Aukštojo mokslo administravimo ir vadovavimo magistras
Royal Roads University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Victoria, Kanada
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Sumaišytas
Trukmė
2 years
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
CAD 33 920 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Studijų išlaidos yra skirtos visai programai: 31 976 USD (tarptautiniai studentai), 25 265 USD (vietiniai studentai).
Įvadas
Aukštojo mokslo administravimo ir lyderystės magistras yra dvejų metų 33 kreditų programa, suteikianti absolventams žinių ir įgūdžių, reikalingų veiksmingam vadovavimui sudėtingoje ir besikeičiančioje aukštojo mokslo aplinkoje. Ši programa skirta aukštojo mokslo administratoriams ir lyderiams, norintiems geriau suprasti ir pritaikyti sisteminį mąstymą, lyderystės teoriją, aukštojo mokslo literatūrą ir tyrimus, kritinį mąstymą, strateginį planavimą ir reikšmingus pokyčius.
Programos aprašymas
Menų magistras aukštojo mokslo administravimo ir lyderystės srityje (MAHEAL) yra dvejų metų 33 kreditų programa, kuri suteiks jums žinių ir įgūdžių, reikalingų veiksmingam vadovavimui sudėtingoje ir besikeičiančioje aukštojo mokslo aplinkoje. Ši programa paruoš jus tobulėti įgūdžiams, reikalingiems bendradarbiauti, peržvelgti jų organizacinę sistemą, kurti ilgalaikius santykius ir partnerystę, priimti įrodymais pagrįstus sprendimus, kritiškai mąstyti, strategiškai planuoti ir lemti reikšmingus švietimo pokyčius.
Sukurta bendradarbiaujant su dabartiniais šios srities lyderiais, programa MAHEAL profesionalams leidžia:
- Išnagrinėti teorijos ir praktikos santykį aukštojo mokslo aplinkoje;
- Įgyti žinių, įgūdžių ir mąstysenos, kurios turi būti veiksmingos jų pačių vidurinėje darbo aplinkoje;
- Geriau suprasti problemas, su kuriomis susiduria aukštųjų mokyklų administratoriai, ir kaip jas valdyti bei išspręsti; ir
- Pagerinkite jų gebėjimą kritiškai vertinti mokslinių tyrimų pažangą aukštojo mokslo lyderystės srityje ir pritaikykite šias žinias praktikoje.
Ši programa leis jums pritaikyti savo mokymąsi pasirinkdami vieną iš dviejų specializacijos variantų: verslo plėtros specializaciją tarptautiniame mokyme arba sistemų lyderystės aukštojo mokslo srityje specializaciją ir pasirinkdami vieną iš dviejų programos užbaigimo variantų, įskaitant mokslinį darbą (antrinį tyrimą) arba baigiamasis darbas (pirminis tyrimas).
Specializacijos parinktys:
- Verslo plėtra tarptautiniame mokyme - idealiai tinka tiems studentams, kurie nori sutelkti dėmesį į lyderystę tarptautinio švietimo kontekste.
- Sistemų lyderystė aukštojo mokslo srityje - idealiai tinka studentams, norintiems giliai suprasti sisteminį mąstymą, siekiant prasmingų švietimo pokyčių
Kam jis skirtas
Programa „MAHEAL“ skirta dabartiniams ar siekiantiems vadovauti aukštesniosiose mokyklose, norintiems išplėsti savo kompetenciją ir įgyti naujų įgūdžių bei kvalifikacijos aukštojo mokslo administravimo ir lyderystės srityje, siekti pažangos ar peradresuoti savo karjerą. Šios programos studentai privalo turėti aukštojo mokslo žinių ir patirties, daugiau sužinoti apsilankykite programos priėmimo puslapyje.
Stojantieji, neturintys formalaus akademinio išsilavinimo, kad galėtų pretenduoti į priėmimą, gali būti vertinami pagal jų oficialų išsilavinimą ir neformalų mokymąsi pagal lankstaus priėmimo politiką . Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite programos priėmimo puslapyje.
Rezultatai
Absolventai sukurs supratimą apie ugdymo tobulinimo koncepcijas ir mokslinius tyrimus ir galės taikyti praktinius įrankius ir strategijas, kad būtų sprendžiami klausimai, iššūkiai ir galimybės, susijusios su studentų pasiekimais ir institucijų augimu.
