Read the Official Description

AHE

Kūrybiškai mąstyti, kurti sprendimus, reaguoti į pokyčius, būti novatoriška, pramogoms ir įkvėpti!

Grafinis dizainas Bakalauro studijų programos siūlo platų patirtį grafinio dizaino su galimybe specializuotis vienoje iš trijų būdų: Vizualinės komunikacijos ir daugialypės terpės, Fotografavimas, kompiuterinių žaidimų meno ir dizaino. Mes siekiame skatinti atvirą bendraminčių, lanksčią ir tiriamąją požiūrį projektuoti per palankią mokymosi aplinką. Jums bus pristatyta į pagrindinių sričių komunikacijų dizaino, kurti savo dizaino pasitikėjimą per individualių ir komandos projektus. Per seminarus, ir paskaitų asortimentą, jums bus pasiekti įgūdžius tokiose srityse kaip multimedijos dizaino, tipografijos, prekės ženklo, grafikos, judesio dizainas. Pedagogai yra pripažintos nacionaliniu lygiu menininkus.

Grįžkime laiku 1972 m. Vokietijos Federacinė Respublika vasaros olimpinės žaidynės buvo vyksta, "Krikštatėvis" įžengė į kino teatrus, o Michael Jackson įrašė savo pirmąjį solinį albumą "Got būti ten". Tai pačiais metais, Atari kompanija pradėjo žaidimą "Pong", kuri inicijavo įspūdingas augimas žaidimų pramonėje.

45 metų, turime aštuntą kartos žaidimus. Pasaulinė rinka kompiuterinių žaidimų yra verta daugiau nei 90 milijardų dolerių, o jo vertė nuolat didėja. Gaminti vieną poziciją jis dažnai vyksta 100 milijonų dolerių sumą.

Lenkija taip pat plačiai prisideda prie žaidimų rinkoje, kuri yra viena iš novatoriškiausių sričių Lenkijos kūrybinės pramonės plėtrai. 2015 Lenkijos žaidimų, pavyzdžiui, "The CD Projekt Witcher ir miršta šviesą Techland iš Vroclavo, buvo išleistas ir kitas spaudai paskelbė, kad ateis.

Humanitarinio universiteto ir ekonomika Lodzėje parengė unikalų pasiūlymą būsimiems 3D menininkų. Skirtingai nuo daugelio kitų universitetų, AHE siūlo menišką požiūrį į projektavimo virtualioje erdvėje ir kompiuterinių žaidimų elementus.

Į 3D grafika ir žaidimas meno studijų, dalykų 3D modeliavimo ir animacijos, vaizdo ir garso redagavimo, skaitmeninė tapyba, darbo Autodesk 3Dmax ir "Adobe Creative Cloud žinoma kreipiasi. Šie unikalūs kursai naujos specializacijos yra tiksliai pritaikytos, kad atitiktų sparčiai augančios rinkos poreikius: Žaidimo menas - dizaino blokas: projektavimas žaidimą, kaip visumos, post-produkcijos ir specialiųjų efektų; Aplinka ir charakteris dizainas - 3D modeliavimas, scenografija, simbolių, lygio dizaino; Grafinis dizainas žaidimuose - sąsaja.

Adeptai 3D grafika ir žaidimo meno specialybę Humanitarinių ir Ekonomikos Lodzės universiteto, sužinokite, kaip sukurti meno grafinis dizainas, aplinka scenografiją, simbolių (remiantis skaitmeninio tapybos, koncepcija meno), dizainas ir padaryti skirtas elementai su 3D programomis ir naudojant tinkamus modeliavimo metodus. Absolventai turės susirasti darbą grafikos komandų, reklamos agentūrų, architektūra įmonių ir - žinoma - į kompiuterinių žaidimų pramonėje.

Pagal tikėtiną kryptimi plėtros žaidimų pramonės, kad meninis požiūris į virtualių erdvių ir aukštos kokybės grafinio dizaino bus labai svarbus veiksnys jų populiarumo ir finansinės sėkmės.

Iš Humanitarinių ir ekonomikos universiteto Lodzė pasiūlymas yra atsakas į studentų, kurie domisi kompiuterinių žaidimų dizaino, bet vietoj kieto programavimo metodą poreikius, AHE akcentuoja kūrybiškumą ir meniškumą, kuri yra unikali Europoje.

Studijų tikslas

Švietimas į 3D grafikos srityje, ypatingą dėmesį skiriant realiu laiku atvaizdavimas ir multimedijos programomis.

Klausimai, kuriems pagal šią programą:

  • struktūra multimedijos taikymo.
  • tipų Žaidimai / Pramogos; istorinis vaizdas.
  • prieš gamybą (žaidimas dizainas). Nuo idėjos iki Projektavimo dokumento (dizainas dok) sukūrimo; piešimo koncepciją; Blueprint - taisyklės ir skirtumai.
  • gamybos procesas (dujotiekio) projekto kaip visuma ir gamybos procesų kiekvienam departamentui. Struktūros tipai komandos ir valdymo modelių. Karjera ir specializacijos per komandų.
  • vartotojo sąsajos dizaino (NS). Pavyzdžiai. Įgyvendinimas.

sudarant modelį:

  • įrankiai ir metodai, modeliavimo
  • mažas poli modeliavimas (įrankiai, metodai, topologijos vartus - kilpa srautas)
  • UV kartografavimas (UV išdėstymas, nulupus odą, ir tt)
  • tekstūravimo (tipų tekstūros, skaitmeninis tapybos, fotografijos naudoti, besiūliai tekstūros, procesiniai medžiagos)
  • Skulptūra įrankiai ir 3D dažymo įrankiai
  • normalus bankininkystė
  • retopology neto

spalvinimas:

  • filosofija darbui su Shader, teorijos shaders, o jų statybos principus
  • būdų, kaip parengti ir Shader dviejų tipų variklius (PBR ir veidrodinio)
  • darbo eigos (tekstūravimo) kiekvienam iš tipų
  • įlaidai ir animacija. Tipai, naudojimas
  • specialieji efektai (VFX) - dalelių sistemos
  • teikimo (poveikį Post gamybą realiu laiku atvaizdavimas)
Program taught in:
Anglų

See 2 more programs offered by AHE - The University of Humanities and Economics »

Šis kursas yra Internetinės, Campus based
Start Date
Spal 2019
Duration
6 semestrus
Dieninės
Price
3,400 EUR
Ne ES piliečiai, visą laiką.
By locations
By date
Start Date
Spal 2019
Application deadline

Spal 2019