Išplėstinis žaidimų programavimo diplomas (pasirenkamas bendradarbiavimas) (prisijungęs)
Centennial College
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Online Canada
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
CAD 2 721 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
May 2024
* 2 semestro studijų mokestis Kanados studentams; 15 437,50 USD: 2 semestro studijų mokestis tarptautiniams studentams
Įvadas
Programos detalės
- Programos kodas: 3609
- Mokykla: Inžinerinių technologijų ir taikomųjų mokslų mokykla
- Kvalifikacija: aukštesnio lygio Ontarijo kolegijos diplomas
- Programos tipas: antrinė programa
- Programos trukmė: 3 metai / 6 semestrai
- Pradžios data: ruduo, žiema
- Vieta: internete
Programos apžvalga
Norėdami užtikrinti, kad pasirinksite tinkamą technologiją dalyvavimui internetinio ir hibridinio režimo kursuose 2020 m. Rudenį, skaitykite rekomenduojamas kompiuterio specifikacijas ICET akademinėms programoms.
Centennial College žaidimų programavimo, baigsite pažangų diplomą ir žinias, kad galėtumėte pradėti karjerą žaidimų programinės įrangos pramonėje.
Nesvarbu, ar jums patinka klasika, ar šiuolaikiškai pažangūs žaidimai, šios interaktyvios žaidimų programos kursuose dalyvausite įvairiuose žaidimo kūrimo etapuose, tokiuose kaip:
- Žaidimo dizainas
- Trimatis grafikos programavimas
- Modeliavimo dizainas
- Kelių žaidėjų internetinių žaidimų programavimas
Ši pažangioji diplomo technologijos programa taip pat sutelks dėmesį į tokias temas kaip į objektus orientuotos programinės įrangos projektavimo metodikos ir į vartotoją orientuotos sąsajos projektavimas, programinės įrangos testavimas ir kokybės užtikrinimas, C #, „Java“, pažangi grafika, internetinių žaidimų programavimas, HTML5 / „JavaScript“, „Unity3D“ ir mobilioji programa. plėtra.
Siekiant pabrėžti mokymo programos taikymą, bus įtraukti du programinės įrangos kūrimo projektai. Šiems „realaus pasaulio“ žaidimams / modeliavimui / programoms reikės panaudoti visus techninius ir verslo įgūdžius, įgytus studijų metu, norint sukurti aukštos kokybės programinę įrangą.
Kas žinojo, kad tie vaizdo žaidimų metai bus laikomi patirtimi, su kuria atnaujinama?
Atkreipkite dėmesį: Kvalifikuoti kolegijų ar universitetų absolventai, turintys programinės įrangos išsilavinimą, gali tiesiogiai įstoti į šios trejų metų programos 3 semestrą ir gauti aukštesniojo laipsnio diplomą per keturis semestrus (programa # 3129) arba keturis semestrus ir du darbo terminus (pasirenkami kartu) op versija, programa # 3139).
Programos akcentai
- Žaidimas - Programavimo kursai pristatomi naudojant pažangiausias technologijas, pritaikytas pagal pramonės standartus.
- Siūlyme naudojamas projektinis mokymasis.
- Inžinerinės ir taikomosios mokslų mokyklos dėstytojai, turintys žinių ir pasiekiamų įgūdžių, turi įvairią verslo patirtį ir akademinius įgaliojimus.
- Programa taip pat pateikiama kooperatyvo versijoje (programa Nr. 3119). Studentai, kurie pasirenka šią galimybę, įgyja praktinės patirties šioje srityje ir tinkle prieš baigdami studijas.
- Programos absolventai gali kreiptis dėl sertifikavimo narystės Kanados informacijos apdorojimo draugijoje arba jų provincijų inžinerijos technologijų asociacijoje.
Programos apžvalga
1 semestras | 2 semestras | 3 semestras |
|
|
|
4 semestras | 5 semestras | 6 semestras |
|
|
|
Programos profesinio mokymosi rezultatai
Programos profesinio mokymosi rezultatai apibūdina tai, ką programos absolventai gali įrodyti galėdami panaudoti studijų metu įgytas žinias ir įgūdžius. Rezultatai yra glaudžiai susiję su darbo vietos poreikiais. Vertindami (pvz., Užduotis ir testus), studentai patikrina savo sugebėjimą patikimai atlikti šiuos rezultatus prieš baigdami mokslą.
