Trumpas internetinis prabangios rinkodaros strategijos kursas
ESSCA School of Management - Online Programs
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Online France
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
4 weeks
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 780
Galutinis paraiškų davimo terminas
24 May 2024
Anksčiausia pradžios data
27 May 2024
Įvadas
Kurso informacija
Apsilankykite mūsų svetainėje.
- Studijos tipas: 100% internetinis anglų kalbos kursas
- Data: 2022 m. Sausio 10 d. - sausio 30 d
- Kreditai: 3 ECTS (1 JAV kreditai, 6 CATS)
- Tempas: Sinchroninio/autonominio pasiruošimo mišinys. Tiesioginės sesijos bus įrašomos, todėl turinys yra prieinamas internete, kad studentai galėtų pasiekti, kai jis geriausiai atitinka jų tvarkaraštį
- Priėmimo reikalavimai: 3 metų universitetinės (ar panašios) studijos, baigtos bet kuria disciplina
- Pagrindinė sritis: prabangi rinkodara
- Tiesioginių seansų laiko juosta: Vidurio Europos laikas (CET), UTC+01: 00
- Pervedimo kreditas: Jei norite perkelti ESSCA Online Campus akademinį kreditą, prieš vasarą registruodamiesi ESSCA Online Campus, gaukite raštišką pritarimą iš savo gimtosios įstaigos dekano ar patarėjo. Toks patvirtinimas skirtas tik jūsų apsaugai; to nereikalauja Žiemos mokykla ESSCA internetiniame miestelyje, kuri negali patvirtinti kreditų perkėlimui. Mes pateiksime stenogramą, kad pažymiai būtų siunčiami į jūsų namų instituciją
- Mokestis už mokslą: 15% nuolaida ankstyvam paukščiui ankstyviems pareiškėjams
Registruokitės į tiesioginę informacijos sesiją.
Kursas Prabangios rinkodaros strategija
Atraskite prabangos rinkodaros strategiją pasauliniame kontekste, daugiausia dėmesio skirdami prancūzų prabangos prekės ženklams.
Šis kursas skirtas studentams, norintiems suprasti prabangių prekių ženklų rinkodaros strategiją ir norintiems įsisavinti įrankius bei strategijas dinamiškame ir unikaliame prabangos sektoriuje.
Šio kurso tikslas-suteikti studentams dabartinę patirtį ir praktines įžvalgas apie tikras problemas, su kuriomis susiduria prabangių prekių ženklų vadovai.
Taikydami metodą, pagrįstą tiek paskaitomis, tiek dirbtuvėmis, studentai sužinos, kaip pagrindiniai prabangos prekės ženklai sustiprina jų pageidavimą.
Bus aptartos įvairios produktų kategorijos, kad studentai galėtų aiškiai suprasti prabangių prekių ženklų įvairovę, įskaitant madą, aksesuarus ir kvapus. Kursų metu įgyta patirtis bus pritaikyta prabangaus prekės ženklo naujovių projektui, kurį jie vadovaus nuo A iki Z kaip komanda.
Kursas yra ambicingas, labai interaktyvus ir reikalauja atsidavimo, iniciatyvos ir sunkaus darbo. Kaip ir dirbant prabangių prekių ženklų valdyme. Norint bendradarbiauti su klasės draugais atliekant pratimus ir projektus, reikalingi stiprūs komandinio darbo įgūdžiai.
Ši klasė yra prieinama tarptautiniu mastu (kiekvienoje laiko juostoje), nes visi tiesioginiai kursai bus įrašyti, o vėliau bus prieinami studentams.
Studijų programa
Kurso turinys
Atraskite ir sužinokite apie prabangos rinkodaros strategiją ir prekės ženklo valdymą, daugiausia dėmesio skirdami prancūzų prabangos prekės ženklams.
Jūs geriau suprasite, ką reiškia kurti, kurti ir valdyti prabangius prekės ženklus. Jūs lavinsite analitinius įgūdžius ir demonstruosite kūrybiškumą bei strateginį mąstymą. Jūs turėsite praktinės patirties siūlydami naujoviškus sprendimus. Pasibaigus kursui, jūs padarysite pirmąjį žingsnį tapti prabangos prekės ženklo vadybininku.
Prabangos ir prabangių prekių ženklų pristatymas
- Atraskite prabangos sampratą, prabangos industrijos dinamiką, pagrindines prabangos rinkos tendencijas ir prabangos vartojimą. Taip pat būsite supažindinti su prabangos prekių ženklų specifika.
- Sužinokite, kaip kuriami, kuriami ir valdomi prabangos prekių ženklai.
Prabangaus marketingo komplekso strategija
- Sužinokite, kaip sukurti prabangos rinkodaros derinį, sutelkiant dėmesį į prabangos produktų ypatumus, komunikaciją ir mažmeninės prekybos strategiją.
Naujo prabangaus prekės ženklo kūrimas
- Išstudijuokite rinkos galimybes ir padėkite naujo prabangos prekės ženklo kūrimo pagrindus, nustatydami vartotojo tikslą.
- Sukurkite naujovišką pasiūlymą, turintį didelį potencialą rinkoje.
Programos rezultatas
Mokymosi tikslai
- Supraskite prabangos prekių ženklų specifiką
- Taikykite dabartines prabangos rinkodaros strategijos ir prekės ženklo valdymo teorijas ir koncepcijas.
- Parodykite gebėjimą analizuoti rinkodaros situacijas, nustatyti pagrindines problemas ir rekomenduoti sprendimus
- Plėtokite problemų sprendimo gebėjimus naudodamiesi realaus gyvenimo pavyzdžiais, atvejų tyrimais ir rinkodaros iššūkiais
- Praktikuokite kūrybišką ir kritinį mąstymą, kad rastumėte naujoviškus sprendimus
- Ugdykite bendravimo įgūdžius, aktualius darbui rinkodaros srityje