Filter
Kursai
Jungtinė Karalystė Tempas: Visi

Peržiūrėti visus internetiniai Kursai apie Paslaugų dizainas apie Jungtinėje Karalystėje apie 2019

Kursai - tai pavienės akademinės studijų disciplinos, kurios gali pasitarnauti ir įvairiausių tikslų padėti pasiekti viso pasaulio studentams. Daugybė įvairiausių tipų aukštojo mokslo įstaigų studentams gali pasiūlyti pačių įvairiausių trukmių, specialybių ir tipų akademinių kursų. Studentai gali pasirinkti juos dominančios specialybės dieninius, vakarinius, ištęstinius, nuotolinio mokymo, internetinius, individualius ar vasaros kursus. Tad būtent šio tipo studijos studentams iš tiesų suteikia puikią galimybę įgyti jiems reikiamų žinių, įgūdžių ir patirties.

Paslaugų dizainas yra teorija ir praktika daro organizacija 's paslaugos būtų veiksmingesnės, veiksminga ir konkurencinga. Ji apima principus iš sričių, pavyzdžiui, psichologijos, logistikos, ryšių, informacijos mokslų ir sociologijos.

UK, Jungtinė Karalystė yra daugiau nei 300 metų ir susideda iš keturių sudedamųjų tautas: Anglija, Škotija, Velsas ir Šiaurės Airija. Jungtinė Karalystė buvo mokymosi per pastaruosius 1000 metų centras ir turi daug senovės ir atskirti universitetus. Užsienio studentai sudaro didelę dalį studentų organizacijos ne JK universitetuose.

Tiesiogiai susisiekite su jus dominančiais Internetinės studijos Geriausias Kursai, Paslaugų dizainas, Jungtinėje Karalystėje, 2019

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

5 Rezultatai Paslaugų dizainas, Jungtinė Karalystė

Laipsniai
Vieta
Jungtinė Karalystė
Tempas
Kitos šios studijų srities programos:
E-Careers

Dėmesys paslaugų pasiūla ir susitarimų elementas ITIL® sistemą ir gauti sertifikuota pagal šią mokymo ir tyrimo paketą. ... [+]

Kokie yra šio kurso tikslai?

ITIL® SOA kursas bus supažindinti studentus su sąvokomis, kodėl siūlomų paslaugų ir paslaugų lygio susitarimus, prieš pereinant prie išsamesnės analizės procedūras ir veiksmus.

Teigiamo vartotojų poreikius ir apibrėžti paslaugas rungtynes. Sekti ir viešinimo paslaugų pasiūla vartotojams ir suinteresuotosioms šalims. Derybas ir apibrėžti susitarimuose dėl paslaugų lygio ir paskirti vaidmenis ir atsakomybę užtikrinti, kad būtų išlaikoma. Stebėjimo paslaugos naudojimas ir paskirti išteklius kaip ir kada reikia išlaikyti SLA. Integruoti trečiosioms šalims į paslaugų teikimo ir nustatyti procesus, palaikyti SLA ir paslaugų kokybę. Apibrėžiantys verslo vertę formalizuotų IT operacijų ir naudojant įžvalgas geriau biudžetą. Kolekcionavimas paslaugų vartotojas atsiliepimus ir skundus kelti pasitenkinimo lygį. Apibrėžti reikalingus žmogiškuosius išteklius teikti paslaugas ir paskirti vaidmenis ir pareigas išlaikyti standartus. Nustatant ir įgyvendinant technologijų, reikalingų padėti paslaugų teikimo. ... [-]
Jungtinė Karalystė UK Online Slough
Registracija galima
Ištęstinės
12 mėnesių
Internetinės
Skaityti daugiau lietuvių kalba
E-Careers

Įgyti labai ieškoma po ITIL® paslaugai teikti kvalifikaciją su šio mokymo ir egzamino paketą. Gauti išsamų supratimą apie tai, kaip taikyti principus savo veiklos, didina ... [+]

Kokie yra šio kurso tikslai?

ITIL® Tarpinis Paslaugų Valdymas sertifikavimas parodo visą darbo žinias ITIL® tarnybos veikimo principus ir procesus, kartu su tuo, kaip jie tilptų į platesnį ITIL® sistemą įvykdyti verslo poreikius.

Veiksniai, kurie paaiškina, kodėl sistemos ir paslaugos yra teikiamos tokiu būdu, kad jie yra ir vertę jie teikia į verslą. Kelias, kuriuo IT paslaugas organizuoja ir, pavyzdžiui, renginio valdymą ir naudojant Incidentų valdymas greitai atkurti paslaugas. Stebėsena ir kontrolė IT operacijų pristatyti reikalingas paslaugas ir teikti korekcinių veiksmų, jei reikia. Valdymo technologijų infrastruktūrą tokiu būdu, kad jis tampa už paslaugų teikimą turtą. Įgyvendinimo Service Desk ir remiant struktūras fiksuoti įvykius ir institutas taisomųjų veiksmų, reikalingų. Nustatyti problemas ir kritinius sėkmės veiksnius ir kurti planus, užtikrinti, kad jie visi sprendžiami pagal ITIL® standartus. Kas tai skirta? ... [-]
Jungtinė Karalystė UK Online Slough
Registracija galima
Ištęstinės
12 mėnesių
Internetinės
Skaityti daugiau lietuvių kalba
E-Careers

Gauk sertifikuota ir pagerinti įmonės IT paslaugų operacijas su ITIL® tarpinės Nuolatinis paslaugų gerinimas kursai. ... [+]

Kokie yra šio kurso tikslai?