- Išanalizuokite žaidimų žanrų skirtumus, kad galėtumėte kurti žaidimus, tenkinančius konkrečių rinkų poreikius.
- Išanalizuokite vaizdo žaidimų istoriją, kad palygintumėte įvairius žaidimų kūrimo metodus.
- Paremkite žaidimų plėtrą, išsiaiškindami ir susiedami daugelio pramonės vaidmenų - programavimo, dizaino ir meno - sąvokas.
- Prisidėkite kaip asmuo ir žaidimo kūrimo komandos narys veiksmingai užbaigiant žaidimo kūrimo projektą.
- Kurti nuolatinio asmeninio ir profesinio tobulėjimo strategijas, siekiant pagerinti darbo rezultatus žaidimų pramonėje.
- Atlikite visus darbus laikydamiesi atitinkamų įstatymų, reglamentų, įstatymų, pramonės standartų ir etikos kodeksų.
- Išanalizuokite žaidimų variklius ir pateikite rekomendacijas dėl tinkamiausio žaidimo variklio naujiems ir esamiems projektams paremti.
- Taikykite pažangias matematikos ir gamtos mokslų teorijas ir principus, reikalingus 2D ir 3D žaidimams.
- Palaikykite realaus laiko žaidimų aplinką ir modeliavimą, naudodami tokius elementus kaip sistemos architektūra, grafikos programavimas ir garsas / garsas, kad optimizuotumėte našumą.
- Optimizuokite programavimo kodą, kad pasiektumėte visų tipų žaidimų aukštą našumą, greitį ir sumažintą atminties sunaudojimą.
- Kurti dirbtinio intelekto strategijas ir taktikas, kad būtų galima palaikyti žaidimų aplinką realiu laiku ir simuliacijas.
- Įdiekite tinklo sprendimus ir koordinuokite vartotojų grupes, kad būtų užtikrinta sklandi tinklo sąveika tarp skirtingų grupių žaidimų bendruomenėse.
Karjeros galimybės, akademiniai Pathways ir partneriai
Įmonės, siūlančios darbus
"SpongeLab", "CIBC", "Bell Canada", "Hudson's Bay" kompanija, "IBM Canada", "ManuLife", "Royal Bank"
Susitarimai dėl susitarimų
Sėkmingai baigusieji programą „Žaidimai - programavimas“ (pasirenkama „Co-op“) turi galimybę pritaikyti savo kreditus tolimesnėms studijoms laipsnio lygyje. Žemiau išvardyti partnerių institucijų laipsniai, kuriuos galima gauti pagal šią programą.
Atminkite, kad kiekviena partnerystė turi specialų minimalaus lygio reikalavimą, kad galėtų perkelti kreditus, kuriuos įvertina institucija partnerė.
Karjeros perspektyva
- Programinės įrangos kūrėjas
- Žaidimo programuotojas
- Vartotojo sąsajos kūrėjas
- Mobiliojo programos kūrėjas
- Programinės įrangos testeris
- Programuotojas
- Sistemų analitikas
- Verslo analitikas
- Interneto programų kūrėjas
- Duomenų bazės administratorius
- Programos arba programinės įrangos palaikymas
Užimtumo sritys
- Programinės įrangos įmonės
- Žaidimų įmonės
- Vyriausybė
- Viešosios įstaigos
- Bankai
- Mažos ir vidutinės įmonės
Priėmimo sąlygos
Akademiniai reikalavimai
- Ontarijo vidurinės mokyklos diplomas (OSSD) arba lygiavertis arba brandaus studento statusas (19 metų ar vyresnis)
- Anglų kalbos 12 C arba U arba lygiavertį (minimalus reikalaujamas laipsnis), arba priimti Centennial College anglų kalbos įgūdžių vertinimo priėmimo (170 arba 171 balų priėmimo reikia)
- Matematikos laipsnis 11 M arba U, arba 12 C arba U arba lygiavertis (minimalus reikalaujamas laipsnis) arba imtis Centennial College inžinerijos matematikos įgūdžių vertinimo priėmimo
Papildomi reikalavimai
- Anglų kalbos mokėjimas
Co-op variantas
„Co-op“ galimybė šioje programoje suteiks jums galimybę įgyti praktinės patirties, kai atliksite tris darbo terminus kaip šios srities darbuotojas. Ši patirtis ne tik leis jums mokytis klasėje, bet ir suteiks vertingų kontaktų būsimai karjerai.
