Itil® tarpinis lygis - paslaugų gyvavimo ciklo moduliai SS, SD, g, todėl CSI mokymas ir egzaminas paketas

Bendroji informacija

2 locations available

Programos aprašymas

Kokie yra šio kurso tikslai?

Paslaugų gyvavimo ciklo siūlo platų valdymo dėmesys ITIL® praktikos srityse, moduliai įtraukiama:

  • Paslaugų strategija
  • paslaugų dizaino
  • Paslaugų Perėjimas
  • Paslaugų Valdymas
  • Nuolatinis paslaugų gerinimas

Paslaugų strategija

  • ITIL® požiūris į žiūrėjimo paslaugų valdymo kaip proceso per didelės sistemos
  • Principai atsilieka geros paslaugų dizaino
  • Procesai, kurie turi būti pastatytas remti ir valdyti paslaugų strategiją
  • Naudojant jį sistemas, pagerinti valdymą ir strategiją poveikį kitoms verslo procesus.
  • Statyba komandą ir paskirti vaidmenis ir atsakomybę, būtinų įgyvendinti šią strategiją.
  • Naudojant technologiją siekiant paremti strategiją per padidėjusio automatizavimo ir eskalavimo naudojimui.
  • Projektavimas, įgyvendinimas ir pereiti prie naujų paslaugų strategijos
  • Nustatyti ir išspręsti problemas, kurios galėtų užkirsti kelią sėkmingą diegimą naujos strategijos.

paslaugų dizaino

  • ITIL® interpretacija paslaugų dizaino ir kaip šios paslaugos tilptų į ITIL® bibliotekoje poilsio.
  • Geriausios praktikos principai atsilieka projektavimo paslauga, kuri palaiko kitus elementus ITIL® sistemą.
  • Procesai, kurie turi būti įtraukti bet kokią naują paslaugų dizaino įskaitant SLA, renginių trigerius ir iššūkių ir pavojų, kuriuos reikia apsvarstyti prieš dislokavimą.
  • Naudojant technologiją, siekiant padėti IT paslaugų dizaino ir pristatymas.
  • Vaidmenys, atsakomybė ir žmogiškieji ištekliai, reikalingi tinkamai valdyti paslaugų teikimo procesą.
  • Įgyvendinant naują paslaugų teikimo procesą ir kaip įvertinti efektyvumą ir investicijų grąžą.

Paslaugų Perėjimas

  • Už paslaugų perėjimo principus - pvz optimizavimo ir įėjimai ir išėjimai, kad reikia atsižvelgti į projektavimo etape
  • Procesai, kuriais grindžiama tarnyba pereinamąjį projektą ir įgūdžius ir metodus, reikalingus tinkamai įvertinti ir valdyti perėjimą.
  • Kaip valdyti žmogiškąjį elementą bet IT paslaugų pereinamuoju projekto, įskaitant suinteresuotųjų šalių lūkesčius ir komunikacijų.
  • Vertinant organizacinį poveikį ir pokyčius visoje tarnyba pereinamuoju projektą.
  • Techniniai pasekmės paslaugų perėjimą ypatingą dėmesį Atsisakius vietoje Cloud paslaugomis.
  • Atsižvelgiant į sėkmės veiksnius ir riziką, susijusią su paslaugų perėjimą ir kaip geriausiai patenkinti kiekvieno.

Paslaugų Valdymas

  • Veiksniai, kurie paaiškina, kodėl sistemos ir paslaugos yra teikiamos tokiu būdu, kad jie yra ir vertę jie teikia į verslą.
  • Kelias, kuriuo IT paslaugas organizuoja ir, pavyzdžiui, renginio valdymą ir naudojant Incidentų valdymas greitai atkurti paslaugas.
  • Stebėsena ir kontrolė IT operacijų pristatyti reikalingas paslaugas ir teikti korekcinių veiksmų, jei reikia.
  • Valdymo technologijų infrastruktūrą tokiu būdu, kad jis tampa už paslaugų teikimą turtą.
  • Įgyvendinimo Service Desk ir remiant struktūras fiksuoti įvykius ir institutas taisomųjų veiksmų, reikalingų.
  • Nustatyti problemas ir kritinius sėkmės veiksnius ir kurti planus, užtikrinti, kad jie visi sprendžiami pagal ITIL® standartus.

Nuolatinis paslaugų gerinimas

  • Pateikimas nuolatinį paslaugų tobulinimą kontekste su kitais ITIL® gyvavimo ciklo elementais.
  • Principai ir procesai atsilieka ITIL® CSI ir kaip jie turi būti taikomi paslaugų teikimo programas.
  • Kaip įgyvendinti organizacinius ir veiklos pokyčius, reikalingus gai tarnyba tobulinimo programą.
  • Technologijos tvarkymas rengiant ir įgyvendinant BSR planus.
  • Nustatyti problemas ir rizikos veiksnius, kurie gali turėti įtakos BSR planus ir rekomendacijas.

Kas tai skirta?

Kiekvienas, kuris turi ITIL® Foundation sertifikatas ir turi patikimiausias kelias į sėkmę pilnai suprasti visą ITIL® gyvavimo ciklą. Paslaugų gyvavimo ciklo kūrinys paprastai vienas ėmėsi valdymo ar komandos lyderis, kurio užduotis reikalauja valdymą įvairiose srityse ar darbo įvairiose komandose, reikalingų teikti aukštos kokybės paslaugų valdymo praktiką.

Reikalavimai

Siekiant sėdėti šiame pakete egzaminus, studentai turi būti baigę savo ITIL® Foundation egzaminą ir išlaikė ją.

Ką žymi šį kursą be?

Baigus šį paketą, studentai turės visišką supratimą ITIL® paslaugų gyvavimo ciklas. Kai už kiekvieno kurso egzaminai buvo priimtas studentas galės imtis valdančiajam Visoje gyvavimo ciklo metu. Jie taip pat galės funkcionuoti paslaugų valdymo, IT ir analitikų vaidmenų uždirbti vidutinis atlyginimas £ 45.000 gausa.

Šaltinis: www.payscale.com

Kas atsitinka po prašydama informacijos?

Kai jūs turite pasiteiravo jumis bus susisiekta vienas iš mūsų specialistų karjeros konsultantų, kurie galės suteikti jums papildomos informacijos jums reikia.

Paskutinį kartą atnaujinta Gruodis 2016