$close

Filtrai

Peržiūrėti rezultatus

Peržiūrėti visas 912 Internetiniai kursus

Galbūt jau dirbate, bet norėtumėte įgyti papildomų akademinių žinių ir įgūdžių, kurie jums padėtų greičiau pasiekti užsibrėžtų profesinių tikslų? O galbūt domitės toli nuo jūsų gyvenamosios vietos esančiu universitetu, kolegija ar kita aukštojo mokslo įstaiga? O gal paprasščiausiai neturite laiko ar galimybių nuolat lankytis pasirinktame universitete, tačiau norite… Skaityti daugiau

Galbūt jau dirbate, bet norėtumėte įgyti papildomų akademinių žinių ir įgūdžių, kurie jums padėtų greičiau pasiekti užsibrėžtų profesinių tikslų? O galbūt domitės toli nuo jūsų gyvenamosios vietos esančiu universitetu, kolegija ar kita aukštojo mokslo įstaiga? O gal paprasščiausiai neturite laiko ar galimybių nuolat lankytis pasirinktame universitete, tačiau norite įgyti akademinį laipsnį? Tokiu atveju, kviečiame pasidomėti viso pasaulio universitetų siūlomais internetiniais ar nuotolinio mokymo kursais. Šiame tinklapyje rasite daugybę viso pasaulio geriausiųjų aukštojo mokslo įstaigų siūlomų internetinių pavienių kursų ar akademinių studijų programų.

Būtent internetines studijas pasirinkę studentai gali mėgautis tokiais studijų privalumais kaip mokslas pagal būtent jiems tinkamiausią individualų grafiką ar modernios e-švietimo technologijos. Be to, būtent internetines studijas pasirinkę studentai taip pat sutaupo daug pinigų, kurie būtų išleisti nuolat vykstant į pasirinktą universitetą. Būtent dėl šių priežasčių internetinės akademinės studijų programos bei kursai kasmet tampa vis populiaresni tarp viso pasaulio studentų. Pavyzdžiui, net iki 44 proc. visų Jungtinių Amerikos Valstijų aukštojo mokslo studentų dar 2009 metais tam tikra forma rinkosi būtent internetines akademines studijų programas ar tam tikrus kursus.

Tad nedelskite ir jau šiandien pradėkite ieškoti jūsų tikslus, lūksčius ir galimybes geriausiai pateisinsiančius akademinius kursus. Pasirinkidami būtent internetinius kursus, iš savo namų galėsite įgyti geriausiųjų pasaulio universitetų siūlomą aukštąjį išsilavinimą.

Skaityti mažiau
$format_list_bulleted Filtrai
Rūšiuoti pagal:
Rekomenduojama Naujausios Pareigos
MBP School of Coaches: The Master for football coaches in Barcelona
Barselona, Ispanija

MOKYKITE VISAS PAGRINDINES MBP METODIKOS IDĖJAS KODĖL, KĄ, KADA IR KAIP RENGTI MŪSŲ JAUNUS ŽAIDĖJUS.

MOKYKITE VISAS PAGRINDINES MBP METODIKOS IDĖJAS KODĖL, KĄ, KADA IR KAIP RENGTI MŪSŲ JAUNUS ŽAIDĖJUS. -
Kursai
Dieninės
Dalinės
30 savaitės
Ispanų
Internetinės
 
University of West Alabama Online
Livingston, Jungtinės Amerikos Valstijos

Sužinokite daugiau apie tai, kaip geriausia naudotis informuotais konsultavimo metodais, kad galėtumėte bendrauti su bet kokios kilmės studentais per Vakarų Alabamos universit ... +

Sužinokite daugiau apie tai, kaip geriausia naudotis informuotais konsultavimo metodais, kad galėtumėte bendrauti su bet kokios kilmės studentais per Vakarų Alabamos universiteto konsultavimo specialistą. Programoje aptarsite tokias temas kaip lyderystė, švietimo tyrimai, šeimos konsultavimas, paauglių konsultavimas, konsultacijos dėl narkotikų vartojimo ir kt. -
Kursai
Dieninės
Dalinės
Anglų
Internetinės
 
