Itil® tarpinis lygis - paslaugų strategija (SS) mokymas ir egzaminas paketas

Bendroji informacija

2 locations available

Programos aprašymas

Kokie yra šio kurso tikslai?

Kursas padės IT specialistams tobulinti savo žinias ITIL® paslaugų strategiją ir padėti jiems suprasti paslaugų strategijos vaidmenį iš ITIL® sistemos kontekste prieš nardymas į strategijos kūrimą ir įgyvendinimą specifiką.

  • Principų, kuriais grindžiama geros paslaugų dizaino
  • Procesai poreikis būti pastatytas remti ir valdyti paslaugų strategiją
  • Naudojant jį sistemas, pagerinti valdymą ir strategiją poveikį kitoms verslo procesų
  • Statyba komandą ir paskirti vaidmenis ir atsakomybę, būtinų įgyvendinti strategiją
  • Nustatyti ir išspręsti problemas, kurios galėtų užkirsti kelią sėkmingą diegimą naujos strategijos

Kas tai skirta?

Kursas yra skirtas visiems, kurie išlaikė ITIL® Foundation kursą ir yra paslauga, direktorius, vyriausiasis Operacija pareigūnas, IT operacijų direktorius arba vyriausiasis informacijos pareigūnas, kuris yra atsakingas už apibrėžti ir įgyvendinti paslaugų strategiją, kaip dalis platesnio IT ir verslo tikslų, arba visiems, kurie ieško suprasti, kaip jų paslaugos strategija, nustatytas ir valdomas.

Reikalavimai

Siekiant atsižvelgti į Paslaugų strategijos egzaminą, turite praėjo ITIL® Foundation egzaminą. Nėra prielaidos imtis kursą, bet mes rekomenduojame jums turėti gerą žinių apie paslaugų valdymą ir ėmėsi ITIL® Foundation kursą.

Ką žymi šį kursą be?

Kai SS egzaminas buvo priimtas galėsite atlikti vaidmenis, pavyzdžiui, IT operacijų vadovas, IT strategijos ar verslo strategijos konsultantas. Žinoma, skaičiuoja kaip trijų būtinų 17 kreditų, reikalingų pereiti į vykdomojo Visoje gyvavimo ciklo metu, kuris veda į "ITIL® Expert" titulą.

Kas atsitinka po prašydama informacijos?

Kai jūs turite pasiteiravo jumis bus susisiekta vienas iš mūsų specialistų karjeros konsultantų, kurie galės suteikti jums papildomos informacijos jums reikia.

Paskutinį kartą atnaujinta Grd. 2016