El. prekybos ir rinkos magistras – internete
INESDI Business School
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Online
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
12 Mėnesiai
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 7 200
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Kad pirkimo įpročiai pasikeitė, yra faktas. Nuo COVID-19 krizės pradžios vartotojų skaitmeninimo spartėjimas labai išaugo. Yra daug tokių, kurie nepritaria miniai fizinėse erdvėse ir nori pirkti internetu. Netgi socialinės grupės, kurios dar prieš dvejus metus – iki COVID 19 – į elektroninę prekybą žiūrėjo iš apdairios ir net nenorinčios prizmės – tokios kartos kaip tylieji ar kūdikių bumo gyventojai – inicijavo savo vartojimo įpročių transformaciją iš neprisijungus prie interneto ir šiuo metu yra viena iš Aktyviausios auditorijos pirmą kartą atpažins tam tikrus elektroninės komercijos privalumus: betarpiškumą, patogumą ar patogumą, be kita ko, dėl kurių sugyvenimas su tradiciniu verslu sujudo tokiuose sektoriuose kaip mažmeninė prekyba.
Tikimasi, kad tokiose šalyse kaip Ispanija el. prekybos vartotojų skaičius padidės 25 % ir 2024 m. pasieks 35 milijonus vartotojų. Šiuo metu daugiau nei 60 % Ispanijos gyventojų perka internetu, iš kurių 40 % tai daro su išmaniuoju telefonu. Itin naudingi duomenys elektroninei prekybai Ispanijoje, kurie kartu su Jungtine Karalyste, JAV, Vokietija, Jungtine Karalyste, Prancūzija ir Italija pažymi šalis, pasiekusias geriausius elektroninio pirkimo rezultatus.
Elektroninė prekyba buvo demokratizuota, o prie jos neprisitaikiusioms įmonėms ir organizacijoms bus sunku judėti į priekį, jei jos nesikeis kartu su visuomene. Šioje puikioje apsipirkimo internetu ekosistemoje atsiranda antrasis skyrius: Prekyvietė – didžioji nežinomybė daugybės prekių ženklų skaitmeninėje pardavimo strategijoje, kurie po pandemijos reiškinio privertė pasilikti ir manyti, kad prekės ženklai turi jų pardavimo ir komercinė strategija – nauji kanalai, kuriuos reikia ištirti, kad patenkintų vartotoją.
Tokiu būdu dabartinė elektroninės prekybos strategija yra labai aiški – prekių ženklų įsiveržimas jiems veikiant savo internetinės prekybos kanale, taip pat Marketplace ir (arba) el. mažmenininkų pasirinkimas, kur įmonė nori įsitvirtinti. priklausomai nuo rinkos / veiksmų, verslo modelio, kurio reikia laikytis (B2C, B2B), ir jo prekės ženklo įvaizdžio. Taigi, rinkodaros komandos ir verslo valdymas turi eiti koja kojon – dabar labiau nei bet kada – siekiant, kad įmonės skaitmeniniai pardavimai būtų sėkmingi. Būtent šiuo metu dabartiniai fizinio pardavimo taško (GPV) vadovai turi prisitaikyti prie skaitmeninio kanalo funkcijų ir variantų; Prekybos rinkodaros komandos sujungia įgūdžius su tradicinėmis rinkodaros sritimis, o šiame pokyčių, patiriamų keičiant skaitmeninę mažmeninę prekybą, kokteilį darbo procesuose atsiranda naujų figūrų, pavyzdžiui, tie, kurie sukasi apie el. prekybos vadybininkų vaidmenį – išmokyti ne tik teikti paslaugas priklausomai nuo el. prekybos žiniatinklio, prekyvietės ar kitų skaitmeninių pardavimo operacijų tipų, tokių kaip dropshipping, bet ir specializuotis kainų kontrolės, atsargų valdymo ir logistikos srityse, be kitų detalių funkcijų.
titravimo
El. prekybos ir rinkos magistras gimė iš Inesdi ir UPC sąjungos.
