Aukštojo išsilavinimo kompiuterijos ir IT bei statistikos srityje pažymėjimas
Open University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Online United Kingdom
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
1 - 2 metai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
GBP 6 924 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* išlaidos per metus visu etatu; £3 168 – kaina per metus ne visą darbo dieną
Įvadas
Tai vienas iš kelių dalykų derinių, pateiktų mūsų Kompiuterijos ir IT aukštojo mokslo pažymėjime, ir antrasis dalykas (T13) – laiką paskirstysite po lygiai tarp dviejų dalykų. Būsite supažindinti su tikimybe ir dažniausiai pasitaikančiais statistinių duomenų analizės metodais, taip pat tyrinėsite gilius technologinius, ekonominius, politinius ir etinius pokyčius, kuriuos lemia skaitmeninės technologijos. Turėdami pagrindines statistikos ir skaičiavimo įgūdžių žinias, būsite pasirengę tolimesnėms studijoms, kad galėtumėte dirbti organizacijose, kurios sprendimus grindžia statistine analize arba siekia interpretuoti „didžiuosius duomenis“.
Pagrindinės kurso savybės
- Tyrinėja gilius technologinius, ekonominius, politinius ir etinius pokyčius, kuriuos lemia skaitmeninė pažanga
- Sužinokite, kaip naudoti pagrindines statistikos priemones ir kiekybinius metodus
- Pagerina jūsų įsidarbinimo galimybes
- Sukuria tvirtą pagrindą tolimesnėms studijoms
Nacionaliniu mastu pripažinta kvalifikacija, šis aukštojo išsilavinimo pažymėjimas taip pat prilygsta pirmajam bakalauro (Garbės) Kompiuterijos ir IT bei statistikos (Q67) trečdaliui.
Prieinamumas
Mes darome visas savo kvalifikacijas kiek įmanoma prieinamesnes ir teikiame platų paslaugų spektrą, kad palaikytume visus savo studentus. Aukštojo išsilavinimo kompiuterijos ir IT srityje pažymėjimas ir antrasis dalykas naudoja įvairią studijų medžiagą ir turi šiuos elementus:
- spausdintos ir internetinės medžiagos mišinio studijavimas – internetiniai mokymosi ištekliai gali apimti svetaines, garso / vaizdo žiniasklaidos klipus ir interaktyvią veiklą, pvz., internetines viktorinas
- naudojant matematines ir mokslines išraiškas, žymėjimus ir susijusius metodus
- darbas grupėje su kitais mokiniais
- naudojant ir (arba) kurti diagramas ir (arba) ekrano kopijas
- užsiimant praktiniu darbu
- išorinės / trečiosios šalies medžiagos paieška internete
- naudojant specialią programinę įrangą (pavyzdžiui, dizaino / inžinerijos studiją).