ITIL® Tarpinis Nuolatinis paslaugų gerinimas sertifikavimo įrodo kompetenciją ITIL® paslaugų tobulinimo modulių ir procesai, funkcijos ir veiklos dalyvauja CSI. Padėti bet kokį studentą suprasti nuolatinio paslaugų gerinimo programos ir kaip įgyvendinti vieną reikšmę.

Pateikimas nuolatinį paslaugų tobulinimą kontekste su kitais ITIL® gyvavimo ciklo elementais. Principai ir procesai atsilieka ITIL® CSI ir kaip jie turi būti taikomi paslaugų teikimo programas. Kaip įgyvendinti organizacinius ir veiklos pokyčius, reikalingus gai tarnyba tobulinimo programą. Technologijos tvarkymas rengiant ir įgyvendinant BSR planus. Nustatyti problemas ir rizikos veiksnius, kurie gali turėti įtakos BSR planus ir rekomendacijas. Kas tai skirta? ... [-]
Jungtinė Karalystė UK Online Slough
Registracija galima
Ištęstinės
12 mėnesių
Internetinės
Skaityti daugiau lietuvių kalba
E-Careers

Gebėti įrodyti savo gebėjimą teikti sklandų perėjimą tarp IT paslaugų teikimo modelių ir turėti sertifikavimo įrodyti, kad su šiuo ITIL® Tarpinis Service Transition paket ... [+]

Kokie yra šio kurso tikslai?

Žinoma, daugiausia dėmesio skiriama paslaugų pereinamųjų elementų ITIL® sistemą. Jis bus supažindinti studentus su sąvokomis, kodėl projektavimo paslaugų pasiūla, kaip perėjimą tarp senų ir naujų modelių ir kaip paslauga perėjimas elementas atitinka platesnę ITIL® sistemą.

Principai atsilieka paslaugų perėjimą, pavyzdžiui, optimizavimas ir įėjimai ir išėjimai, kad reikia atsižvelgti į projektavimo etape. Procesai, kuriais grindžiama tarnyba pereinamąjį projektą ir įgūdžius ir metodus, reikalingus tinkamai asilai ir valdyti perėjimą. Kaip valdyti žmogiškąjį elementą bet IT paslaugų pereinamuoju projekto, įskaitant suinteresuotųjų šalių lūkesčius ir komunikacijų. Vertinant organizacinį poveikį ir pokyčius visoje tarnyba pereinamuoju projektą. Techniniai pasekmės paslaugų perėjimą ypatingą dėmesį Atsisakius vietoje Cloud paslaugomis. Atsižvelgiant į sėkmės veiksnius ir riziką, susijusią su paslaugų perėjimą ir kaip geriausiai patenkinti kiekvieno. Kas tai skirta? ... [-]
Jungtinė Karalystė UK Online Slough
Registracija galima
Ištęstinės
12 mėnesių
Internetinės
Skaityti daugiau lietuvių kalba
E-Careers

Gauk sertifikuota ITIL® paslaugų dizaino ir gebėti pateikti galutinį įrodymą sugebėjimą paslaugų dizaino ir pristatymas. ... [+]

Kokie yra šio kurso tikslai?

Dėmesys paslaugų teikimo komponentų ITIL® pagrindas, ITIL® SD kursas bus supažindinti studentus su sąvokomis, kodėl paslaugų teikimo ir suteikti jiems įgūdžių ir žinių, kurių jiems reikia kurti ir diegti IT paslauga, kuri vykdyti originalias verslo poreikius.

ITIL® interpretacija paslaugų dizaino ir kaip šios paslaugos tilptų į ITIL® bibliotekoje poilsio. Geriausios praktikos principai atsilieka projektavimo paslauga, kuri palaiko kitus elementus ITIL® sistemą ir atitinka verslo poreikius. Procesai, kurie turi būti įtraukti bet kokią naują paslaugų dizaino įskaitant SLA-ųjų įvykis sąlygoja ir iššūkių ir pavojų, kuriuos reikia apsvarstyti prieš dislokavimą. Naudojant technologiją, siekiant padėti IT paslaugų dizaino ir pristatymas. Vaidmenys, atsakomybė ir žmogiškieji ištekliai, reikalingi tinkamai valdyti paslaugų teikimo procesą. Įgyvendinant naują paslaugų teikimo procesą ir kaip vertinti spektaklį ir IG. Kas tai skirta? ... [-]
Jungtinė Karalystė UK Online Slough
Registracija galima
Ištęstinės
12 mėnesių
Internetinės
Skaityti daugiau lietuvių kalba