Absolventai:
- Palengvinti bendrų vertybių, vizijos, misijos ir tikslų, skirtų mokiniams ir jų pasiekimams remti, plėtrai ir įgyvendinimui;
- Suprasti ir naudoti pokyčių ir tobulinimo procesus, kad būtų remiamas studentų mokymasis ir institucinis augimas;
- Sukurti teigiamus ir veiksmingus institucijos ir didesnės bendruomenės santykius;
- Integruoti įrodymais grindžiamus sprendimų priėmimo metodus į vadovaujamą administracinę veiklą, siekiant remti augimą ir tobulinimą;
- Suteikite prasmingą savęs vertinimą ir savimonę, kad padidintumėte vadovavimo įgūdžius, teigiamus santykius ir profesinius tikslus;
- Taikyti sistemų mąstymą strategiškai planuoti ir valdyti aukštojo mokslo institucinę aplinką remti studentų mokymąsi;
- Įsitraukti į patikimą finansinį planavimą / biudžeto sudarymą ir projektų valdymo praktiką organizaciniams tikslams palaikyti;
- Skatinti ir palaikyti inkliuzinę institucinę kultūrą ir aplinką, kad būtų remiamas studentų mokymasis ir fakulteto / personalo profesinis tobulėjimas;
- Kritiškai analizuoti lyderio organizacinį kontekstą, atsižvelgiant į esamas kultūros normas, nacionalines / tarptautines tendencijas ir pasaulines perspektyvas;
- Įgyvendinti autentiškas ir prasmingas strategijas, užtikrinančias programos kokybę; ir
- Vykdyti bendrus ir sistemingus tyrimo procesus, kuriais remiamas institucinis augimas ir tobulinimas.
Pristatymo modelis
Aukštojo mokslo administravimo ir lyderystės magistras (MAHEAL) yra dvejų metų programa, siūloma derinant pristatymo modelį, kuris sujungia internetinį mokymąsi su viena privaloma dviejų savaičių universiteto rezidencija ir antrąja pagrindine mini rezidentūra, kurią galima baigta universitete ar internetu. Šis mišrus pristatymas sukurtas tam, kad galėtumėte pritaikyti tai, ko mokotės savo kursuose, kol dirbate visą darbo dieną.
Rezidencija
Rezidentūra yra kruopščiai suplanuotas intensyvių akademinių studijų laikotarpis, kurio metu studentai baigia du kursus - HEAL 501: Leading and Learning in Higher Education ir HEAL 510: Approaches to Education Research in Higher Education.
Dėstymo ir studijų rezidentūros metu tvarkaraštis yra struktūrizuotas, kad būtų galima optimizuoti tiesioginę prieigą prie dėstytojų, plėtoti tinklus su kitais studentais ir naudotis universiteto paslaugomis, kurios palaikys jūsų mokymąsi per dvejus studijų metus. Įprastas dienos grafikas yra nuo 8 iki 17 val. Komandos susitikimai, namų darbai ir skaitymai atliekami ne šiomis valandomis.
Mokymasis internetu
Internetiniai mokymosi kursai teikiami per daug naudojant mūsų internetinę „Moodle“ platformą. Palaikomi likusios jūsų kohortos, jūs aktyviai dalyvausite individualioje ir komandinėje veikloje, projektuose ir užduotyse, kurios leis jums mokytis pritaikyti savo profesiniam kontekstui, kol lankysitės kiekviename kurse.
Kiekvienam 3 kreditų kursui prireiks maždaug 100 valandų pastangų. Tai skiriasi kiekvienam studentui ir tampa lengviau, kai studentai susipažįsta su „ Royal Roads University internetinėmis mokymosi technologijomis ir sužino, kaip efektyviai dirbti su komandos nariais virtualioje aplinkoje. Studentai privalo reguliariai įsitraukti į kurso turinį ir akademiškai prisidėti prie kohortos mokymosi stiprinimo per dienoraščio / forumo įrašus, diskusijų temas ir reikalingas kursų veiklas bei užduotis.
