L3 CIM fondo sertifikatas rinkodaroje
CIM Academy
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Cookham, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Sumaišytas, Nuotolinis mokymasis
Trukmė
7 months
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
GBP 870 / per course *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Virtual | 1,302 GBP sumaišytas
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Suteikia jums pagrindinių įgūdžių ir žinių, reikalingų suprasti rinkodaros vaidmenį organizacijoje ir profesionaliai atlikti.
Kas tai yra?
Visų amžiaus žmonių ir jų karjeros etapų metu. Idealiai tinka ne rinkodaros funkcijų valdytojams, verslininkams, mokiniams ir tiems, kurie pradeda rinkodaros karjerą.
Ši pripažinta CIM kvalifikacija yra ideali, jei dirbate rinkodaros palaikymo funkcijoje arba ketinate pereiti į rinkodarą.
Ką mokysi
- Rinkodaros principai (privaloma): rinkodaros funkcija ir jos vaidmuo organizacijoje, taip pat kaip rinkodaros metodai naudojami klientų poreikiams tenkinti.
- Klientų ryšiai (pasirinktinai): įvairūs klientai, kuriuos turi organizacijos, ir būdai bendrauti su šiais klientais, sudarant rinkodaros komunikacijos planą.
- "Digital Essentials" (pasirinktinai): pagrindinės sąvokos, susijusios su skaitmenine rinkodara, ir kintančios skaitmeninės aplinkos poveikis klientui ir skaitmeninės priemonės, naudojamos ryšių palaikymui. Taip pat atsižvelgsite į skaitmeninio turinio svarbą skaitmeninių kampanijų kontekste, taip pat kaip galima stebėti kampanijas.
Sėkmingai baigus du modulius, į rinką pateks CIM fondo sertifikatas. Jei pageidaujate, galite mokytis vienu moduliu vienu metu ir įgyti kvalifikaciją vėliau.
Kurso turinys
PREKYBOS PRINCIPAI
Vertinimas: Šis modulis yra įvertintas egzamino pasirinkimo egzaminu.
Mokymosi rezultatai
Atraskite rinkodarą
- Apibūdinkite rinkodaros vaidmenį ir funkcijas organizacijose.
- Paaiškinkite veiksnius, kurie daro įtaką vartotojų elgesiui.
Rinkodaros aplinka
- Nustatykite pagrindines rinkodaros aplinkos sudedamąsias dalis.
- Žinokite, kaip rinkti svarbią informaciją apie rinkodaros aplinką.
Rinkodaros rinkinys
- Apibūdinkite rinkodaros komplekso koncepciją ir elementus.
- Sužinokite, kaip rinkodaros rinkinys naudojamas skirtinguose konteksto nustatymuose.
KLIENTO RYŠIAI (PASIRINKTINIAI)
Vertinimas: Šis modulis yra įvertintas pagal darbo projektą.
Mokymosi rezultatai
Kas yra klientai?
- Susipažinkite su skirtingų klientų tipais.
- Suprasti santykių su klientais pobūdį ir svarbą.
Bendravimas su klientais
- Žinokite rinkodaros komunikacijos tikslą ir procesą.
- Suprasti įvairių turimų rinkodaros komunikacijos priemonių spektrą.
Rinkodaros komunikacijos kampanijos kūrimas
- Gebėti kurti ir išdėstyti rinkodaros komunikacijos kampaniją.
- Gebėti įgyvendinti rinkodaros komunikacijos kampaniją.
SKAITMENINIAI REKOMENDACIJOS (ELECTIVE)
Vertinimas. Šis modulis vertinamas pagal priskyrimą pagal konkretų scenarijų ir pasirinktą organizaciją.
Mokymosi rezultatai
Modulis susideda iš šešių mokymosi rezultatų, o kiekvienam mokymosi rezultatui bus taikomi susiję vertinimo kriterijai. Iki šio modulio pabaigos galėsite:
- Suprasti, ką reiškia skaitmeninė rinkodara.
- Suprasti pagrindinius veiksnius, turinčius įtakos skaitmeniniam vartotojui.
- Suprasti pagrindinius skaitmeninės rinkodaros ryšių įrankius.
- Suprasti, kaip plėtoti skaitmeninės rinkodaros turinį.
- Gebėti kurti skaitmeninės rinkodaros kampanijas.
- Suprasti skaitmeninės rinkodaros kampanijų matavimo metodus.
Patekimo reikalavimai
Nebūtina turėti ankstesnės patirties ar žinių apie rinkodarą, o jūs galite pasirinkti mokytis pagal savo poreikius ir prieinamumą.
Mūsų programos yra mokomos anglų kalba, o jei anglų kalba nėra jūsų pirmoji kalba, taip pat turėsite pateikti bent jau IELTS akademinio modulio (6.5) / Cambridge pažengusio anglų kalbos sertifikato (B laipsnio).
Rezervavimas
Užsakymai turėtų būti atliekami per CIM Academy komandą CIM - skambinkite mums 44 (0) 1628 427240.
Virtualus (internetinis) - 500 svarų sterlingų PVM
- Egzamino / vertinimo mokesčiai - £ 210
- CIM mokymosi narystė - 60 svarų sterlingų
Iš viso su PVM = 870 svarų sterlingų
Kas įtraukta -
- Mokymo išlaidos
- 24 valandas per parą naudotis 7 CIM Academy internetu
- Studentų parama
- CIM studijuoja narystę per metus
- Egzamino ir vertinimo mokesčiai
Mišrus (akis į akį ir internetu) - 860 svarų sterlingų PVM
- Egzamino / vertinimo mokesčiai - £ 210
- CIM mokymosi narystė - 60 svarų sterlingų
Iš viso su PVM = 1,302 svarai
Kas įtraukta -
- Mokymo išlaidos
- 24 valandas per parą naudotis 7 CIM Academy internetu
- Studentų parama
- CIM studijuoja narystę per metus
- Egzamino ir vertinimo mokesčiai
- Vienos dienos akis į akį dirbtuvės modulis
Papildomi mokesčiai už egzaminą gali būti mokami ne Jungtinėje Karalystėje.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
BA (Hons) verslo vadybos (rinkodara) su įkūrimo metais (CMI)
- Online United Kingdom
Strateginės skaitmeninės rinkodaros magistras
- Online United Kingdom
Magistrantūros duomenų analizė ir rinkodara (CIM)
- Online United Kingdom