Šis meistras leidžia:

  • Analizuoti Strateginio valdymo pagrindus, studijuojančius jos pagrindus, konkurencinę aplinkos analizę.
  • Gebėti įvertinti komercinės strategijos tinkamumą, analizuoti rinkodaros planą, kuriuo jis pagrįstas, nuspręsti, kokie yra tinkamiausi rinkodaros kanalai ir tt; taip užtikrinant norimus jūsų įmonės rezultatus.
  • Įgyti reikiamų žinių įvairioms disciplinoms, leidžiančioms teisingai funkcionuoti bendrovei, vadovauti ir valdyti, dominuojant pagrindines kiekvienos iš jų kūrimo ir įgyvendinimo gaires.
  • Žinant lemiamą viešbučio, ne viešbučio, maitinimo ir laisvalaikio įstaigų svarbą turizmo pramonėje, atrandant naujų su gamta, gyvenimo erdve ir patirtimi susijusių galimybių, pavyzdžiui, gastronomijos, galimybes.
  • Sužinokite, kaip valdyti globalizaciją ir atviras rinkas taikant kainų valdymo metodus ir konkurencingas strategijas.
  • Suprasti didžiulę pertvarką, kurią socialiniai tinklai yra skirti turizmui, kaip erdvę prisijungti ir gyventi kelionės patirtį ir žinoti, kaip pasinaudoti įmonės ir kliento ryšiu.
  • Atraskite turizmo pramonės būtiną prisitaikymą prie turizmo ekonominio, socialinio ir aplinkos tvarumo principo.

TIESIOGIAI:

  • Universiteto absolventai, norintys plėtoti savo profesinę karjerą turizmo ir laisvalaikio kompanijų valdymo ir valdymo srityje.
  • Profesionalai ir verslininkai, kurie nori plėtoti ar sustiprinti savo veiklą
  • įgūdžius ir pagerinti jų pozicijas pasaulyje
  • turizmo ir laisvalaikio pramonei.

Turizmo įmonių valdymo MBA tikslai

Analizuoti Strateginio valdymo pagrindus, studijuojančius jos pagrindus, konkurencinę aplinkos analizę.

Taip pat išmoksite:

  • Analizuoti Strateginio valdymo pagrindus, studijuojančius jos pagrindus, konkurencinę aplinkos analizę.
  • Gebėti įvertinti komercinės strategijos tinkamumą, analizuoti rinkodaros planą, kuriuo jis pagrįstas, nuspręsti, kokie yra tinkamiausi rinkodaros kanalai ir tt; taip užtikrinant norimus jūsų įmonės rezultatus.
  • Įgyti reikiamų žinių įvairioms disciplinoms, kurios leidžia tinkamai veikti, vadovavimui ir valdymui
  • kompanija, dominuojanti pagrindines kūrimo gaires ir
  • kiekvienos iš jų.
  • Žinant lemiamą viešbučio, ne viešbučio, maitinimo ir laisvalaikio įstaigų svarbą turizmo pramonėje, atrandant naujų su gamta, gyvenimo erdve ir patirtimi susijusių galimybių, pavyzdžiui, gastronomijos, galimybes.
  • Sužinokite, kaip valdyti globalizaciją ir atviras rinkas taikant kainų valdymo metodus ir konkurencingas strategijas.
  • Suprasti didžiulę pertvarką, kurią socialiniai tinklai yra skirti turizmui, kaip erdvę prisijungti ir gyventi kelionės patirtį ir žinoti, kaip pasinaudoti įmonės ir kliento ryšiu.
  • Atraskite turizmo pramonės būtiną prisitaikymą prie turizmo ekonominio, socialinio ir aplinkos tvarumo principo.

Metodika ir vertinimas

METODOLOGIJA

IMF siūlo lanksčią jūsų poreikius atitinkančią metodiką, nepriklausomai nuo jūsų geografinės padėties ar laiko. Šis kapitonas gali būti užpildytas pagal:

  • Internetinė metodika: visa mūsų darbotvarkė bus prieinama iš mūsų virtualaus universiteto 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
  • Atstumo metodika: Jūs turėsite kursų medžiagą knygų formatu.

Visas turinys yra visiškai atnaujintas ir turi didelį techninį tikslumą, lengvai suprantamą ir aiškų praktinį pašaukimą.

Be to, IMF suteikia jums galimybę:

  • Asmeninis mokymas el. Prezentacijoje (per forumus, pokalbius, telefoną, el. Paštą).
  • Webinarai
  • Diskusijos ir diskusijų grupės per forumus ir pokalbius.
  • Savęs vertinimo testas.
  • Skaitymai, atvejų analizė ir dokumentacija.
  • Tiesioginės klasės

Atvejo analizė: Amadeus

Teorinis MBA turinys, turintis specializaciją turizmo kompanijose, yra numatytas praktiniame atvejo tyrime, tikroje bendrovėje „Amadeus“, iš kurio jie studijuos jų duomenis ir aplinkybes. Dirbdamas iš kiekvieno dalyko perspektyvos, kaip mokosi, leidžia jums sukurti pasaulinę įmonės pasaulio viziją.

ĮVERTINIMAS

Internetinis vertinimas tęsiamas, kai magistrantūros studijos vyksta. Kiekvienas modulis bus vertinamas atliekant internetinį egzaminą ir atvejo analizę; Kiekvienas jų įveikimas leis išleisti medžiagą.

Taip pat, gavus IMF magistro laipsnius ir Nebrijos universiteto magistro laipsnį, bus atliekami kiekvieno modulio testai ir baigiamasis magistro projektas.

Karjeros galimybės

Mūsų magistro pabaigoje būsite pasiruošę praktikuoti kaip:

  • Turizmo ir laisvalaikio sektoriaus įmonių direktorius ir verslo vadovas
  • Verslo plėtros vadovas
  • Komercinis direktorius ir (arba) rinkodara turizmo ir laisvalaikio įmonėse
  • Verslininkas

Garantuota praktika ir užimtumo mainai

IMF Business School per savo Užimtumo ir praktikos portalą garantuoja MBA studentams turizmo verslo vadybos specializaciją, stažuotes sektoriaus įmonėse. Patikrinkite sąlygas.

Tarp bendrovių, su kuriomis IMF turi bendradarbiavimo švietimo srityje susitarimus dėl profesinio mokymo, sudaro:

Partners121

Kaina ir stipendijos

IMF mes siūlome studentams puikias mokėjimo galimybes:

  • Stipendija iki 65%
  • Finansavimas iki 12 mėnesių be palūkanų ar banko intervencijos (žr. Sąlygas)
  • Mokėjimo būdas internete: grynieji pinigai (5% nuolaida) / mokėjimų įmoka be palūkanų
  • Mokėjimo forma Mišrus: Grynieji pinigai (5% nuolaida) / Mokėjimo įmoka be palūkanų
Programa mokoma:
  • Ispanų

Peržiūrėti 46 daugiau kursų IMF Business School »

Paskutinį kartą atnaujinta Birželis 9, 2019
Šis kursas yra Internetinės
Start Date
Atvira registracija
Duration
12 mėnesių
Ištęstinės
Price
9,900 EUR
65% stipendija - 3,465 EUR.
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Atvira registracija
Galutinis paraiškų davimo terminas

Atvira registracija

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date