Norėdami dalyvauti programose su pasirenkamaisiais „co-op“, studentai paprastai baigia paraiškų teikimo procesą antrame studijų semestre ir, jei turi akademinę kvalifikaciją, gali būti priimami į „Co-op“ programą. Akademiškai kvalifikuoti studentai, priimti į programą, kaip numatyta suplanuota tvarka, užsiregistruos į kooperacijos pasirengimo kursą. Kai baigsi studijas, tavo diplomas išryškins „co-op“ įgaliojimus.
Co-op reikalavimai
- Mažiausiai 80% kursų, baigtų nuo pirmųjų metų
- Mažiausia C (60%) klasė „COMM-170/171“
- Kaupiamasis GPA yra 2,5 ar didesnis (tai turi būti išlaikoma visą programos laiką)
- Studentai turi turėti teisę į teisę dirbti Kanadoje
- Studentai, kurie atitiks aukščiau nurodytas sąlygas, pateiks prašymą pereiti į „Co-op“ programą kaip numatyta
Pastaba: atitikimas minimaliems „co-op“ programos reikalavimams negarantuoja priėmimo į „co-op“ programą.
Priėmimai
Studijų programa
Programos apžvalga
1 semestras | 2 semestras | 3 semestras |
|
|
|
4 semestras | 5 semestras | 6 semestras |
|
|
|
Programos rezultatas
Programos profesinio mokymosi rezultatai
Programos profesinio mokymosi rezultatai apibūdina tai, ką programos absolventai gali įrodyti galėdami panaudoti studijų metu įgytas žinias ir įgūdžius. Rezultatai yra glaudžiai susiję su darbo vietos poreikiais. Vertindami (pvz., Užduotis ir testus), studentai patikrina savo sugebėjimą patikimai atlikti šiuos rezultatus prieš baigdami mokslą.
- Analizuokite žaidimų žanrų skirtumus, kad sukurtumėte žaidimus, atitinkančius konkrečių rinkų poreikius.
- Analizuokite vaizdo žaidimų istoriją ir palyginkite įvairius žaidimų kūrimo metodus.
- Palaikykite žaidimų kūrimą, nustatydami ir susiedami įvairių pramonės šakų - programavimo, dizaino ir meno - sąvokas.
- Prisidėkite kaip asmuo ir žaidimų kūrimo komandos narys prie veiksmingo žaidimo kūrimo projekto užbaigimo.
- Sukurkite nuolatinio asmeninio ir profesinio tobulėjimo strategijas, kad pagerintumėte darbo rezultatus žaidimų pramonėje.
- Atlikite visus darbus laikydamiesi atitinkamų įstatų, taisyklių, teisės aktų, pramonės standartų ir etikos kodeksų.
- Išanalizuokite žaidimų variklius ir pateikite rekomendacijas dėl tinkamiausio žaidimų variklio, kuris padėtų naujiems ir esamiems projektams.
- Taikykite pažangias matematikos ir gamtos mokslų teorijas ir principus, kaip reikalaujama 2D ir 3D žaidimuose.
- Palaikykite realaus laiko žaidimų aplinką ir modeliavimą, naudodami tokius elementus kaip sistemos architektūra, grafikos programavimas ir garsas/garsas, kad optimizuotumėte našumą.
- Optimizuokite programavimo kodą, kad pasiektumėte didelį našumą, greitį ir sumažintumėte atminties naudojimą visų tipų žaidimams.
- Sukurkite dirbtinio intelekto strategijas ir taktikas, kad palaikytumėte realaus laiko žaidimų aplinką ir modeliavimą.