IESE Business School
Barselona, Ispanija

Geriau išnagrinėdami pagrindinius pardavimo proceso elementus, padidinkite savo pardavimo komandos veiklą. Sustiprinkite savo sugebėjimą parengti patikimus pardavimo planus ir ... +

Geriau išnagrinėdami pagrindinius pardavimo proceso elementus, padidinkite savo pardavimo komandos veiklą. Sustiprinkite savo sugebėjimą parengti patikimus pardavimo planus ir įsigyti naujų struktūrų, kad padėtumėte komandai išnaudoti visas galimybes. -
Kursai
Dieninės
4 savaitės
Anglų
Internetinės
 

Laimėkite iki 10 000,00  stipendiją

Sužinokite, kokias galimybes suteikia mūsų stipendija.
Emeritus Institute of Management
Singapūras

Kuo ši programa bus naudinga jums? Štai keletas konkrečių iššūkių, kuriuos galėsite geriau išspręsti baigę šią programą: Atraskite paslaugų teikimo tendencijas, galimybes ir i ... +

Kuo ši programa bus naudinga jums? Štai keletas konkrečių iššūkių, kuriuos galėsite geriau išspręsti baigę šią programą: Atraskite paslaugų teikimo tendencijas, galimybes ir iššūkius Sukurkite vertės pasiūlymą ir pozicionavimą, kad išsiskirtumėte konkurencingoje rinkoje Sužinokite, kaip technologijos naudojamos siekiant teikti aukščiausios kokybės paslaugas Taikykite sistemas ir strategijas, kad nustatytumėte, valdytumėte ir išlaikytumėte klientus, teikdami paslaugas ir tobulėdami Nustatykite strategijas, kaip ekonomiškai efektyviai teikti paslaugas Programos moduliai 1 modulis: vertės fiksavimas šiuolaikinėje paslaugų ekonomikoje Ištirkite iššūkius, susijusius su sėkmingų paslaugų prekių ženklų ir verslo masto didinimu, makro tendencijas šiuolaikinėje paslaugų ekonomikoje, sprendimus, dėl kurių paslauga yra pagrindinė verslo vertės pasiūlymas, ir kaip analizuoti verslo veiklą, kuri padeda įgyti vertę paslaugų ekonomikoje. 2 modulis: Technologijos tarnyboje: paslaugų robotai, AI ir platformų verslo modeliai Išnagrinėti, kaip technologijos naudojamos teikiant paslaugas, platformos verslo modelių poveikį teikiant paslaugas, problemas ir iššūkius, su kuriais susiduria platformų ekosistemos, ir kaip analizuoti platformų verslo konkurencinius pranašumus ir trūkumus. 3 modulis: Klientų lojalumo valdymas – lojalumo ratas Įgykite gilesnį supratimą apie verslo pelną iš ilgalaikio klientų lojalumo, klientų pasitenkinimo ir lojalumo skirtumą, klientų pakopų / segmentavimo pasekmes klientų įsigijimui ir išlaikymui ir klientų lojalumo palaikymo strategijas. 4 modulis: orientacija į klientą – strateginis skundų valdymas, paslaugų atkūrimo ir klientų atsiliepimų sistemos Sužinokite, kaip naudoti klientų aptarnavimo strategijas, kad teigiamai įvertintumėte klientų skundus, panaudotumėte klientų atsiliepimus, kad paskatintumėte organizacinį mokymąsi, parodykite aktyvų ir ekonomišką paslaugų atkūrimo metodą, į ką reikia atsižvelgti kuriant klientų atsiliepimų sistemas ir kaip galima susigrąžinti paslaugas. naudojami verslo tikslams pasiekti. 