Prieš pradedant programą, jūs būsite užsiregistravęs į dviejų savaičių nekreditavimo sesiją (LINK), skirtą supažindinti jus su mūsų internetine mokymosi aplinka, atitinkama akademine politika ir procedūromis bei išspręsti jūsų klausimus ar rūpesčius.
Priėmimo sąlygos
Paraiškos vertinamos atliekant integruotą ir konsoliduotą akademinių pažymėjimų, darbo ir asmeninės patirties apžvalgą; dėl visiško šios peržiūros pobūdžio visos paraiškos vertinamos kiekvienu atveju atskirai.
Standartinis įėjimas
- Ketverių metų (arba panašus) bakalauro laipsnis pripažintoje aukštesniojoje mokykloje.
- Mažiausiai trejų metų atitinkamo, apmokamo darbo patirtis pripažintose aukštojo mokslo įstaigose (ty valstybinėse ar akredituotose kolegijose, universitetuose, daugialypėse technikose ar institucijose, teikiančiose oficialias aukštojo mokslo programas), įskaitant tam tikrą vadovavimo * patirtį.
Besiformuojantys lyderiai, turintys mažiau nei trejų metų vadovavimo * patirtį, tačiau pastaruosius dvejus metus ir ilgiau užimantys vadovavimo ar vadovavimo pareigas, demonstruoja išskirtinį lyderystės potencialą per savo profesinę ir gyvenimo patirtį, ruošiasi tolesnėms vadovavimo funkcijoms, ir kitu atveju, tenkinti standartinius priėmimo kriterijus, raginama kreiptis.
Lankstus priėmimas
- Kad būtų atsižvelgiama į lankstų priėmimą , kandidatams paprastai reikalinga mažiausiai septynerių metų darbo patirtis aukštosiose mokyklose (ty valstybinėse ar akredituotose kolegijose, universitetuose, daugialypėse technikose ar institucijose, teikiančiose oficialias aukštojo mokslo programas), įskaitant ne mažiau kaip 3 metus metų vadovavimo * patirtis.
* Vadovavimo patirtis gali apimti vieną ar kelis iš šių būdų:
- Vaidmenys, kuriuose jūs konsultuojatės, vedate derybas su įvairiomis interesų grupėmis ar valdote juos per santykius, sudėtingoje aplinkoje
- Vaidmenys, kuriuose vedate kitus link bendrų tikslų ir rezultatų
- Vaidmenys, kuriuose jūs darote įtaką, organizuojate ir koordinuojate žmonių grupes
- Vadovavimo vaidmuo savanorių organizacijose
- Oficialūs organizacijos vadovavimo vaidmenys, kai jūs tiesiogiai prižiūrite personalą arba atliekate į darbą orientuotą darbą su asmenimis, grupėmis ar komandomis
- Įveikti sudėtingą gyvenimo patirtį (sau ar kitiems), apimančią naršymą sudėtingose sistemose ir sukėlusį teigiamą bendruomenės pokytį už individo ribų
Anglų kalbos mokėjimas
Jei anglų kalba nėra jūsų pagrindinė kalba, peržiūrėkite mūsų anglų kalbos reikalavimus .
Papildomos rekomendacijos
- Paraiškos vertinamos atliekant integruotą ir konsoliduotą akademinių pažymėjimų, darbo ir asmeninės patirties apžvalgą; dėl visiško šios peržiūros pobūdžio visos paraiškos vertinamos kiekvienu atveju atskirai.
- Įsitikinkite, kad išsamiame gyvenimo aprašyme pademonstruojate savo vadovavimo patirtį ir aiškiai nurodykite, kaip jūsų metų patirtis atitinka standartinio ar lankstaus priėmimo reikalavimus.
Karjera
Aukštojo mokslo ir administravimo lyderystės menų magistro programa buvo skirta tolesniam vadovavimo ir administravimo plėtrai aukštojo mokslo sektoriuje, siekiant efektyviai vadovauti institucijoms vis dar sudėtingoje ir pasaulinėje darbo ir mokymosi aplinkoje.