- Įdiekite tinklo sprendimus ir koordinuokite vartotojų grupes, kad užtikrintumėte vientisą tinklo sąveiką tarp skirtingų grupių internetinių žaidimų bendruomenėse.Programos profesinio mokymosi rezultataiProgramos profesinio mokymosi rezultatai apibūdina tai, ką programos absolventai gali įrodyti galėdami panaudoti studijų metu įgytas žinias ir įgūdžius. Rezultatai yra glaudžiai susiję su darbo vietos poreikiais. Vertindami (pvz., Užduotis ir testus), studentai patikrina savo sugebėjimą patikimai atlikti šiuos rezultatus prieš baigdami mokslą.
- Analizuokite žaidimų žanrų skirtumus, kad sukurtumėte žaidimus, atitinkančius konkrečių rinkų poreikius.
- Analizuokite vaizdo žaidimų istoriją ir palyginkite įvairius žaidimų kūrimo metodus.
- Palaikykite žaidimų kūrimą, nustatydami ir susiedami įvairių pramonės šakų - programavimo, dizaino ir meno - sąvokas.
- Prisidėkite kaip asmuo ir žaidimų kūrimo komandos narys prie veiksmingo žaidimo kūrimo projekto užbaigimo.
- Sukurkite nuolatinio asmeninio ir profesinio tobulėjimo strategijas, kad pagerintumėte darbo rezultatus žaidimų pramonėje.
- Atlikite visus darbus laikydamiesi atitinkamų įstatų, taisyklių, teisės aktų, pramonės standartų ir etikos kodeksų.
- Išanalizuokite žaidimų variklius ir pateikite rekomendacijas dėl tinkamiausio žaidimų variklio, kuris padėtų naujiems ir esamiems projektams.
- Taikykite pažangias matematikos ir mokslo teorijas ir principus, kaip reikalaujama 2D ir 3D žaidimuose.
- Palaikykite realaus laiko žaidimų aplinką ir modeliavimą, naudodami tokius elementus kaip sistemos architektūra, grafikos programavimas ir garsas/garsas, kad optimizuotumėte našumą.
- Optimizuokite programavimo kodą, kad pasiektumėte didelį našumą, greitį ir sumažintumėte atminties naudojimą visų tipų žaidimams.
- Sukurkite dirbtinio intelekto strategijas ir taktikas, kad palaikytumėte realaus laiko žaidimų aplinką ir modeliavimą.
- Įdiekite tinklo sprendimus ir koordinuokite vartotojų grupes, kad užtikrintumėte vientisą tinklo sąveiką tarp skirtingų grupių internetinių žaidimų bendruomenėse.
KARJEROS GALIMYBĖS
Įmonės, siūlančios darbus
"SpongeLab", "CIBC", "Bell Canada", "Hudson's Bay" kompanija, "IBM Canada", "ManuLife", "Royal Bank"
Susitarimai dėl susitarimų
Sėkmingai baigę programą „Žaidimas-programavimas (neprivalomas kooperavimas)“ turi galimybę pritaikyti savo kreditus tolesnėms studijų pakopoms. Žemiau išvardyti šios programos partnerių institucijų laipsniai.
Atminkite, kad kiekviena partnerystė turi specialų minimalaus lygio reikalavimą, kad galėtų perkelti kreditus, kuriuos įvertina institucija partnerė.
Karjeros perspektyva
- Programinės įrangos kūrėjas
- Žaidimo programuotojas
- Vartotojo sąsajos kūrėjas
- Mobiliojo programos kūrėjas
- Programinės įrangos testeris
- Programuotojas
- Sistemų analitikas
- Verslo analitikas
- Interneto programų kūrėjas
- Duomenų bazės administratorius
- Programos arba programinės įrangos palaikymas
Užimtumo sritys
- Programinės įrangos įmonės
- Žaidimų įmonės
- Vyriausybė
- Viešosios įstaigos
- Bankai
- Mažos ir vidutinės įmonės
English Language Requirements
Patvirtinkite savo anglų kalbos žinias atlikdami „Duolingo“ anglų kalbos testą! DET yra patogus, greitas ir prieinamas internetinis anglų kalbos testas, priimtas daugiau nei 4000 universitetų (tokių kaip šis) visame pasaulyje.