Viena vertus, „Inesdi Digital Business School“ yra verslo mokykla, siūlanti mokymo programas, parengtas skaitmeninimo, inovacijų ir technologijų srityse, ypatingą dėmesį skiriant poveikiui verslui. Be nuolatinio turinio atnaujinimo, atsižvelgiant į naujas aplinkos tendencijas, Inesdi turi dėstytojų kolektyvą, kuris išsiskiria didele ir pasiteisinusia patirtimi srityse, kuriose dėsto savo modulius.
Kita vertus, Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), įsikūręs Barselonoje, buvo įkurtas 1971 m. ir nuo tada tapo vienu iš pirmaujančių politechnikos universitetų Europoje. Tai viešoji inžinerijos, architektūros, mokslo ir technologijų krypčių mokslinių tyrimų ir aukštojo mokslo institucija.
Taigi, kai programa bus baigta, studentai gaus:
- Savo vardą iš „Inesdi Digital Business School“
- UPC akredituotas laipsnis, jei programos pabaigoje įvykdomi universiteto reikalavimai
Priėmimai
Studijų programa
Inesdi magistro elektroninės prekybos ir rinkos yra struktūrizuota 10 modulių po 5 ECTS (125 valandos viso studentų darbo), taip pat galutinis magistro projektas 10 ECTS (250 valandų studentų darbo). Kiekvienas modulis trunka vieną mėnesį ir yra vykdomas asinchroniškai, ty studentai baigia vieną modulį per mėnesį.
Modulis/dalykas | ECTS |
Prekės ženklo aktyvinimas ir internetinio verslo kūrimas | 5 |
Technologiniai sprendimai kuriant internetinę el. prekybą | 5 |
Rinkos valdymas | 5 |
Pirkimų valdymas, kainodara ir UX pirkimas | 5 |
Veiklos rinkodara: mokėjimo priemonės ir teisiniai elektroninės prekybos aspektai | 5 |
Rinkodara prekyvietėje: mokėjimo būdai ir jos ekosistema | 5 |
Analitika elektroninėje prekyboje | 5 |
Dropshipping ir katalogo optimizavimas | 5 |
Klientų aptarnavimas, logistika ir siuntų valdymas | 5 |
Lojalumas ir rinkodaros automatizavimo integravimas | 5 |
turinys
1 modulis. Prekės ženklo aktyvinimas ir internetinio verslo kūrimas
tikslas
Supažindinkite mokinius su tuo, kas yra elektroninė prekyba, kaip sudaroma internetinio pardavimo ekosistema ir kaip galima sukurti prekės ženklą įvairiose aplinkose, įskaitant internetą, kad pasiektų į vartotoją orientuotą arba dar vadinamą vartotoją centre. Nuo internetinės parduotuvės iki įsiveržimo į Marketplace, naudojant skaitmeninę rinkodarą kaip prekės ženklo žinomumo ir pardavimo sėkmės šaltinį.
Studentas plėtos internetinio verslo perspektyvą iš paslaugos internacionalizavimo. Suprasite, kad el. prekybos kūrimas ir valdymas nebesuvokiamas nacionaliniu ir (arba) regioniniu požiūriu, nes tai vyksta neprisijungus – ir kaip pasikeitė pardavimo vieta internete, be to, žinosite, ko reikia norint suaktyvinti prekės ženklą. Norėdami tai padaryti, studentas gilinsis į prekės ženklo kūrimą nuo nulio: kaip naujos elektroninės prekybos prekės įvaizdis turėtų būti pritaikytas tarptautinei auditorijai; interneto naudojimas naudojant interneto dizainą; galimus mokėjimo būdus ir žinant verslo modelio, orientuoto į internetinę el. prekybą, kūrimo ir įėjimo į prekyvietę derinius ir kaip tai susiję su skaitmeninės rinkodaros planu, orientuotu į pardavimą.