Aukštųjų mokyklų, vyriausybės ir nevyriausybinių organizacijų tipai, kuriuose šiuo metu dirba ar nori dirbti MAHEAL studentai, apima ir gali neapsiriboti:
- Universitetai (privatūs ir valstybiniai)
- Kolegijos (privačios ir valstybinės)
- Provincijos aukštojo mokslo ministerijos
- Kanados pajėgos - mokymo plėtra
- Aukštojo mokslo tyrimų agentūros
- Aukštojo mokslo konsultacinės firmos
- Tarptautinės švietimo partnerių agentūros
- Aukštojo mokslo (vidaus ir tarptautinės) asociacijos
Programa tobulina studentų žinias ir įgūdžius, kad jie įgytų vadovaujančias pareigas, paprastai užimamas aukštojo mokslo sektoriuje. Vadovavimo pozicijos, paprastai randamos aukštojo mokslo srityje, derinamos su aukštojo mokslo ir administravimo magistrantūros magistro programa, apima, bet neapsiriboja:
AVP / direktoriaus / vadybininko ar koordinatoriaus pareigos:
- Studentų paslaugos ir reikalai
- Gyvenimo gyvenimas
- Registracijos paslaugos
- Rinkodara ir komunikacija
- Registratorė
- Finansai
Or
- Kolegijos ar universiteto katedros vedėjai / kėdės
- Vyriausybės ryšių palaikymas / projektų valdymas aukštojo mokslo srityje
- Tarptautinės švietimo agentūros direktoriai / vadybininkai
Kursai
- ITAI: Įvadas į akademinį vientisumą
- LRNTLNK: Nuoroda
- HEAL501: Aukštojo mokslo lyderystė pokyčių laikais
- HEAL510: požiūris į edukacinius tyrimus aukštojo mokslo srityje
- HEAL520: globalios ir nacionalinės aukštojo mokslo perspektyvos
- HEAL525: pasaulinės tarptautinio švietimo perspektyvos
- HEAL530: aukštojo mokslo aplinkos pokyčių vedimas
- HEAL535: Bendravimas ir organizacinė kultūra globalizuotame pasaulyje
- HEAL540: nauji modeliai instituciniam gyvenimui
- HEAL545: Tarptautinio švietimo verslas
- HEAL550: sistemos mąstymas ir strateginis planavimas aukštojo mokslo srityje
- HEAL560: kokybė, atskaitomybė ir efektyvumas ugdant
- HEAL570: technologijų panaudojimas aukštojo mokslo aplinkoje
- LRNT506: Švietimo tyrimų pasiūlymų rengimas
- HEAL610: mokslinių tyrimų knyga: vedantys ir palaikantys bendradarbiavimo tyrimo procesus
- LRNT600: pažangus tyrimas: disertacijos pasiūlymas
- LRNT690: tezė
Finansinė pagalba ir apdovanojimai
„Financial Aid & Awards“ komanda teikia informaciją ir paramą apie įvairius finansavimo šaltinius ir apdovanojimų galimybes, pradedant vaizdo įrašu, kuriame pateikiama išsami informacija, kurią rasite šioje svetainėje ir mūsų tinklaraštyje.
Peržiūrėkite vyriausybės pagalbos programų, skirtų nukentėjusiems nuo COVID-19 krizės, santrauką. Sužinokite daugiau...
Finansinis planavimas yra esminis ankstyvojo švietimo planavimo komponentas. Gerai prieš pradėdami programą, peržiūrėkite finansavimo galimybes ir padėkite sudaryti pagrįstą biudžetą.
Paskolos
Išnagrinėkite įvairias paskolų rūšis, kurios padės finansuoti studijas. Sužinokite daugiau...
Apdovanojimai
Tyrinėkite įvairias konkurencingai skiriamas stipendijas, apdovanojimus ir stipendijas, kurias teikia RRU ir kitos finansavimo agentūros. Sužinokite daugiau...
Tyrimų stipendijos
RRU valdo atrinktų finansavimo agentūrų stipendijų administravimą. Tai yra keletas reikšmingesnių apdovanojimų. Sužinokite daugiau...
Kitas finansavimas
Atraskite alternatyvių finansavimo galimybių, tokių kaip „Highbred Points“. Sužinokite daugiau...
