Oficialus aprašymas

  1. Strateginis valdymas analizė 2. Tarptautinis marketingas 3. Rinkodara Konsultacijos 4. Tvarus valdymas Ateities 5 d. Mažmeninė Rinkodara 6. Organizacinė transformacija praktikos 7 d. Bakalauro majoras Projektų Sėkmingai baigus šiame etape, studentai gaus Extended Antrosios pakopos studijų diplomas verslo ir marketingo strategija, sudaryta pagal Anglia Ruskin University JK.

MOKYMOSI REZULTATAI

  1. Nustatyti ir įvertinti svarbiausių skaitinių, grafinių ir statistinių rodiklių verslo veiklos naudingumą.
  2. Pademonstruoti, kaip įvairūs kiekybiniai rodikliai gali būti naudojami siekiant informuoti jų sprendimų priėmimo.
  3. Įvertinti išteklių paskirstymo skirtingais ekonominiais vienetais 4 būdai. Suprasti galimą poveikį įvairių tipų "rinkos nepakankamumas" Dėl verslo veikla.
  4. Nustatyti pagrindinius makroekonominių kintamųjų, suprasti, kaip jie yra vertinami ir žinoti jų galimą poveikį verslo veiklai.
  5. Nustatyti ir suprasti makroekonominius kintamuosius.
  6. Taikyti verslo principus faktinį verslo situacijose, atsižvelgiant į realaus pasaulio kontekste.
Programa mokoma:
Anglų

Peržiūrėti 7 daugiau kursų Global Impact Training And Higher Education »

Šis kursas yra Internetinės
Start Date
Rgp 2019
Duration
6 - 9 mėnesių
Dieninės
Price
4,500 GBP
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Rgp 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas

Rgp 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date