Elgesio ekonomikos magistras
ESPM – Brasil
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
São Paulo, Brazilija
Kalbų studijos
Portugalų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
3 semesters
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
BRL 627 / per month *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* iki 35 627,83 BRL įmokų + 1 691,26 BRL įmoka
Įvadas
Elgesio ekonomikos magistras suteiks tvirtą teorinį elgesio ekonomikos pagrindą, leisdamas dalyviams naudoti šios srities koncepcijas ir pagrindines priemones įmonėse, reklamos agentūrose, bankuose, konsultacijose ir kt. Šio kurso tikslas taip pat yra subsidijuoti būsimus vadovus, konsultantus ir analitikus, atsižvelgiant į tendencijas, kuriomis grindžiami klientų, darbuotojų, konkurentų ir jų pačių psichologiniai sprendimai, pabrėžiant, kaip šias įžvalgas įtraukti į verslą, rinkodarą, lyderystę ir strategijas. .
Priėmimai
Studijų programa
ko išmoksi
Kurso dalykus palaiko realaus laiko žiniatinklio konferencijų užsiėmimai, kuriuos veda profesoriai, turintys didelę profesinę ir akademinę atitinkamos temos, tekstų ir dabartinių bibliografinių nuorodų patirtį. Dinamika, atvejai ir kritinė analizė yra neatsiejama viso kurso veiklos dalis, skatinanti mokymąsi dalyvaujant.
Kursas turi integracinę discipliną, kurios tikslas yra suteikti komunikacijos kanalą kurso koordinavimui. Šiai disciplinai vyksta inauguracinė pamoka ir kurso koordinavimo svečių pristatymai.
Bibliografinėse nuorodose pateikiami tekstai anglų kalba, todėl iš dalyvių reikalaujama instrumentinės anglų kalbos.
Sprendimų priėmimo procesas: lyderystė ir valdymas
Šia temine ašimi siekiama pristatyti ir aptarti subtilias jėgas, lemiančias žmonių pasirinkimą, kai jie sprendžia individualiai ar kolektyviai. Ją integruojančios disciplinos pateikia pagrindinius teorinius elgesio mokslų pagrindus ir kaip juos panaudoti kuriant bendrų problemų sprendimus. Bus aptarti sudėtingų organizacijų sprendimų priėmimo proceso šališkumas, lyderystės elgesio pobūdis ir individualių sprendimų motyvatoriai, susiję su asmens gerove.
- Elgesio ekonomikos priemonių pagrindai
- Sprendimų priėmimo procesai
- Gerovė ir Laimė
- Įtikinėjimas, lyderystė ir socialinės nuostatos
Bendravimas ir vartojimas
Teminė ašis orientuota į individą, orientuota į komunikaciją ir į vartotoją, pateikiant modelius, leidžiančius suprasti ir numatyti sprendimus. Ją integruojančios disciplinos gilinasi į pasirinkimų psichologiją ir jų priklausomybę nuo konteksto. Nagrinėjamos opcijų architektūros technikos, leidžiančios sukurti „dūmus“, formuojančius individų sprendimus, ir, remiantis neuromokslais, aptariamas biologinis procesas, kuris aktyvuojasi individualiuose pasirinkimuose.
- Strateginė rinkodara
- Pirkėjo ir vartotojų psichologija
- Neurologijos pritaikymas rinkai
- Nuogų daiktų ir pasirinkimo architektūra
Ekonomika ir finansai
Teminėje ašyje elgsenos požiūris integruojamas į individualius ekonominius pasirinkimus, aptariant racionalaus homo Economicus paradigmą ir pripažįstant sprendimus priimančius asmenis. Racionalaus pasirinkimo modeliai aptariami tiek iš mikroekonominės, tiek makroekonominės perspektyvos ir yra praturtinti literatūroje tyrinėtomis elgesio įžvalgomis ir šališkumu. Svarbiausias akcentas yra diskusijos temomis, susijusiomis su elgsenos finansavimu ir ekonominio racionalumo prielaidų sušvelninimo poveikiu. Ašyje taip pat pateikiamas privalomas aptarimas apie tvarumo poveikį ekonomikos vystymuisi, etikos aktualumą priimant individualų sprendimą ir taikant elgsenos mokslus.
- Finansų valdymas, taikomas verslui
- Elgesio finansai
- Vartojimas, santaupos, įsiskolinimas ir tarplaikinis pasirinkimas
- Aplinka, socialinis ir valdymas (ESG)
Tyrimo metodai
Kursas apima tris kiekybinių ir eksperimentinių metodikų disciplinas, kuriomis siekiama lavinti intervencijų kūrimo ir vertinimo įgūdžius. Tikslas yra suteikti studentams praktinių įrankių, leidžiančių kurti ir įvertinti veiksmus, įrodančius priežastinį ryšį su moksliniu tikslumu.
- Elgesio mokslo tyrimai ir analizė
- Eksperimentų metodika ir planavimas
- Duomenų mokslas: integravimas ir taikymas
Kursinio darbo pabaigimas
Vadovaujant patarėjui profesoriui, studentas parengs projektą, praktiškai pritaikydamas viso kurso teorines nuorodas ir metodikas, kurios gali būti taikomos savo darbo vietoje ar net skirtos verslumui.
- Taikomas užbaigimo projektas
* Kurso pabaigoje studentai asmeniškai pristatys kurso baigimo darbą (TCC) dėstytojų grupei. Pristatymas vyksta viename iš ESPM padalinių San Paule, Rio de Žaneire arba Porto Alegre.
Galerija
Idealūs studentai
Alumni profilis
Tikimasi, kad elgesio ekonomikos magistro absolventai turės šias kvalifikacijas:
- Vadovauti ir kurti projektus, orientuotus į elgesio ekonomikos ir elgsenos mokslų pagrindus ir pagrindines priemones;
- Išanalizuoti elgsenos metodų skirtumus ir kaip jie gali prisidėti prie efektyvesnių strategijų apibrėžimo įmonėse ir organizacijose;
- Ištirkite vartotojų elgesį iš naujos perspektyvos ir nustatykite pagrindinius šališkus dalykus, kurie veikia, kai pasirenkame.
- Kritiškai įvertinkite pagrindines šios tyrimų krypties prielaidas ir metodikas.
- Supraskite testavimo, matavimo, nesėkmės, pakartotinio bandymo, nesėkmės, pakartotinio testavimo naudą apibrėžiant produktus ir strategijas organizacijose.
kam jis skirtas
- Vyresnieji analitikai, koordinatoriai ir vadovai, galintys užimti vadovaujančias pareigas.
- Konsultantai ir laisvai samdomi darbuotojai, dirbantys šioje srityje ir norintys tobulėti, kad galėtų aptarnauti vidutines ir dideles įmones.
- Įmonės, reklamos ir komunikacijos agentūros, kurioms reikia lavinti lyderystę.
- Įvairių verslo segmentų koordinatoriai ir vadovai.