Ar manote, kad skaitmeninis, internetinis pasaulis ketina toliau augti? Ar manote, kad daugiau žmonių internetu išleis daugiau lėšų? Ar norite dalyvauti asmeniškai ar profesionaliai? Tada ši programa skirta jums ir visiems, kurie vertina vieną paprastą faktą, kad skaitmeninis pasaulis toliau augs ir sukurs galimybes visiems, kurie nori mokytis šiandien. Šis kursas suteikia naudotojui įgūdžius, kurių reikia norint gauti pajamas internete. Užsiregistruokite, kad sužinotumėte, kokių įgūdžių jums reikia norint pasisekti./>

Kurso informacija

1 pamoka - internetiniai pagrindai - sėkmės pradžia

Norint pradėti kurso pradžią, mes išnagrinėsime sėkmingo internetinio verslo atvejo tyrimą ir tiksliai parodysime, kaip tai padaryti. Jūs suprasite švino kartą, kaip kurti savo klientų duomenų bazę ir parodysime, kaip kurti konversijas, kad nuo pat pradžių galėtumėte mėgautis realiu pelnu ir sėkme.

2 pamoka. Tikslinė auditorija. Kas yra jūsų klientas

Ar tiksliai žinote, kas yra jūsų klientas? Ar žinote, kiek kainuoja įsigyti šį klientą? Ar suprantate, kiek kiekvienas klientas jums vertas? Pirmiausia svarbu tai suprasti. Šioje pamokoje sužinosite vieneto ekonomikos pagrindus ir pelningą prekybą.

3 pamoka - "Google" PPC

PPC leidžia siūlyti konkrečius žodžius, susijusius su jūsų pasiūlymu. Tai, ko reikia, yra ne tiek siūlymas, kiek stebėjimas. Jūs sužinosite, kaip siūlyti raktinius žodžius ir stebėti savo sėkmę. Ar kada nors norėjote žinoti, kaip rasti, kai klientas ieško jūsų? Šioje pamokoje įgysite įgūdžių, kuriuos klientas galės rasti, tiek ekologiškai, tiek užmokesčiu.

4 pamoka. Partnerių marketingas. Strateginių partnerysčių kūrimas internete

Partnerių marketingas, kai kreipiamasi į įtikinamą pasiūlymą, gali būti neįtikėtinai sėkmingas ir gali leisti neįtikėtiną augimą be išankstinio pardavimo išpardavimo. Šioje pamokoje mes parodysime, kaip visiškai optimizuoti šiuos galingus simbiozinius internetinius ryšius. Mes parodysime, kaip generuoti potencialius klientus ir paversti juos mokėjimo klientais.

5 pamoka - "Facebook" - tikslinė reklama švino kartoms

Ar norite suprasti, kaip gauti ir išlaikyti tinkamus klientus? Šioje pamokoje mes parodysime, kaip nukreipti savo auditoriją švino kartoms. Jūs sužinosite, kaip kurti turinį ir gauti tą turinį prieš tinkamą auditoriją, kad galėtumėte padidinti konversijas. Svarbiausia parodysime, kaip stebėti savo sėkmę.

6 pamoka. Pardavimų pilnas

Eismo ir vėlesnių vedais yra puikus, bet kas tada? Jūs turite suprasti savo pardavimo kanalą. Ar žinote, kiek procentų klientų pralaimi kiekviename pardavimo piltuvėlio etape? Viena iš didžiausių klaidų, kurią gali padaryti bet kuris verslas, yra sutelkti per daug energijos ir išteklių segmentams, kurie tiesiog nebus pirkti. Kai surasite reikiamą auditoriją, tuomet turėtumėte sutelkti dėmesį į tai, kaip efektyviai spręsti šią problemą. Štai kur ateina ugdymas. Čia bus parodyti, kaip sukurti pasitikėjimą, pridėti vertę ir gauti / konvertuoti savo vartotojų bazę įdomu ir įdomiu būdu.

7 DALYSE. Duomenų rinkimas ir pardavimas. Maksimalus grąžinimas

Šioje pamokoje įgysite įgūdžių rinkti duomenis ir suprasti, kaip naudoti duomenis, kad galėtumėte perduoti pardavimus. Kiekvieną sėkmę turime įvertinti pagal duomenis. Su skaitmenine rinkodara yra daug ką suprasti, tačiau gera žinia yra tai, kad skaičiai nėra melas. Suprasti, kaip lengvai ir efektyviai valdyti svarbiausius duomenis, bus raktas į jūsų sėkmę.

8 pamoka. Strategija - išlaikymas ir pasikartojančios pajamos

Skaitmeninėje rinkodaros srityje labai svarbu turėti aiškią ir glaustą strategiją. Šioje pamokoje mes parodysime, kaip visa tai sudėti. Tada mūsų dėmesys bus perkeltas į jūsų posto pardavimo ciklą ir kaip klientas sugrįš dar kartą. Klientas tampa tikrai pelningas, kai jie pasilieka su savimi savaitėmis, mėnesiais ir metais. Jie tai padarys tik tuo atveju, jei atliksite puikų darbą.

Pradėkite mokytis dabar

Programa mokoma:
Anglų

Peržiūrėti 8 daugiau kursų Shaw Academy »

Šis kursas yra Internetinės
Start Date
Atvira registracija
Duration
4 savaites
Ištęstinės
Price
Free
per mėnesį
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Atvira registracija
Galutinis paraiškų davimo terminas

Atvira registracija

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date