Studijų programa
Programos aprašymas
Aukštojo mokslo administravimo ir lyderystės magistras (MAHEAL) yra dvejų metų trukmės 33 kreditų programa, kuri suteiks jums žinių ir įgūdžių, reikalingų efektyviam vadovavimui sudėtingoje ir kintančioje aukštojo mokslo aplinkoje. Ši programa paruoš jus ugdyti įgūdžius, reikalingus bendradarbiauti, sistemingai žvelgti į savo organizaciją, kurti ilgalaikius santykius ir partnerystę, priimti įrodymais pagrįstus sprendimus, kritiškai mąstyti, strategiškai planuoti ir vykdyti reikšmingus švietimo pokyčius.
MAHEAL programa, sukurta bendradarbiaujant su dabartiniais šios srities lyderiais, leidžia profesionalams:
- Išnagrinėti teorijos ir praktikos ryšį aukštojo mokslo aplinkose;
- Įgyti žinių, įgūdžių ir mąstysenos, kurių jiems reikia, kad galėtų efektyviai dirbti savo povidurinėje darbo aplinkoje;
- Įgyti didesnį supratimą apie problemas, su kuriomis susiduria aukštųjų mokyklų administratoriai, ir kaip jas valdyti bei spręsti; ir
- Pagerinti jų gebėjimą kritiškai vertinti mokslinių tyrimų pažangą aukštojo mokslo lyderystės srityje ir pritaikyti šias žinias praktikoje.
Ši programa leis jums pritaikyti savo mokymąsi pasirenkant iš dviejų specializacijų, verslo plėtros tarptautinio švietimo specializaciją arba aukštojo mokslo sistemų lyderystės specializaciją ir pasirenkant iš dviejų programos užbaigimo variantų, įskaitant tiriamąjį darbą (vidurinis tyrimas) arba baigiamasis darbas (pirminis tyrimas).
Specializacijos parinktys:
- Verslo plėtra tarptautiniame švietime – idealiai tinka tiems studentams, kurie nori sutelkti dėmesį į lyderystę tarptautiniame švietimo kontekste.
- Sistemų lyderystė aukštajame moksle – idealiai tinka studentams, norintiems giliai suprasti sisteminį mąstymą, kad sukurtų prasmingus švietimo pokyčius
Kam jis skirtas
MAHEAL programa skirta dabartiniams arba siekiantiems lyderiams po vidurinio išsilavinimo, norintiems išplėsti savo žinias ir įgyti naujų įgūdžių bei kvalifikacijos aukštojo mokslo administravimo ir vadovavimo srityje, siekiant pažangos arba perorientuoti savo karjerą. Šios programos studentai privalo turėti aukštojo mokslo žinių ir patirties, norėdami sužinoti daugiau, apsilankykite programos priėmimo puslapyje.
Pretendentai, neturintys formalaus akademinio išsilavinimo, kad galėtų pretenduoti į priėmimą, gali būti vertinami pagal jų formalųjį išsilavinimą ir neformalų mokymąsi pagal lankstaus priėmimo politiką. Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite programos priėmimo puslapyje.
Rezultatai
Absolventai išsiugdys supratimą apie švietimo tobulinimo koncepcijas ir tyrimus bei galės taikyti praktines priemones ir strategijas, spręsdami problemas, iššūkius ir galimybes, susijusias su mokinių pasiekimų ir institucinio augimo rėmimu.
Absolventai:
- Palengvinti bendrų vertybių, vizijos, misijos ir tikslų kūrimą ir įgyvendinimą bendradarbiaujant, kad būtų remiamas visų mokinių mokymasis ir pasiekimai;
- Suprasti ir naudoti kaitos ir tobulinimo procesus, siekiant paremti mokinių mokymąsi ir institucinį augimą;
- Kurti teigiamus ir veiksmingus santykius tarp institucijos ir didesnės bendruomenės;
- Integruoti įrodymais pagrįstus sprendimų priėmimo metodus į administracinio vadovavimo praktiką, kad būtų remiamas augimas ir tobulėjimas;
- Užsiimkite prasmingu savęs vertinimu ir savęs suvokimu, kad pagerintumėte lyderystės įgūdžius, pozityvius santykius ir profesinius tikslus;
- Taikyti sisteminį mąstymą, strategiškai planuojant ir valdant aukštojo mokslo institucijos aplinką, padedančią studentų mokymuisi;
- Užsiimti patikimu finansų planavimu/biudžeto sudarymu ir projektų valdymo praktika, siekiant paremti organizacijos tikslus;
- Puoselėti ir palaikyti įtraukią institucinę kultūrą ir klimatą, kad būtų remiamas studentų mokymasis ir dėstytojų / darbuotojų profesinis augimas;
- Kritiškai analizuoti paties lyderio organizacinį kontekstą, atsižvelgiant į esamas kultūros normas, nacionalines/tarptautines tendencijas ir pasaulines perspektyvas;
- Įgyvendinti autentiškas ir prasmingas strategijas, užtikrinančias programos kokybę; ir
- Vadovauti bendradarbiavimo ir sistemingų užklausų procesams, kurie palaiko institucijų augimą ir tobulėjimą.
