Kurso verslo ateities: suprasti Omni-kanalų Mažmeninė ir tiekimo grandinės

FutureLearn

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

Kurso verslo ateities: suprasti Omni-kanalų Mažmeninė ir tiekimo grandinės

FutureLearn

Mes nebėra tik pirkti produktus ar patirtis paslaugas fizinių erdvių. Mes dabar dažnai perka parduotuvėje ir internete naudojant nešiojamą kompiuterį, telefoną ir net žiūrėti. Šis kursas demystifies į omnichannel patirties, ir nagrinėjama, kaip omnichannel mažmeninės prekybos ir tiekimo grandinės pasikeitė gamybos ir vartojimo patirtį tiek įmonėms, tiek vartotojams.

Suprasti Omni-kanalų mažmeninė prekyba

Mes atsekti mažmeninės pirkimą iš fizinių aktų ar sandorių raidą iki kelių kanalų internetu perkant. Šiandien technologija varoma virtualių ir fizinių pasaulių kad sandorius kada, bet kur ir bet kam. Ieškosime, kaip omnichannel pasaulis skiriasi nuo daugiakanalio mažmeninės prekybos, ir kaip įmonės gali priimti omnichannel artėja prie prekių ir paslaugų gamyboje.

Išmokite valdyti riziką ir tiekimo grandines Omni-kanalų

Nors omnichannel mažmeninės turi galimybių pasiekti neprilygstamą vartotojų patirtį ir patogumą, tai kelia pavojų tiems, kurie dėl pasiūlos pusėje, jei jie supranta kraštovaizdį ir ant tradicinės rinkodaros ir tiekimo grandinės logistikos poreikius.

Apsvarstykite mažmeninės ateitį

Mokslininkai ir švietėjai į tiekimo grandinės ir logistikos srityse nuves jus per įdomias pasaulio Omni-kanalų ir ką tai gali reikšti, kad mažmeninės prekybos ateitį.

Kas temos bus jums padengti?

  • Tarp Omni-kanalų ir kelių kanalų atskyrimas pripažinti funkcijomis, naudą ir teikiamas naują būdą pirkimo ir pardavimo problemas.
  • Besikeičiantis rūšių sąveikos mažmenininkams ir vartotojams matyti, kaip vartotojų pirkimo įpročius ir lūkesčiai sparčiai keičiasi.
  • Logistikos operacijos Omni-kanalų mažmenininkų parodyti, kaip tiekimo grandinės, ypač sandėlių ir paskirstymo kanalai, skiriasi nuo tradicinio požiūrio į tai, kaip jie turi atsakyti į vis didėjančius iššūkius.
  • Realaus laiko duomenų poveikis mažmenininkams ir vartotojams suprasti, kaip mažmenininkai gali naudoti šį individualizuoti įspūdžius ir padidinti pardavimus.
  • Praėjusių mylių pristatymo iššūkiai parodyti šią nuorodą tiekimo grandinėje išplėstą eksponentiškai ir kaip naujų technologijų bei iš trečiųjų šalių tiekėjų asortimentą vykdytų "nieko, bet kuriuo metu, bet kurioje" tiekimą.

Ką pasiekti?

  • Paaiškinkite, kaip Omni-kanalų pasikeitė vartotojų pirkimo patirtį ir pakeitė dinamiką tarp tiekėjų, mažmenininkams ir vartotojams
  • Įvertinti pateiktus Omni-kanalų šiuolaikinių tiekimo grandinės problemas.
  • Paaiškinti ir taikyti pagrindines sąvokas tiekimo grandinės valdymo Omni-kanalų mažmeninės prekybos
  • Analizuoti Omni-kanalų logistikos problemas ir nustatyti įgyvendinamus sprendimus logistikos ir tiekimo grandinės problemas
  • Ištirti naujų technologijų, leidžiančių manyti, galimybes paskutinės mylios pristatymo

Kas už kursas?

Šis kursas yra skirtas profesionalams ir studentams disciplinų operacijas, Finansai, Marketingas, ar žmogiškųjų išteklių, kurie nori daugiau sužinoti apie omni-kanalu ir vartotojams ir tiekimo grandinės poveikį.

Kokią programinę įrangą ar įrankius reikia?

Norėdami dalyvauti šiame kurse, jums reikės:

  • Kompiuteris ar nešiojamas kompiuteris, turintis prieigą prie interneto.
  • Kompiuterių garso išvestis.
  • Adobe Reader; ir
  • Kompiuterio pelė.
Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Anglų
FutureLearn

Paskutinį kartą atnaujinta October 24, 2017
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Internetinės
Start Date
Pradžia
Registracija galima
Duration
Trukmė
3 savaites
Ištęstinės
Price
Kaina
Nemokamai
Locations
Jungtinė Karalystė - UK Online
Pradžia : Registracija galima
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Registracija galima
Jungtinė Karalystė - UK Online
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla