijai.

Mokymosi rezultatai

Padėties analizė

  • Suprasti, kaip analizuoti organizacijos dabartinę ir būsimą išorinę aplinką.
  • Suprasti, kaip analizuoti organizacijos dabartinę ir būsimą vidinę aplinką.

Planavimas

  • Analizuokite reikiamą informaciją, kad galėtumėte rekomenduoti ir informuoti apie strateginius sprendimus.
  • Sukurti strateginį rinkodaros planą, siekiant įgyvendinti organizacinius tikslus.

Įgyvendinimas ir kontrolė

  • Tvarkykite išteklius, kad pateiktumėte strateginį rinkodaros planą.
  • Stebėkite, išmatuokite ir pritaikykite nuolatinio tobulėjimo marketingo planą.

MASTERING METRIKA

Vertinimas: Šis modulis vertinamas pagal darbo užduotį.

Mokymosi rezultatai

Metrika ir analizė

  • Suprasti rinkodaros metrikos vaidmenį.
  • Suprasti įvairių analizės metodų svarbą įvairiuose rinkos kontekstuose.

Efektyvumo įvertinimas

  • Žinokite atitinkamas rinkodaros veiklos priemones.
  • Taikykite rinkodaros metriką, kad nustatytumėte rinkodaros veiklos efektyvumą.

"Analytics" sprendimų priėmimui

  • Suprasti tinkamus duomenų rinkimo rinkodaros analize šaltinius.
  • Naudokite įvairias analizės priemones ir metodus rinkodaros įžvalgoms ir strateginiams sprendimų priėmimams.

VAIRUOTOJO INOVACIJA (PASIRINKTINIS)

Vertinimas: Šis modulis vertinamas pagal darbo užduotį.

Mokymosi rezultatai

Verslininkystės rinkodara

  • Suprasti santykius tarp rinkodaros ir verslumo.
  • Įgyvendinti verslo reagavimą į pokyčius ir realizuoti rinkodaros sprendimus.

Naujovės

  • Suprasti pagrindinius veiksnius, kurie palengvina ir ugdo inovacijas organizacijose.
  • Taikyti inovacijų principus visoje rinkodaros funkcijoje.

Rinkodaros čempionas

  • Suprasti vidaus rinkodaros vaidmenį.
  • Įgyvendinti rinkodaros vadovaujamus organizacinius pokyčius.

SKAITMENINIS STRATEGIJA (PASIRINKTINIS)

Vertinimas. Šis modulis vertinamas pagal darbo paskirtį, suskirstytą į tris užduotis: tyrimus, planą ir ataskaitą.

Mokymosi rezultatai

Skaitmeninis sutrikimas

  • Suprasite, kokią strateginę reikšmę kelia griaunanti skaitmeninė aplinka.
  • Sukurkite svarbią informaciją apie pagrindines naujas temas skaitmeninės rinkodaros aplinkoje.

Skaitmeninis planavimas

  • Atsižvelgdama į poreikį įsigyti, konvertuoti ir išlaikyti klientus, parengti strategines rekomendacijas.
  • Pateikite greitą atsaką į besikeičiančius klientų elgesį.

Sėkmės teikimas

  • Žinokite, kaip valdyti ir optimizuoti pagrindinius kanalus ir turinį skaitmeniniu būdu sustiprintame strateginiame plane.
  • Taikykite pagrindines skaitmenines priemones, kad galėtumėte analizuoti socialinius, nuotaikos, paieškos ir svetainės elgesį.

Skaitmeninis

DIGITAL STRATEGIJA

Vertinimas: Šis modulis vertinamas pagal priskyrimą.

Mokymosi rezultatai

Skaitmeninis sutrikimas

  • Suprasite, kokią strateginę reikšmę kelia griaunanti skaitmeninė aplinka.
  • Sukurkite svarbią informaciją apie pagrindines naujas temas skaitmeninės rinkodaros aplinkoje.

Skaitmeninis planavimas

  • Atsižvelgdama į poreikį įsigyti, konvertuoti ir išlaikyti klientus, parengti strategines rekomendacijas.
  • Pateikite greitą atsaką į besikeičiančius klientų elgesį.

Sėkmės teikimas

  • Žinokite, kaip valdyti ir optimizuoti pagrindinius kanalus ir turinį skaitmeniniu būdu sustiprintame strateginiame plane.
  • Taikykite pagrindines skaitmenines priemones, kad galėtumėte analizuoti socialinius, nuotaikos, paieškos ir svetainės elgesį.