Pristatymo modelis
Menų magistras aukštojo mokslo administravimo ir lyderystės srityje (MAHEAL) yra dvejų metų programa, siūloma mišriu pristatymo modeliu, kuris apjungia mokymąsi internetu su viena privaloma dviejų savaičių trukmės rezidentūra universiteto miestelyje ir antrąja pagrindine mini rezidentūra, kurią galima gauti. baigtas universiteto miestelyje arba internetu. Šis mišrus pristatymas skirtas tam, kad galėtumėte pritaikyti tai, ko išmokstate savo kursuose, o jūs ir toliau dirbate visą darbo dieną.
Rezidencija
Rezidentūra yra kruopščiai suplanuotas intensyvių akademinių studijų laikotarpis, kurio metu studentai baigia du kursus – HEAL 501: Leading and Learning in Higher Education ir HEAL 510: Approaches to Educational Research in Higher Education.
Dėstymo ir studijų grafikas rezidentūros metu sudarytas taip, kad būtų optimizuotas tiesioginis ryšys su dėstytojais, plėtojami tinklai su kolegomis studentais ir prieiga prie universiteto paslaugų, kurios padės mokytis per dvejus studijų metus. Įprastas dienos grafikas yra nuo 8 iki 17 val. Komandos susitikimai, namų darbai ir skaitymai atliekami ne šiomis valandomis.
Mokymasis internetu
Internetiniai mokymosi kursai teikiami naudojant mūsų internetinę Moodle platformą. Palaikoma likusios jūsų grupės, jūs aktyviai įsitrauksite į individualią ir komandinę veiklą, projektus ir užduotis, kurios leis jums pritaikyti tai, ko išmokstate, savo profesiniame kontekste, kai lankysite kiekvieną kursą.
Kiekvienam 3 kreditų kursui reikės maždaug 100 valandų pastangų. Tai skiriasi kiekvienam studentui ir tampa lengviau, nes mokiniai susipažįsta su Royal Roads University internetinėmis mokymosi technologijomis ir išmoksta efektyviai dirbti su komandos nariais virtualioje aplinkoje. Studentai privalo reguliariai įsitraukti į kurso turinį ir akademiškai prisidėti prie kohortos mokymosi gerinimo per tinklaraščio / forumo įrašus, diskusijų temas ir reikalaujamą kurso veiklą bei užduotis.
Prieš pradėdami programą, būsite užsiregistravę į dviejų savaičių nekreditinę sesiją (LINK), skirtą supažindinti jus su mūsų internetine mokymosi aplinka, atitinkama akademine politika ir procedūromis bei išspręsti jūsų klausimus ar rūpesčius.