5 modulis: paslaugų kokybė – spragų modelis ir klientų aptarnavimo proceso pertvarkymas Ištirkite paslaugų kokybės dimensijas, turinčias įtakos klientų lojalumui, kaip spragų modelis naudojamas paaiškinti paslaugų kokybės trūkumus, tinkamą investicijų į paslaugų kokybę lygį, kodėl svarbus paslaugų proceso pertvarkymas, įrankius paslaugų procesų perplanavimui, proceso poveikį. klientų ir darbuotojų pertvarkymas bei devyni klientų aptarnavimo proceso perplanavimo žingsniai. 6 modulis: trys strateginės Pathways ekonomiškai efektyvios paslaugos tobulumo link (dvigubos kultūros strategija, sutelktų paslaugų strategija, OM strategija ir integracija) Sukurkite savo žinias apie tris Pathways siekdami ekonomiškai efektyvių paslaugų teikimo, dvigubos kultūros / dvejopo dėmesio Pathway siekiant teikti ekonomiškai efektyvias paslaugas, sutelktą paslaugų gamyklą Pathway kad būtų teikiamos ekonomiškai efektyvios paslaugos, ir operacijų valdymo strategiją Pathway kad būtų teikiamos ekonomiškai efektyvios paslaugos. 7 modulis: paslaugų kūrimas ir paslaugų patirties kūrimas bei pasaulinio lygio paslaugų organizacijos kūrimas Sužinokite, kaip pagerinti paslaugų teikimo strategijas ir sistemas ir kaip nustatyti paslaugų teikimo gerinimo strategijas ir galimas kliūtis. Programos fakultetas Jochenas Wirtzas, mokslų daktaras Marketingo profesorius ir MBA programų prodekanas Profesorius Wirtz yra ne tik rinkodaros profesorius Singapūro nacionaliniame universitete, bet ir Švedijos Karlstado universiteto Paslaugų tyrimų centro tarptautinis bendradarbis ir Niujorko Kornelio universiteto Kornelio sveikos ateities instituto akademinis mokslininkas. 2002–2014 m. buvo dvigubo laipsnio UCLA – NUS Executive MBA programos įkūrėjas (4 vieta visame pasaulyje Financial Times EMBA 2015 reitinge ir 3 vieta EIU 2015 reitinge); 2008–2013 m. Oksfordo universiteto Saïd verslo mokyklos bendradarbis; ir NUS dėstymo akademijos įkūrėjas 2009–2015 m. Profesorius Wirtzas turi daktaro laipsnį. paslaugų rinkodaros studijas Londono verslo mokykloje. Nuo to laiko jo tyrimas buvo sutelktas į paslaugų rinkodarą ir buvo paskelbtas maždaug 100 akademinių žurnalų ir žurnalų straipsnių (pvz., Harvard Business Review), 130 konferencijų pranešimų ir 40 knygų skyrių. Jo daugiau nei 10 knygų yra „Paslaugų rinkodara – žmonės, technologijos, strategija“ („World Scientific“, 9-asis leidimas, 2021 m.) ir „Essentials of Services Marketing“ („Pearson Education“, 3-asis leidimas, 2016 m.), abi parašytos kartu su profesoriumi Christopheriu Lovelocku. Su vertimais ir pritaikymais daugiau nei 26 šalyse ir regionuose bei bendrai pardavus apie 1 000 000 egzempliorių, jie tapo pasaulyje pirmaujančiais paslaugų rinkodaros vadovėliais. Pramonės pavyzdžiai Per realius pavyzdžius iš kelių pramonės šakų pamatysite, kaip teorijos įgyvendinamos praktiškai. „Starbucks“ Supraskite, kaip vienam iš „Starbucks“ įkūrėjų pavyko sugalvoti idėją, kuri yra kavinės vertės pasiūlymas. Rolls-Royce Nustatykite, kaip „Rolls-Royce“ panaudojo inžinerinį meistriškumą ir paslaugų sprendimus, kad taptų konkurencingu pasauliniu gamintoju. ANZ bankas Žvilgtelėkite į Jamie, virtualų ANZ banko agentą, kuris aptarnavo tūkstančius klientų nuo pat jo įkūrimo. Singapore Airlines Sužinokite apie kai kurias „Singapore Airlines“ naudojamas klientų lojalumo didinimo strategijas. Google Supraskite, kaip „Google“ įvaldė savitarnos technologijas, kad išlaikytų mažą darbuotojų skaičių. Nike Sužinokite apie skirtingus būdus, kaip turėti geresnę derybinę poziciją vertės grandinėje ir apie skirtingas sritis, kuriose galima išgauti vertę. Kitos įmonės, įtrauktos kaip pavyzdžiai arba kaip naudojimo atvejai į programą, yra BMW, Tesla, Raffles Hotel, Wise, Four Seasons Hotel, Changi oro uostas – Singapūras, Lux Hotels & Resorts, Zappos ir kt. Pastaba: visi prekių ženklai, gaminiai ir įmonių pavadinimai yra atitinkamų savininkų prekių ženklai™ arba registruotieji® prekių ženklai. Jų naudojimas nereiškia, kad jie yra susiję su programos savininkais, juos patvirtina ar juos palaiko. Programa „Mokymosi kelionė“. 56 Video paskaitos 25+ pramonės pavyzdžiai 8 diskusijų lentos 8 savaitės biuro valandos 7 Užduotys 5 atvejų analizė Kodėl registruotis į programą? Šiandieninėje paslaugų ir žiniomis grįstoje ekonomikoje įmonės turi nuolat ieškoti naujų būdų išsiskirti. Šioje konkurencingoje rinkoje labai svarbu taikyti į klientą orientuotą požiūrį valdant ir teikiant paslaugas. Tačiau norint parodyti savo paslaugų pasiūlymus, reikia daugiau nei pasikliauti klientų atsiliepimais. Tam reikia sukurti aukštos kokybės operacijas didelio pasitikėjimo aplinkoje, kad būtų motyvuoti darbuotojai, teikiantys išskirtinį klientų aptarnavimą. NUS verslo mokyklos siūlomoje programoje „Paslaugų lyderystė: klientų vertė, kompetencija ir ekonomiškumas“ galite įgyti reikiamų kompetencijų, kad taptumėte į klientus orientuotu verslo lyderiu, galinčiu suteikti daugiau vertės jūsų organizacijai, darbuotojams ir klientams. 93 % klientų tikriausiai pakartotinai pirks iš įmonių, kurios siūlo puikų klientų aptarnavimą. šaltinis: „Hubspot Research“, 2021 m 70 % turėti palankesnį požiūrį į prekių ženklus, siūlančius aktyvius klientų aptarnavimo pranešimus. šaltinis: Microsoft, 2021 m 26 % įmonių ir specialistų teigia, kad klientų pasitenkinimo vertė yra visiškai apibrėžta ir stebima. šaltinis: Global Customer ExperienceQ lyginamosios analizės ataskaita, 2020 m Kam skirta ši programa? Programa skirta profesionalams iš bet kokios akademinės aplinkos, pageidautina, turintiems 8+ metų darbo patirtį. Programa taikoma visose pramonės šakose, ypač IT produktų ir paslaugų, bankininkystės ir finansinių paslaugų, personalo ir įdarbinimo, švietimo ir konsultavimo srityse, ir naudinga tiems, kurie dirba technologijų valdymo, bendrojo valdymo, operacijų, konsultavimo ir kitose srityse. Ši programa ypač naudinga profesionalams, kurie siekia: Padidinkite veiklos efektyvumą ir pakeiskite klientų patirtį skaitmeninėmis technologijomis Kurkite trikdančius verslo modelius taikydami į paslaugas orientuotą požiūrį Padidinkite klientų įtraukimą ir padidinkite konversijų rodiklį naudodami integruotą rinkodaros automatizavimą Pasinaudokite klientų ir darbuotojų patirtimi, kad pasiektumėte verslo tikslus Taikykite geriausią paslaugų teikimo praktiką įvairiose pramonės šakose ir įmonėse -
Kursai
Dalinės
2 mėnesiai
Anglų
Internetinės
 