DRIVING DIGITAL PATIRTIS

Vertinimas: Šis modulis vertinamas pagal priskyrimą.

Mokymosi rezultatai

Klientų įžvalgos ir inovacijos

  • Sukurkite atitinkamą įžvalgą skaitmeniniams klientams
  • Įvertinkite tendencijas ir skaitmeninės patirties inovacijas

Skaitmeninė metrika ir analizė

  • Nustatykite ir vertinkite skaitmeninę metriką ir analizę
  • Pateikite skaitmeninio našumo rodiklių ataskaitų teikimo metodus

Skaitmeninio vartotojo patirtis

  • Parodykite kliento kelionę
  • Rekomenduokite, kaip pagerinti naudotojo patirtį

MASTERING DIGITAL CHANNELS

Vertinimas: Šis modulis vertinamas pagal priskyrimą.

Mokymosi rezultatai

Kanalo strategija ir atitiktis

  • Apibūdinkite strategines kanalo pasirinkimo galimybes
  • Nustatykite teisinės atitikties reikalavimus skaitmeninėse kampanijose

Valdymas skaitmeninių kanalų įgyvendinimas

  • Demonstruoti veiksmingą skaitmeninių kanalų valdymą praktikoje
  • Rekomenduojami interneto bendruomenės valdymo metodai

Kanalo konversijų optimizavimas ir augimas

  • Pavyzdžiui, kaip pagerinti skaitmeninių kanalų perskaičiavimo kursus
  • Įvertinkite esamus ir būsimus kanalų pokyčius

Patekimo reikalavimai

CIM Academy turi savo įėjimo kriterijus, o kandidatai vertinami individualiai. Ši kvalifikacija atitinka paskutiniojo viso laipsnio metus ir mes rekomenduojame turėti bent dvejų metų darbo patirtį rinkodaros srityje.

Arba mes priimame:

  • CIM 4 lygio profesinis sertifikatas rinkodaros srityje.
  • CIM 4 lygio profesinės rinkodaros sertifikatas.
  • Bet kokia atitinkama 4 lygio kvalifikacija.
  • Fondo laipsnis versle su rinkodara.
  • Bakalauro arba magistro laipsnis iš pripažinto universiteto - vienas trečdalis kreditų, susijusių su rinkodaros turiniu.
  • Diagnostikos įvertinimas iki 6 lygio.

Mūsų programos yra mokomos anglų kalba, o jei anglų kalba nėra jūsų pirmoji kalba, taip pat turėsite pateikti bent jau IELTS akademinio modulio (6.5) / Cambridge pažengusio anglų kalbos sertifikato (B laipsnio).

Rezervavimas

Užsakymai turėtų būti atliekami per CIM Academy komandą CIM - skambinkite mums 44 (0) 1628 427240.

Internetas - £ 900 PVM (negalimas CIM skaitmeniniame profesionalų rinkodaros diplominiame dokumente)

  • Egzamino / vertinimo mokesčiai - £ 555
  • CIM mokymosi narystė - 60 svarų sterlingų

Iš viso su PVM = 1,695 svarų sterlingų

Kas įtraukta -

  • 24 valandas per parą naudotis 7 CIM Academy internetu
  • Studentų parama
  • CIM studijuoja narystę per metus
  • Egzamino ir vertinimo mokesčiai

Virtuali (internetinė) - 1 245 LTL PVM

  • Egzamino / vertinimo mokesčiai - £ 555
  • CIM mokymosi narystė - 60 svarų sterlingų

Iš viso su PVM = 2,109 svarų sterlingų

Kas įtraukta -

  • Mokymo išlaidos
  • 24 valandas per parą naudotis 7 CIM Academy internetu
  • Studentų parama
  • CIM studijuoja narystę per metus
  • Egzamino ir vertinimo mokesčiai

Mišrios (akis į akį ir internetu) - 2 0010 PVN

  • Egzamino / vertinimo mokesčiai - £ 555
  • CIM mokymosi narystė - 60 svarų sterlingų

Iš viso su PVM = 3 077 svarai

Programa mokoma:
Anglų

Peržiūrėti 2 daugiau kursų CIM Academy »

Paskutinį kartą atnaujinta October 23, 2018
Šis kursas yra Internetinės, Internetu ir universiteto miestelyje
Duration
12 mėnesių
Ištęstinės
Price
1,695 GBP
Internete | 2,109 GBP Virtuali | 3,027 GBP Mišrios
Pagal vietas
Pagal datą
Galutinis paraiškų davimo terminas
Galutinis paraiškų davimo terminas
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date