turinys
- Supažindinimas su skaitmenine aplinka ir elektronine prekyba
- Elektroninė prekyba kaip internacionalizacijos galimybė
- Prekybos vietos skaitmeninimas
- Verslo modeliai elektroninėje komercijoje: el. prekyba ir prekyvietė
- Mokėjimo būdai ir teisiniai aspektai elektroninėje prekyboje
- Prekės ženklas: kaip suaktyvinti prekės ženklą internete (logotipas, grafinis identifikavimas ir grafinė kalba)
- Pardavimo konversijos kanalai (naudotojo kelionė ir pardavimo rinkodaros planas)
2 modulis. Technologiniai sprendimai kuriant internetinę elektroninę prekybą
tikslas
Šiame modulyje studentas išmoks kurti savo internetinę e-komerciją nuo nulio; Norėdami tai padaryti, Shopify elektroninės prekybos platforma bus naudojama kaip nuoroda, kuri leis studentui praktiniu požiūriu išmokti kartu su mokytoju kurti skirtingus savo svetainės modulius, taip pat valdyti ir sudaryti pagrindines programas. procesų automatizavimui ir duomenų valdymui, pvz., serveriams, cms, erp ir crm. Studentas nesunkiai perpras visas technologines dalis, kurias turi turėti elektroninė prekyba – jos projektavimu ir kūrimu; be to, išmokti valdyti užsakymų aktyvavimą ir valdymą kasdien, be kitų elektroninės parduotuvės atnaujinimų.
Žvelgiant iš praktinio požiūrio ir atsižvelgiant į įvairius „atvejus“ kaip nuorodas – studentas bus supažindintas su kitų elektroninės prekybos platformų: Woocommerce ir Prestashop ekosistemomis.
turinys
- Technologijos elektroninėje prekyboje (serveris, cms, erp, crm)
- TVS ir modulių tipai
- Internetinės parduotuvės sukūrimas per Shopify platformą (nemokama versija)
- Kitos žymios el. prekybos platformos („Woocommerce“ ir „Prestashop“)
- UX/UI dizainas ir CRO (kaip sukurti internetinę el. prekybą, sukurtą atsižvelgiant į klientą)
- mCommerce: mobilioji programa, skirta el. prekybai
- Internetinės el. prekybos planavimas, valdymas ir kasdienis procesas
3 modulis. Rinkos valdymas
tikslas
Studentui įsikūrus – elektroninės prekybos kūrimui – galima ne tik sukurti internetinę svetainę; Studentas išmoks parduoti prekyvietėje. Kokios tipologijos egzistuoja, kaip kiekviena iš jų veikia (šiuo metu ryškiausia) pagal regioną, verslo modelį, kuriuo vadovautis (B2B, B2C), taip pat skirtingi variantai pagal elektroninės prekybos verslo vertikalę.
Šiame modulyje taip pat bus tiriamos technologinės platformos, leidžiančios automatizuoti didelių produktų katalogų įkėlimą, kainų ir pasiūlymų valdymą, automatizuoti produktų sąrašus įvairiose Prekyvietėse ir prekės ženklo svetainėje, be praktinio paskyros kūrimo. , kad studentas suprastų, kaip įsigilinti į Marketplace pasaulį pagal savo internetinio pardavimo komercinę strategiją, be to, kaip sukurti optimizuotą produkto lapą. Reikėtų pažymėti, kad studentas tyliai mokysis ne tik Amazon kanalo, bet ir Ebay bei AliExpress kaip didžiausių ekosistemos eksponentų su praktiniais ir tikrais pavyzdžiais.