Kursai
- ITAI: Įvadas į akademinį sąžiningumą
- LRNTLNK: Nuoroda
- HEAL501: Aukštojo mokslo lyderystė permainų laikais
- HEAL510: Aukštojo mokslo švietimo tyrimų metodai
- HEAL520: pasaulinės ir nacionalinės aukštojo mokslo perspektyvos
- HEAL525: Pasaulinės tarptautinio švietimo perspektyvos
- HEAL530: Švietimo pokyčiai aukštojo mokslo aplinkoje
- HEAL535: Bendravimas ir organizacijos kultūra globalizuotame pasaulyje
- HEAL540: nauji institucijų gyvybingumo modeliai
- HEAL545: Tarptautinio švietimo verslas
- HEAL550: Sisteminis mąstymas ir strateginis planavimas aukštajame moksle
- HEAL560: kokybė, atskaitomybė ir ugdymo efektyvumas
- HEAL570: technologijų panaudojimas aukštojo mokslo aplinkoje
- LRNT506: Pasiūlymo rengimas edukaciniams tyrimams
- HEAL610: Mokslinis darbas: Bendradarbiavimo tyrimo procesų vedimas ir palaikymas
- LRNT600: Išplėstinis tyrimas: disertacijos pasiūlymas
- LRNT690: baigiamasis darbas
Priėmimai
Galerija
Stipendijos ir finansavimas
Finansinė pagalba ir apdovanojimai
Finansinės pagalbos ir apdovanojimų komanda yra čia, kad teiktų informaciją ir paramą apie įvairius finansavimo šaltinius ir apdovanojimų galimybes, pradedant vaizdo įrašu, kuriame pristatoma išsami informacija, kurią rasite šioje svetainėje ir mūsų tinklaraštyje.
Peržiūrėkite vyriausybės pagalbos programų asmenims, nukentėjusiems nuo COVID-19 krizės, santrauką.
Finansinis planavimas yra esminis ankstyvojo ugdymo planavimo komponentas. Prieš pradėdami programą, peržiūrėkite finansavimo galimybes, kad galėtumėte sudaryti pagrįstą biudžetą.
Paskolos
Ištirkite įvairių tipų paskolas, kurios padės finansuoti studijas.
Apdovanojimai
Ištirkite įvairias RRU ir kitų finansavimo agentūrų teikiamas stipendijas, apdovanojimus ir stipendijas.
Mokslinių tyrimų stipendijos
RRU tvarko stipendijų administravimą pasirinktoms finansavimo agentūroms. Tai vieni svarbesnių apdovanojimų.
Kitas finansavimas
Atraskite alternatyvių finansavimo galimybių, pvz., „Highbred Points“.
KARJEROS GALIMYBĖS
Aukštojo mokslo magistrantūros ir administravimo lyderystės programa buvo skirta nuolatiniam vadovavimo ir administravimo ugdymui aukštojo mokslo sektoriuje, siekiant veiksmingai vadovauti institucijoms vis dar sudėtingoje ir globalioje darbo ir mokymosi aplinkoje.
Aukštojo mokslo institucijų, vyriausybinių ir nevyriausybinių organizacijų, kuriose MAHEAL studentai šiuo metu dirba arba nori dirbti, tipai apima ir gali neapsiriboti:
- Universitetai (privatūs ir valstybiniai)
- Kolegijos (privačios ir valstybinės)
- Provincijos pažangiojo švietimo ministerijos
- Kanados pajėgos – mokymo plėtra
- Aukštojo mokslo tyrimų agentūros
- Aukštojo mokslo konsultacinės firmos
- Tarptautinės švietimo partnerių agentūros
- Aukštojo mokslo (vidaus ir tarptautinės) asociacijos
Programa skatina studentų žinias ir įgūdžius, kad jie galėtų užimti vadovaujančias pareigas, įprastas aukštojo mokslo sektoriuje. Vadovaujančios pozicijos, dažniausiai randamos aukštajame moksle, atitinkančios aukštojo mokslo magistro ir administravimo lyderystės programą, apima, bet neapsiribojant:
AVP / direktoriaus / vadovo arba koordinatoriaus pareigos:
- Studentų paslaugos ir reikalai
- Gyvenimas rezidencijoje
- Registracijos paslaugos
- Rinkodara ir komunikacija
- Registro įstaiga
- Finansai
Arba
- Kolegijos ar universiteto padalinių vadovai / pirmininkai
- Ryšiai su vyriausybe / projektų valdymas su aukštuoju išsilavinimu
- Tarptautinės švietimo agentūros direktoriai/vadybininkai
English Language Requirements
Patvirtinkite savo anglų kalbos žinias atlikdami „Duolingo“ anglų kalbos testą! DET yra patogus, greitas ir prieinamas internetinis anglų kalbos testas, priimtas daugiau nei 4000 universitetų (tokių kaip šis) visame pasaulyje.