Nottingham Trent University Online
Notingemas, Jungtinė Karalystė

Kitas jūsų žingsnis, nauja paaukštinimas, karjera. Paženkite pastatytą aplinką mokydamiesi 8 savaičių tęstinio profesinio tobulinimo (CPD) kursą statybos projektų valdyme. Pri ... +

Kitas jūsų žingsnis, nauja paaukštinimas, karjera. Paženkite pastatytą aplinką mokydamiesi 8 savaičių tęstinio profesinio tobulinimo (CPD) kursą statybos projektų valdyme. Prisijunkite prie modernaus, į ateitį orientuoto universiteto, turinčio pasaulinę absolventų įsidarbinimo reputaciją. Pasinaudokite pasauline reputacija, susijusia su mokymo ir mokslinių tyrimų kompetencija, ir išmokite suprasti sistemas ir procesus, reikalingus sėkmingam statybų projektų valdymo rezultatams pasiekti. Vos per 8 studijų savaites išsiugdysi specialisto įgūdžius, kurių reikia norint priimti apskaičiuotus sprendimus ir peržengti naujas ribas. Be to, kadangi tai 100% internetas, visa tai galite pasiekti neatidėdami esamų įsipareigojimų. -
Kursai
Dalinės
8 savaitės
Anglų
Internetinės
 
University of Birmingham Online
JK internete, Jungtinė Karalystė

Visame pasaulyje valstybės tarnautojai turi būti labiau nei bet kada į priekį orientuoti ir išmanantys technologijas. Mūsų 8 savaičių trumpi 100% internetiniai trumpi kursai - ... +

Visame pasaulyje valstybės tarnautojai turi būti labiau nei bet kada į priekį orientuoti ir išmanantys technologijas. Mūsų 8 savaičių trumpi 100% internetiniai trumpi kursai - arba antrosios pakopos mikrokreditai - kartu su šiuolaikinėmis temomis ir naujausiu mąstymu iš viso pasaulio padės jums tobulėti šioje dinamiškoje ir besivystančioje srityje. Kiekvienas antrosios pakopos absolvento mikrokreditas apima tokias temas kaip lyderystė, valdymas ir veiklos valdymas, kad padėtų tobulinti jūsų įgūdžius tam tikroje viešųjų paslaugų srityje. Tai ne tik greitesnis būdas padidinti savo gyvenimo aprašymą, bet ir moko įgūdžių, kurių reikia karjeros tikslams palaikyti ir tęstiniam profesiniam tobulėjimui (CPD) - neįsipareigojant atlikti ilgalaikių studijų. Baigę 8 savaičių kursą, gausite oficialų Birmingemo universiteto antrosios pakopos mikrokreditų sertifikatą, kurio vertė 10 kreditų, ir nuorašą, pabrėžiantį jūsų naujus pažymėjimus tiek esamiems, tiek būsimiems darbdaviams. -
Kursai
Dalinės
8 savaitės
Anglų
Internetinės
 
ESADE
Barselona, Ispanija +2 Daugiau

Strateginės naujovės: tapkite inovacijų vadovu. Kiekvieną dieną naujovės įgyja strateginį svorį organizacijose ir valdančiose įmonėse reiškia nuolatinio technologijų ir rinkų ... +

Strateginės naujovės: tapkite inovacijų vadovu. Kiekvieną dieną naujovės įgyja strateginį svorį organizacijose ir valdančiose įmonėse reiškia nuolatinio technologijų ir rinkų kaitos aplinkos valdymą. Verslo strategijos formulavimas ar įgyvendinimas negali būti suprantamas be inovacijų kintamojo, kuris buvo profesionalizuotas ir įtvirtintas inovacijų direktoriaus ar inovacijų vadovo (CIO) pavidalu. -
Kursai
Dieninės
8 savaitės
Ispanų
Internetinės