turinys
- Rinkos tipai (pagal pareikalavimą, SAAS, valdoma, bendruomenės valdoma, decentralizuota)
- Rinka pagal sektorius, diferenciacija ir darbo metodika
- Nemokamas paskyros kūrimas per Amazon
- Retail Ready produkto lapas – Amazon, Ebay ir AliExpress
- SEO optimizavimas ir algoritmo raktai – Amazon, Ebay ir AliExpress
- El. parduotuvė Marketplace – Amazon, Ebay ir AliExpress
- Integravimo įrankiai ir katalogų įkėlimas į Marketplace (Lengow ir Channable)
4 modulis: Pirkimų valdymas, kainodara ir UX pirkimas
tikslas
Šiame modulyje studentas sužinos apie komercines operacijas internetiniame versle, atsižvelgiant į internetinę el. prekybą, ir įėjimą bei derybas rinkoje. Taip pat sužinosite apie skirtingas veiklos sąnaudas, susijusias su įvairių skaitmeninių pardavimo kanalų kūrimu ir priežiūra, ir išmoksite apskaičiuoti galutinį RRP.
Tame pačiame modulyje bus išsamiai paaiškinta, kaip dirbti su vartotojo patirtimi, naudojant įvairias reklamas, ir pranešimus, kuriuos prekės ženklas siunčia vartotojui įvairiais kanalais, kuriuose vyksta jo komunikacija.
turinys
- Pirkimų valdymas kaip konkurencinė strategija
- Asortimento kontrolė elektroninėje prekyboje
- Kainodara ir komercinė marža elektroninėje prekyboje
- Akcijos (metinis kalendorius)
- Kaip apskaičiuoti galutinį RRP elektroninėje prekyboje (išlaidos, atskaitymai ir akcijos)
- Verslumas ir viešasis elektroninės prekybos finansavimas
- Internetinės parduotuvės pagrindinis puslapis ir katalogas: Kategorijos, Filtrai, Atributai
- Produkto puslapis ir išsiregistravimas kaip raktas į išpardavimą
5 modulis. Veiklos rinkodara: mokėjimo priemonės ir teisiniai elektroninės prekybos aspektai
tikslas
Kai studentas puikiai žino, kaip patekti į prekyvietę ir kaip susikurti savo internetinę prekybą; Atėjo laikas sutelkti studentą į svertus, kuriuos skaitmeninė rinkodara siūlo prekės ženklo pardavimo sėkmei per savo svetainę. Norėdami tai padaryti, šiame modulyje bus paaiškintos el. prekybos rinkodaros paieškos sistemose, socialiniuose tinkluose, RTB ir atvykstamosios rinkodaros srityse. Mokytojas parodys skirtingas disciplinas, kurias pateikia kiekvienas iš šių kanalų, visada iš el. prekybos perspektyvos; be analizės, matavimo ir ataskaitų teikimo įrankių, kurie specializuojasi elektroninėje komercijoje.
turinys
- Paieškos sistemų optimizavimas (SEO) ir paieškos sistemų rinkodara, taikomi el. prekybai
- Reklama socialiniuose tinkluose, taikoma el. prekybai
- RTB ir geografinės vietos reklamavimas (SSP, DSP modeliai), taikomas el. prekybai ir važiavimui į parduotuvę
- Turinio rinkodara kaip patrauklumas pardavimo kanalui (Inbound Marketing)
- Pardavimų didinimo strategijos ir CRO elektroninėje prekyboje
- Metrika ir KPI elektroninėje prekyboje
- Elektroninės prekybos reklamos teisiniai aspektai
6 modulis. Marketplace Marketing: mokėjimo būdai ir jų ekosistema
tikslas
Rinkodara žengia į priekį, o jos pažangos ribose Prekyvietės jau turi savo reklamos sistemas, todėl šiame modulyje studentas sužinos, kad jų strategijai Marketplace yra taikomos kitos reklamos rūšys, panašios į pardavimą: reklama paieškos sistemose per Ebay. Reklamos, „AliExpress“ skelbimų ir „Amazon“ remiamų skelbimų platformos.
Be to, jūs taip pat būsite apmokyti elgsenos rodymo / programavimo parinkties, kurią turi Amazon DSP (unikali pasaulyje, kuri apibūdina 100% elgesio tikslą); taip pat mokyti studentą dirbti su internetinės prekybos rinkodara – taikoma internetiniams mažmenininkams, kurie tai leidžia (Carrefour, Auchan, ECI ir kt.). Visa tai iš praktinio požiūrio. Be to, studentai išmoks dirbti su specializuotomis analizės ir ataskaitų teikimo priemonėmis prekyviečių srityje.
turinys
- Paieškos sistemų rinkodara: „Ebay“ reklama, „AliExpress“ skelbimai, „Amazon“ remiami skelbimai
- Vaizdinės reklamos tinklo rinkodara „Amazon DSP“ (taikymas pagal domeną; elgsenos duomenys)
- Mažmeninė reklama („El Corte Inglés“, „Carrefour“, „Primor“ ir kiti atrinkti el. mažmenininkai)
- Reklamavimo ir partnerių programos, skirtos padidinti pardavimus
7 modulis: elektroninės komercijos analizė
tikslas
Šiame modulyje studentas sužinos apie KPI nustatymą priklausomai nuo naudojamų rinkodaros kanalų, biudžeto ir internacionalizacijos. Be praktinio požiūrio, kaip analizuoti žiniatinklio el. prekybos ir prekyvietės rezultatus – kaip nuoroda į įvairias klasėje matytas programas / įrankius, kuriuos galima įsigyti su nemokamomis versijomis.
Taip pat sužinosite, kaip apskaičiuoti SIG elektroninėje prekyboje, o mokytojas išmokys apie rezultatų ataskaitų teikimo įrankius, kurie specializuojasi elektroninėje prekyboje, kurie leis mokiniams lengviau peržiūrėti duomenis.
turinys
- El. prekybos žiniatinklio analizės įrankiai ir metodikos (DCM įrankis)
- Analizės įrankiai ir metodikos Marketplace (Sizmek įrankis)
- Žiniatinklio analizė
- šilumos žemėlapiai
- Priskyrimo modeliai pagal aktyvavimo kanalą el. prekyboje
- Kaip apskaičiuoti SIG savo el. prekybos rinkodaros kampanijose
- Reklaminių kampanijų per el. prekybos žiniatinklį ir prekyvietę pelningumo analizė
- Ataskaitų sistema. Rezultatų interpretavimas veiklos marketinge. (Piltuvo įrankis)
8 modulis. Dropshipping ir katalogo optimizavimas
tikslas
Yra įvairių skaitmeninio verslo modelių įgyvendinimo būdų; dropshipping – vienas ryškiausių pavyzdžių.
Šiame modulyje studentas sužinos, kaip sukurti ir valdyti šį verslo modelį. Ir tada, kaip dirbti su elektroninės komercijos rinkodara – orientuota į parduotuvių kūrimą paieškos sistemose (per Google Shopping, Microsoft Store, Yahoo Shop); ir parduotuvėse socialiniuose tinkluose (per Facebook Shop, Pinterest Shop ir Instagram Shopping). Tokiu būdu mokiniai kartu su dėstytoju ir praktiškai išmoks sinchronizuoti savo svetainę (naudojant Shopify kaip nuorodą) su socialiniais tinklais ir paieškos sistemomis, taip sustiprindami savo elektroninės prekybos strategiją kitose rinkodaros alternatyvose, kurios jau naudojamas.sėkmė sektoriuje.
turinys
- Dropshipping technikos ir modeliai
- Socialinė prekyba per „Facebook“ parduotuvę, „Instagram“ apsipirkimą, „Pinterest“ parduotuvę (katalogo kūrimas ir sinchronizavimas)
- Prekybos paieška per Google Shopping, Yahoo Shop, Microsoft Store (katalogo kūrimas ir sinchronizavimas)
- Tiesioginė prekyba (produktų rodymas)
9 modulis. Klientų aptarnavimas, logistika ir siuntų valdymas
tikslas
Studentams paaiškinama, koks yra optimalus variantas – priklausomai nuo strategijos (Ecommerce web/Marketplace), kokios yra siuntimo valdymo galimybės; produktų saugojimas, prekių atsargos ir grąžinimas. Tam bus nurodyta, kaip tai turėtų būti atlikta, į kokius punktus reikia atsižvelgti, kad procesas būtų sėkmingas ir kokios platformos šiuo metu veikia geriausiai, priklausomai nuo regiono, internacionalizacijos, verslo vertikalės, produkto tipo.
turinys
- Klientų aptarnavimas: reagavimo laikas, siuntimas, pakavimas, grąžinimas ir teisiniai aspektai
- Aprūpinimas elektroninėje prekyboje ir santykiai su tiekėjais
- Logistika ir atsargų valdymas sandėlyje
- Siuntų valdymas, pristatymo būdai ir aptarnavimas po pardavimo
- El. prekybos ir prekyvietės atsargų valdymo modeliai
- Siuntimo platformos: pasirinkimai, priklausantys nuo paslaugos ir pramonės internacionalizavimo
10 modulis. Lojalumas ir rinkodaros automatizavimo integracija
tikslas
Šiame modulyje studentas sužinos apie įvairius galimus klientų lojalumo ir išlaikymo veiksmus.
Taip pat praktiškai išmoksite įvairių dabartinių įrankių, leidžiančių valdyti lojalumo rinkodaros kampanijų duomenis; Išmanysite mechanizmus, kad apleisti internetiniai vežimėliai netaptų prarastais pardavimais; ir išmoksite dirbti su vartotojų lojalumo programomis per Marketplace, dėl kurių kiti vartotojai sulaukia teigiamų komentarų, siekiant prekės ženklo ir produkto (-ių) įgyti prestižą tarp kitų potencialių vartotojų.
turinys
- Lojalumas, išlaikymas ir viso kliento vertė (VLV)
- Reklamuokite pakartotinius pirkimus naudodami rinkodaros automatizavimą (Selligent Tool)
- Lojalumo programos Marketplace (Vine programa)
- El. pašto rinkodaros strategija ir duomenų bazių segmentavimas (CRM)
- Kaip optimizuoti pirkinių krepšelį internetinėje el. prekyboje („Frizbit Tool“)
TFM
Studentai privalo pristatyti ir apginti baigiamąjį magistro projektą, kurį sudaro elektroninės komercijos projektas, teisme, kurį sudaro programos direktorius ir fakulteto nariai, be akademinio kuratoriaus.
Darbas bus atliekamas grupėmis, kurias sudarys ne mažiau kaip 4 ir ne daugiau kaip 5 mokiniai. Kiekvienai grupei bus paskirtas dėstytojų kolektyvui priklausantis kuratorius, kuris bus atsakingas už teisingos projekto eigos užtikrinimą, kuravimo eigą ir nuolatinio grįžtamojo ryšio teikimą.
Kad projektas būtų įgyvendintas, viso kurso metu turi būti pateikta daugybė rezultatų, kurie bus išsiųsti dėstytojui jo nurodytomis datomis, kurie bus pataisyti ir grąžinti kartu su indėliais, kurie, jo nuomone, yra būtini teisingam projekto eigai. projektas..
Visų grupės studentų baigiamojo projekto pristatymas ir gynimas teisme yra esminė sąlyga norint gauti šios dalies pažymį ir titulą, nes projekto užbaigimas yra privalomas. Pristatymas vyks kursui pasibaigus, per ateinančias 4 savaites, o data bus fiksuota kurso pradžioje ir nebus perkelta (išskyrus force majeure atvejus).
KARJEROS GALIMYBĖS
Baigę programą, studentai bus aprūpinti unikaliu karjeros profiliu, kuris paruoš juos tokioms pareigoms kaip:
- Elektroninės prekybos direktorius
- El. Prekybos vadybininkas
- El. prekybos asistentas
- El. prekybos verslo savininkas
- Marketplace Manager
- Marketplace asistentas
- Prekybos rinkodaros vadovas internete
- GPV (pardavimo vietos vadybininkas) internetu
- Veiklos rinkodaros vadovas
- Veiklos rinkodaros asistentas
- Elektroninės komercijos specialistas